Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14101) 426os válasza Met (#14096) üzenetére


426os
őstag

Nekem amikor belengették a megemelt limitet, automatikusan ment utána 5k felett is pin nélkül. De pl tegnap kódot kért a tesco terminál 7k körüli összegre, ráadásul érdekes módon, mert két sms-t kaptam utána. Az elsőben el volt utasítva, a másikban már sikeres volt. A terminálon fel is tűnt, hogy érintés után kis késéssel nyögte ki, hogy "pin kód szükséges". Nem rémik, hogy máskor (limit feletti összegeknél) ezt, vagy legalábbis ezekkel a szavakkal írta volna. (Bp bank)

.

(#14102) axioma válasza 426os (#14095) üzenetére


axioma
veterán

Szerintem mas, majdnem alap szamlahoz is ajanlottak ismerosnek.
Na ha mar van, megkerdeztem chat-en, devizaszamla nyitasa es vezetese a Raiff-nel mindig dijmentes.
Devizaszamlahoz beteti kartya akcios elso ev _nelkul_, de csak evente 3317Ft.
Viszont, csak 4 deviza erheto el, EUR, CHF, USD, GBP.
[Konverzios dijakra szamitanak nyilvan. Meg kp-felvet ilyesmi huzos. A bankon beluli, nagyonakcios, 90 masodperc vagy meddig elo azonnali arfolyamos devizavaltas (tulkepp forintszamlarol vasarlas a dev.szamlara, vagy persze kb. ez az egy lehetoseg van visszautalni a forint szamlara) az dragabb volt, mint kp-felvet + correctchange + euro befizetes fiokban, me'g a benzindijjal egyutt is...

[ Szerkesztve ]

(#14103) sifarr válasza Met (#14098) üzenetére


sifarr
senior tag

Ha a CIB-es kártyád debit, azaz Visa, akkor itt, az oldal közepe táján lehet válasz a kérdésedre.

(#14104) KicsiRegő válasza Met (#14096) üzenetére


KicsiRegő
tag

Nem tudom, ez játszik-e nálad, de minden öt egymást követő érintős pin kód nélküli vásárláskor, az ötödik összegtől függetlenül biztonsági okokból pin kódot kér:)

(#14105) RR-13 válasza Met (#14098) üzenetére


RR-13
őstag

CIB Bank* Tájékoztatás az érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatáráról

"A 60/2020. (III. 23.) kormányrendelet értelmében legkésőbb 2020. április 15-től az érintéssel történő egyedi bankkártyás fizetések erős ügyfélhitelesítési összeghatára 5 000 Ft-ról 15 000 Ft-ra emelkedik.

Ahhoz, hogy a fizetéskor a POS terminál ennek megfelelően ne kérjen PIN kódot a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakciók esetében, az alábbi három feltételnek kell teljesülnie:

- A POS terminál módosításra került, hogy megfeleljen a fentieknek.
- A változás a PSD2 kapcsán bevezetett szabályozást nem érinti, azt továbbra is alkalmazni kell. Tehát ha a kártyabirtokos érintéses fizetéssel, PIN kód megadása nélküli vásárlásainak összesített értéke eléri a 150 eurónak megfelelő összeget, akkor a terminál a 15 000 Ft alatti tranzakció esetén is kéri a PIN kód megadását.
- A bankkártya beállításai módosításra kerültek.

A CIB Bank által kibocsátott bankkártyák esetében az alábbiak szerint járunk el:

Bármilyen Mastercard és 2018. október óta pótolt, illetve 2021. szeptember után lejáró Visa bankkártyák esetén a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakcióknál nem kell PIN kódot megadni (kivéve a fent részletezett esetekben a PSD2 megfelelés és a POS terminál beállítása miatt).

A 2018. október előtt pótolt, illetve 2021. október előtt lejáró Visa bankkártyák esetén, ha élni kívánnak az összeghatár 15 000 Ft-ra emelésének lehetőségével, akkor kérjük, jelezzék éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon a (06 1) 4 242 242 telefonszámon, és kártyáját díjmentesen lecseréljük.

