Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2551) valentinho válasza z0d1AK (#2541) üzenetére


valentinho
aktív tag

Attól függ...Tp-be garis, vagy máshova?

http://soundcloud.com/tinnyo

(#2552) tlac válasza Stalker76 (#2549) üzenetére


tlac
nagyúr

Nvidia 7600 már nincs a beszerezhető terméklek között. Ergó, jön a pénzvisszafizetés, amiből lazán vehet egy 8600GT-t és pár gombóc fagyit ;] Csak jó erőszakosan fel kell lépnie a törvényben foglalt jogaival! Sőt, ha nem kap jegyzőkönyvet, és három napon belüli értesítést, akkor meg alapból jelentsük fel őket!

igazad van

(#2553) adalbert1 válasza Stalker76 (#2549) üzenetére


adalbert1
veterán

Az átragasztott matricát oké hogy észreveszik, de ha valaki megcseréli 2 utolsó pontig megegyező kártyán? Tudom hogy ocsmány dolog, de jópár helyről hallottam már, hogy megcsinálták...

Szerk.: amúgy simán lehet hogy valahonnan még lehet 7600-at szerezni, valamelyik nap láttam olyan inno 7600 gst-t is az ipon árlistájában ami nekem is van.

[ Szerkesztve ]

(#2554) sihu


sihu
tag

igaz az h az ipon-os gariztatással gondok vannak????

(#2555) sihu


sihu
tag

nah jó uccsó hsz-emet visszavontam:):)... kicsit utána olvastam a dolgoknak és megijedtem..
szerintetek akk meik lenne jobb választás?????? a 20k-val olcsóbb Ipon, szar gariztatással vagy a 20k-val drágább helyi bolt (sopron-bluechip) ahol normális a gariztatás???

(#2556) Gyuri27 válasza adalbert1 (#2553) üzenetére


Gyuri27
félisten

Amikor meg nem garizzák le a vga-d ami magától halt be akkor te leszel a legjobban felháborodva. Az ilyen virtusok miatt szopatják azokat akik nem ügyeskednek. Hát csak gratulálni tudok. :C
De mindenki szíves figyelmét felhívom, hogy az itt taglalt téma már át lépte a törvényesség határát, tehát a ph-t is. Legyen ennyi elég míg a mkodik rendet nem raknak. ;)

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#2557) adalbert1 válasza Gyuri27 (#2556) üzenetére


adalbert1
veterán

Ilyet nem csináltam és nem is tervezem, csak az érdekelt ha annyira kiszúrják itt egyesek szerint a dolgot, akkor hogy van az, hogy páran simán megetették a boltokat vele?

Azon kívül én is mocskos gusztustalan dolognak tartom.

(#2558) Csaba_20_ válasza Stalker76 (#2549) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Engem is érdekelne, hogy ha ennyire olcsó a trükk és egyből kiszúrják, akkor miért jelent mégis problémát. Aki ilyet hoz be, azt ezek szerint ki lehet szűrni. Vagy akkor mégse és ezért van mindenki "ügyeskedőként" kezelve, ha megkötött szerződés szerint őt megillető dolgokat számon kívánja kérni?!

Stalker76 írta:
Érdekes, hogy az eszközök fele a garidő utolsó hetében/hónapjában megy tönkre.

Mondja az, aki a jótállási időn túl tönkre menő eszközökről nem tud statisztikát vezetni, mert ilyet mondani legalább annyira féligazság, mint amit a fogyasztóktól lehet hallani: Érdekes, hogy mindig a garanciaidő után nem sokkal mennek tönkre a termékek. Ez utóbbival én is találkoztam többször is. Tönkrement és mikor néztem, hogy van-e még rá jótállás/szavatosság, azt tapasztaltam, hogy pár hete/hónapja lejárt. De ide tartozik az is, hogy tapasztalataim szerint elektronikák zöme nem hosszúéletűre van tervezve. Az egyik legdurvább egy Revoltec Chromus tápban volt, ahol a PFC áramkört úgy tervezték meg, hogy biztos halálra volt ítélve.

