Az szép lett volna ha a kis Senna az első versenyén második.
Barikának ez a bucsúéve és ez is csak olyan lesz mint anno a Ferrarinál. Másodpilóta csak mostr nem Schumi, hanem Button mögött.
Az szép lett volna ha a kis Senna az első versenyén második.
Barikának ez a bucsúéve és ez is csak olyan lesz mint anno a Ferrarinál. Másodpilóta csak mostr nem Schumi, hanem Button mögött.
(#36902) venember83 válasza hunnylander (#36894) üzenetére
De nem arról volt szó, hogy egy csapat nem változtathat nevet x évig? Mondjuk, ha új csapatként könyvelik el a Brawn GP-t, akkor ez nem érvényes. De vicces új csapatként elkönyvelni, amikor dokumentumok születtek, amik szerint a Honda F1 csapatát vette át Brawn pár kifli áráért.
(#36903) 7Heads Drago válasza proof88 (#36882) üzenetére
Szerintem nem hallgat rá a csapat. Ő nem Schumi akire hallgatnának.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Értem már. Lehet, hogy ezért nem merte a kis Sennát betenni Brawn.
Goldboy-ról tudta, hogy jó lesz, amennyire kell, de itt Buttoné a főszerep.
2007-05-06 óta itt!
(#36905) Peat;) válasza venember83 (#36902) üzenetére
"De vicces új csapatként elkönyvelni, amikor dokumentumok születtek, amik szerint a Honda F1 csapatát vette át Brawn pár kifli áráért." ez engem is zavar, mindenhol az megy, hogy az újonc csapat megjött és nyert..nem tudom, szerintem egy kamerába nézve kimondott köszi azért kijárt volna a Hondának, de lehet hogy tilos mert nem szponzor/tulaj... De a pilótákat öröm volt látni félre értés ne legyen, csak nekem ez a saját magunkról nevezünk el valamit már szúrja a szemem, egy zeneműnél vagy egy személyes dolognál még elmegy. F1-nél annyira nem egyszemélyes a játék, szerintem. Magyarul Dennis és Briós mellé nagyon hamar "felnőtt" a szememben Brawn "úr" szakmailag nagyon ott vannak, emberileg néha nem
(#36906) proof88 válasza 7Heads Drago (#36903) üzenetére
Egyébként természetesen egyetértek azzal, amit Pá mond, hogy kívülről jobban meg lehet ítélni a helyes tennivalókat... de vannak olyan helyzetek, amikor nem szabad habozni és már túl sok példa volt arra, hogy a késlekedéssel csak rosszabb lesz a helyzet. Amikor tavaly Massa és Kimi képtelen volt pályán tartani az autót a nagy zuhiban a száraz gumikkal Silverstone-ban, az mégiscsak egy olyan helyzet volt, hogy hallgatni kellett volna a pilótákra (persze nem tudom, hogy ők akartak-e gumit cserélni, csak feltételezem). Persze én könnyen beszélek, mert kívülállóként szemlélem az egészet és jól megmondom, hogy kéne csinálni.... de akkor is, folyton ugyanaz megy: valami nem úgy alakul, ahogy kéne, erre a reakció a boxban: habozás és későn kihívás, amikor már mindegy ...
Sztem Button megköszönte a csapatnak.
Miért emelje ki külön a Hondát? Sztem elég ha annak a 700 embernek hálás, akik a segge alá rakták a kocsit, azok pedig ugyanazok, mint tavaly.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Végre-végre-végre...
Button a legnagyobb.
Fene gyors ez a Brawn, nagy szercse, hogy nem ment kárba a sok fejlesztés.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Ez miatt én is sokat szenvedtem. Már rég kivittem volna, ha rajtam állna, és még mindig kint köröztek az autók, vagy autó.
Ezért volt valamikor a Brawn olyan nagy ász, mert fejben ki tudta számolni, ha kellett 10 másodperc alatt mit kell a következő helyzetben lépni.
Én tudok még két fejszámoló művészt. Ők közvetítik a futamot.
2007-05-06 óta itt!
(#36910) hunnylander válasza venember83 (#36902) üzenetére
Elég kesze-kusza az ügy ezen háttere. Mit várunk, ha Bernie is kavarja.