Felhívjuk a figyelmet, hogy az Apple Pay szolgáltatás használata során a legtöbb POS terminálnál a vásárlás összegétől függetlenül nincs szükség PIN kód megadására. Az Apple Pay elérhető a CIB Bank által kibocsátott összes érintéses fizetésre alkalmas CIB Mastercard és CIB Visa Inspire bankkártyával."

Akkor vagy régebbi a kártyád, és azért kér még PIN kódot, vagy elérted a 150 EURO összeget. :K
Jelezni azt kell, ha régi a kártyád, hogy újat kérsz.

[ Szerkesztve ]

(#14106) #07746304 válasza RR-13 (#14105) üzenetére


#07746304
törölt tag

Köszi akkor már értem, miért kért tőlem is PIN kódot :R

(#14107) RR-13 válasza #07746304 (#14106) üzenetére


RR-13
őstag

Nm. Ez fontos tájékoztatás lehet másnak is, azért tettem ki ide. :K
Ja tényleg Te voltál az egyik, akinél ez volt. :B

Engem nem érint, mert nem CIB-es kártyával vásárolok, hanem Erstéssel, és Budapest Bankossal. :U

(#14108) INGJOKE válasza RR-13 (#14107) üzenetére


INGJOKE
veterán

Az erstés mobil appal mikor fizetek az első vásárláskor mikor fel van oldva a kijelző (nem csak villantva, hanem ujjlenyomattal kinyitva) és odateszem a terminálhoz mindig kér utána még egy ujjlenyomatos azonosítást és csak második "érintésre" fogadja el. Aztán ha utána megyek mondjuk a következő boltba ott már ez nem kell, ott elsőre elfogadja.

(#14109) RR-13 válasza INGJOKE (#14108) üzenetére


RR-13
őstag

Nézd már meg, hogy mikori verzió van fenn Neked, mert ezt a "hibát" elvileg már javították, és nekem már nem csinálja pár hete. :N
1.31 MobilePay verzió van nekem fenn.

(#14110) INGJOKE válasza RR-13 (#14109) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nekem is a legfrissebb az applikáció. :D (1.31)

(#14111) headhunter válasza cocka (#14089) üzenetére


headhunter
addikt

:R

(#14112) #07746304


#07746304
törölt tag

Nekem most is azonnal megjött :C

(#14113) RR-13 válasza #07746304 (#14112) üzenetére


RR-13
őstag

:DD Nekem is, január óta mióta ismét CIB-es vagyok mindig megjöttek, még akkor is, amikor egyébként az appba nem lehetett belépni. :K

(#14115) RR-13 válasza INGJOKE (#14110) üzenetére


RR-13
őstag

Nem az app verzió a hibás, hanem a POS terminálnál nincs beállítva az új limit.. vagy valami ilyesmi :U
Rokonomnál is az 1.31-es verzió van fenn, és Ő a Sparban 2x is fizetett egymás után 20 ezret és csak 1x kellett azonosítani neki a feloldott telefonnál.

(#14116) cocka válasza headhunter (#14111) üzenetére


cocka
veterán

Az mondjuk érdekes, hogy a bank saját díjainak esedékességéről egy büdös kukk sincs. Tehát telefonon, chaten vagy szóbeszédek vagy tapasztalatok útján tudhatod meg, hogy bizonyos banki díjakat mikor vonnak.

(#14117) windlord


windlord
őstag

A felmondott Erste szamlamra tevedesbol erkezett utalas.
Ugye befagyasztottak a net- es telefonbank azonositoimat is, de meg felmondasi idon vagyok.

A telebankos csajszi beazonositott, nem erti miert konyvelte le a bank a berkezo utalast. Nem tud segiteni, otlete sincs.

Ilyenkor mi van?
Bankfiok?
Vagy visszakuldik annak, aki utalta?

Talalkoztatok mar ilyen szituval?