adalbert1: Bocs, de nekem is nehéz elhinnem, hogy csak a kíváncsiság hajtott, amikor felvetetted a dolgot. Talán nem így kellett volna nyitnod vele, akkor még hinnék is neked. De így... :U

(#2559) Csaba_20_


Csaba_20_
őstag

adalbert1: Bocsánat, nem te nyitottál vele. Természetesen az illetőre vonatkozik az utolsó bekezdésem, nem rád. Sorry! :B

(#2560) z0d1AK válasza valentinho (#2551) üzenetére


z0d1AK
veterán

jaja, a tp-be!
te esetleg tudsz segíteni nekem ügyintézésben?
mert így debrecen-pécs táv nem 20 perc, és 250ft... :F
és ahogy várható volt,a z emailem is magasról elszarták, csak ne kelljen foglalkozni a gariztatással, ha nem muszáj...

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2561) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Tényleg.
egy érdekes kérdés...
a prociknál mire szól a garancia?

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2562) tlac válasza z0d1AK (#2561) üzenetére


tlac
nagyúr

a specifikációban megadott tulajdonságokat teljesítse

(#2563) z0d1AK válasza tlac (#2562) üzenetére


z0d1AK
veterán

hát az akk elég kevés...
akk nem értem, mindek akár 3 év gari is...:F

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2564) tlac válasza z0d1AK (#2563) üzenetére


tlac
nagyúr

miért lenne kevés?
konkretizáld a kérdésed

(#2565) stargazer


stargazer
senior tag

nabasszus

nálam meg megint új fejlemény van. egyrészt: megegyeztünk hogy akkor vissza minden, visszautalják a pénzt, és akkor lerendelhetem a cuccot. csak előtte még egy-két kört kell futni hogy hogy is megy ez sulinet esetben. na és itt a vég. sulinetnél senki nem veszi fel, és a boltvezető meg elment 3 hét szabira. a munkatársak próbálkoznak de semmire nem ragálnak a sulinetnél, se telefonra, se e-mail-re. ez fsza. valakinek véresen jó buli volt a sulinet, és mot meg magasról leszarják hogy utána mi van. szóval hogy ebből mikor lesz valami, azt csak a jó Isten tudja. megvettem a cuccokat mert nem tudok újabb 3 hetet várni vagy még ki tudja még mennyit, és a slusszpoén hogy ugyanúgy fagy a gép ahogy eddig is fagyott. játék közben megáll a kép, a hang megy tovább, és semmire nem reagál. van hogy ugyanez van csak tök fekete lesz a képernyő. tök új alaplap, tök új proci, tük új memória. csak a videokártya maradt a régi. ezek szerint a fagyások mégsem az alaplap miatt voltak, az csak egyszerűen beadta a kulcsot. a vga-val van a gond, amibe bele se merek gondolni, mert 116-ért vettem akkoriban. abban reménykedtem hogy csak nehogy annak baja legyen mert akkor azt sosem látom viszont. se az árát semmit. állítólag ma alig ér többet mint 10. most mi a fszt csináljak? küldjem vissza azzal hogy fagynak vele a játékok? és ha megállapítják hogy igen akkor megint micsoda hercehurca vár még rám... és komolyan mondom, mivel nem akarom hogy rámenjen az egészségem, lehet hogy hagyni fogom a fenébe az egészet. ha a 30ezer forintos alaplappal ilyen harcok voltak, akkor mire számítsak ezzel kapcsolatban?

ez kész.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#2566) ML320 válasza z0d1AK (#2563) üzenetére


ML320
aktív tag

Murphy. Ami el tud romlani, az el is romlik.

Volt már halott procink, és nem csak az anno klasszikus megsült AMD.

Ember tervez, Isten perverz...

(#2567) stargazer


stargazer
senior tag

ja különben megkaptam az apehtől a hivatalos állásfoglalást: semmilyen adóvisszafizetési kötelezettség nincs, ha egy sulinetes termék elromlik és pénzvisszafizetésre kerül sor. erről ennyit.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#2568) Ariadne válasza stargazer (#2567) üzenetére


Ariadne
őstag

Egész biztosan hivatalos? Milyen formában kérted és kaptad?