A lényeg, hogy Bransonnak kedve támadhat felvásárolni az egész kócerájt, vagyis nem akar csak (fő)szponzor lenni, hanem tulajdonos akar lenni. Ha ez megtörténik, onnantól kezdve az általa adott néven fog szerepelni a csapat, az általa kívánt színnel.
Tekintettel, hogy az egész Virgin brand fő színe a vörös, az autó vörös lenne, fehér feliratokkal. Ez a szín jobban is fekszik a hókotró első szárnyaknak, mert kisebbít, míg a fehér egy közelítő-nagyító szín.
Brawnt el tudnám képzelni, mint társtulajdonos vezérigazgató csapatfőnök, mint Ron Dennis volt ezidáig a McLarennél. Vagyis Rossnak pl. lenne 20% része a csapatban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#36911) Nowhereman válasza venember83 (#36902) üzenetére
No és hány olyan csapat van, amelyik a 0-ról született. Mert ugye a Honda megvette a BAR-t, az meg anno a Tyrellt. Vagy együk úgy, hogy a Brawn James Stewart révén már kétszeres világbajnok is?
Utánam a kondenzcsik!
(#36912) Rick4 válasza hunnylander (#36910) üzenetére
Szerinted ilyen versenyképes technikával kell Brawn-nak egy társtulaj? Az nagyon sok pénzbe fog kerülni... Nem is lehetetlen, hogy több érdeklődő lesz pér héten belül..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
(#36913) hunnylander válasza Rick4 (#36912) üzenetére
Brawnnak komoly céljai vannak. Stabil élcsapatot akar csinálni, amihez legalább akkora költségvetés kell amekkora a BMW-nek vagy McLarennek van. Az autó most jó, de ezt tovább kell fejleszteni, hogy továbbra is az élen lehessenek és most évekre utalok.
Brawnnak a pénz kell, a biztos anyagi háttér kell ehhez. Itt jön a képbe a Virgin, Richard Branson, akinek szerintem majd szúrhatja a szemét hogy az autó nem szép Virgin vörös, és még kicsik a Virgin feliratok.
Itt a nyilatkozat | röviden magyarul.
www.HunnyF1.com
Egyébként meg: csapatfőnökök vagyunk, majd hirtelen mélyen áron alul átvándorol hozzánk a fullos csapat? Hogy is van ez? Hmm? Hmm?
Én indítanék Brawn ellen egy hűtlen kezelési eljárást, biztos, amit biztos.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Amúgy csak mondom, hogy a szokásos helyen már elérhető a 2008-as szezon összefoglaló (summary) videója! Nekem tetszik, jó pörgős lett. A Hamiltonos-nőcis rész a videó közepén az nagyon üt!
[ Szerkesztve ]
nekem nem tetszik, pedig a futam összefoglalók jók szoktak lenni. ebben szinte semmi nem látszik a versenyekből
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
Nem gondoltam hogy ilyen olcsón lehet Forma1 csapathoz jutni.
Ha a Ferrari így folytatja tovább lassan fel fog kerülni a Vaterá-ra az ingyen elvihető cuccok közé.
Ez persze csak vicc, de tényleg hihetetlennek tűnik az egész biznisz.
Én arra leszek még kíváncsi, hogy kinek és mikor esik a feje le először a Ferrari vezérkarból.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
(#36918) Pá válasza 7Heads Drago (#36917) üzenetére
Hát ha már számolni nem tudnak, igazán elkezdhetnének legalább csücsöríteni.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Látom kemény fél napnak elkellett telnie ahhoz, hogy észrevegyék a hozzáértő urak azt, hogy Rubenszt meglökték hátulról és ezért tarolt a t1ben. Már akkor a lassított onboard felvételén is tisztán látszódott, hogy megtolták.
A többi szakértői megnyílvánulást és egyéb nyalánkságokat amiket összeírtatok egy nap alatt nem sorolnám fel, de fejcsóválva pörgettem át a topicot.))
Nekem a futam összefoglalóknak kb a fele tetszik csak. Sőt igazából amik tetszenek, azok között is van olyan, ahol húzom a fogam, mert pont kihagytak egy-egy szerintem fontos kameraállást, vagy nem mutatják rendesen a dobogósokat, csak 1 vagy 2 embert... mondjuk ezek az összefoglalók tényleg azoknak jelentenek sokat, akik megnézték a futamokat rendesen. Valahányszor megnézek egy ilyen videót, újra szerelmes leszek a forma1-be. Alig várom azt a sok szépet (és rosszat), amit a következő futamok tartogatnak számunkra.
