Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7035) stifi válasza dni (#7034) üzenetére


stifi
senior tag

engedd meg, hogy ne mazsolázzam ki ebből, de itt van elrejtve a kérdésedre a válasz! (katt)

megj: szavatosságnál _neked_ kell bizonyítani, hogy a (rejtett) hiba már fennállt korábban is, ha ezt a kereskedő magától nem vállalja be, akkor indulhat a per, szakértői véleménnyel, sok éves átfutással, szerintem a creative nem gyárt olyan értékű hangfalat amivel ezt megéri végigjárni. a szavatosságnál a bizonyítási kényszer a végfelhasználót terheli!

[ Szerkesztve ]

Nincs időm kedvesnek lenni!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.