Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#36951) -Mike-


-Mike-
addikt

Sajnos nem értem az itt fórumozó elvtársakat. Mindenki szerint Barrichellot nem büntetik meg a csapata esetleges nagy hátszele miatt, nem ismerik, nem látják a tényeket és jön a flame keltés. Valaki nem szereti, utálja Palik Laciékat, írja, hogy elkapcsol, majd utána tőlük idéz és strigulázza a bakijaikat. És még sorolhatnám.
Kicsit magatokba kellene nézni és felnőni. Nincs szmájli.

(#36952) hunnylander válasza DigitXT (#36949) üzenetére


hunnylander
őstag

Itt nem egy kettősgyőzelemről van szó, hanem ha egy csapat hétről-hétre ezt csinálja.

2007-ben volt utoljára McLaren kettősgyőzelem. ;)

www.HunnyF1.com

(#36953) hunnylander válasza MPowerPH (#36950) üzenetére


hunnylander
őstag

Mer az, hogy Hamilton ült a legerősebb/legmegbízhatóbb autóban az nem volt unalmas?

Az már régen volt, szintén 2007-ben, és ez idén sem fenyeget titeket. ;)

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#36954) MPowerPH válasza hunnylander (#36953) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, értelek. :DDD Azért tavaly se volt sokkal lemaradva a Meki, inkább azt mondom, a Ferrari -nak több pálya kedvezett mint a Mekinek. Viszont nem volt megbízható a Ferrari, és szar a vezérkar, de az már máshoz tartozik. Így tulajdonképpen kiegyenlített volt a dolog. Én kicsit untam a régi rendszert, majd megszokod, hogy más autózik az élen. ;]

Don't Tread On Me

(#36955) 7Heads Drago válasza -=Sziszi=- (#36924) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Briatore valszeg azért dühös, mert nekik is voltak hasonló terveik tavaly, csak azt elutasították.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36956) JJános válasza -Mike- (#36951) üzenetére


JJános
addikt

Konkrétan, konkrétabban kellene. Vagy mindenki le van .....Érezzük magunkat le...sújtva?
Miért is?
Barika miatt? Jó lehet, hogy az első kanyarban nem volt hibás. De elaludt, és ez miatt kezdtek vad kikerülgetésbe a többiek.

Palikékat kevesen bírják, és sorolják hibáikat, de sokan jól mulatnak rajtuk.

És van smile! ;)

2007-05-06 óta itt!

(#36957) brownus válasza -Mike- (#36230) üzenetére


brownus
veterán

...és mint a kép is bizonyítja a papától örökölte e tehetségét:d ->pupilla - innen

(#36958) JJános


JJános
addikt

"Nagyon sajnálatos, hogy ezt kell tennünk, de a szabályváltozások erre kényszerítenek, és ma már privát csapat vagyunk. Nagyjából hétszázan vagyunk jelenleg, de már bejelentettük a dolgozóknak, hogy körülbelül 430 főre csökkentünk, hozzávetőleg annyira, mint ahányan 2004-ben (B.A.R.-ként) voltunk" - mondta a Brawn igazgatója, Nick Fry vasárnap.

[A Brawn story árnyékos oldala]

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#36959) Integra


Integra
titán

mekkora egy majom ez a briatóre

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36960) Pompi válasza Integra (#36959) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Az utolsó két mondatában azért ott az igazság. :K :B

Feel Good Inc.

(#36961) válasza Integra (#36959) üzenetére



addikt

Az mondjuk tényleg nevetséges, hogy a BMW kiharcolta, hogy idéntől legyen a KERS, aztán Kubicának be sem teszi.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#36962) MPowerPH válasza (#36961) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mindenkinek kötelezővé tettem volna, vagy ha nem megy, akkor halasztottam volna jövőre. Kicsit nevetséges így, hogy az egyikben van a másikban meg nincs.

Don't Tread On Me

(#36963) AMD Power válasza Integra (#36959) üzenetére


AMD Power
titán

Ez tényleg egy beteg ember..... De szerintem senkit nem érdekel a bánata.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#36964) Bibby válasza MPowerPH (#36962) üzenetére


Bibby
addikt

Miért, nem tudják eldönteni maguknak hogy jót tesz vagy sem? Azok a több milliós koponyák tudhatnák nem?

Ελευθερια η θανατος

(#36965) laci666 válasza Integra (#36959) üzenetére


laci666
senior tag

Szerintem itt egyedül az FIA a hibás hogy nem írta le feketén fehéren mit szabad és mit nem :W .
És még ezek után a költség csökkentésről prédikálnak elmehet a f... a FIA. :W

ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth

(#36966) hunnylander válasza MPowerPH (#36962) üzenetére


hunnylander
őstag

Nem nevetséges, hanem logikus.

