1. Trulli hibázott, leszalad a pályáról így Hamilton teljesen szabályosan mehetett el mellette.
2. A csapat utasítására Hamilton visszaengedte Trullit, majd Trulli a pályán vissza is előzte őt. Nyilván Trulli és a Toyota tisztában volt azzal hogy először Trulli hibázott és minden bizonnyal azt is észrevették hogy miután Trulli elment Hamilton mellett Hamilton nem állt ki a versenyből. Tehát szvsz már ekkor és ezután a pályán vissza kellett volna engednie Trulli-nak Hamilton, de ezt nem tette meg. Mégegy hiba.
Whitmarsh:: "Azért nem továbbítottuk a teljes rádiókommunikációt, mert azt gondoltuk, hogy az FIA is a birtokában van, és nem gondoltuk, hogy döntő lehet. Nem történt szándékosság, és mindenki tudja, hogy az FIA lehallgatja a rádióbeszélgetéseket."
A McLaren annyi hibát vétett hogy nem toporgott ott az FIA előtt a rádióbeszélgetésük rögzitett formájával. Trulli és a Toyota legalább két bakit is vétett még a McLaren egyet, mégpedig azt hogy nem nézte hülyének a bírákat. Pedig azt kellett volna... Az FIA pedig mosom kezeimet szép szokásukat gyakorolva ismét büntetett.
Mindenki döntse el maga hogy Trulli +25 másodperces vagy Hamilton DQF büntetése volt az igazságosabb ebben az esetben. Szerintem az előbbi.
Norbert Haug: "Nem fellebbezünk a döntés ellen, de nem azért, mert esélytelen lenne, hogy helyt adnak neki, hanem mert más dolgokra akarjuk fordítani az energiánkat."
Szvsz nagyon jól tudják hogy ez ismét egy olyan büntetés ami ellen nekik semmi esélyük nem lenne. Felesleges vele foglalkozniuk, inkább a pályán vágjanak majd vissza. Tavaly siekrült.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."