Igen, Rubinho-t valszeg meglökték...nem is értem hogy nem jutott eszükbe a rendezőknek hogy bevágjanak egy Kovalainen onboard-t, akkor talán nyílvánvaló lett volna. Másfelől sztem Barrichello görcsös volt a tegnapi futamon, az elrontott rajtjától kezdve kissé szétesett.
Egyáltalán nem volt jó versenye szvsz. ...enél sokkal összeszedettebnek kell lennie ha élni akar a lehetőségével.
(#36922) hunnylander válasza -Mike- (#36919) üzenetére
Kell ahhoz több is mint fél nap, ha valakinek csak lassabb nete van. Még nem volt lehetőségem visszanézni a futamokat se onboardokat, mert hogy még csak most töltődik. De Rubensszel nem csak a rajtnál történt amortizáció, hanem később is, és csak azt említettem, hogy egyszeri megnézésre milyennek tűnt a versenye. Arra van logikus magyarázatod, hogy mi a fenére vártak az első SC beküldésekor? Gombosra?
www.HunnyF1.com
Flavio Briatore neheztel a FOTA Technikai Munkacsoportjára, különösen Ross Brawnra, aki nem informálta a csapatokat arról, hogy a szabályt többféleképpen lehet értelmezni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#36924) -=Sziszi=- válasza Motion_Blur (#36923) üzenetére
Persze. Egyből tervrajzokat adjanak neki.
-Figyu Flavio csináljátok azt amit mi, így fél másodpercel gyorsabbak lehettek és év közben már megszorongathattok minket az elő helyen.
-Oké köszi Ross, akkor mi nem fogunk ovni.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
(#36925) AMD Power válasza Motion_Blur (#36923) üzenetére
Hülye ez a Briatore....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Sok videót és képet átnéztem és nehéz kimondanom, mert nem bírom Barichellót, de szerintem Kovalainen igenis meglökte és EZ IS közrejátszott a balesetben, tehát nem 100%-osan Barichello hibája. A Kimivel való "ütközés" meg semmi nem volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#36927) hunnylander válasza Motion_Blur (#36923) üzenetére
Én amellett vagyok, hogy most már a fellebbezéskor se tiltsák be az überdiffúzorokat, merthogy James Allen és Sam Michael megjegyzésekből az jön át, hogy a McLaren már Kínában vagy Bahreinben felteheti, és a Ferrarinak is el fog készülni Barcelonára. Sam Michael (Williams) megemlítette, hogy a McLaren jelenlegi elrendezése, szinte predesztinálja az autót egy überdiffúzorra és arra számított, hogy már Melbourneben fel is teszik.
Gyakorlatilag az összes csapat szélcsatornában teszteli már az elemet, és nagy szemétség lenne az FIA részéről ha most már 10 csapat kemény munkáját dobatná a kukába, továbbá követkwezetlenség, mert már két esetben is szabályosnak deklarálták őket.
A BGP trükkös diffúzor nélkül is Top3-ban lenne, legalábis a szezon elején.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#36928) brownus válasza !Overdose! (#36926) üzenetére
Coming to the first corner Heikki Kovalainen hit the rear of Barrichello, causing a chain reaction into Mark Webber and Nick Heidfeld - at the end of the first lap Heidfeld, Adian Sutil, Webber and Kovalainen pit with damage, Kovalainen retiring. - grandprix
onborad videot még nem találtam sajnos...
[ Szerkesztve ]
(#36929) !Overdose! válasza brownus (#36928) üzenetére
Ez esetben tényleg szégyelje el magát aki rögtön szidta Barichellot, mint a bokrot, anélkül, hogy utánajárt volna a dolgoknak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#36930) 7Heads Drago válasza -Mike- (#36919) üzenetére
Rubens hibája ott kezdődött hogy bealudt. Majd az első kanyarban miután kezdett ébredezni mozgó akadályként téblábolt a pályán. És utána is volt még érdekes megmozdulása.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
(#36931) !Overdose! válasza 7Heads Drago (#36930) üzenetére
Ebben igazad van, de a rajtbalesetért nem tehető felelőssé. És ezért nem kapott büntetést, nem pedig azért, mert Mr. E. nem akarta.
Ettől függetlenül felejthető versenyzést nyújtott.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#36932) brownus válasza Motion_Blur (#36835) üzenetére
honnan????
