Szerintem túl sokat nem gyengülnének, max néhány százalékot. Viszont még alaposabban kéne minden egyes alkatrészt átvizsgálni, egy molekuláris anyaghiba ami eddig kibírt 600km-t, 3000-et nem fog valószínűleg. Lehet erősebb, drágább anyagokból készülne az is, amit eddig "normális" anyagokból tudtak megépíteni.
És persze a szerencse faktor igencsak megnőne, kinek bírja ki, kinek nem...
Miért nem mond már le? Most hogy végre kb 10év késéssel beengedte a KERS-t elvégezte a dolgát. Húzzon el.
Az F1-nek mindig az utcai autók előtt kéne járnia technikailag. Nem mondom hogy ez nincs így, de 1 dologban nagyon elmaradt. A világ autógyártása már rég elment a környezettudatosság felé(marketing terén legalábbis). Próbálkoznak kevésbé környezetszennyező autókat gyártani, ezért kis benzines turbók hódítanak újabban, és persze ott vannak a hibridek, a szupertakarékos dízelek, kis gördülési ellenállású gumiabroncsok.
Nem lehetne ebbe az irányba elmenni egy picit, mondjuk adunk mindenkinek 400liter benzint versenyenként, és fejlesszenek köré motort? Miért ne mehetne valaki egy 1200ccm-es turbóval a 2,5-ös szívók ellen, ha ugyanannyi energiát használnak fel? Ja hogy jobb lenne a hatásfoka? És? Miért ne használhatnának mondjuk 40 dekás első kerékagy motorokat, ha azzal fékezéskor rengeteg energiát nyerhetnének vissza, egy eddig akár nem is ismert tárolóba? Új felfedezések kellenének, innovatív megoldások, de jó lenne! Persze ez csak az én véleményem, de az F1 tökéletes kisérleti terep, miért nem engedik kibontakozni a csapatokat?
nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)