Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-11-15 18:25:26

LOGOUT.hu

nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15903) BlessedElroy


BlessedElroy
senior tag

Van valakinek ötlete, hogy melyik driver lehet a legjobb a 670-emhez és BF3-hoz? vagy kb tökmindegy....

[ Szerkesztve ]

Origin: BlessedElroy

(#15904) belinho


belinho
senior tag

Race Driver Grid 2 friss teszt!

(#15906) Zorel válasza BlessedElroy (#15903) üzenetére


Zorel
senior tag

Nekem a legújabb driveren (320.18 WHQL) fut a legszebben.

(#15908) Tirexi válasza belinho (#15904) üzenetére


Tirexi
addikt

Simán fog menni no para. :D
Élsimítás kikapcsol FXAA be azt go.

(#15909) Abu85:
Nekem meg van egy Lightning-om ami a +120Mhz-es tuningtól sem riad vissza. :D
Nem mintha sokáig játszanék vele mivel kivették a belsőnézetet így csak egy árkád xar lesz.

[ Szerkesztve ]

(#15909) Abu85 válasza Tirexi (#15908) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az MSAA kikapcsolása ebben a játékban kb. 3-4 fps plusz. Lentebb mutatja, hogy a Keplert a forward+ eszi meg. 30%-ot veszít, míg a többi architektúra jóval kevésbé érzékeny erre. A GCN csak 11%-ot veszít például, míg a GK110 Kepler és a Fermi 17-19%-ot.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15910) belinho válasza Tirexi (#15908) üzenetére


belinho
senior tag

Azért látszik,hogy sokat dolgoztak az NV-nél, mert a preview-nál még elég siralmas volt a helyzet!

(#15911) TTomax válasza Tirexi (#15908) üzenetére


TTomax
nagyúr

Ugyanaz az a ficsör húzza le mint a Dirt Showdownt...30%-ot huz a kepleren...egyértelműen látszik,hogy AMDre van hegyezve...ez van...ki lehet kapcsolni... én ezért nem vettem meg...

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#15913) Abu85 válasza TTomax (#15911) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem hegyezve van, mert a Fermi nem esik 30%-ot, és a GK110-es Kepler sem. Annyiszor leírtuk már, hogy az alap Kepler egy masszív visszalépés a Fermihez képest a GPGPU hatékonyság területén. Ezt látjuk ezekben a compute shadert erősen használó játékokban. Erről a Codemasters nem tehet, ők csak ~1500 fényforrást akarnak hatékonyan kezelni forward renderrel.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15914) gainwardgs válasza Tirexi (#15908) üzenetére


gainwardgs
addikt

Ahogy mondod fxaa-t neki.

(#15915) TTomax válasza Abu85 (#15913) üzenetére


TTomax
nagyúr

Nem....ott csak 20-at... radeonon meg 10et...
Kár,hogy nincs ott a 6970...meg a 6990... :U

ők csak ~1500 fényforrást akarnak hatékonyan kezelni

Hogyne... no de engem nem érdekel,majd akciósan megveszem... 5font a plafon..

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#15916) Sonja válasza Tirexi (#15908) üzenetére


Sonja
veterán

Egyébként tényleg nagyon arcade lett, ez tény. :K Ami nekem nem lenne baj, de a sárgás moslék kép meg maradt. :U

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#15917) Abu85 válasza TTomax (#15915) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mert a Showdownban nem a forward++ van, hanem a forward+. De ez az alapalgoritmuson nem változtat, csak van pár kiegészítése. Amit látni kell azok az eltérések.
A HD 6970-en a forward+, annyi sebességet vesz le, amennyit a Fermin.

Mégis mi más opciót tudsz egy tiled forward renderen kívül a masszív mennyiségű fényforrások hatékony leképzésére? A Codemasters jó okkal nem akar deferred rendert. Meg akarnak maradni a forward leképzés mellett, mert támogatott az MSAA, jól kezelhetők az átlátszó felületek, és nagyon kevés memóriahasználattal is beéri.
Például a múltkor pont te mondtad, hogy újra MSAA-t akarsz a játékokban, és nem post process meg SSAA megoldásokat. A Codemasters ma az egyetlen fejlesztő, aki ezt megadja neked, és most pedig kritizálod a renderjüket, aminek kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy te tradicionális MSAA élsimítást kapsz, és nem a többi megoldást, amiről azt mondtad, hogy nem szereted.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.