Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#23001) wildrain válasza PazsitZ (#22996) üzenetére


wildrain
addikt

Mondjuk most néztem a köridőket, Kimi részéről tudjuk, hogy a Ferrari a lágy gumin 1:21.7-es időt tud futni már az etap elején, míg Hamilton közvetlenül a defektje előtt 1:21.6-os időt ment, de ez kirívóan gyors volt az előzőeket figyelembe véve. Ha még gyorsult is volna pár tizedet az etap végéig, szerintem az is kevésnek bizonyul a lágygumis Ferrari ellen, figyelembe véve az 5-6 mp előnyt.
Ha azt tippeljük, hogy Hamilton 4-6 kört húz rá Massára, kb. 1:20.7-es köröket kellett volna mennie, hogy esélye legyen (amennyiben Massa is kihozza a maxot magából a kerékcseréje után is). Azért valljuk be, az egy "kissé" durva idő lett volna. :)

[ Szerkesztve ]

(#23002) hunnylander


hunnylander
őstag

(#23000) gV:

Felipe nem Kimi. Kimi autoja rosszul is lehetett beallitva az egesz hetvegen (valljuk be ez Kimi egyik gyengeje) a optimalishoz kepest, es pont a szuperlagyhoz a verseny utolso harmadaban levo aszfaltviszonyokhoz valt idealissa.

Te azt feltetelezed Felipe megorizte volna poziciojat, en azt feltetelezem Lewisnak realis eselye volt a boxtaktikaval elozni. Meddo vita, tartsuk tiszteletben egymas feltetelezeseit, mivel egyikunk sem minositheti abszolut igazsagga a sajatjat. Az egyenletben tul sok az egyutthato, a valtozo, es az ismeretlen.

A lenyeg, a nehezsegek ellenere a McLaren megerdemelten zsebre vagott 14 pontot. :P

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#23003) wildrain válasza hunnylander (#23002) üzenetére


wildrain
addikt

Felipe nem Kimi. Kimi autoja rosszul is lehetett beallitva az egesz hetvegen (valljuk be ez Kimi egyik gyengeje) a optimalishoz kepest, es pont a szuperlagyhoz a verseny utolso harmadaban levo aszfaltviszonyokhoz valt idealissa.
Ez ellen csak egy gyenge, de talán elgondolkodtató érvet tudok felhozni (de te is csak feltételezed Kimi "rossz" beállítását). Hamilton defektjekor Massa letekerte a motort, innentől kb. 1.1-1.2 mp-cel lassult korábbi idejéhez. Kerékcseréje után 1:23.0-át ment, aminél motorkímélés nélkül 1.1-gyel gyorsabb lehetett volna, akkor kb. Kimi lágygumis köreit kapjuk. Persze tudom, hogy nem tudhatjuk, kerékcseréje után mennyire kímélte a motort, de nem volt oka kevésbé kímélni, mint előtte. Ezek szerint ő is tudta volna azt a tempót.

[ Szerkesztve ]

(#23004) gV válasza hunnylander (#23002) üzenetére


gV
őstag

Felipe nem Kimi.

Ja valóban nem, de én nem is ezt mondtam hanem azt h vele közel azonos köröket Ő is tudott volna.

es pont a szuperlagyhoz a verseny utolso harmadaban levo aszfaltviszonyokhoz valt idealissa.

Én nem így látom, az első két harmadban be volt ragadva utána tudott jobb köridőket elérni, nem hiszem h ehez bármi köze lenne a beállításoknak.

[ Szerkesztve ]

(#23005) AMD Power


AMD Power
titán

Räikkönen a Fordnál tesztelhet

Még a végén tényleg le lép az év végén. :B

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#23006) tuskooo válasza AMD Power (#23005) üzenetére


tuskooo
addikt

Lelép :) Nem hiszem, elvégre jövő év végéig van szerződése :U Meg ez inkább pletyka, mint komoly.

(#23007) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Ezt nézzétek meg! Nekem nagyon tetszik!

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#23008) #70869248 válasza Peat;) (#22985) üzenetére


#70869248
törölt tag

?
Eleve nem tervezett beállása volt Hamiltonnak, ami azt jelentette, hogy 29-30 körre kellett rátankolni, és feltenni a szuperlágyat..emlékszel, azt a szuperlágyt ami nem müködött a hétvégén mert elmelegedett. Na azt kell használnod 10 körrel többet mint a versenytársaidnak és jóval több üzanyaggal, de úgy hogy kitartson a végéig.
Támadási pozíció? 19-20. körben, Alonso a kiállásáról visszajőve érkezett meg Lewis elé. Szuperlágyon 20 körre....akkor már Lewis 10 kör óta használta azt az ő szuperlágyát 10 körrel több üzanyaggal.
Azt az Alonso-t akit Kimi 50 körön keresztül nem tudott leelőzni.

Szal még egy defekt, vagy egy (akkor még) 6. hely.

