Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13265) Icee


Icee
csendes tag

Üdv!

Nos, úgy néz ki még sincsenek csodák. A PCX-től 21 ezer forintért rendelt Tesoro Durandal Ultimate G1NL(MX blue), tehát a világítós, csuklótámaszos, extrákkal szerelt billentyűzet helyett, a G1N kistesót kaptam. :(
Ellenőríztem utólag is a rendelést, tutira G1NL-t rendeltem és a termékhez kapcsolódó képeken is ez szerepelt.
Logikusnak tűnne, hogy a tévedésükből adódóan ezek után postafordultával küldjék nekem azt, amit rendeltem, tehát a G1NL verziót. Azóta viszont valószínűleg észbe kaptak, mert már a kínálatban sem szerepel...Gyakorlatilag a G1N árán árulták a G1NL-t, végül mégis G1N-t küldtek.
Szóval, Ti mit tennétek a helyemben? Mik egyáltalán a lehetőségeim?
Valaki javasolta, hogy egyszerűen álljak el a rendeléstől, azonban ez különösebben engem nem kárpótol a kiesett idő, macera után, és ettől még billentyűzetem nem lesz. Ráadásul valószínűleg várhatok további egy hónapot a pénzemre...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.