A BMW mérnökeinek mérlegelniük kell az előnyöket és hátrányokat, ezért döntöttek így.

A probléma onnan fakad, hogy az idei KERS még gyengére van lekorlátolva, Kubica meg nehezebb mint Heidfeld. Kubica gyorsabb KERS nélkül több kiegyensúlyozásra maradt ballaszttal. De jövőre már erősebb KERS lesz engedélyezve, plusz kötelező is lesz. De ha egységesítik, megint hülye lesz az FIA és akadályozni fogja a fejlesztési versenyt.

Olvastam olyat a KERS-es Sam Michael (Williams) mélyinterjúban, hogy ha szabadon fejleszthetnék a csapatok az energiavisszanyerő rendszereket, évek múltával a cucc olyan szintre jutna, hogy elméletileg még fékek sem kellenének az autókra, mert a KERS ellenhatása helyettesítené, és ezzel egyidőben félelmetes teljesítményt adna az autónak, a moci egy ilyen brutál KERS mellett lehetne akár egy egyliteres szutyok is, de az autók akkor is tépetnének mint az állat, mert a KERS annyira komoly lenne. :DDD

Szóval önmagában a KERS-ben nincs hiba, csak megint az FIA-ban, mert nagyon lekorlátozta a fejlesztési lehetőségeket.

www.HunnyF1.com

(#36967) Integra válasza Pompi (#36960) üzenetére


Integra
titán

ez így van, vicc, ugyanakkor azért emlékeim szerint briatóre nem nagyon jelentett be semmit anno a csoda rajtautomatikáról, vagy a lengéscsillapitóiról..
szóval szvsz ezért gusztustalan ez az egész hiszti, mert neki is van bőven amiért jobban tenné, ha befogná és inkább az új csaját szopatná. mindenki boldogabb lenne.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36968) brownus válasza Integra (#36967) üzenetére


brownus
veterán

...a csaj nem biztos:d

(#36969) válasza hunnylander (#36966) üzenetére



addikt

De valamikor tavaly év végén volt egy megbeszélés, ahol a BMWn kívül az összes csapatnak feltűnt, hogy idén még nem lesz igazi a KERS és kezdeményezték, hogy csúsztassák egy évvel, ami akkor a BMWn bukott meg, mert az erősködött, hogy márpedig legyen idéntől. Emiatt fura kicsit, hogy mégsem vetik be, vagy csak félgőzzel.:F

De a FIA is kretén, ha engedték volna kicsit erősebbre csinálni, akkor nem lenne kérdés és minden csapat beszerelné.
Meg én ezzel a 6,6mpes korlátozással sem vagyok teljesen kibékülve. Így pl Monacoban egy kör alatt arányaiban sokkal többet lehet használni a KERS-t, mint pl Spaban, nem tűnik fairnek...
Sokkal tisztább lenne egy pályánkénti szabályozás, valahogy úgy belőve, hogy mindenhol egy kör kb 10%-ában lehessen hasznáni a KERST. Pl Monacoban csak mondjuk 7mp, de Spaban akár 10-11mp is lehessen. Így Spaban tisztán hátrányban lesznek a KERSes csapatok, hiszen ott egy verseny alatt csak kb 44x6,6mp ig használhatják. Míg Monacoban 78x6,6mp... Nem loigkus.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#36970) !Overdose! válasza MPowerPH (#36947) üzenetére


!Overdose!
őstag

A kilökte és a hozzáért között hatalmas különbség van!

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#36971) hunnylander válasza (#36969) üzenetére


hunnylander
őstag

A BMW már az első nagydíj előtt jelezte, hogy náluk a KERS pálya- és pilótaspecifikusan lesz alkalmazva, de ettől ez még alkalmazása, csak ésszel.

Pl. előfordulhat, hogy a következő nagydíjon már Kubica is használni fogja, ha ott már neki is hoz előnyt.

Itt egy jó kis cikk a témában (angolul, f1.com) a Renault válaszaival.

Ma belenéztem a BBC-s közvetítés felvételébe, Brundle jegyezte meg, hogy Lewis azzal előzhette meg Piquet-t, hogy taktikailag más ponton alkalmazta a KERS-t, mint az. Piquet az egyenes részekre adhatta és tartalékolta, mert ott várta Lewis támadását, de Lewis mégsem ott használhatta, és már volt is haszna a KERS-nek. :D

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#36972) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Dzsenszen Battön

LOL :Y

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#36973) -=Sziszi=- válasza !Overdose! (#36972) üzenetére


-=Sziszi=-
aktív tag

:Y Ekkora barmokat. IQ nuku. :DDD

"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya

(#36974) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

Páran keresték, ezért kiollóztam, ittvan a rajt.

