Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#36651) Peat;) válasza JJános (#36644) üzenetére


Peat;)
veterán

Szerintem meg nézz körbe, hogy más versenysorozatokba ezek az "öreg és nem bírom mert csak" pilóták miket nyújtanak...az f1 sem más, itt is megállná a helyét sok "öreg" csak míg ez egy cirkusz és marketingüzlet a többi inkább szól a sportról. Én is bedőlök a marketinggépezetnek, mert ezt nézem leginkább, ez van középpontban mindenhol, de túlságosan nem kéne benyakalni hogy "öreg" (30 felett jó tudni hogy öreg valaki) = leépült tolókocsis sebesség a ringen.

(#36652) MPowerPH válasza hobizoli (#36643) üzenetére


MPowerPH
félisten

Figy, Vettel -nek el kellett volna vennie. Nem volt esélye. Volt ot hely bőven egy autónak, nézd vissza. CSak a kopott gumik miatt nem tudott befordulni, hanem kiment egyenesen. És ki is ment volna, ha nincs ott Kubica autója.

Don't Tread On Me

(#36653) Macka válasza D@ni88 (#36648) üzenetére


Macka
veterán

Mint mindig. És ha Trullit megbüntetik,dobogós lesz... :W

(#36654) -=Sziszi=- válasza Peat;) (#36642) üzenetére


-=Sziszi=-
aktív tag

"elég gyanús hogy kitervelten bulizta össze ezt a csapatot magának"

Persze ő intézte el, hogy veszteséges legyen a Honda és veszélybe kerüljön a piaci helyzete ami a kiszállást okozta. Brawn kapott egy lehetőséget a Honda kiszállásával, és élni tudott vele és nem kis munka volt össze rakni a csapatot így szerintem minden elismerést megérdemel. Ráadásul, már tavaly is a csapatnál dolgozott. Szóval amikor a Hondára hivatkozol Brawnra is hivatkozol mert már ott volt ő is.

hunny:
"Vettelnek még tanulgatnia kell a nagy tétek melleti autókázást, a tehetség nem elég, a feladathoz fel is kell nőni..."

Engem Schumira emlékeztet egy kicsit. Neki is voltak szép balesetei fiatal korában. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya

(#36655) Peat;) válasza hunnylander (#36650) üzenetére


Peat;)
veterán

Ez az előrébb van 2 centivel miért olyan divat? A belső íven Vettel volt és kész. Ezzel nem lehet vitatkozni, akkor külső íven előzzön. Nem volt külsőn, illetve csak onnan kezdte meg a manővert Kubica. Szerintem ő volt a meggondolatlan míg a másik egy dolgot csinált: tartotta az ívet. Miért fékezne be és menne a fűre ha nincs kedve? :)

(#36656) hobizoli válasza MPowerPH (#36652) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Oreg hova vette volna el ennel jobban, ha mar fekezes kozben beszitalt a vas? Hol volt hely ha megis a kerekveton fordult? Ja telleg, meg volt 2-3m a fuvon a falig, de ezt a versenyt palyan jaccak, mert nem ugy hivjak, hogy Dakar, meg nem is ugy, hogy a somogybabodi off-road fesztival. :U

hobizoli

több drón kell ;P

(#36657) 7Heads Drago válasza !Overdose! (#36639) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Azzal a gumikkal? Az utolsó körben amikor Kubica még tisztán futott 1 mp adott minkettőnek és volt még hátra 5-6 kör. Biztos gyorsult volna, de csak álmaiban.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36658) Peat;) válasza -=Sziszi=- (#36654) üzenetére


Peat;)
veterán

Nem azt írtam hogy semmi munkája nincs benne mint személy, hanem azt hogy ez nem a Brawn Gp munkássága, így az ő nevével szerényen.

