Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#36351) 7Heads Drago válasza sekli (#36343) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Este hogy tudjak TV-zni, nagyokat fékezzek napközben és töltöm az akkukat. :) Másra nem jó. Ez már majdnem olyan mint a kerékpárokon volt anno a dinamó. Még jó hogy az nem csak akkor működött mikor fékezett az ember...
Egy haszna azért lesz a KERS-nek. A hibrid autóknál az akkukal küzdenek elég sokat. (súly-teljesítmény mutatók javítása) És így ez is kap egy nagy lökést.
Pá: Ez egy kicsit ellentmondásban van a pályákkal. Valószínűtlennek tűnik hogy az egyik autóban 10 kg elég ahhoz, amiben a másikban 50 kg kell. (a KERS ha jól emlékszem 40 kg körül van) Persze biztos lesznek olyan pályák amiknek ez is jó lesz. De a nehezen vezethető pályákon ez valszeg kevés lehet, mint itt is.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36352) Motion_Blur válasza (#36350) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A KERS gyakorlatilag a padlólemezen helyezkedik el, így én se hinném hogy komoly problémát jelent a megléte, nem valószínű hogy drasztikusan megváltoztatná a súlypontot.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#36353) válasza Motion_Blur (#36352) üzenetére



addikt

Pont ez a kép ugrott be miközben írtam a hszt, csak nem tudtam hol keressem.
Te ezeket lemented magadnak, vagy wtf?:)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#36354) lenox válasza (#36350) üzenetére


lenox
veterán

Matematikai bizonyitek nincs ra, de mezei bizonyitek van, pl. hogy ha ugyanannak a csapatnak a KERS-es tagja hatrebb van, mint a KERS-etlen, ilyen meg van, nem?

10 kg ballaszttal egyik kocsit se tudjak beloni, mai jobb autok mindegyike 100 kg balaszt felett megy, Ferrari volt 170 kg-mal is, es az amugy se ugy van, hogy belottek semlegesre, es kesz, ez pl. sebesseg fuggvenye is, vagyis kozepes sebessegu kanyarnal semleges auto gyors kanyarnal lehet szar, illetve gumi es gumiallapot fuggo is stb. Persze ettol meg lehetne, hogy nem szamit tul sokat, ha amugy is oda, vagy majdnem oda tettek volna azt a 30 kg-ot, de szerintem ez nem igy van a gyakorlatban.

(#36355) hunnylander


hunnylander
őstag

Szerintem a két (tavalyi) nagy csapat autójába nem nagyon lehet belekötni esztétikailag, és a slick gumik is nagyon pofásak. :K

A Meki asszimetrikus kipuffancsot használ. Balról van megoldva a motortér forró levegőjének a kivezetése, és elöl arról is van az extra légbeömlő.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#36356) lenox válasza Motion_Blur (#36352) üzenetére


lenox
veterán

Szerintem sokkal inkabb az szamit, hogy hatul van, amugy is farnehezek voltak az autok, raadasul hatul csokkentettek a szarnyat, elol meg noveltek.

(#36357) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Mi a véleményetek a gumi kopásról?
Igaz lehet?

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36358) sekli válasza 7Heads Drago (#36351) üzenetére


sekli
addikt

Nem tudom a dinamó miért lenne hülyeség a kerékpáron... :F mellesleg a kocsiban a generátor pont ugyan olyan mint a dinamó, arra meg végképp nem lehet mondani, hogy anno...

(#36359) hunnylander válasza 7Heads Drago (#36357) üzenetére


hunnylander
őstag

Valamennyire. Az option gumikkal csak nagyon rövid etapokat lehet tervezni. Alapból így lett kitalálva.

www.HunnyF1.com

(#36360) Pompi válasza 7Heads Drago (#36333) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"A kers állítólag azért is erőltetik hogy majd miután a Forma1 -ben sikeresen alkalmazák, akkor ezt átültessék majd a hétköznapi autókba."

A hibrid autókban már most így működik az akkumulátor (vissza)töltése. Igaz másra használják az így nyert energiát.

