Én folyamatosan figyeltem a köridőket és Hamilton nem lassult odáig a lággyal mint pl. a Ferrari-k.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Én folyamatosan figyeltem a köridőket és Hamilton nem lassult odáig a lággyal mint pl. a Ferrari-k.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#36852) hunnylander válasza PazsitZ (#36850) üzenetére
Pedig korrekt. A McLaren megcsinálta a tervezett taktikát, a Ferrari eltolta. A McLaren akkor jött be cserélni amikor még nem vált csigává, a Ferrari meg azért jött be cserélni a tervezettnél hamarabb, mert csigává vált.
Már olvastam Massa nyilatkozatát, nem tudták magukat tartani a tervezett etaphosszhoz. Majd szóljál, ha erre utaló jelet és nyilatkozatot találsz a McLarentől és aztán mosolyogjál.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#36853) venember83 válasza Oliverda (#36851) üzenetére
Lehetséges, hogy nem volt az üzemanyagkülönbség miatt olyan nehéz a McLaren? Mert lehet, hogy a McLaren eleve akkorra tervezte az első tankolást, amikor az végülis megtörtént, a Ferrari meg reménykedett, hogy tovább bírja szuperlágyon, de előre kellett hozni a boxkiállást a gumik teljesítményének csökkenése miatt. A helyzeten pedig tovább rontott a több üzemanyag, hamarabb elkoptak a szuperlágyak.
(#36854) hunnylander válasza venember83 (#36853) üzenetére
Pont ez a taktikai hiba. Addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér, és csak olyan hosszú etapot tervezz amit a lágygumi kibír.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#36855) Gyusz válasza -=Sziszi=- (#36830) üzenetére
Már 2006-ban is látszott Kimin, hogy valami nem klappol nála. Mondjuk az autó sem volt az akkori Ferrari és Renault szintjén, de ha nem hibázott volna annyit, akkor szerintem bemákolhatott volna egy futamgyőzelmet. Aztán 2007-ben zseniális kezdés után csak autózgatott egy jó pár futamig, majd az USA Nagydíj körül magára talált (bár a győzelemre a következő versenyig várni kellet). Tavaly meg az elbénázott ausztrál futam után jöttek az eredmények, majd egy kiadós pechsorozat után a Német Nagydíj körül totálisan elvesztette a fonalat.
Az időmérők a McLaren-es korszakban jobban mentek neki, még az utolsó évében is (bár akkor sokszor könnyű autóval küldték ki), 2006 óta viszont szerintem többet hibázik, ráadásul általában elég rosszkor. Én mondjuk mindig is szurkolni fogok neki, és bármennyire is hiányozna, remélem tudja majd, hogy mikor kell abbahagynia.
(#36856) JJános válasza venember83 (#36848) üzenetére
A humorod a régi!
Hunny: Azt a kömondást módosítottam, bár nem rád vonatkozik!
" Addíg nyújtózkodj, amíg pofán nem váglak! "
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
(#36857) copin válasza hunnylander (#36840) üzenetére
Tudom hogy nem tetszik, de ez van, meggyőzni nem tudsz az ellenkezőjéről. Már ismerem az itteni regényedet. [link]
jó kis kezdet volt ez a futam
Ferrari nagyon elbénázta...hiába ez már nem az igazi, annak vége van azzal, hogy a nagy hármasból már senki nincs ott
Az egyik csodálatos tag viszont ismét villantott: fantasztikus csapatot hozott össze, briliáns taktikával, ahogy tette ez a Ferrarinál is. Szép volt Brawn GP!!
Vettelre mérges vagyok. Nagyon kedvelem őt, de nagy hülyeséget csinált szerintem...
Hamiltonnak szokás szerint szerencséje volt.
jó kis idény lesz, várom Malajziát.