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2569) stargazer válasza Ariadne (#2568) üzenetére


stargazer
senior tag

igen egész biztos. e-mail-ben. ültek rajta majdnem 1 hónapot úgyhogy valszeg jól átgondolták. de asszem hivatalosan is úgy van hogy 30 napon belül reagálniuk kell rá.

de te is egész nyugodtan megkérdezheted tőlük, van egy ilyen lehetőség a honlapjukon. lehet hogy neked már gyorsabban megválaszolják mert már állást foglaltak az ügyben. valahol logikus, mert ha már nem tudnak ugyanolyat adni helyette a boltban akkor az már elég régi lehet ahhoz hogy gyakorlatilag majdnem teljesen avultatva van az értéke. most mit szarozzanak ott 1-2ezer forintokon.

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#2570) Ariadne válasza stargazer (#2569) üzenetére


Ariadne
őstag

Nekem nincs ilyen gondom, de ha mailben ezt válaszolták, akkor tényleg úgy lehet, ez jó. Mindenestre őrizd meg jól a mailt... ;)

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2571) net84 válasza stargazer (#2569) üzenetére


net84
őstag

és azt sem irták, hogy be kellene vallanod az év végi adóbevallásnál, hogy pénzt kaptál? Ha már egyszer minden szart (ajándék pl.) be kellene vallani, azon csodálkoznék, ha az ilyeneket nem kellene...habár ebben az országban?
Utánna járok ennek én is, ugyis egyre több kérdésem van az apeh felé...hamár egyszer lahúztak évközben, lehúztak év végén, és még jövőre is le fognak venni mint a sapkát, akkor dolgozzanak egy kicsit...

Read only...

(#2572) z0d1AK válasza tlac (#2564) üzenetére


z0d1AK
veterán

hát hazamész, beteszed az új procid, hozza azokat az értékeket, ami a dobozára van írva, és kész.
szerintem 2.5 év után nem fog úgy bekapcsolni a 3év garis proci, h hírtelen csak fele annyit hoz...
és hát akkor szerintem nincs sok értelme...:F
lehet, h csak én látom így...

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2573) Ariadne válasza z0d1AK (#2572) üzenetére


Ariadne
őstag

A szavatosság (szinte) mindenre ugyanolyan, nincs kifejezetten procira szóló szavatosság. Az meg, hogy a gyártó maga esetleg többet vállal, ami nem kötelező, az meg egyszerűen marketing, mint mindig.

mod: A 3 év "garancia" akkor jön jöl, ha 2,5 év múlva bekapcsolod a gépet, és se kép se hang, titokzatos módon elhalálozott. Ezek azért ha jól tudom, legtöbbször vagy mennek normálisan, vagy sehogy.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2574) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Beütött ma a ménkű, vagyis ha nem is az, de a villám az tuti...
pont 1 hete, h megjött a 400w-os enermax libertym.
nemsokkal töltötte az 1 évet, és már nem volt rá gari, de gondoltam csak jó minőség, és nem is nagyon lesz rá szükésgem.
erre ma hajnalban elég kemény vihar volt, kegyetlen villámokkal. az egyik pont 1 utcányira csapott be, ami okozott egy kis túláramot, és le is csapta a firellét. kihúztunk mindent a konnektorokból, és egyesével visszadugtuk.
elsőnek a hűtő volt problémás(ami végül mégsem, megy tovább...), aztán minden ment. munkába indulás előtt csak megnéztem a gépet is, és nem kapcsolt...
a tápnak annyi...
munka után haza, és első a gép, "csak" az 1 hete vett táp halt el.
holnap derül ki, h a biztosító fizet-e. azt sem tudom, h új táp számláját fizeti-e, vagy a régiét.
itt jön a bökkenő, h az enermaxnak nincs papírja...
esetleg ha van valakinek gari és számlapapírja, ami már nem garanciális, és felajánlaná, annak nagyon örülnék!
esetleg jelképes összegért megveszem!
kérlek titeket, valaki találjon meg vele, elég fontos lenne!!!
előre is köszi

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2575) tlac válasza z0d1AK (#2574) üzenetére


tlac
nagyúr

azt hiszem az új ár számít, nem is vagyok benne biztos, hogy kellene a számla

(#2576) z0d1AK válasza tlac (#2575) üzenetére


z0d1AK
veterán

holnap hívja anyám a biztosítót, aztán majd kiderül.
ha az új ár, akk elkezdek tápot nézelődni.
valami modulárist akarok, ami lehetőleg ledes.
mondjuk hiper typeR, vagy super flower aurora,
bár 450esnél nemnagyon kellene nagyobb, a 350est sem hajtja ki a gép...