Egyébként Japánban egy autó gyár produkált negatív üzleti eredményt, évtizedek óta először. A Toyota kedves Sziszi, akik kitartottak. A Honda nem volt rákényszerítve az eladásra, 1 évig még biztosan nem...ezért is írom hogy hülyék. De akkor másképp látjuk a dolgokat, nincs ezzel semmi gond.

(#36659) hunnylander válasza Peat;) (#36655) üzenetére


hunnylander
őstag

Regélhetünk róla egész nap, Vettel volt a forrófejűbb, ügyetlenebb és sárosabb ez a véleményem és már be is lett betonozva. :)

www.HunnyF1.com

(#36660) JJános válasza Macka (#36649) üzenetére


JJános
addikt

Mert az írtam volna? Akkor bocsi.

Peat: Barika nem 30 felett, hanem 37. És nem rutinos, hanem aluszékony. Lásd a rajtot. Vagy az elejét nem nézted a versenynek?
A Honda dolgában egyetértek. Elkótyavetyélték.

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#36661) MPowerPH válasza hobizoli (#36656) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem nézd végig újra, mert pont egy autó helye volt. Ha beszitált az autó, miért vett rövid féktávot? Meg miért kakaskodott a szar gumikkal? Na, hát azért, mert ő is versenyző...
Nem volt semmi különös, sima verseny baleset.

Hol a kevés hely?[link]
Szoktál F1 -et nézni? Mert az előzések így zajlanak, pont elég helyet hagyott neki. Csak Vettel autója a kigyorsításkor már nem fordult.

Vettel -t nézd belülről? Mimkor ment bele? Kigyorsításkor. Kubica egészen lehúzódott a szélére. Nem a kanyar közepén találta el.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#36662) Peat;) válasza JJános (#36660) üzenetére


Peat;)
veterán

Egy elrontott rajt = nincs helye. Tavaly verte Buttont = nincs helye. Időmérőn is nagyon szoros volt a q1-2 = nincs helye. Akkor Buttonnak sincs helye. Aki ma nyert. Én nem így látom :) de nem vitatkozom, én örülök hogy 2. lett és kész te nem.

(#36663) hunnylander válasza MPowerPH (#36661) üzenetére


hunnylander
őstag

A német kommentátorok elismerik, hogy Vettel a hibás. Vettel ugye német, és zabálják a németek. Ennyi!

www.HunnyF1.com

(#36664) MPowerPH válasza hunnylander (#36663) üzenetére


MPowerPH
félisten

Na, akk ott a pont. Inkább a szar gumi a hibás, ezzel tuti kell csinálni valamit, mert nem állapot. :(

Don't Tread On Me

(#36665) 7Heads Drago válasza JJános (#36644) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Ez a teljesítmény akkor is karcsú Webbertől. Egyetlen mentsége az lehet, hogy olyan sérülést szenvedett az autó, ami a boxban nem tudtak javítani.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36666) hobizoli válasza MPowerPH (#36661) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Hagyjad mar ezt...vak is latja hogy semmi hely nem volt ott. Mit neztel, a cseh2-t? Vetitsd mar el hol volt 1 autonyi helye, ha kozben a kerekveton fordult, hm? Kubicanak mennyi volt a kanyar lukso iveig, 3 auto? Akkor mirol is beszelunk...? A kulso iven korbe autozni csak ennel nagyobb sebessegdiffivel lehet, meg nem igy, kintrol-bentre egybol beforulva, ahogy ez a bimmeres huje is csinalta. Kint marad a seggen a kulso iven, nem akar fudekurvagyorslenni, akkor a kovetkezo kanyarban 50m mulva meg pont belso ivre kerul. De hat ehhez huje volt.

Allitsd meg a videodat 1:09-1:10-nel, aztan kersd meg azt az 1 autonyi helyedet. Vedd le BMW szemuveged, aztan majd rajossz, hogy jajdehujeseget beszeltel, mert Vettel mar a kerekveton van. :C

hobizoli

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#36667) MPowerPH válasza hobizoli (#36666) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem nincs igazad, olvass vissza, meg ott a video is. Bejelöljem rajta az egy autónyi helyet? :) Tudod F1 -ben így szoktak előzni. Ha Vettelnek jó lett volna a papucsa, akkor ott befordul, és Kubica nem tud elmenni mellette. Ennyi, nem tom mit vitázol, mikor már maguk a német kommentátorok is megmondták.