Az időmérők a McLaren-es korszakban jobban mentek neki, még az utolsó évében is (bár akkor sokszor könnyű autóval küldték ki), 2006 óta viszont szerintem többet hibázik, ráadásul általában elég rosszkor.
most azért az időmérője jól sikerült 1.5kg nehezebb kocsival alig 1 tizeddel maradt el Felipe idejétől, persze az elvárás sokak szerint az lenne h ennek ellenére gyorsabb legyen, én viszont a tavalyi évből kiindulva azt mondom ha mindig egál közel teljesít (suly/idő arányban) vele az jó
(#36860) kdave9 válasza hunnylander (#36849) üzenetére
Hamilton idejei kb 1 körrel voltak eltolódva Massához képest, így 1 kör szenvedést spórolt el, hogy ugyanakkor jöttek be. Akkor Piquet volt mögötte, aki csak a 10 körben volt gyorsabb a nehéz autóval, így nem volt látványos a lassulás
[ Szerkesztve ]
-H-U-N-T-E-R-
(#36861) -=Sziszi=- válasza Gyusz (#36855) üzenetére
"Tavaly meg az elbénázott ausztrál futam után jöttek az eredmények, majd egy kiadós pechsorozat után a Német Nagydíj körül totálisan elvesztette a fonalat."
Aztán az utolsó két futamra feltámadt, mert leszedték a sok fejlesztést ami miatt nem feküdt neki a kocsi. Látni lehetett, hogy más a kocsija mint Massanak.
Eddig azt nyilatkozta Kimi, hogy sokkal jobba érzi magát az idei gépben, ezért mindenképp jobb évet jósolok neki mint a tavalyi.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
ááá tök jó! thx
Everybody lies.
(#36863) hunnylander válasza copin (#36857) üzenetére
Videót linkeljél arról, amivel vádaskodsz. Csak Massát láthattuk brutálisakat fékezni SC alatt, és az is elsődlegesen a gumik melegítéséért volt. Trulli még csak nem is utalt ilyenre Hamiltonnal kapcsolatban.
Trulli egyébként ott szúrta el az egészet, amikor Lewis előtt ment át a célvonalon. Addig körökig láthattta (az SC mögött sétakocsikázva, tehát volt ideje átgondolni, nem kellett kapkodni versenyszituk miatt), hogy Lewis mögötte van és a rádión is elmondják a pozícióját és hogy ki van mögötte.
Ha Trulli igazat mond, hogy Lewist csak azért előzte mert azt hitte, hogy az lerobbant, akkor vissza kellett volna adnia a pozíciót, miután látta, hogy ilyenről szó sincs.
Trulli büntetéséért nem lehet Lewis a hibás, Trulli és a csapata ezt csakis magának köszönheti.
El kellene olvasniuk a technikai szabályzatot: hajlékony szárny.
El kellene olvasniuk a sportszabályzatot: SC alatti előzés.
Majd alkalmazni se ártana. Addig nagyon tudom sajnálni őket, de hogy az ő baklövéseiket más nyakába akarod varrni az pofátlanság.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#36864) 7Heads Drago válasza Pá (#36841) üzenetére
[Race Lap Analysis]
Ez alapján Hamit az első 1,32 -es körre után be is hozták, de a Ferrarinál miért kellett várni két kört...
Hami is ment egy lassú kört!
Szerencsétlenkednek a Ferrarinál. És ez mind amiatt van hogy a Mester elmenetelével nem volt aki összetartsa a csapatot.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
(#36865) Pá válasza 7Heads Drago (#36864) üzenetére
Mert a Ferrarinal egyre töketlenebbek.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
A mostani időmérőn szerintem is jól teljesített, csak kár, hogy ma a rajtnál beragadt Rosberg mögé. Bár a végeredményt ismerve ez mindegy, mondjuk pont lemaradtam a falon tett látogatásáról.
(#36861) -=Sziszi=-
Igen, voltak még év vége felé jó futamai, csak akkor már Massát kellet segítenie... Én is reménykedem egy jobb évben, majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
(#36867) kdave9 válasza 7Heads Drago (#36864) üzenetére
Raikkönen be is jött az első 1:32-es köre után, Massának már csak a következő körben volt helye. Az viszont kérdés, hogy miért nem Massa jött ki elsőnek, ő volt előrébb
-H-U-N-T-E-R-
(#36868) hunnylander válasza Pá (#36865) üzenetére
Én ezt nem így látom, LH, FM és Kimi első etapja tök egyforma, abból a szempontból, hogy hozzávetőlegesen mikor álltak ki, és a köridők tekintetében is.