(#14118) axioma válasza windlord (#14117) üzenetére


axioma
veterán

Szerintem az van, hogy a banki eloirasok alapjan megorzik neked, besetalsz a fiokba es kezedbe nyomjak. Elvileg nem nagyon vonhatnak dijat se, de erre nem eskudne'k.
Meg regebben volt hogy hiteltorlesztesi szamlara kuldott utolag egy kisebb jovairast a funda, de nem mondtak hogy az me'g jon es mar vegtorelesztessel megszunt. Ott mi mondjuk egyszerubben megoldottuk mert volt helyi szamla amire at lehetett kerni, de felmerult ez a megorzott/kezbenyomjak variacio is.

(#14119) #07746304 válasza windlord (#14117) üzenetére


#07746304
törölt tag

Anno én a BB-vel jártam, így.

(#14120) Met válasza RR-13 (#14105) üzenetére


Met
nagyúr

Igen, jövő februárban fog lejárni a kártya.
Ez a hiba.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#14121) RR-13 válasza windlord (#14117) üzenetére


RR-13
őstag

Megoldódott?
Egyébként felmondási idő alatt lévő számlára is könyvelhetnek bejövő utalást, mert az még normál számla, hiszen a felmondás is visszafordítható a számla megszüntetés napjáig.
A hiba ott volt, hogy a netbank hozzáférést inaktiválták. :K

Amennyiben a felmondási idő letelt, és akkor utalnának a régi számládra, még akkor is megkaphatod egy ideig, és úgynevezett technikai számlára kerül, ahonnan felveheted pénztárban, vagy kérésre tovább utalják neked.
Jobb esetben a felmondott számlára, annak megszűnése után nem fogadják már a bejövő utalásokat.

Akkor gondolom bementél, vagy be kellene menni a bankba az összeget tovább utalni, vagy visszafordítanod.

(#14122) RR-13


RR-13
őstag

Rendszerkarbantartás

Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. 04. 24. 22:00 óra és 2020. 04. 25. 02:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, mely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja.

(#14123) windlord válasza RR-13 (#14121) üzenetére


windlord
őstag

Be kellene mennem, de nulla időm lesz rá a jövő héten. Utána tudom intézni.

NetBank, TeleBankra rákérdeztek. Miért is kell a felmondási időre fizetni? Feleslegesen? Esetleg nem e adják vissza?!

(#14124) RR-13 válasza windlord (#14123) üzenetére


RR-13
őstag

NetBank, TeleBank díjmentes! :U
Nekünk rá sem kérdeztek, mert elfért arra a 1,5 napra is a"hozzáférés" lehetősége...

A hsz-ed második felét nem nagyon értettem, hogy most tőlem mit kérdezel... :F

[ Szerkesztve ]

(#14125) windlord válasza RR-13 (#14124) üzenetére


windlord
őstag

Koltoi kerdes volt.
Nincs elottem mar regota a kondi listajuk, mert a Privi L - nel nem volt erre szukseg.

Bemegyek majd hozzajuk es kerem a penz kifizeteset.

Remelem utana mar tenyleg meg tudok szabadulni toluk.

(#14126) RR-13 válasza windlord (#14125) üzenetére


RR-13
őstag

Féltem tőle, hogy költői kérdés volt, de azért rákérdeztem hátha nem, .... nem én tehetek róla, hogy a netbankot feleslegesen "inaktiváltattad".., csak segíteni akartam :U

(#14127) windlord válasza RR-13 (#14126) üzenetére


windlord
őstag

Nem en inaktivaltattam, a kedves holgy inaktivalta nekem.

Nem irtam neked semmi bantot, nem volt szandekomban, hogy megbantsalak.

Nem is ertem, hogy mivel banthattalak volna meg?

(#14128) RR-13 válasza windlord (#14127) üzenetére


RR-13
őstag

Nem bántottál meg, csak furcsa volt a reakciód erre, amit nem is értettem...:
"A hiba ott volt, hogy a netbank hozzáférést inaktiválták."

Majd reagáltál:
"NetBank, TeleBankra rákérdeztek. Miért is kell a felmondási időre fizetni? Feleslegesen?"
:U

[ Szerkesztve ]

(#14129) windlord válasza RR-13 (#14128) üzenetére


windlord
őstag

A kerdes koltoi volt es az Erstenek szolt. :)

(#14130) #07746304


#07746304
törölt tag

CIB mobilapplikációnál remek lenne ha várakozó tételeket lehetne látni. CIB JAVA-s applikáción belül egyszerű, de akinek nincs PC-je, az meg van lőve.