F1 -ben a kerékvetőket bőszen szokták használni, ha nem tudnád. :) De bocs, Te ezt biztos jobban tudod mint a német kommentátorok. Még Vettel ezt megtetőzi egy bocsánatkérő nyilatkozattal is, az lesz ám a jó. ;)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#36668) mrlujoak


mrlujoak
veterán

Sziasztok!

Meg tud dobni valaki egy linkkel, ami a rajtot mutató videóra visz?

Barichello szerint megtolta egy Meki (elvileg Kova, mert ő volt mögötte) hátulról, és ezt az eddigi összevadászott nem jó minőségű videón nem tudom beazonosítani...

Amugy nagyon nagy gratula a Vodafone McLaren Mercedes-nek, hogy a 4. helyen intették le Hamilton-t. Jó taktika, gumiválasztás. Kovát nagyon sajnálom, kíváncsi lettem volna, hol végez Hami-hoz képest.

A megfellebbezett diffúzoros első hármasnak is gratulálok természetesen, pláne, hogy az első két helyen Mercedes motor futott be.
Gyakorlatilag a 6 Mercedes motorból 5 célbaért, 1. 2. 4. 10. 12 -ik hely, az az egy is ütközés miatt morzsolódott le...

Go Vodafone McLaren Mercedes, és a Merci motorok!

mrlujoak

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#36669) hunnylander válasza MPowerPH (#36664) üzenetére


hunnylander
őstag

A gumi így lett kitalálva szándékosan, csak időmérőre jó és egy nagyon rövid versenyetapra. Mindenkinek ezzel kell taktikázni. Az egykiállásos taktikáknak lőttek; Mission: Impossible. És kétkiálláson is két hosszú kell a keményre, a lágyra meg a lehető legkevesebb.

Olvastam Bridgestone nyilatkozatokat, azt mondják nagyon jól működik a dolog, mert pont ezt akarták, hogy emiatt legyen adok-kapok. Bernie is dörzsölheti a markát, már csak az kellene, hogy ne legyen egyhangú dominancia az élen és akkor ritka izgalmas szezonunk lesz. :K

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#36670) Barthezz2 válasza Pilács (#36647) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Nehogy már bemákoljon egy dobogót Hami :W
Még el sem kezdődött a szezon, és máris ez van :(((

Everybody lies.

(#36671) MPowerPH válasza hunnylander (#36669) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, hát az tény, hogy ez így nagyon feldobta a versenyt. :K El is hiszem, hogy szándékosan lett így kitalálva, elég sokat javított a színvonalon.

Amúgy Vettel belső kamerás felvételét nézd, ott tisztán lehet látni. Hely volt bőven, csak nem fordult az autó. A kormányt teljesen eltekerte, mégis sodródott kifelé.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#36672) hobizoli válasza MPowerPH (#36667) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Jelold, nyusziful. A videon 1:10-nel ertek ossze eloszor, amikor Vettel felig a kerekveton frdul, minden azutan mar ennek a kovetkezmenye. Kiskutyafaszat sem eredekli, miert ertek ossze utana mar 1:12-nel megint, mar ott mar egy ok-okozati osszefugges van vmivel korabbrol.

hobizoli

több drón kell ;P

(#36673) zolynet


zolynet
addikt

jó verseny volt a kommentároktól eltekintve (mit össze Mindárdizott a szerencsétlennye, áhhh) Sajnáltam Rosberg-et h úgy elfogyott a végére. Lágy gumi kuka!
Vettel :(
Button :C
Ferkákat csak lesajnálni tudom
Trulli :Y
Buemi :C szépen ment Ő is
a kis Piké meg összeszarta magát, vicc :DDD

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#36674) Pompi válasza mrlujoak (#36668) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"Amugy nagyon nagy gratula a Vodafone McLaren Mercedes-nek, hogy a 4. helyen intették le Hamilton-t. Jó taktika, gumiválasztás."