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#36361) Motion_Blur válasza hunnylander (#36355) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Lehet, hogy szép, de hasonlítsd össze ezt a két képet:

Meki vs. RedBull

Töltsd le őket és lapozgasd oda-vissza ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#36362) 7Heads Drago válasza sekli (#36358) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Én a KERS hétköznapi használatára mondtam hogy így ahogy aForma1-ben használják hülyeség. A dinamó az hasznos dolog.
Motion_Blur: Nekem a képeknél feltűnik a Merciknél a nagy kocsi szekrény a Red Bull-hoz képest, illetve a sofőrtől hátrafelé a padlólemez kilóg a kerekek közepéig. Míg a Mercinél csak szakaszos. Lehet hogy ez segít többek közt a Red Bull-on?

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36363) -Mike-


-Mike-
addikt

Kérdezni akartam qual előtt hogy meglesz e a 24es idő, most óvatosabb leszek, mi a versenyben futott leggyosrsabb kör az albert parkban(mi volt)?))

(#36364) sekli válasza 7Heads Drago (#36362) üzenetére


sekli
addikt

abban a formájában ahogy a forma1-ben vannak a dolgok szinte minden használhatatlan a hétköznapi életben, de mégis előreviszi azt...

(#36365) idtec


idtec
csendes tag

Most komolyan, ha ezek a matchboxok képesek 24-es időre, akkor nem jobb lenne inkább az üvöltő V10-eseket hallgatni, ezek helyett a berekedt v8-asok helyett? Nagyon nem szép hangjuk volt a közvetítésen. Még visszább vettek a fordulatszámból?

Abban az érában legalább csúcskategória, high tech feeling volt, most mintha 2.3-as diesel sierrákkal versenyeznének.

[ Szerkesztve ]

(#36366) Motion_Blur válasza -Mike- (#36363) üzenetére


Motion_Blur
félisten

1:24.1

Meg tudnák futni Brawn-ék szerintem, mert felgumizódik annyira a pálya, de már nem lesz szükségük ekkora tempóra a futam második felében ;)

mod: V8-ast Kimi tartja 2007-ből, "poénból" futotta kb :DDD 1:25.235 - ez jobb idő, mint amit egy nappal előtte a Q2-ben bárki is futott

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#36367) 7Heads Drago válasza idtec (#36365) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Ez ahhoz képest tényleg csak nyekergésnek tűnik.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36368) Bermi válasza Motion_Blur (#36366) üzenetére


Bermi
aktív tag

MC tartja már 4éve a rekordot, nem rossz

F1.....

(#36369) hunnylander válasza Motion_Blur (#36361) üzenetére


hunnylander
őstag

A McLaren alulfejlesztette az autót, vélik sokan. Ami azt jelenti, hogy túl konzervatívan álltak a feladathoz és belőttek vele egy bizonyos tempó / aerohatékonyság tartományt, amit el akartak érni. Nos ezt elérték, csak kiderült, hogy a többiek merészebb célokat tűztek ki és valósítottak meg. Ergó a 24 relatíve jól viselkedik, de lassú az élmezőnyben furikázáshoz. Lehet farigcsálni az aeroját.

A RBR/STR nem egy csúnya autó, habár engem oldalról egy felszálló Concorde-ra emlékeztet, hátul meg egy komplett kólaautomata található. :DDD

De tény, hogy jobban hasítja a levegőt, bár önmagában a kecses formák nem lenne elég a Mekinek (csúcssebessége az van bőven, hála a mocinak és a KERS-nek), mert általános leszorítőerő/tapadás deficitje van (a nagy oldaldoboz nem kedvez a jelenlegi diffúzornak és hátsó légáramlatoknak). Egy überdiffúzor sokat dobna rajta.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#36370) bdav válasza hunnylander (#36355) üzenetére


bdav
őstag

Merciknek már tavaly is volt asszimetrikus kasztnijuk, szóval ez nem akkora újdonság náluk :) sajnos nem mennek vele sokra :(

10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

(#36371) lenox válasza lenox (#36354) üzenetére


lenox
veterán

A 170 faszsag, 195 minusz driver volt.