(#36933) Markgx10 válasza !Overdose! (#36929) üzenetére
Én rögtön szidtam és most is szidom, mert nála undorítóbb, kétszínűbb, nőlelkűbb senki pilótát még nem láttam soha. Mosolyogva tette zsebre a tízmilliókat (dollárban) a Ferrarinál, utána meg játsza az eszét, hogy ő kipakol, hogy mi bántja a kis rózsaszín lelkét, mert vele igazságtalanok voltak, jajj Istenem, el ne sírjam magam Ez emberként egy gyökér, egy senki, mindamellett, hogy vezetni természetesen nagyon tud.
Pompi főnök úr : tudom, nem folytatom, csak úgy megjegyeztem
(#36934) hunnylander válasza !Overdose! (#36931) üzenetére
De, ha már fel lett mentve és egyszer sem volt hibás, akkor jól is versenyzett. Arról nem tehet, hogy mások hibái megnehezítették a versenyét.
Ettől függetlenül Mr. E örülhetett annak, hogy tökéletes lehetett a happy end a cukormázas disznósajt történetben.
www.HunnyF1.com
(#36935) brownus válasza hunnylander (#36934) üzenetére
/ Ettől függetlenül Mr. E örülhetett annak, hogy tökéletes lehetett a happy end a cukormázas aranygyemek/merci történetben. / ->
egy kis érdekesség, aus dobogósok:
2007: Kimi, Alonso, Hamilton
2008: Hamilton, Heidfeld, Rosberg
2009: Button, Barikello, Hamilton
[ Módosította: Pompi ]
főnök ez a 2008-as dobogó biztos?
Forza Italy!
(#36937) JJános válasza !Overdose! (#36931) üzenetére
Igazándiból erről még nem vagyok meggyőződve. Azért egy jó videó segítene.
De ma már sokkal jobb kedvem van, egye kánya nem ő volt a felelős, bár gondolom ez Webbert nem vígasztalja.
Mindenesetre a rózsaszínűnek nem mondható lelke még nem tetszik, bár vezetni még nem felejtett el.
De azért amit rajt helyett csinált, az felejtős.
Egyébként volt még valami összeakadása, ahol a hókotró darabjait elhagyogatta.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
(#36938) hunnylander válasza brownus (#36935) üzenetére
Lajos csípi a melbournei pályát, az aktuális autó képességeitől függetlenül is.
De Sepangban még 1 pont is bravúr lesz, mert az nagyon aeroigényes pálya, és most pont az aeroval vannak jelentős problémák. De talán nem kell B konstrukciót tervezni.
Idézet a McLaren Twitter-oldaláról:
"Sepang is a big aero track - don't expect the same result that we got in Oz. But we are all trying so, so hard - it will come"
Egyébként nem fogom megérteni a Mercedest, ha a következő futamokon se lesz ott a feliratuk a Brawn autókon.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
2008: Hamilton,Heidfeld,Rosberg...
Forza Italy!
áááááááá, látszik, hogy: -1óra,-1kávé és hétfő van... azok a malaysiai eredmények
Pompi, ha nem gond javítsd ki kérlek #36935hsz 2008-as sorát erre: 2008: Hamilton,Heidfeld,Rosberg
[ Szerkesztve ]
trulli kapott +25mp büntetést, így 12. lett. sc alatt előzött /hamilton őt majd ő vissza, de akkor már sc alatt.../
vettel meg kapott 10 rajthelyes büntetést kapott a köv. futamra mert nekiment kubicának
már nem tudom hol olvastam: csak eszembe jutott a kép kapcsán: white is a new red vmi ilyesmit
[ Szerkesztve ]
(#36943) Oliverda válasza hunnylander (#36938) üzenetére
Viszont a KERS egy kicsit segíthet nekik a hosszú egyenesek miatt. Hogy a felhőszakadásról már ne is beszéljünk.
Mi történik ha maximumon pörög a motor (18K) és akkor nyomja meg a KERS-et a pilóta?
1998 - Hakkinen (VB: Hakkinen)
1999 - Irvine (VB: Hakkinen)
2000 - Schumacher (VB: Schumacher)
2001 - Schumacher (VB: Schumacher)
2002 - Schumacher (VB: Schumacher)
2003 - Coulthard (VB: Schumacher)
2004 - Schumacher (VB: Schumacher)
2005 - Fisichella (VB: Alonso)
2006 - Alonso (VB: Alonso)
2007 - Raikkonen (VB: Raikkonen)
2008 - Hamilton (VB: Hamilton)
2009 - Button (VB: Hamilton?)