Plusz egy nagyon nagy adag mák, hogy úgy négyen kiestek előle ;)

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#36675) D@ni88 válasza Pompi (#36674) üzenetére


D@ni88
addikt

(#36676) MPowerPH válasza hobizoli (#36672) üzenetére


MPowerPH
félisten

Te, figy mán, most nem azért. F1 -ben nem szokták használni a kerékvetőket? ;] De most őszintén? Mert a kerékvető és a műfű is még a pálya része.
De rád hagyom, én a németeknek "hiszek". :K Fejezzük is be, vagy írd meg priviben, mert fölösleges az off.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#36677) 7Heads Drago válasza hunnylander (#36650) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Na ezt nem kellett volna. Tartok tőle Hamiltontól is láttunk már hasonlót. Csak egyet mondok: Belgium
És szerintem egyformán hibás volt mindkettő.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36678) -=Sziszi=-


-=Sziszi=-
aktív tag

Tényleg van értelme veszekedni, hogy ki a hibás? Egyszerű tipikus versenybaleset. Csak a munkájukat végezték. Az a dolguk, hogy megpróbáljanak minél előrébb végezni és ezért kockáztatni kell. Szerintem maguk az érintettek is túl vannak az eseten erre itt megy a vita :F

"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya

(#36679) hobizoli válasza MPowerPH (#36676) üzenetére


hobizoli
nagyúr

A szalagkorlat is a palya resze, Kubicad meg is probalta azon at is nyomni. A gravitacioban sem kell hinni, csak az akkor is mukodik.

Na mi van, csak nincs meg az elobb fennen hangoztatott 1 autonyi helyed, es inkabb megmaradsz a "hitben", meg "szakkomentatarok" velemenyeben? Azok is kb, mint magyarok, ok is azok....allitolag. Ott a Lauda is mondott akkora faszsagokat regen, pedig o meg F1-t is vezetett anno
De pl ezen a csucsszintu logika vonalan tovabbhaladva, a 10Mrd legy sem tevedhet, ugyhogy a szarnak is jo ize lehet. Hajra :K

hobizoli

több drón kell ;P

(#36680) Jhonny06


Jhonny06
veterán

És mekkora pofájuk volt a Ferrarisoknak, öröm volt nézni, komolyan.. :C

(#36681) 7Heads Drago válasza hobizoli (#36679) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Ha szépen nem tudsz hsz-t írni akkor inkább mellőzd a fórumot.
És az összes versenyző használja a kerékvetőt, csak nem egyforma mértékben és lehet hogy nem kopott lágy gumival.
Jhonny06: Te most kiről beszélsz? Mire jó ez a szúrok védekezzek stílus?

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36682) hunnylander válasza 7Heads Drago (#36677) üzenetére


hunnylander
őstag

Beszéld meg a németek szakkomentátorával. Lewist akkor meg is büntették, pedig nem is ért Kimihez.

Most nézd meg Barrichello miket művelt nem is egyszer, mikor lesz a hátrasorolás?

Ja és az SC-vel miért volt az a nagy késés? Ja, hogy Button nyerhessen, Bernie nem kicsit nyal Bransonnak és a Szűz Brawnnak. ;)

www.HunnyF1.com

(#36683) sekli


sekli
addikt

hú, ha szegény Palik a nemzetisport meg a blikk mellé még egy kefírt is ígér a Hondának... :DDD

anyám... :D

(#36684) V.L.