(#36372) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

A versenyzők közül egyedül Hamilton gratulált a Brawn GP-nek. Szerintem jót derült azon, hogy a közelébe tudtak kerülni Button-éknak senki se.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36373) JColee válasza 7Heads Drago (#36372) üzenetére


JColee
őstag

Szerintem jót derült azon, hogy a közelébe tudtak kerülni Button-éknak senki se.

ezt még kalapáld egy picit ;]

(#36374) ronaldo válasza sekli (#36343) üzenetére


ronaldo
őstag

A Combino azt hiszem a hálózatba tud visszatáplálni - és ha jön a közelben egy másik akkor az felveszi - illetve a légkondi működését tudja valamelyest fedezni. A visszatáplálás - és másik villamos által energiatöbblet felvétel meg körülbelül 25 éve létezik :) Ha jól rémlik, bp-n is futnak olyan régi villamosok, amelyek ezt már tudják.

(#36375) gV válasza idtec (#36365) üzenetére


gV
őstag

igen ez tényleg rossz h most már 18000ford/p limitálták a fordulatszámot és én emiatt hajlanék arra a költségvetési sapkára ami engedni a szabad fejlesztéseket, aminek keretében csak előkéne kotorni a régi V10-eseket, egy kicsit felújítani őket, nem is lenne olyan drága, maradna pénz a kers kikupálására, mert ez 80le és 6,7mp/kör vicc

(#36376) 7Heads Drago válasza JColee (#36373) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Bocs.
A sem kimaradt.
...hogy a közelébe sem tudtak kerülni Button-éknak senki se.
Más: Nem is beszélve arról, hogy évek óta próbálják az autókat lassítani. És nesze neki, jövőre ha minden így marad a 2004 időket verik. Sőt lehet már az idén is. Ennyit a változtatásokról.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36377) sekli válasza ronaldo (#36374) üzenetére


sekli
addikt

tudom, azért írtam off-ban, egyébként a szlovák Tátra villamosokba építették bele ezt a felújításkor, a korábbiak szerintem nem támogatják ezt a fícsört...

(#36378) válasza 7Heads Drago (#36376) üzenetére



addikt

Ez még így is szar. :))

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#36379) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Ezt láttátok már: Barrichello újabb botránya!
Ha szó szerint akarjuk idézni, akkor annyit mondott „csupán”, hogy: „Fucking Vettel!”
Nyugdíjba mehetne már. De nem fog... :O
Szerintem jót derült azon, hogy a közelébe sem tudott kerülni Button-éknak egyik csapat se. :(((

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36380) Sotho


Sotho
őstag

A hátsó szárny az egy hányadék, kb 5 percig bírtam nézni az időmérőt.

(#36381) Bermi válasza Sotho (#36380) üzenetére


Bermi
aktív tag

van aki 2x is megnézte, olyan jó volt
rég láttam ilyen izgalmas időmérőt, a kinézettel most nem foglakoztam.

[ Szerkesztve ]

F1.....

(#36382) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

A legrutinosabb pilótapáros a legidősebb is - statisztikák
Melbourne-ben már tíz óra van.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36383) Motion_Blur válasza 7Heads Drago (#36379) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Remélem holnap Vettel a tiszta ívről körbeautózza ezt a kiöregedett bohócot...

szerk: azaz ma :D

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#36384) eddie17


eddie17
addikt

Nagyon jó volt az időmérő. BrawnGp állleejtős. Hogy a fenébe csinálták, azt nem tudom:)

KERS-es témához: Nincs annyira lemaradva a hétköznapi autótechnika sem.

(#36385) proof88 válasza 7Heads Drago (#36379) üzenetére


proof88
addikt

3. kommentet is elolvastad? Én mondjuk nem adok ilyenekre, ha nem hallottam és láttam a saját füleimmel/szemeimmel az interjút... a média rengeteg bullshitet talál ki és ez elterjed az emberek között. Tavalyi évben is volt rá nem egy példa.