BTW, nekem bejön ez a BBC-s főcím :) this is formula-1

Feel Good Inc.

(#36975) vtomi válasza !Overdose! (#36972) üzenetére


vtomi
tag

Hát ez nagyon lol.
:DD :DD

(#36976) brownus válasza Pompi (#36974) üzenetére


brownus
veterán

wow, nagyon eltalálták!! /a bbc főcímet nem barikellót/

(#36977) [CS]Blade2 válasza (#36793) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Az lett volna a érdekes, hogy ha valaki elkaszál valami törmeléket, és nekivágja a kocsiját a falnak az eset és az SC bejövete előtt. Biztos kaptunk volna egy szép ferde magyarázatot, miért is kellet kockáztatni akár élet(ek)et is azért, hogy Button maradjon az első!
(2 körön keresztül kerülgették a törmelékeket majdnem versenytempóban!)

Azt meg nem is értem, miért az FIA-nak fizetik a pénzbüntetéseket. A legjobban akkor járnának, ha kilépnének ebből az egészből, és a csapatok alapítanának egy új szériát valami hasonló néven, mint a Formula-1. Akkor nem függenének az FIA-től, FOM és társaitól, stb... Nem kellene a TV díjak felét Börni papa zsebébe tenni, és elviselni az idióta szabályait Max Müzlinek.

(#36978) Qru


Qru
MODERÁTOR

Fellebezne a Toyota. Sztem tök értelmetlen... :(

#nincsbennetarcsi

(#36979) hunnylander válasza Pompi (#36974) üzenetére


hunnylander
őstag

A főcím brutál jó lett, :K modern és klasszikus egyben, mert korábban is ez volt a theme tune a BBC F1-es közvetítéseiben. Fleetwood Mac: The Chain.

Sőt, érdekesség, hogy nézői nyomásra választották ezt, mert miután a BBC megszerezte a jogokat, a közönség egyértelműen ezt akarta ismét főcím zenének és bombázta is a BBC-t a kérésével. És a BBC eleget is tett a kérésnek. :)

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#36980) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Öt csapat már dolgozik az új diffúzorán?

A renyo már tesztelt egy megoldást, amely 14 százalékkal növelte a leszorító erőt. Ha kiforrottá válik, akár 30-40 százalékos növekedést is el lehet majd érni.

(#36981) MPowerPH válasza hunnylander (#36966) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, hát én pont erről beszéltem. Ha nem lenne korlát, már biztos mindenki betette volna az autóba. Így meg a végén kiderül, hogy a KERS az hátrány. Az FIA -nak el kellett volna döntenie, hogy idén szabad -e vagy nem használni. Ha nem szabad, akkor mindenki azok nélkül megy, ha szabad akkor mindenki azokkal. Ez lett volna a reális, nem így össze-vissza. Ferrari és a McLaren lehet éppen azért vannak lemaradva aero terén, mert a KERS -re nagyobb hangsúlyt fektettek, hogy időbe bevethető legyen, nem úgy mint a többiek?! :U

Don't Tread On Me

(#36982) Qru válasza [CS]Blade2 (#36980) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azt csak Briátóre mondta, nem hiszem, hogy csak emiatt lennének ilyen gyorsak a Brown kocsik.

mod:

Úgy látom nem csak én gondolom így, hanem az öreg teknős is. Link

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#36983) !Overdose! válasza Qru (#36982) üzenetére


!Overdose!
őstag

Lauda korrekt, Alonso-t meg túlzásnak érzem, bár én örülnék a legjobban, ha igaza lenne. ;]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#36984) 7Heads Drago válasza -Mike- (#36951) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Ez gondolom rád is igaz...
A SC kijövetelét ha te nem érzed hátszelesnek az nem baj, de az csak a te véleményed.
Palik-ék pedig cirkuszt csinálnak egy sport közvetítésből. És ez nem egy ember véleménye, míg te egymagad vagy ezzel a véleménnyel. Sajnos jó minőségben viszont csak ott nézheted. Kb ennyi. :R

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36985) Barthezz2 válasza [CS]Blade2 (#36980) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Hogy tesztelte, mikor teszttilalom van :F

Everybody lies.

(#36986) [CS]Blade2 válasza Qru (#36982) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Biztos, hogy tizedeket számít, ami ekkora különbségeknél elég sok lehet. A BrawnGP már nem tud több tizedet hozni a diffúzorral, míg a 7 csapat nagyon alap szerkezettel ment, így nagyot tudnak előre lépni.

Nyilván nem mindenki fogja átugrani kérdéses diffúzorral rendelkező csapatokat. Igazából 2 csapat tudná őket már most átugrani az új diffúzorral, a BMW és a RedBull. Kérdés, hogy mi óta dolgoznak az ügyön.