(#23009) hunnylander válasza !Overdose! (#23007) üzenetére


hunnylander
őstag

Kovalainen de durva! :DDD :))

www.HunnyF1.com

(#23010) mefistofeles

Bazze most mentem két tesztkört a frissen beszerzett valenciai pályán (F1 2008v4 game) de már ettől brutál a hatása alatt vagyok! Eszetlen jó! Modern pálya miliméter pontos féktávokkal és egy két húzós egyenessel, na jó ívvel. Eszetlen jó versenyt várok oda!!!! :C

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#23011) [CS]Blade2 válasza !Overdose! (#23007) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

2006-ban azért szar lehetett, a kép szerint Button is és hamilton is 2006.-ban nyert. Én nem láttam versenyt, ahol 2-en áltak a dobogo legfelsőbb fokán... :U
:C

(#23012) AMD Power válasza [CS]Blade2 (#23011) üzenetére


AMD Power
titán

2006-ban mikor LH még nem is volt az F1-ben. :F

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#23013) [CS]Blade2 válasza AMD Power (#23012) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Ott van a képen amire válaszoltam...
legalul ott van hogy a legjobb helyezése 2006.-ban 1.

(#23014) Peat;) válasza #70869248 (#23008) üzenetére


Peat;)
veterán

??
Támadási pozíciót írtam. Se Te sem a mackó nem fogta fel, azért ez gáz. De akkor javítok: NEM ELŐZÉST vártam :) Én csak azt írtam hogy nem került támadási pozícióba sem. Ha Alonso hibázott volna (pl lecsúszik az ívről) akkor el lehet menni mellette. Mostanában a kocsi által meg elég sokat hibázik. De még támadni sem tudta. Igen Kimit feltartotta Alonso. De Kimi végig ott volt mögötte és én ezt vártam Hamiltontól is. A két kocsi között simán van annyi hogy az egyik kicsit óvatosan vezetve is utolérje a másikat.

Ez a gumi meg olyan fura dolog, mindig panaszkodnak hogy a lágyabb 10 kör és kuka, de akkor Hamilton miért az utolsó előtti körökben volt a leggyorsabb vele? Az hogy akkor begyorsított nekem azt jelenteti hogy végig nyomta eléggé. Vagy ha nem, mit akart elérni azzal hogy huszonvalahány körig óvatosan majd a végén, az elhasznált gumival hirtelen gyorsított tempóban akart hajtani? Kovalainen mikor támadta Massát az utols szakaszban miért volt lassabb mégis mint amikor vigyázott a gumijára az első szakaszban? Kimi miért teljesítette a leggyorsabb szakaszt az összes pilóta közül a lágyabb gumin? Nem lehet hogy mert lassabbak voltak a Mclarenek a lágyabb keveréken? Úgy meg 6 mp-t ahogy feljebb is írták igen nehéz lett volna ledolgozni, így a fifty-fifty inkább 80-20 Massa javára. Akit egyébként nem szeretek, de a számok nem hazudnak és a szem sem amikor megverte Hamiltont. Fordítva is lesz ez még, nem tudom miért kell túlreagálni.

[ Szerkesztve ]

(#23015) PazsitZ válasza [CS]Blade2 (#23013) üzenetére


PazsitZ
addikt

Elírták Haminél 1 évvel...

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#23016) #70869248 válasza Peat;) (#23014) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem reagáltam túl..maradok a reagálásnál.
Szal számomra a támadási pozíció azt jelenti, hogy támadhatom a másikat a pozíciójáért..van esélyem mellémenni féktávon, vagy idegesíthetem legalább azzal, hogy kénytelen védekezni, mert én támadási pozícióban vagyok.
Számomra azért támadási pozícióban lenni, hogy ne előzzek az nem nyerő. Én kifejezetten előzést várok attól ha valaki támadási pozícióba ért a másik versenyzőhöz képest.
Igen Kimi ott volt valóban támadási pozícióban, hátha hibázik Alonso..hát nem hibázott, és mégsem Alonso esett le a pályáról hanem Kimi.
(Egyébként Kimi nem nagyon engedhette meg magának hogy lazuljon, mert Webber ott volt 1-2-3 mp-re lemaradva mögötte).

Egyébként Hamilton nem az utolsó körökben volt a leggyorsabb, ez csúsztatás..ha a leggyorsabb kört nem is nézzük, akkor is jellemzően az első etapban volt a leggyorsabb 7 21-s kör, a lágygumisban 2 db 21-s kör.

Az hogy Kimi miért volt ennyire jó a lágygumin, azt nem tudom megválaszolni, többször elhangzott, hogy a lágy gumi elmelegszik, és a qual-ra is keménnyel jöttek ki a csapatok, ezért gondolom hogy a McLaren is a szükséges legkevesebb kört számította a lágyra, egyértelmű kényszer volt a verseny 70 köréből 29-t a lággyal megtenni.

(#23017) vagamo


vagamo
őstag

Bocsi de olvastátok már ezt! :O
Elhunyt az olasz legenda Andrea Pininfarina :R
Másik bővebb cikk!

[ Szerkesztve ]

Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S

(#23018) Oliverda válasza hunnylander (#23009) üzenetére


Oliverda
félisten

Úgy néz ki mint Beavis a Beavis és Butthead-ből. :DDD

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23019) Peat;) válasza #70869248 (#23016) üzenetére


Peat;)
veterán

Veled megint ott lyukadok ki mint régen.