V.L.
aktív tag

Vitatkoztok itt össze vissza, hogy ki hibázott, elfért volna nem fért volna el.
Nekem az mondjátok meg, hogy miért szabálytalan az első 3 helyezett diffúzora? Ha az áprilisi tárgyaláson helyben hagyják a többi csapat fellebbezését ,akkor az első 3 megtarthatja az elért eredményét vagy elveszik tőlük?

[ Szerkesztve ]

(#36685) JJános válasza Peat;) (#36662) üzenetére


JJános
addikt

Ne ragozzuk szerintem. Nem az elrontott rajt miatt nincs helye, az csak alátámasztja. Mint ahogy a Ferrari 6 idény alatti 9 futamgyőzelem is kevéske. És nem is kicsit.
Tavaly verte Buttont? Ez sem nem meggyőző, sem nem érv.

És ne mond, hogy nem láttad mit művelt ma.

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#36686) mrlujoak válasza Pompi (#36674) üzenetére


mrlujoak
veterán

A 3-ik helyen befutó Trulli elől is legalább annyian estek ki, arról nem beszélve, hogy a második helyen befutó Rubens is így kapta a dobogós helyezést. :)
A McLaren eltervezett kasztnival ilyen helyen több, mint szép. Ennek örülök nagyon. :D

Sőt, olvasom, hogy vizsgálják Trulli 3-ik helyét, mert sárga alatt előzött... :U

Szal, rajtról valaki videót tud linkelni? thx

mrlujoak

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#36687) Barthezz2 válasza sekli (#36683) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Ja az aranyos volt :D Közben erősen elgondolkodtam rajt, hogy odaadom érte a gépemet, aztán én víszem a pálmát :C később ugyis vagy 300 jobbra is futja majd :DD

Everybody lies.

(#36688) Peat;)


Peat;)
veterán

Egyébként Toyota, Williams, Ferrari, Mclaren, Renault nagyon együtt van, a Brawn, Red Bull, Bmw amik előrébb. Valaki javul pár tizedet már megy a nagy kavarodás, aki jobban fejleszt év közben az lehet a nyerő, bár a Brawn tényleg messze van eléggé.

JJános, én egyszer utánaolvastam, hogy a Ferrari előtt miket csinált Barika. Most hogy ilyen autó van alatta és tuti nincs csapatsorrend egyáltalán nem biztos, hogy nem veri el Buttont idén. Így pedig erősen esélyes még a vb-re is. Én neki drukkolok :)) Brawnon belül. Button egyébként nagyon sokára nyert pedig megvolt alatta a technika már előbb is. Teljesen hasonló a két pilóta karrierje igazság szerint.

[ Szerkesztve ]

(#36689) 7Heads Drago válasza hunnylander (#36682) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Én nem a konkrét esetre reagáltam, hanem arra hogy Vettel még zöldfülű. Nem szó szerint, de kb ezt szűrtem le a hsz-ből. Szerintem Vettel bizonyította már hogy tud valamit. Már csak egy első soros autó kellene neki és év végén garantált lenne neki az első 3 hely a VB-ben.
Ezt az SC-t illetve Barchinak a kamikaze akcióját én sem értem? Ilyen mértékű segítségnek ritkán lehetünk tanúi. Remélem meg fogják ezt is óvni. (Hamilton szépen halad felfelé a dobogón, lehet hogy fel is ér?)

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36690) -=Sziszi=-


-=Sziszi=-
aktív tag

Mi lesz még itt? Truli sárga zászló, Brawn difi kizárás. Lehet a végén Hami nyeri a futamot. :Y

[ Szerkesztve ]

"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya

(#36691) Markgx10 válasza Jhonny06 (#36680) üzenetére


Markgx10
őstag

Mi a gond a Ferrarisokkal? Fejtsd már ki, légy oly kedves. Kíváncsian várom a válaszod :U