(#14131) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

CIB mobil és webes felületén más is tapasztal olyat, hogy elküldött utalások függő státuszban maradnak? A számláról elment és a kedvezményezett is megkapta.
Az ügyfélszolgálat azt az infót adta, hogy ez az AFR miatt van, és amíg a kedvezményezett bankja nem jelez vissza, hogy megkapta, addig függőben marad.
Számomra ez hihetetlen, mert van, ami több, mint egy hónapja ott figyel függő tételként.

(#14132) Met válasza Jim74 (#14131) üzenetére


Met
nagyúr

Nekem a 2 hónappal ezelőtti telefonszámlám várakozik még.
De már ki van fizetve.

amíg a kedvezményezett bankja nem jelez vissza, hogy megkapta, addig függőben marad
Ez érdekes mert CIB-es a T számlája is.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#14133) Kátai


Kátai
senior tag

Ha a fizetési határidő(közüzemi számla) naptári napja vasárnapra esik, és én szombaton utalom, akkor ez nem jelent gondot?

(#14134) RR-13 válasza Jim74 (#14131) üzenetére


RR-13
őstag

Igen, és szerintem a CIB tájékoztatása egy nagy "marhaság" volt, mert mi az egyik CIB-es számláról utaltunk 13-án (húsvét hétfőn) 113 ezret a másik CIB-.es számlánkra, és az jelenleg is FÜGGŐ státuszban van :Y
Még a könyvelt összeg is FÜGGŐNEk látszik most.
Nem gondolnám, hogy a CIB nem tájékoztatta saját magát arról, hogy az utalás az egyik számláról a másik számlára megérkezett. :N

Egyébként, amit szintén 13-án utaltunk 155 ezret egy Budapest Bankos számlára, az is FÜGGŐ státuszú jelenleg..

Viszont, amit szintén 13-án utaltunk 14.900 Ft-ot Erste Bankba, az már akkor Teljesített státuszúra váltott fél percen belül. :U

Szerintem itt nem a bank visszaigazolásán múlik, hanem az összeg nagyságától. Mert eddig, ahogy nézem az összes 15 ezres összeg alatti, és hétvégi utalás azonnal Teljesített státuszúra váltott.

(#14135) RR-13 válasza Kátai (#14133) üzenetére


RR-13
őstag

Elvileg nem, mert ha AFR rendszerben utalod, akkor a szolgáltató megkapja még aznap, és ezt nekik látni kell annak ellenére, hogy könyvelni csak hétfőn fogják. :K

(#14136) RR-13 válasza #07746304 (#14130) üzenetére


RR-13
őstag

Igen remek lenne, és az is, ha a nem várakozó tételek már nem Függő tételként látszódnának :DDD
CIB kicsit fordítva csinálja ezeket a dolgokat..., de előbb utóbb csak útól érik magukat :))

Nagyon jó lenne már, ha az ígérgetés valóra válna, és összefésülnék a rendszereiket, és a 2 féle Netbank helyett, 1 új felületű, komplett Netbank lenne, amin minden megtalálható.
Nagyon kíváncsi vagyok mikorra készítik ezt el. :K

(#14137) Jim74 válasza RR-13 (#14134) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszönöm a választ :R (Többieknek is :R).
Szerintem ez így, nagyon zavaró, mert amikor először találkoztam a jelenséggel, majdnem infarktust kaptam, hogy nem ment el az utalás...

