Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
horvathkrisz
addikt
válasz Gyuri27 #2236 üzenetére
az érdekességedre visszatérve:
a multkori videokártyás esetem:(még nem zárult le, majd közlöm a fejleményeket)
én is vissza tudtam volna hajlítani a hűtőt (ami magával húzta ugye a kártyát), de ettől a probléma még nem oldódott volna meg.(zizegett a kép az egyik DVI-on, valószínű testfóliaszakadás nyákon belül)szóval azt hittem hogy így küldik vissza a gyártónak hogy "némá' mellen kártyát atttatok!"
de neeeeem!
széles vigyorral hozza a szervizes hogy visszahajlították! OMFG mondom neki, direkt nem hajlítottam vissza mert azt hittem így külditek el nekik.
-Á nembaj (hangzik a válasz), gyere próbájjuk ki.
Kipróbáltuk, a kártya rosszabb lett mint volt.3Dmark06alatt 2X fagyott)
Gratula, no comment.(ezt csak érdekességképp írtam le, mert a multkoriból hátha kimaradt)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest