Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2201) Gyuri27 válasza Speed® (#2200) üzenetére


Gyuri27
félisten

Bunkó lennék? Nem hiszem. Max írónikus azokra az arcpirító okosságokra amiket írsz.
Egy garis termékre ne javasold azt, hogy hagyja az egészet és vegyen másikat.
Megkérdezném te is így nem gariztatsz semmit? Tehát ha valami tönkremegy veszel másikat?

Gondolkodás: Azt szerintem egyértelmű amit Csaba a törvény és én is mondok. Persze lehet, hogy itt mindenki hülye rajtad kívül.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#2202) horvathkrisz válasza nygma (#2192) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Idézet egy vizesboltos eladó PH!-s hozzászólásából:

"Itt arról szól a kiírás, hogy a vevő átvételkor ellenőrizze, hogy nincs-e rajta sérülés és hiánytalan-e a cucc. Aki ezt nem teszi meg többtízezres dolog megvásárlánál az nem normális.
Sehol az ég világon nem foglalkoznak - nagyritka kivétel ha benyeli a bolt - FIZIKAILAG SÉRÜLT vagy hiányosan viszavitt cuccal, mivel azt sem a nagyker sem a gyártó nem veszi vissza a bolttól. Ez szerintem alap.

Mellesleg az ilyen kiírás a vevőt védi - ösztönzi arra, legyen már annyi esze, hogy megnézze mit vesz át - és nem rosszhiszeműségből van kitéve.

Aki a szart átveszi anélkül hogy megnézné, majd órák múlva visszamegy reklalmálni az egy ****."

Szóval jobb lesz vigyázni velük. ;)

[ Szerkesztve ]

(#2203) Speed® válasza Gyuri27 (#2201) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Geller sós meg távolbalátós szöveg nélkül is ki lehet fejteni a véleményed.
Jelen esetben úgy néz ki én vagyok a helikopter. Végiggondoltad amit írtam?
(Persze, hogy nem.) Ha megtetted volna, nem kérdeznél hülyeségeket.
Részemről befejeztem, mert nyílvánvaló mire megy ki a dolog részedről.

(#2204) horvathkrisz válasza Speed® (#2203) üzenetére


horvathkrisz
addikt

hú te aztán jól be lehetsz szívva! :DD

(#2205) Speed® válasza horvathkrisz (#2204) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Félelmetesen alacsony a kerítés :o

(#2206) Gyuri27 válasza horvathkrisz (#2202) üzenetére


Gyuri27
félisten

Amelett, hogy gusztustalan ez az írás még törvénytelen is. Mutatja a megélhetési boltos hozzáállását ill a bolt színvonalát. Mert normális boltból az ilyet úgy vágják ki mint macskát szarni.
Ami elromlik az nem biztos, hogy átvételkor volt rossz (ugye?). Előfordulhat, hogy később romlik el. Ezt próbáltam a kollégával megértetni kb 10 hsz-l ezelőtt.
Aztán ha meg tényleg annyira silány az a blokk megrepedhetett bármitől.
Lehetne az egész hsz-t és szövegkörnyezetet, mondjuk privátba linkelni. :R

Amd - Radeon - Ryzen

(#2207) horvathkrisz válasza Gyuri27 (#2206) üzenetére


horvathkrisz
addikt

inkább privátban küldöm, mert azt mondtam ha nem lesz több hasonló megjegyzés, nem teszem közzé a fórumon.

(#2208) nygma válasza horvathkrisz (#2207) üzenetére


nygma
addikt

Nekem is légyszives... :R

(#2209) Csaba_20_ válasza Speed® (#2198) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Aki itt "bemagyarázni" próbál, az te vagy. Én csupán a tényeket írtam le, amiket úgy látom nem sikerült értelmezned. Az ország pedig nem a jogi f0sban fuldoklik, hanem az olyan tisztességtelen forgalmazók tengerében, akik a fogyasztók jogos igényeit sem hajlandóak teljesíteni a saját hasznuk biztos megszerzése érdekében. A forgalmazás felelősséggel jár, ami felelősséget egyesek nem hajlandóak vállalni, keresik a kibúvókat alóla. Ezzel pedig a piac tisztességes versenyzőinek megélhetését is ellehetetlenítik. A Bluefish esetében pedig mégegyszer mondom, nem az APEH kezdeményezte a felszámolási eljárást, hanem egy fogyasztó, akit elhajtottak a jogos jótállási igényének érvényesítésekor, majd a bíróság neki adott igazat. Vagyis nem adócsalás miatt számolták fel a céget, hanem mert nem tettek eleget a jótállási kötelezettségüknek és volt fogyasztó, aki perre vitte az ügyet. Tudod az külön érdekes, hogy 1 milliárd Ft-os tartozás mellett(APEH felé) sem volt a Bluefish-nél pénz arra, hogy korrektül bánjanak a fogyasztókkal...

[ Szerkesztve ]

(#2210) Speed® válasza Csaba_20_ (#2209) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Elrepesztette a plexit a hozzá nem értésével, ez nálam n(s)em garis probléma. Erről nem a gyár, nem a forgalmazó, de még a szomszéd Mari néni sem tehet. Magánemberként a répa kellemetlenebbik végén állva is látom, hogy ebben az esetben a júzer tehet a dologról.
Ha fele ennyi jogi útvesztőben elrejtett baromság szorítaná a forgalmazók tökét, nem lennének ennyire "szemetek". Továbbra is azt mondom, mindenki jobban jár, ha egy normális blokkal teszi helyre a dolgot, garis hercehurca helyett. De persze azt csinál amit akar, igazából kevésbé izgat.
Amúgy jó hogy a végére kiderül, te a Bluefishről beszélsz, én\mi az Aquaról.. ;p
Unalmas már ezen csámcsogni, itt kiszállnék. További kellemes elmélkedést.

(#2211) nygma válasza Speed® (#2210) üzenetére


nygma
addikt

"Elrepesztette a plexit a hozzá nem értésével"

Hazavitte,kibontotta,összeszerelte,beüzemelte,ment.( gyárilag már benne vannak a csatik ebben a blokkban és egyszer sem szerelte szét )

Szóval ez nem igaz,nem tudom honnan vetted... :U

(#2212) Speed® válasza nygma (#2211) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Gondolom a csati tövében repedt a blokk, ott szokása. "Pistike" valamit matatott a gépben és megnyomta a csövet, amit a plexi ezzel honorált. Vagy a blokk túlzott leszorításából eredt, aminek ennyi idő kellett, hogy a hőtágulás miatt megadja magár az erőhatásoknak. A végeredmény szempontjából mindegy. Vidd be, vágd a szervizes fejéhez, sisrábolj tele 2 oldalt a vásárlók könyvében, uszítsd rájuk a fogy.védelmet, ha nem nyalják ki, estébé. Mint már leírták, ez a helyes megoldás.

(#2213) nygma válasza Speed® (#2212) üzenetére


nygma
addikt

"Pistike" valamit matatott a gépben és megnyomta a csövet, amit a plexi ezzel honorált. Vagy a blokk túlzott leszorításából eredt, aminek ennyi idő kellett, hogy a hőtágulás miatt megadja magár az erőhatásoknak."

Beviszem,bizonyítsák,be ,hogy így volt...

Ha nem tudják új blokkot kell adjanak ami kompatibilis ezzel a vízhűtéssel.

Egyszerűbb lenne egy újat venni,de akkor minek is a garancia? :U

(#2214) Csaba_20_ válasza Speed® (#2210) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Lényegtelen, hogy mi a valóság, számodra megkérdőjelezhetetlen tény, hogy a fogyasztó volt a hibás. Nem fogok vitatkozni veled, mert értelmetlen lenne, más lehetőséget úgysem vagy hajlandó elfogadni.

(#2215) Csaba_20_ válasza nygma (#2213) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Bizonyítani kellene? Ugyan már, akkor nem lehetne boszorkányt üldözni...

(#2216) nygma válasza Csaba_20_ (#2215) üzenetére


nygma
addikt

Eleve azzal van a baj,hogy ilyen gyenge sz@r plexi a blokk teteje...

Érdekes a D-Tek Fuzion blokk miért nem reped el? Mert nem gagyi,mint ez..

(#2217) Gyuri27 válasza Speed® (#2210) üzenetére


Gyuri27
félisten

"Elrepesztette a plexit a hozzá nem értésével" mondom én, hogy távolba látsz. Erre még te vagy megsértödve.
Ezt a befejeztemet meg leírtad párszor mégsem így történt. :F
Mondjuk talán ildomos lenne mert ez a garancia totyik, nem pedig mindig az user a hülye (annak is meg van a maga fóruma). :K

Amd - Radeon - Ryzen

(#2218) nygma


nygma
addikt

Én nem szerertnék senkivel rossz viszonyt kialakítani Speed(R) kollégára gondolok konkrétan,de a garancia szerintem is az ilyen esetekre van.. :R

(#2219) Speed® válasza Gyuri27 (#2217) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Nem sértődök meg, ahhoz igen gyenge a felhozatal.
Valóban, rég befejeztem volna, ha nem jönnek a kérdések.
Hogy mi illdomos és hol, azt nem Te fogod nekem megmondani.
Látom (távolból) frusztrált vagy mostanában, menj csajozz egyet ;p

(#2220) 5teve válasza Speed® (#2212) üzenetére


5teve
senior tag

Lássuk csak...
Veszel egy vadi új autót.
Harmadik ajtónyitásra a kezedben marad a kilincs.
Garanciális probléma, avagy túl sokat nyitogattad az ajtót?
Szvsz egy alkatrészt úgy kell megtervezni, hogy kibírja "Pistike támadását".
Ha nem bírja ki, akkor silány, rossz minőségű, alultervezett.
Ez nem a vásárló hibája, hanem a gyártóé.
Amiért ugye a kereskedő vállal felelősséget miután úgy döntött, hogy forgalmazza.
Nemde?

[ Szerkesztve ]

tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.

(#2221) Speed® válasza 5teve (#2220) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Ha a kilincs azért törik le mert az 50es karommal állat módjára használtam, akkor nem a gyártó a hibás. Ha Pistike hozzáértése nem elegendő ahhoz, hogy csak a szükséges szintig szorítsa le a blokkot, az miért a gyártó\kereskedő hibája?
Ha bevitte volna a gépét a szervízbe és ottani arccal szerelteti be a BWt, akkor 1; valszeg nem lenne gond 2; nyugodtan bemehetne csápolni csereigénnyel.
Így viszont gondolhatod, hogy mennyi esélye van kicseréltetni, illetve ha valami csoda folytán nem hajtják el, akkor mennyi idő és ideg után jut az ugyanolyan szutyok blokkhoz..ezt nem gondolja végig az aki hülyézik..
De lerágott csont már, nem is tudom minek töröm magam a válasszal :o

(#2222) Gyuri27 válasza Speed® (#2219) üzenetére


Gyuri27
félisten

"csajozz egyet" papa nekem párom van, gyerekem, házam, kocsim, eszem. Mitől lennék flusztrált? Úgy látom ez a távolba látó képesség nem mindig müködik.
Tehát nekem fizikálisan bajom nincs. Csak nem szeretem mikor valaki értetlen. ;)

Amd - Radeon - Ryzen

(#2223) 5teve válasza Speed® (#2221) üzenetére


5teve
senior tag

hát ne tördd. :)
engem meggyőztél, hogy akkor is kitartasz az álláspontod mellet, ha láthatóan nincs igazad. :R
ha jól olvastam nem összeszereléskor ment tönkre, semmit nem jelent, hogy ki szerelte össze, ez jelen esetben lényegtelen.
viszont te ragaszkodsz egy rosszindulatú feltételezéshez, ami nem bizonyítható.

tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.

(#2224) Speed® válasza 5teve (#2223) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Még szép, ha az álláspontom közelebb áll a valósághoz. Nem rosszindulatú feltételezés, hanem tény, sok laikus szívott már a BW blokkjával. Nincs szükségem bizonyítékra, elég olvasgatni a vizes topikot\fórumokat.

Gyuri27 Eszed nem sok lehet a másik topikban ejtett megoldási javaslat okán.

Írjatok még valami frappánsat, hadd mosolyogjak ( ha már be vagyok szívva).

(#2225) horvathkrisz válasza Speed® (#2224) üzenetére


horvathkrisz
addikt

hányadik spangli? ;]

(#2226) Gyuri27 válasza Speed® (#2224) üzenetére


Gyuri27
félisten

Azért amiket leírtam nem a gólya hozta. Tehát kellett hozzá ész. :P
Ill nem hagytam, hogy az ilyen kis butuska, locsogó, csacsik megvezessenek mint te.
Lehet ez sok helyen bejön (bár kétlem), de a dumádat nem kajálja senki itt. ;)
Arról semmit nem tudunk eddig te mit produkáltál?