(#36692) hunnylander válasza 7Heads Drago (#36689) üzenetére


hunnylander
őstag

Vettelnek most kell majd bizonyítania, az élen sokkal nagyobb a tét és a nyomás, ez nem egy STR a középmezőnyben, ahol az esélytelenek nyugalmával kocsikázhat. ;)

www.HunnyF1.com

(#36693) V.L. válasza V.L. (#36684) üzenetére


V.L.
aktív tag

"A Brawn, a Toyota és a Williams egyedi diffúzort épített, amelyek legalitása megkérdőjelezhető. A vetélytársak úgy vélik, hogy körönként több tizedmásodperces előnyt jelent a szabály szó szerinti értelmezése. Az FIA technikai képviselője, Charlie Whiting legálisnak minősítette az elemeket, de egyes csapatok jelezték, hogy fellebbezni fognak Ausztráliában.

A Red Bull tanácsadója Helmut Marko azt kifogásolta, hogy a Renault egy évvel ezelőtt nem kapott engedélyt arra, hogy hasonló diffúzort építsen, és bejelentette, hogy amennyiben a nevezett csapatok sikeresen teljesítik a gépátvételt, óvni fognak.

A csapatok között is van különbség. Míg a Toyota diffúzora egy az egyben megfelel a szabálynak, a Brawn kihasználta a pontatlanságokat.

Amennyiben a vetélytársak óvnak, a három versenybíró dönt. Ezt (a döntést) ugyanakkor az érintettek megfellebbezhetik. Ha a Brawn, a Toyota és a Williams versenyzőit diszkvalifikálják, az FIA Fellebbviteli Bírósága mondja ki az utolsó szót.

A Fellebbviteli Bíróság azonban leghamarabb csak a Maláj Nagydíj után ülhet össze, így – kizárás esetén – csak ezt követően lesz hivatalos a bajnokság állása."

Forrás.

[ Szerkesztve ]

(#36694) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

lato meg az sok kapok:- )))
amugy jo verseny vot erdemes megnezni?

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#36695) JJános válasza hunnylander (#36692) üzenetére


JJános
addikt

Vettel már bizonyított. Még akkor is ha ma forrófejű volt.
Az vesse rá az első követ, aki nem próbálta volna tartani a helyét. Sajna összehozták Kubicával. Hami is csinált, és fog csinálni hasonló dolgot, és nem azért mert éretlen, hanem azért, mert ízig-vérig ég bennük a győzni akarás.
Lehet, hogy ez sok ponttól fogja őket megfosztani, de ettől szimpatikusak.

[ Szerkesztve ]

2007-05-06 óta itt!

(#36696) Barthezz2 válasza neduddki (#36694) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

mindenképp :K

Everybody lies.

(#36697) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Ausztrál Gp részletesen
Az látszik hogy a Ferrari legjobb ideje 1,28:220. És ez Nico Rosberg 1,27:706 elméleti legjobb idejétől elég messze van.
Hamiltoné pedig 1,28:979, ami a Ferraritól is messze van.
Alonso 1,28:326
KERS ide v agy oda Kubica (1,27:912) és Heidfeld (1,28:234) között azért van különbség. És minden szektorban.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#36698) Pompi válasza Markgx10 (#36691) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Felesleges ilyenekre reagálni...

Feel Good Inc.

(#36699) neduddki válasza Barthezz2 (#36696) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

koszi majd akkor este:- )

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#36700) !Overdose!


!Overdose!
őstag

A versenyzők vasárnapi nyilatkozatai Melbourne-ből

Giancarlo Fisichella: (12) "Nagyon csalódott vagyok a kiállásomnál elkövetett hibám miatt. Egyszerűen összezavarodtam a tavalyi év miatt, amikor mindig az utolsó helyen voltunk a boxban, tehát túlszaladtam, így vissza kellett tolni a helyünkre. Igazán szomorú vagyok emiatt, mert úgy vélem, jó eredmény érhettünk volna el. Mindazonáltal leszűrhetünk némi pozitívumot erről a versenyről. Képesek voltunk felvenni a harcot a többiekkel, és az autót is jónak éreztem a versenyen. Már igazán várom Malajziát." :C

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.