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2577) Csaba_20_ válasza z0d1AK (#2574) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Ha érdekel, bele tudok nézni az elromlott tápba, hogy mi baja történt. Privátban keress meg és mondom a részleteket. ;)

(#2578) Csaba_20_ válasza z0d1AK (#2576) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Nem ajánlom egyik tápegységet se, inkább ebből a listából válassz: [link]

(#2579) z0d1AK válasza Csaba_20_ (#2577) üzenetére


z0d1AK
veterán

hát ha a biztosító nem akar hercehurcát a táppal, akk megköszönném, ha tudnál valamit babrálni vele!
a tápot még nemnagyon tudom,h mien is lesz, az aurorat azért mondtam, mert jól néz ki, hogy emlékszem réges régről, a hiperről meg "jókat" olvastam, dicsérték több fele is..., ill az is jól néz ki:D
nameg, csak akkor lesz új táp, ha fizeti a biztosító, ha nem, akk marad a chieftec...

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2580) Csaba_20_ válasza z0d1AK (#2579) üzenetére


Csaba_20_
őstag

A Hiper TypeR tápja megbukott a THG stress testjén. A Super Flowerről meg nincs sok jó véleményem...de általában a LED-esekről se, mert sokkal többet számít a belső számomra. Ha nagyon azt akarom, hogy világítson, akkor veszek karácsonyfaizzót. :D

(#2581) adalbert1 válasza Csaba_20_ (#2558) üzenetére


adalbert1
veterán

Na igen, engem is utána már az érdekelt volna, amit az első bekezdésben leírtál.
Egyik fél azt állítja, hogy simán kiszúrják, a másik meg azt, hogy emiatt büntetik a nem ezzel machináló vásárlókat is néha véletlen...

Amúgy meg az egyetlen garis vga-m jelenleg egy 7100GS, nyilván nagy business lenne átragasztani rajta a matricát. ;]

(#2582) Plutor


Plutor
aktív tag

Hali!

Két hete behalt a garis vga-m (HD3850)(nincs jel)
Visszavittem a Miklandba,ahol be is vették,és cserét ígértek 5 nap múlva.
Ma hívtak és azt mondta a szervizes,hogy a nagykerben gond támadt a garancia matricával.
(elmosódott a vonalkód)Azt mondta,hogy visszaküldik a gyártóhoz,ahol kb: 6 hét múlva lesz eredmény. Ők addig nem tudnak mit csinálni.
Mit lehet ilyenkor csinálni? (nem volt még szerencsére dolgom gariztatással)

(#2583) ECSO


ECSO
újonc

2006. december 28-án vettem egy 200000Ft-os PC-t, amely egyszer tápproblémával volt garanciális javításon. Azt gyorsan megcsinálták. 2008. június 18-án újra bevittem, s kiderült, hogy az alaplap hibásodott mek. Mivel a Corában vettem, nem vidéken javítják, hanem Pestre viszik. Azt az ígéretet kaptam, hogy két-három hét múlva javítva kapom vissza. Ennek egy hónapja. Érdeklődtem a szervízben, s kiderült, hogy a hibás alaplapot visszaküldték a gyártóhoz, amely csereként egy régebbi típusú alaplapot küldött. Ez nem kompatibilis néhány alkatrésszel. Most ezt visszaküldik újra a gyártónak, ismét kb. két-három hetet kell várakoznom. Addig fizetem fölöslegesen az internetet, az érdeklődő telefonok díját. Félek, hogy ezt elég sokáig lehet elhúzni. Elképzelhető. hogy két hónap után sem lesz gépem. Mit lehet ilyenkor tenni?