Valóban ahogy a kollega írta ragaszkodsz egy hülyeséghez amit kitaláltál magadnak. Ami amelett, hogy gusztustalan és feltevésen alapszik még törvénytelen is.
Na látod kb ilyen szinten lehet (ezt negatív értelemben kérem értelmezni) az aquás eladó is. Egy szöveget megtanitottak vele "az a probléma nem garis". Persze rendesen megtanulta mert különben nem lenne munkája és ezek az iq csácsárok máshol nem tudnának elhelyezkedni. Tehát szopatják az usert. Amikor meg borul a bili, sirva közli, hogy keveset keres és a fönök kényszeritte rá. LOL
Még egy példán keresztül megpróbálom leírni a helyzetet hátha megérted. Vesz az user egy ventit. Kipróbálja a boltban, müködik, otthon beszereli. Kis idő múlva tapasztalja, hogy a venti meghalt. Hívja a boltot és a megélhetési boltos (olyan mint te, gondolkodásilag, ez is negatív jelző) közli mivel a boltban még müködött nincs rá gari. Na ennyi a történet amit te nem értesz.

Na erre mondtam én azt, hogy az én pénzemmel ne játszon senki és ebben az esetben bizony megvárnám a boltost.

Nos részemről itt van vége. Természetesen nem úgy hagyom abba ahogy te. :DDD
Ha nem érted nem baj. Majd megtanulod saját károdon. Remélem eme eszmefuttatásaidat, mivel nyilvánosak intő példaként lehet majd idézgetni. ;)

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#2227) Speed® válasza Gyuri27 (#2226) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Hát a tapló viselkedést biztos nem a gólya hozta, ebben egyetértek. Ha szembesülnél a viselkedéseddel a munkahelyeden, talán rájönnél mi a gondom.
Nincs szükségem arra, hogy felvágjak azzal amit elértem. Elég, hogy akikkel kapcsolatban vagyok, megbecsülik és elismerik a munkámat\tudásomat.
A témáról nyugodtan leszállhatnál, a kötözködést meg pláne fejezd be.

_Over_

(#2228) nygma


nygma
addikt

Rendesen felpörgött a topik.... :U

(#2229) 5teve válasza Speed® (#2227) üzenetére


5teve
senior tag

az értelmetlen szájkaratét mindkét oldalról elitélem, és sokkal érdekesebb lenne a vita, ha nem egymással foglalkoznátok, hanem továbbra is a témával.
a témáról csak az nem száll le akit érdekel.
Speed(R): másodállásban hardverekkel foglalkozom, és ráadásul nem egyszerűen!
kis vidéki város és egyik kolléga elmeséli a másiknak, hogy ezt csináltam neki, meg azt csináltam neki. tehát a presztízsemből élek reklámok helyett. életveszélyes. :D
És nem a "te utadat" járom". :(

tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.

(#2230) Speed® válasza 5teve (#2229) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Jeleztem, hogy engem már nem, de visszarángattak azzal, hogy oltogattak. Hadd ne érezzem rosszul magam emiatt. Kb lesz@rom, hogy 2-3-x arc mit gondol itt rólam. Nem itt élem az életem és nem (csak) itt vannak elégedett ügyfeleim.
Ahogy te is, úgy én is a munkámon kívül ezzel foglalkozok. Még egyetlen ügyfelem nem kapott sz@rt és soha nem szívott ha esetleg gari témában keresett meg. Meglehet, szerencsém volt. Mert ha egy gyuri féle arc berombolna hozzám a kétkezi mentalitásával, valszeg a fejébe húznám pár CRTmet.

(#2231) 5teve válasza Speed® (#2230) üzenetére


5teve
senior tag

hiba lenne. nem rossz mentalitás az. sőt.

tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.

(#2232) Speed® válasza 5teve (#2231) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Áhh, mind1.