Barthezz2: A pályán nem tesztelhetnek, de a gyárban azt csinálnak, amit akarnak. Akár egy számítógépes szimuláció keretein belül.

[ Szerkesztve ]

(#36987) sekli válasza (#36969) üzenetére


sekli
addikt

igen, csak így különböző kapacitású akkumulátorok is kellenének..., így Spaban majd kétszer akkora tömegűek lennének az akkuk mint Monacoban...

(#36988) Pompi válasza sekli (#36987) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Nem feltétlenül. Például ha visszatölt körön belül...

Feel Good Inc.

(#36989) sekli válasza hunnylander (#36966) üzenetére


sekli
addikt

"...évek múltával a cucc olyan szintre jutna, hogy elméletileg még fékek sem kellenének az autókra, mert a KERS ellenhatása helyettesítené, és ezzel egyidőben félelmetes teljesítményt adna az autónak, a moci egy ilyen brutál KERS mellett lehetne akár egy egyliteres szutyok is, de az autók akkor is tépetnének mint az állat..."

és az első pár körben még baromi lassan mennének, míg be nem lendíti őket a kers... :D

Pompi: Tényleg, így is lehetne...:) bár akkor nem tudna teljesen szabadon gazdálkodni vele... Mondjuk én a futam előtt azt gondoltam, hogy kevesebbszer fogják hosszabb ideig használni, és nem ilyen aprókat...

[ Szerkesztve ]

(#36990) Oliverda válasza Barthezz2 (#36985) üzenetére


Oliverda
félisten

Reptéren tesztelhetnek párszor azt hiszem.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#36991) JJános válasza Pompi (#36974) üzenetére


JJános
addikt

Hát én megnéztem párszor, de nem láttam, hogy Barikát meglökték volna.
Azt viszont igen, hogy ő Webbert letakarította a pályáról.

2007-05-06 óta itt!

(#36992) sekli


sekli
addikt

A tesztelésről jut eszembe: Hogyan lehetséges ennyi szabályt, megkötést tökéletesen ellenőrizni...? Például, hogyan lehet ellenőrizni a szélcsatorna-használatot, a teszteléseket...? :U Megvan a szélcsatorna, akkor ki ellenőrzi, hogy mekkorra sebességgel tesztelnek, mekkora modellt, vagy máshol tesztelik...? Hihetetlen lenne, ha ezzel nem lehetne csalni...

(#36993) MPowerPH válasza !Overdose! (#36970) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hozzáért, meglökte, és ezért tudott elmenni mellette. Kitette a pálya szélére, ő meg így az ideális ívre került. :) Szebben is tudott kigyorsítani, mert Kimi autója még csúszásban volt.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#36994) !Overdose! válasza JJános (#36991) üzenetére


!Overdose!
őstag

Mert öreg vagy és rossz a szemed, tökéletesen látszik... ;]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#36995) hunnylander válasza sekli (#36992) üzenetére


hunnylander
őstag

Helyszíni ellenörzés, akár folyamatosan is az FIA emberei által. Az FIA-nak feltünne, ha amikor betoppannak az alkalmazottak javában dolgoznának pl. egy teljes méretarányú szélcsatorna modellen mert azt nehéz összekeverni a 60%-ossal, mert utóbbi jóval kisebb.

www.HunnyF1.com

(#36996) MPowerPH válasza hunnylander (#36995) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ki tudja, hogy pl. a Ferrarinak milyen titkos laborai vannak a föld alatt. :DDD ;]

Don't Tread On Me

(#36997) sekli válasza hunnylander (#36995) üzenetére


sekli
addikt

és bárhol máshol...? Minden annyira száz százalékosan ellenőrzött...? Csak azért vagyok szkeptikus, mert komoly pénzről szól az egész műsor, szinte minden sportban volt már arra példa, hogy ezt a szempontot valaki a sportszerűség elé helyezte ...

(#36998) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Lapszemle az Ausztrál Nagydíj után - Lelépték a Ferrarit

Haragosak az olaszok.

Más:

Mocskos egy banda ez a McLaren továbbra is. Hamilton beismerte, hogy csapatutasításra engedte el Trullit. Szegénynek ez 6 pontjába került. :W

[link]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#36999) hunnylander válasza !Overdose! (#36998) üzenetére


hunnylander
őstag

Kíméld a fejedet, és próbáld meg használni arra, amire való. ;) [link]

www.HunnyF1.com

(#37000) MPowerPH válasza !Overdose! (#36998) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem Lewis volt a hibás, de az FIA és a Toyota is ludas a dologban. McLaren meg rafinált volt, én így fogalmaznék, de hozták a megszokott formájukat.

Don't Tread On Me

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.