A probléma csak az lehet, hogy a Ferrarinál ez kényszerűség volt ami elrontotta valamelyest a további tervezett taktikát, míg a McLarennél ilyenre utaló jel nem mutatkozott.
www.HunnyF1.com
(#36869) 7Heads Drago válasza venember83 (#36853) üzenetére
Mert lehet, hogy a McLaren eleve akkorra tervezte az első tankolást, amikor az végülis megtörtént...
Elvileg a 17 körre volt neki is tervezve, mint a Ferrariknak. Csak a Mercinél kicsit hamarabb reagáltak a lassulásra, mint a többiek. Nem kell mindjárt a fellegekbe emelni őket sem. A fellegekbe most a Brawn járhat csak.
[link]
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Bagoly mondja... [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Nem a tényeket vitatom, félreértettétek.
[link]
a sport érdeke kívánta azt, hogy visszavonjuk az óvást Elég gyenge képmutató szöveg
- http://pazsitz.hu -
Sry, de valaki tudja, hogy az usernév keresőt hogy kell rávenni, hogy ékezetekkel is működjön?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Mi az hogy LH a harmadik?
Mákostészta....
[ Szerkesztve ]
Ennek az lesz a vége hogy betiltják a Brawn, a Williams és a Toyota diffúzorait illtve a Ferrari, Red Bull és Torro Rosso oldalszekrényeit.
Pá: passz...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#36875) venember83 válasza Pá (#36872) üzenetére
(#36876) venember83 válasza Pá (#36865) üzenetére
Mert megint elhatalmasodott rajtuk a nemzeti szellem. Anno Schumacher érkezésénél is tele volt olaszokkal az istálló vezetői szinten is, aztán persze hamar le lettek váltva megfelelőbb emberekre, akik jobban értenek az autóversenyzéshez. Montezemolo helyében már rég kirúgtam volna Domenicalit s az egész pitwallos bagázst. Nem mernek, nem tudnak számolni, nincsenek tisztában olyan dolgokkal, amik nyilvánvalók ezen a szinten. A fejétől bűzlik a hal a Ferrarinál. Megfelelő csapatvezetéssel akár ezzel a két pilótával is bajnokok lehetnének, de így csak süllyednek, mint a balta a vízben.
Mod: Bocs a két, egymás utáni hsz-ért. Ha valamelyik modinak nem tetszik, nyugodtan olvassza egybe őket.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
Lehet, hogy 2 hét múlva Hamilton megfogalmazhatja azt a cikket, hogyan lettem 18. helyről egy szar kocsival 1. helyezett
/人◕ ‿‿ ◕人\
Miért mi lesz 2 hét múlva?
Feel Good Inc.
(#36880) Pá válasza venember83 (#36876) üzenetére
Az a baj, hogy nincs egy ember most a Ferrarinál, akit határozottan tud döntést hozni kritikus helyzetekben azonnal.
Ehelyett fogják a fejüket és vakaróznak körökig, mire rászánják magukat valamire. Ez már nem először fordul elő. Kéne valami keménykezű, határozott és nem mellesleg értelmes ember a managementbe.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Ron Dennis
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
De amúgy pilóta nem dönthet? Miért kell mindig a késlekedő csapatra várni?
Pl. Kimi érzi, hogy ez így nem jó, beszól rádión, h "elegem van a hülyeségetekből, köv körben kimegyek, addigra legyetek készen, és kérek kemény gumikat!". Tavaly a brit futamon, amikor szakadt az eső, akkor is még több körig kint marasztalták mindkét ferkát, mint kellett volna. Akkor is Kiminek be kellett volna szólnia rádión, hogy "köv körben bemegyek, adjatok esős gumikat, különben baj lesz!".
Tőlem még Briatore is jöhetne, csak szünjön meg ez a langyos poshadás.
szerk: szólhat a pilota is, de azért a boxból sokkal jobban átlátják a versenyt. Tisztában vannak a többiek poziciójával, köridejeivel stb. Ne ezen kelljen már filozni a pilótának verseny közben.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Nincs valakinek videója a rajtról ahol látszódik, hogy Kova lökte-e neki Barichellót a többieknek?