[ Szerkesztve ]

(#2233) nygma válasza Speed® (#2232) üzenetére


nygma
addikt

Sajnos nem... :(

(#2234) Gyuri27 válasza nygma (#2233) üzenetére


Gyuri27
félisten

A tanácsot megkaptad. Vidd vissza, jegyzökönyv. Ha adnak. Ha nem akkor a telefonos beszélgetéssel együtt vésd bele. Utánna jelentkezz hol tartasz. :K
Abban meg teljesen egyet értünk ha a bolt tud róla, hogy a termék sz@r vagy legalábbis egy komponensével baj van. Nem kellene árulni. Ha meg árulják akkor meg gaizzák le a cuccot. Vagy imátkozzanak, hogy ne menjen tönkre.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#2235) Csaba_20_


Csaba_20_
őstag

Hozzátenném még, hogy amennyiben a nem rendeltetésszerű használat a használati útmutató hibájára vezethető vissza, akkor is jótállásra köteles a forgalamzó. Ez van akkor is, ha nem adott hozzá magyar nyelvű használati útmutatót. Persze aki a korábbi jogszabályokra is magasról sz@rt, az erre ugyanúgy fog tenni...

(#2236) Gyuri27 válasza Csaba_20_ (#2235) üzenetére


Gyuri27
félisten

Magyar nyelvűt? Örüljön ha nem kinai. Persze ez a használati utasítás dolog már meg lett magyarázva egyszer-kétszer a nyomorult usernek (nekem is, aki csak arró jó, hogy nevezett kedves eladókat/kiskereket eltartsa).

[link] a következő érdekesség.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#2237) horvathkrisz válasza Gyuri27 (#2236) üzenetére


horvathkrisz
addikt

az érdekességedre visszatérve:
a multkori videokártyás esetem:(még nem zárult le, majd közlöm a fejleményeket)
én is vissza tudtam volna hajlítani a hűtőt (ami magával húzta ugye a kártyát), de ettől a probléma még nem oldódott volna meg.(zizegett a kép az egyik DVI-on, valószínű testfóliaszakadás nyákon belül)

szóval azt hittem hogy így küldik vissza a gyártónak hogy "némá' mellen kártyát atttatok!"
de neeeeem! :W
széles vigyorral hozza a szervizes hogy visszahajlították! :W OMFG mondom neki, direkt nem hajlítottam vissza mert azt hittem így külditek el nekik.
-Á nembaj (hangzik a válasz), gyere próbájjuk ki.
Kipróbáltuk, a kártya rosszabb lett mint volt.3Dmark06alatt 2X fagyott)
Gratula, no comment. :C

(ezt csak érdekességképp írtam le, mert a multkoriból hátha kimaradt)

(#2238) Csaba_20_ válasza horvathkrisz (#2237) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Melyik szervizről és cégről is van szó?

(#2239) horvathkrisz válasza Csaba_20_ (#2238) üzenetére


horvathkrisz
addikt

ipon.

(#2240) nygma válasza horvathkrisz (#2237) üzenetére


nygma
addikt

Pff..nem sz@rakodjanak vele,küldjék vissza... :U

Én is lépek,nem kell attól félni... ;)

(#2241) Gyuri27 válasza horvathkrisz (#2237) üzenetére


Gyuri27
félisten

Na itt van a hozzá értés.1 azért görbe mert a hülye user hajlítgatta. 2 ezért nem lehet gariztatni. + ha a szép és okos szervizes hajlítgatja akkor nincs semmi, mert biztosra veheted, hogy magának ill a boltnak legariztatja.
Hát kolléga a leírtak alapján besikerült az élet neked is.
Arra lennék kíváncsi, hogy a jegyzőkönyvbe rögzitve lett e a vga állapota. Mert ha nem még kihozhatják belőle, hogy te hajtogattad és nem cserélik.

nygma: várjuk a fejleményeket. Ill mindig kérdezd meg épp kivel beszélsz. ;)

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#2242) Csaba_20_ válasza Gyuri27 (#2241) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Gyuri27: Ha nem írják bele a jegyzőkönyvbe, hogy hajlítva lett a hűtőborda, akkor hogyan bizonyítják, hogy fogyasztó hajlította el?

