Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37041) D.Orion válasza #70869248 (#37039) üzenetére


D.Orion
veterán

Sóder vs aszfaltra még annyit, hogy az aszfalt csak abban az esetben jobb, hogy ha feltételezzük, hogy a "bajba jutott" autónak 4ből minimum három kereke megvan és azzal fékezni is tud. Kettő vagy annál kevesebb kerékkel már biztos, hogy a sóder eredményesebben lassítja az autót. Egyébiránt pedig a mai autókhoz és versenykörülményekhez egyértelműen "jobb" hatásosabb az aszfaltozott bukótér. Mondjuk én például bizonyos pályákon egyértelműen megtiltanám az aszfaltozott bukótér használatát. Ausztráliában(tudom utcai pálya és az nem a bukótér miatt aszfaltos, hanem azért, mert közút, de nem ez a lényeg most, hanem az, hogy használják) milyen szánalmas már, hogy az egyik kanyart mindenki kiszélesíti és a pályát jelző fehér vonal túloldalára kiteszi a teljes autót. Biztos mindenki tudja, hogy melyik kanyarról van szó. Holott az a fehér vonal azért van ott, mert az jelképezi a pálya szélét, nem pedig az aszfaltcsík szélessége határozza meg a pálya szélét.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.