Csak mert ő ezt állítja. Ebben az esetben ezért nem hibáztatható, később meg Kimihez épphogy csak hozzáért az nem volt szinte semmi.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#36886) Pá válasza !Overdose! (#36884) üzenetére
Nem a legjobb, de hirtelen ezt találtam
hunny: ez nem időjárás
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#36887) hunnylander válasza Pá (#36886) üzenetére
nem tudom, volt-e már itt szó ilyenről, de engem kifejezetten érdekelne az a pillanat, amikor megjelenik egy honda szponzori logó a brawn kocsikon
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
ehh, az időmérő alatt akartam írni, hogy ezek az első szárnyak de szépen le fognak törni.. sőt le is írtam, csak nem küldtem el...
sajna ötösöm nem lett a lottón, de ez bejött...
a végeredmény szép lett
(#36890) adman válasza !Overdose! (#36884) üzenetére
itt van 2 kép, amin látszik hogy Kovi igen közel volt, majd fityeg az első szárnya
kérdés hogy mi volt az eredeti eseménysor:
1. Kova meglöki Barit -> Bari meglöki Webbert ->...
2. Bari meglöki Webbert -> Bari lelassul -> Kova belerohan hátulról
én a 2.-ra szavaznék a futam közvetítés által adott képsorokból (elsősorban Bari belső kamerája miatt, ha Kova hátulról belemegy, akkor annak valami látható jele szvsz kellett volna hogy legyen), de nem vagyok 100% biztos benne.
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
Szeretem a mákos tésztát.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Nekem is a második valószínűbb az emlékeim alapján. De mérget én sem innék rá.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#36894) hunnylander válasza Pá (#36893) üzenetére
Hogy őszinte legyek, nekem nagyon az jött át, hogy Rubenst csak a 'Szűz' fehér lovon érkező szőke herceg két szép szeméért nem büntették. Bernie hálálkodni akart neki a biznicért, Bernie sokat győzködte Bransont, hogy mentse meg / karolja fel az ex-Hondát / Brawnt, így neki nem kell kifizetnie a Hondának járó pénzeket, mert a Brawnt besorolták újoncnak az eredetileg tervezett jogutódlás és Bernie anyagi segítség helyett.
Rubens kavart ma rendesen, és láttunk már olyat nem egyszer, hogy ennek töredékéért is átzavartak valakit a boxutcán.
Így aztán kellően szirupos lehetett a Szűz és a disznósajt című romantikus eposz. Egy ilyen eseményfolyam hollywoodi léptékkel mérve is már émelyítő giccs lenne.
www.HunnyF1.com
Kova szvsz mintha hozzáért volna egy kicsit, két felvételt mutattak a rajtról, mindegyiken látszik, hogy kicsit irányt változtat az autó. De ha nem löki meg, akkor sem biztos, hogy el tudnak fordulni, ha meg jobban fékez, Kova tuti belemegy hátulról. Jobban kellett volna rajtolnia, akkor ez a tömörülés
-H-U-N-T-E-R-
(#36896) Markgx10 válasza hunnylander (#36894) üzenetére
Valahogy én is így gondolom.
Elég kellemetlen a dolog, de az utóbbi hónapokban elég sokszor egyetértek az írásaiddal Lehet, öregszem
(#36897) Pá válasza hunnylander (#36894) üzenetére
Hát az tuti, hogy ha Brunos Senne műveli ugyanezt az első versenyén Barika helyett, akkor kapott volna hidget-meleget.
Mondjuk ha rajtam műlik kap barika is.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#36898) hunnylander válasza Markgx10 (#36896) üzenetére
Ha felvásárolja a csapatot (felmerült már a téma, az autosport.com is írt róla), szerintem Virgin vörös lesz az autó (jól állna neki, és az első szárny is esztétikusabb lenne, amolyan Ferrari2 lenne az egész csapat full vörösben), a neve meg Virgin Mercedes. Hát nem e édi lenne, és a golden boy már idén világbajnok lenne vele.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Na-na! Ez azért viccnek erős.
Brawn?
A felvetés jogos. Fejben is javulnia kell a Ferrarinak.
(#36900) SzalaiG válasza hunnylander (#36898) üzenetére
Nekem a Brawn GP nagyon jól hangzik. Ez a Virgin nem az igazi. Plusz a vörös Ferrari-é és a kóláé. Jobb lenne fehérben Nagy piros plecsnivel az oldalán benne a Virgin felirattal, úgy, mint anno a Lucky Strike.