(#36386) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Még külföldi oldalakon sem találok mai hírt egyet se szinte. Minden Európához igazodik.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36387) Csabee.


Csabee.
nagyúr

úristen.... majdnem lemaradtam a F1-ről!! :( a telefonom automatán átállította magának az órát! én azt hittem holnap kell csak:O :D
nah de itt vagyok és várom a futamot!! :)

Üdv: Csabee.

(#36388) hunnylander válasza 7Heads Drago (#36379) üzenetére


hunnylander
őstag

Az vagy, amit megeszel.

www.HunnyF1.com

(#36389) Ricardo


Ricardo
félisten

Jó reggelt, izgalmakkal teli futamot mindenkinek!

(#36390) AMD Power


AMD Power
titán

Jó reggelt jó szurkolást!

Mindenkinek jó futamnézést kívánok. :R

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#36391) eddie17


eddie17
addikt

Jó reggelt mindenkinek, reméljük igencsak izgalmas versenynek nézünk elébe. Győzzön a jobbik :R

[ Szerkesztve ]

(#36392) Jadro


Jadro
veterán

Készül a tea és a pattogatott kukorica. :) Izgalmas futamot!

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#36393) Tom5


Tom5
addikt

Hajrá Schumi! :R :U :DDD

(#36394) Bermi válasza Jadro (#36392) üzenetére


Bermi
aktív tag

nálam tea és mogyoró :K

mindenkinek jó reggelt

élesben a Kers, remélem a ferkák előre ugranak a Brawnok közelébe.

és természetesen go Vettel is

[ Szerkesztve ]

F1.....

(#36395) hunnylander válasza Overlocker (#36339) üzenetére


hunnylander
őstag

RTL Klub stream | [link]

Itt még lehet találni alternatívákat.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#36396) Sanya595


Sanya595
senior tag

Jó reggelt mindenkinek!Eseményekben gazdag futamott kivánok!

(#36397) #70869248 válasza (#36350) üzenetére


#70869248
törölt tag

A KERS hátrány, ..és már egyre inkább nem az :)
Mivel folyamatosan fejlődik mert jönnek a tapasztalatok, így minden pályán megtett méterrel fejlődik, és minden KERS használatnál duplán.

Alapvetően én is a súlyelosztást mondom elsősorban,..ez nem minden autónál jelent problémát, de ahol azt jelent ott ez nehezen megszüntethető.
gondolom nem viccből fogyókúráznak a versenyzők...már maga ez a dolog is hátrány. De pl. az is láthatóan hátrány, hogy a fejlesztési idő és energia sok részét lefoglalja a KERS hisz ettől remélik az áttörést, ..míg akik felfüggesztették azok erősíthettek más oldalról, illetve könnyen átcsoportosítható részlegük van.
Beszélni kell a biztonságról és méginkább a megbízhatóságról...cseszheti valaki az egészet, ha elromlik...hiszen akkor minden körben kűzdeni kell a hátrányával, annélkül hogy az előnyét használhatná.
Szal sztem 3 fő hátránya van:
-meglévő súllya és terjedelme.
-fejlesztési erőforrások lekötése.
-megbízhatóság-biztonság

(#36398) Csabee. válasza Sanya595 (#36396) üzenetére


Csabee.
nagyúr

eredményben mindig ugyan olyan.. :D hisz mindig az első 8 helyezet kap pontot :DD

nem kötekedek :DD

Üdv: Csabee.

(#36399) Bermi válasza hunnylander (#36395) üzenetére


Bermi
aktív tag

Hunny tipp?

sztem van esély safety car-ra, így az összehozott előnynél mindig felzárkoznak a többiek, így se vettel, nem fog lemradni, továbbá amikor kimegy a kerssel a ferkék előre lépnek ismét pár kocsit.
hami meg beáldozza tesztnek a mai futamot.

F1.....

(#36400) hunnylander válasza Bermi (#36399) üzenetére


hunnylander
őstag

Barrichello
Vettel
Rosberg

www.HunnyF1.com

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.