8:3
Bár pont 10 éve sem az lett a VB aki az első futamot megnyerte. Na majd meglássuk.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
2009 - Button (VB: Button)
(#36945) hunnylander válasza Oliverda (#36943) üzenetére
Ilyen csakis véletlenül fordulhatna elő, gyakorlatilag soha. A fordulatszámot természetesen leszabályozva tartaná az elektronika a KERS-fröccs alatt is. A motor forgatónyomatékának változásában nem vagyok biztos. Találkoztam már ezzel a kérdésel (egy Williams interjúban), de a fő válasz, hogy a KERS fröccs gyakorlatban mindig alacsonyabb fordulatszámokon történik.
(#36944) SzalaiG: Az ilyen tendenciák max. három évig tartottak, ahogy a lista mutatja. Button ebből már kicsúszott.
Felőlem lehet Button világbajnok, de dolgozzon is meg érte, és csak az utolsó futamon dőljön el. Az autója pedig legyen lassabb a többiekéhez képest. Remélem valaki már a következő futamon elkeni a száját, unalmas lenne egy újabb BGP kettősgyőzelem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#36946) -Mike- válasza hunnylander (#36922) üzenetére
Sajnos azt kell mondanom, hogy nem kell az eset megvizsgáláshoz gyors net. Már a közvetítésben a rajt visszajátszáskor látni lehetett helicopter és onborad nézetből teljesen egyértelműen, hogy meg van lökve Barichello. Palik Laciék miért nem vették észre nem tudom, de ezek szerint akkor ti sem vagytok jobbak.))))
Az SC-re talán lesz logikus magyarázat a FIA-tól de nem tőlem, nem én ültem velük az irányító toronyban.
Jah, de Barrichello Kimi -t is úgy előzte meg, hogy kilökte. Ott viszont hibázott, nem lett volna szabad előznie.
Don't Tread On Me
(#36948) hunnylander válasza -Mike- (#36946) üzenetére
Érdekelt is engem Barrichello a visszajátszáskor. Volt ott rajta kívül még 19 autó, de leginkább azt néztem a lassításokon is, hogy hogy zajlottak az események a mezőny végén.
www.HunnyF1.com
(#36949) DigitXT válasza hunnylander (#36945) üzenetére
Hehe, de ha McLaren kettős győzelem lenne, az gondolom végtelenül izgalmas lenne.
(#36950) MPowerPH válasza hunnylander (#36945) üzenetére
"Felőlem lehet Button világbajnok, de dolgozzon is meg érte, és csak az utolsó futamon dőljön el. Az autója pedig legyen lassabb a többiekéhez képest. Remélem valaki már a következő futamon elkeni a száját, unalmas lenne egy újabb BGP kettősgyőzelem. "
Szerintem eddig mindig az volt a VB, akinek a legjobb volt az autója. Most is így lesz.
Hakkinen érában a Meki űridőket ment, Schumi érában a Ferrari utolérhetetlen volt, Alonso esetében volt kicsit más a dolog, mert ott a Meki pl. gyorsabb volt, nem is kicsivel, de megbízhatatlan volt az autójuk. Ugyan ez a Ferrarira is igaz Lonzival szemben. És Hamilton érában, 2007 -ben is a Meki volt a legjobb, csal eldobták maguktól a VB -t az utcsó futamokon. Tavaly meg a Ferrari volt a legjobb, de eldobták maguktól a VB -t a megbízhatóság miatt, és a tömegesen előforduló pocsék taktikai húzások miatt.
Most ha a Brawn Gp a legjobb, akk ők is nyerik a VB -t, de ehhez kell egy megbízható pilóta is. Nehogy azt hidd, hogy Button rosszabb mint Hamilton vagy Raikkonen. Ugyan olyan jó, csak hármójuk közül ő ült be a legszarabb autókba eddig.
Most mellé állt a szerencse, é a csapat mellé. Ha ő a leggyorsabb, akk ő is nyer, és izgalmas lesz.
Mer az, hogy Hamilton ült a legerősebb/legmegbízhatóbb autóban az nem volt unalmas?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me