(#2243) horvathkrisz válasza Gyuri27 (#2241) üzenetére


horvathkrisz
addikt

egyelőre nem akarom bántani az iponosokat, előbb várjuk meg mi lesz.
azt mondták, kicserélik. úgy legyen.
jegyzőkönyv nem lett írva a dologról, de van egy szemtanúm a rosszabbik esetre. ;)
ja, múlt csütörtökön vettem, pénteken meg vissza. még benne vagyunk a 3 napban. ;)

(#2244) horvathkrisz válasza Csaba_20_ (#2242) üzenetére


horvathkrisz
addikt

végül melegedés+fagyással lett visszaküldve, visszahajlítás után a srác átírta a gépben a hibát. nem éreztem magam hibásnak semmiben.
szerintem ők b@szták el még jobban, mert nálam nem fagyott.
tényleg meg kell várni, én mindenesetre bízom benne hogy valahogy lezsírozzák. ;)

(#2245) Gyuri27 válasza horvathkrisz (#2243) üzenetére


Gyuri27
félisten

Jah csak a cserét nem sikerült azonnal megoldan. Pedig a vak is láthatta, hogy nem jó a kari. Erre elkezd Uri Gellert játszani.

Csaba_20_: a kérdést nem teljesen értettem. De mint tapasztaltuk már a boltosok sok mindenre képesek csak ne keljen garizni.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#2246) Mr. Teddy válasza horvathkrisz (#2243) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Itt csak azt nem értem, ha 3 napon belül hibásodott meg, akkor most mire kell várni? A Hiba bizonyítiott, fagy, vacak rajta a borda. Miért nem adtak azonnal egy másikat? Ezt amúgy sem javítgathatják, mert nincs rá joguk.

(#2247) horvathkrisz válasza Mr. Teddy (#2246) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Azt mondták, azért nem adják vissza a pénzem, mert csak akkor tudják, ha a gyártó (tajvami, vágod) megállapítja hogy tényleg gyárilag selejtes, és vagy ad helyette cseredarabot, vagy kifizeti nekik ők meg nekem bla bla bla...
Tök csórók lehetnek szerintem. Másnapra sem tudnak hozni. Csak akkor tudnak ha rendelsz. Hogy is van ez akkor?
Tényleg nem tudom mi a f@szért kell rajta ülniük... Most meg itt rohadok egy kölcsön x600-zal.

(#2248) Mr. Teddy válasza horvathkrisz (#2247) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Alapból úgy van, hogy van 3 munkanapjuk arra hogy bevizsgálják, hogy hibás-e és hogy javítják, vagy cserélik. Mivel 3 munkanapon belül romlott el, ezért nem javíthatják.
Mellesleg van egy fogadásom arra, hogy 3 munkanapon belül tajvanból nem mondják meg tesztelés után, hogy hibás vagy sem :)
Igazából itt csak azon megy szívázós, hogy nem akarnak sz@rban maradni egy termékkel.
A leadást követően hány munkanap telt el?

(#2249) Ariadne válasza horvathkrisz (#2247) üzenetére


Ariadne
őstag

Erre nem hivatkozhatnak. Velük kötöttél egy adásvételi szerződést, ezért ők tartoznak feléd jótállási kötelezettséggel. Te nem szerződtél se a nagykerrel, se a tajvani gyártóval, semmi közöd hozzájuk. Az üzlet köteles feléd teljesíteni, nem mentség, ha valaki más miatt nem tudják ezt megtenni, ez legyen az ő gondjuk. A vételárat pedig kötelesek visszaadni, ha nem tudják javítani, sem pedig ugyanolyan másikat adni.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2250) Csaba_20_ válasza Mr. Teddy (#2248) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Azt, hogy kijavítás lesz, vagy kicserélés, a fogyasztó dönti el. A forgalmazó kötelező jótállás alá tartozó terméknél 3 munkanapon belül nem, de egyébként módosíthatja a kicserélésre vonatkozó jótállási igényt kijavításra. Ha a fogyasztó úgy dönt, hogy kötelező jótállás alá tartozó termék esetében 3 munkanapon belül kijavítást kér, akkor a forgalmazónak javítania kell. A fogyasztó egyik jótállási/szavatossági igényéről a másikra bármikor áttérhet. Az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. Ha a fogyasztói igény teljesíthetőségéről a bejelentés pillanatában a forgalamzó nem tud nyilatkozni, akkor legkésőbb 3 munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót az álláspontjáról. Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.