Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82) shift+ő


shift+ő
senior tag

Felhozom én is, hátha tud valaki tanácsot adni.

Most vettem egy 1/2 éves Gericom notebook-ot, számlát és garilevelet is megkaptam. Csak alaposabb vizsgálat során vettem észre, hogy van rajta egy csomó pixel hiba, illetve újra telepítettem XP SP2 a legfirssebb driverekkel, és nem jön vissza készenléti állapotból. Bevittem a szervízbe ott elfogadták és TFT cserét írtak elő kezelésnek.

Tegnap kész lett, az új TFT-n most látványosan van egy pixelhiba a kijlező közepén (sötét háttár esetén efhéren világít egy pont). Nem vettem át, mondván ez hibás. A szervizes is elismerte, és azt mondtta várjak hétfőig, mert akkor lesz bent a főnöke és majd ő megmondja a frankót. Szerintetek el kell-e foganom így ezt a gépet? Hozzáteszem, e régi kijlezőjén a sok pixel hiba nem volt annyira zavaró mint itt ez az egy.

A másik gond, azt mondja nekem a szervizes, hogy neki egy teszt (XP SP1) rendszerrel működik a készenléti állapot, és ez sajnos a néhány gericom-nál így van, nem szereti az SP2-t. Érdekes hozzá állás, de szerintem ez hülyeség.

A vicc, az hogy van még sajátossága a típusnak mégpedig, hogy nem lehet a képet széthúzni teljes kijelzőre. A TFT 14'' 1400*1050-es natív felbontással, ha 800*600-as felbontást használnék, akkor csak egy tenyérnyi helyet használna a kijelzőn. Szereteném elérni, hogy ismerjék el a típushibát és cseréljék ki egy másikra, szerintetek mire hivatkozzam, egyáltalán van-e rá esély?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.