(#14138) #07746304 válasza RR-13 (#14136) üzenetére


#07746304
törölt tag

Anno azt gondoltam, hogy max pár hónapon belül a mobilos app megjelenése után teljes funkcionalitású lesz, és a JAVAS verziót lövik le. Amúgy nekem a JAVAS azért kellemes, mert nagyjából 2005 óta ugyanúgy néz ki nagyjából :D

(#14139) RR-13 válasza #07746304 (#14138) üzenetére


RR-13
őstag

Sajnos ez igaz :DDD
Nem nagyon változott semmit azóta, nekünk is volt régen is számlánk kb 10 éve...
Ez a JAVA alapú amúgy elég gyors, ez az egy előnye van kb ;]

(#14140) RR-13 válasza Jim74 (#14137) üzenetére


RR-13
őstag

Nm. :K én köszönöm, hogy felvetetted, mert ez egy elég nagy (félrevezetést eredményező) probléma a CIB-től, amit remélem olvasnak, és orvosolnak most már. :R

A fenti válaszom pontosítása:

"Szerintem itt nem a bank visszaigazolásán múlik, hanem az összeg nagyságától. Mert eddig, ahogy nézem az összes 15 ezres összeg alatti, és hétvégi utalás azonnal Teljesített státuszúra váltott."

[ Szerkesztve ]

(#14141) #07746304 válasza RR-13 (#14139) üzenetére


#07746304
törölt tag

Igen, az a döbbenet, hogy 15 éve is modernnek számított meg most is annak külsőre :)

(#14142) huan


huan
őstag

Sziasztok!
Van olyan számla, ahol nem feltétel a rendszeres jövedelemérkeztetés és "költségmentes", amennyire lehet tárolni rajta mondjuk megtakarítást?

(#14143) RR-13 válasza huan (#14142) üzenetére


RR-13
őstag

Szerintem a CIB BM ECO számla ilyen, "hozzá" esetleg egy WithSave megtakarítási számla. :K

Jövedelem érkeztetés nem kell, csak valahonnan havi kb.110 ezer Ft, akár több részletben az ingyenes számlavezetéshez 2 évig. (A Bankmonitor oldalán lehet regisztrálni erre a számlacsomagra)

[ Szerkesztve ]

(#14144) huan válasza RR-13 (#14143) üzenetére


huan
őstag

Értem, köszönöm!
És ha nem lenne érkeztetés? Akkor melyik a legolcsóbb? Tárolásra.

(#14145) RR-13 válasza huan (#14144) üzenetére


RR-13
őstag

Akkor esetleg CIB Malacpersely számla.
Ez díjmentes. :K

- 0,05% kamat az 5 millió forint alatti összegre, ha az adott időszakban legalább 10 ezer forinttal növeli a megtakarítását és nem történik terhelés* EBKM: 0,01-0,05%
- Havi kamatjóváírás - megtakarított pénze így kamatos kamattal gyarapodik
- Szükség esetén bármikor hozzáférhet
- 0 forinttal is megnyitható, nincs minimális kezdő befizetés

(#14146) petipetya válasza RR-13 (#14145) üzenetére


petipetya
nagyúr

Havi 10.000 Ft-nál 5 Ft-ot kamatozik - ez nekem semmivel sem tűnik jobbnak, mint az appban elérhető, 0 Ft kamattal rendelkező WithSave malacpersely :)

"nincs rá lezsóidő"

(#14147) RR-13 válasza petipetya (#14146) üzenetére


RR-13
őstag

Nem is írtam, hogy "jobb" lenne... neki "legolcsóbb" kellett. :K
De ezek szerint mégiscsak jobb ezzel a nem sok kamattal is...
És gondolom főszámla nem kellett neki, ezért írtam most ezt.
A WithSave-hez tudtommal kell nyitni egy CIB ECO számlát nem?

[ Szerkesztve ]

(#14148) petipetya válasza RR-13 (#14147) üzenetére


petipetya
nagyúr

Jogos :R

"nincs rá lezsóidő"

(#14149) axioma válasza huan (#14144) üzenetére


axioma
veterán

MAK nem jo? Muszaj folyoszamla legyen? [Ingyen nyitod, vezeted, kartyas vasarlassal is kerulhet be penz ha 2-3 heten belul nem kell, ingyen kiutalas ha sajat folyoszamladra kered.]

(#14150) .tnm válasza huan (#14144) üzenetére


.tnm
addikt

Kb. mennyit* tárolnál rajta és mennyi ideig?

*Pl.: 500ezernél többet, 1mó-nál többet, 10milliós nagyságrend, stb?

[ Szerkesztve ]

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.