(#2584) Csaba_20_ válasza ECSO (#2583) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Látni kéne a jótállási jegyet, hogy mit vállaltak. A számítógépekre jogszabályilag 1 év kötelező jótállást kell vállalniuk, illetve ezen felül még 2 év szavatosság van rá. Ha nem vállaltak ennél többet, akkor szavatosságról van szó jelen esetben. Első körben kijavítást, vagy kicserélést kérhetsz. Jelen esetben te kijavítást kértél. A PTK 306.§ (1) b) úgy fogalmaz, hogy

ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

(3) Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

Tehát kijavíthatod magad, vagy kijavíttathatod mással a Cora költségére, vagy áttérhetsz a kijavítási igényedről kicserélési igényedre, illetve elállhatsz a szerződéstől(esetleg árleszállítást kérhetsz, ha látod értelmét). Ha te javítod, vagy mással javíttatsz, akkor annak a költségét polgári peres úton követelheted majd rajtuk, illetve fizetési meghagyás formájában(ami valszeg perré alakul ismerve a magyar viszonyokat). Ha kicserélést kérsz, akkor nem lehet megmondani, hogy mi fog történni, de igazából semmi jóval nem kecsegtetlek. Valószínűleg nem fognak belemenni, illetve ha igen, akkor hitegetni fognak, hogy majd ha lesz ilyen gép, akkor szólnak stb. Ha elállsz a szerződéstől, akkor vissza kell adják a vételárat(te már odaadtad a gépet nekik, amúgy vissza kéne adnod). Valószínűleg ezt is csak polgári peres úton fogod tudni kiszedni belőlük. Az elállással lehet amúgy rémisztgetni őket, hátha meghatja, de nem mindig szokott bejönni. Ha jogi lépést kívánsz tenni, mindenképp javaslom, hogy legalább az NFH-t keresd meg, akik remélhetőleg korrekt segítséget fognak neked nyújtani. Van még amúgy egy, a fogyasztó számrára ingyenes Békéltető testületi eljárás, amit meg lehet próbálni. Mindennek utána tudsz nézni amúgy az NFH oldalán.

Javaslom a jogszabályok átböngészése és megfelelő értelmezése után a kapott információt magadévá téve, próbálj egyességre jutni velük, hogy záros határidőn belül oldják meg a problémád és ne kelljen jogi útra terelni az ügyet.

(#2585) Csaba_20_ válasza Plutor (#2582) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Vettek fel jegyzőkönyvet a fogyasztói igényedről? Tehát született arról papír, hogy kicserélést kértél és ők hajlandóak azt megtenni? Ha igen, akkor nem igazán értem, hogy mit mutogatnak a nagykerre most. Ők vállalták, hogy kicserélik, hát tegyék meg.

(#2586) Plutor válasza Csaba_20_ (#2585) üzenetére


Plutor
aktív tag

Kaptam egy szerviz átvételi lapot,melyben a várható elkészülés ideje,és a hibaleírás található.
Én sem értem,mit szórakoznak.

(#2587) Stalker76 válasza Plutor (#2586) üzenetére


Stalker76
csendes tag

Bár lehet, hogy te nem csináltál semmit, de olyan oldóanyagokkal, amikkel átragaszthatóak a gyári szám matricák, sérülhet a címke. Ez akár gyárilag is megtörténthetett, hisz a gyártó is áttehette egyik nyákról a másikra jelölőket, viszont vannak olyan egyedek, aki ezt nyereségvágyból, tudatosan művelik. Kérdéses esetben a gyártó saját eszközeivel be tudja határolni, hogy a matrica valóban azon az eszközön volt-e.
Szivatás vagy visszaszivatás? Köszönd azoknak, akik a gart egyéni haszonszerzési érdekre használják. :U

Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.

(#2588) juliabrilke


juliabrilke
addikt

Üdv. mindenkinek!

Garanciát lehet érvényesíteni a boltnál (Hülye azért nem vagyok cég), ha csak az eszköz van meg hiánytalanul és a blokk róla?

(#2589) Plutor válasza Stalker76 (#2587) üzenetére


Plutor
aktív tag

A címke a szervizben még jó volt,mert az átvevő srác rendesen átnézte,majd bevette a kártyát.Írt egy szervízlapot és ennyi.

