Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [DeFranco:] Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m18.gif)
Icee
csendes tag
Üdv!
Nos, úgy néz ki még sincsenek csodák. A PCX-től 21 ezer forintért rendelt Tesoro Durandal Ultimate G1NL(MX blue), tehát a világítós, csuklótámaszos, extrákkal szerelt billentyűzet helyett, a G1N kistesót kaptam.
Ellenőríztem utólag is a rendelést, tutira G1NL-t rendeltem és a termékhez kapcsolódó képeken is ez szerepelt.
Logikusnak tűnne, hogy a tévedésükből adódóan ezek után postafordultával küldjék nekem azt, amit rendeltem, tehát a G1NL verziót. Azóta viszont valószínűleg észbe kaptak, mert már a kínálatban sem szerepel...Gyakorlatilag a G1N árán árulták a G1NL-t, végül mégis G1N-t küldtek.
Szóval, Ti mit tennétek a helyemben? Mik egyáltalán a lehetőségeim?
Valaki javasolta, hogy egyszerűen álljak el a rendeléstől, azonban ez különösebben engem nem kárpótol a kiesett idő, macera után, és ettől még billentyűzetem nem lesz. Ráadásul valószínűleg várhatok további egy hónapot a pénzemre...