(#2590) ECSO


ECSO
újonc

Azóta újabb fordulatot vett az ügy. A bátyjám felhívta a garanciális javítást végző céget, ahol a következőt közölték vele: megpróbálták a gyártóval felvenni a közvetlen telefonos kapcsolatot, de a raktár most éppen leltároz. Hogy ebből mi következik? Azt el sem tudom képzelni. Hogy jön be ide és milyen raktár? Ez a garanciális ügy kezd titokzatos, érthetetlen dolgokat produkálni. Krimifordulatok tesznek bizonytalanná: hogyan is folyik itt a garanciaügyek rendezése?
Sajnos, nem tudom megnézni, mi van a garanciajegyen. Úgy emlékszem, hogy a jótállás 2 éves időtartamú, de lehet, hogy keverem a szavatossággal. A papírok a bátyjámnál maradtak, ő vitte be a gépet javításra.

(#2591) 14adam


14adam
addikt

hy.lesz egy rossz asus crosshair-om,és lenne egy olyan kérdésem,hogy a dobozán lévő kód alapján lehetne-e gariztatni?Mert a garipapir nincs meg. :U

(#2592) Ariadne válasza ECSO (#2590) üzenetére


Ariadne
őstag

Az nem kell, hogy érdekeljen, hogyan és kivel javíttatják meg a gépet. Te a corában vetted, a corának kell teljesítenie úgy, ahogy tud. Nem mutogathat senki másra...

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2593) net84 válasza juliabrilke (#2588) üzenetére


net84
őstag

pontosan miről van szó? volt egyébként róla külön garipapír?

14adam - kérdezd meg ott ahol vetted, hogy elfogadják-e, egyébként nem kötelességük papírok nélkül elfogadni

ECSO - ahogyan Ariadne is mondta, ne foglalkozzatok senkivel és semmivel, fogjátok meg a gépet és a papírjait és vigyetek vissza oda, ahol vettétek, ha nem hajlandóak átvenni, akkor kérjél írásos állásfoglalást, hogy miért nem veszik át, ezt cégszerűen írják alá, írj be a vásárlók könyvébe, majd a vásárlők könyvéből a te példányoddal és azzal, amit adtak papírt, hogy miért nem veszik át, sétálj be a fogyvédhez. Egy a lényeg, legyen dátum mindenen...

[ Szerkesztve ]

Read only...

(#2594) 14adam válasza net84 (#2593) üzenetére


14adam
addikt

már bezárt az a bolt.de pl asus-hoz elküldeném akkor az jó lenne? :U

(#2595) net84 válasza 14adam (#2594) üzenetére


net84
őstag

először szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, mit mondanak erre az esetre...

Read only...

(#2596) old gray


old gray
addikt

Hali

A véleményetekre lennék kíváncsi. Vettem egy EVGA 8800GTX-et ami 2017ig kisker garis, van róla papír stb. Viszont a gyári hűtés helyett HR-03 hűtés volt rajta, a régi tulajtól viszont gyári hűtéssel vettem meg. Itt van egy kis gond... A "warranty void if removed" cimke sérült, u.is alatta van egy csavar ami nélkül a hűtő-cserét nem lehetett végrehajtani.

Képek a sérült cimkéről:

[link]
[link]
[link]

A kérdésem az, hogy a cimke ilyen állapotával ugrott a garancia? :U

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#2597) 14adam válasza old gray (#2596) üzenetére


14adam
addikt

szerintem ugrott :U

(#2598) rumkola válasza old gray (#2596) üzenetére


rumkola
veterán

Egyértelműen ugrott, nem véletlen volt ott ahol....

(#2599) old gray válasza rumkola (#2598) üzenetére


old gray
addikt

Ezen tények ismeretében akkor a vga megy vissza a feladónak, a pénzt pedig kérem vissza. Gondolom igazam van. :U

Köszi a választ mindkettőtöknek. :R

Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

(#2600) tlac válasza old gray (#2596) üzenetére


tlac
nagyúr

ha szigorúan nézzük, a címke nem lett eltávolítva, csak kilyukasztva :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.