"Ez a gumi meg olyan fura dolog, mindig panaszkodnak hogy a lágyabb 10 kör és kuka, de akkor Hamilton miért az utolsó előtti körökben volt a leggyorsabb vele?"

Te ebből:

"Egyébként Hamilton nem az utolsó körökben volt a leggyorsabb, ez csúsztatás..ha a leggyorsabb kört nem is nézzük, akkor is jellemzően az első etapban volt a leggyorsabb 7 21-s kör, a lágygumisban 2 db 21-s kör."

Na most én a lágyabb gumiról beszéltem, végig a mondatban, de hogy egyértelmű legyen még a vele szócskát is odaraktam, de te már jössz azzal hogy csúsztatok. Régebben is pont ilyen miatt akadtam ki rád, most ezt elkerülöm a vita befejezésével, mert addig amíg érzékelem hogy félreérthetően írok és mást olvashatnak ki belőle semmi baj, de amikor direkt ügyelek rá hogy mást ne olvassanak kis és mégis..akkor az nem nekem való vita, köszi.

[ Szerkesztve ]

(#23020) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Most nagyot ütött kova nyilatkozata, igy mára elhalasztom a további hirek olvasását.

A McLaren-es mindazonáltal ismét megerősítette: véleménye szerint Massa motorhibájában az is szerepet játszott, hogy a verseny végén már 5.8 másodpercre közelítette meg a brazilt, és végül ő magát is meglepte, amikor meglátta a célegyenesben füstölgő Ferrarit.

"Az utolsó etapban különösen jól tudtam menni a lágy gumikon. Sikerült növelnem a tempót, és nyomás alá helyezni Felipét. Reméltem, hogy valami történni fog, és próbáltam nyomást gyakorolni rá."

"Lehet, hogy agresszívebben kellett bánnia a motorbeállításaival, vagy ilyesmi. Egész jól felzárkóztam rá, de aztán meglepetésként ért, hogy láttam, fel kell adnia a versenyt" - emlékezett vissza.

:DDD

Kova! :W

(#23021) !Overdose! válasza [CS]Blade2 (#23020) üzenetére


!Overdose!
őstag

Eddig szimpatikus volt nekem Kova, de ez a nyilatkozat valóban felháborító! :Y

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#23022) ronaldo


ronaldo
őstag

A Lewis defektje előtti 40 körből 25-ben ő volt a leggyorsabb, míg Hamilton csak 8-ban - kettejük között tulajdonképpen az üzemanyagszint okozta az eltérést, mert minden másban egyformák voltak. Bravúros.

Itt egy kép, mely tanulsága szerint a 40 körből 11-szer volt gyorsabb hamilton. Átlagolni pedig hülyeség a növekményt, mert látni olyan köröket amikor Massa 3-4-6 tizeddel gyorsabb volt, mint hamilton. Az azonos idők fakadhatnak abból (akadt egy-két ilyen szoros köridő eredmény), hogy Massa picit hibázott (versenyben 2-3 tized elrontása egy-egy körben megszokott). Szóval az én olvasatomban kemény(ebb) keveréken a Ferrari >0.2 tizeddel gyorsabb volt, mint a mclaren. De ugye itt finom vagyok és nőies, mert ha Kovalainent nézzük, akkor 1,5-el...

Kimi pedig megmutatta a végén, hogy szuperlágyon is versenyképes volt a gép.

Szóval szerintem olyan 15% esély lett volna hamilton győzelmére. Ha Massa a kiállása után forgalomba kerül, akkor lett volna első hamilton. Kb. ez az a bizonyos 15%.

kép

u.i.: a köridőket nem néztem végig, hisz hamilton 2. kiállása után értelmét veszti a dolog. Azért a második stop után is pár kört megfigyeltem.

(#23023) ronaldo


ronaldo
őstag

0.2 mp, nem tized :W

(#23024) wildrain válasza ronaldo (#23022) üzenetére


wildrain
addikt

A Lewis defektje előtti 40 körből 25-ben ő volt a leggyorsabb, míg Hamilton csak 8-ban
Nem kettejük közül volt gyorsabb 8-szor Hamilton, hanem a mezőnyből a leggyorsabb, legalábbis én így értelmezem, nem néztem utána, hogy a körök hogyan alakultak.

(#23025) PazsitZ válasza [CS]Blade2 (#23020) üzenetére


PazsitZ
addikt

véleménye szerint Massa motorhibájában az is szerepet játszott, hogy a verseny végén már 5.8 másodpercre közelítette meg a brazilt
Ebből alapvetően azt lehet levonni, hogy verseny végén Massa visszavett. De biztos Uri Geller módjára akkor már elég közel volt, hogy mentálisan leállítsa a motort :))

- http://pazsitz.hu -

(#23026) hunnylander


hunnylander
őstag

En meg azt mondom, hogy Massa elmehet a leggyorsabb koreivel ugyanoda, ahova Lewis is...

...ugyanis...

www.HunnyF1.com

(#23027) tuskooo válasza hunnylander (#23026) üzenetére


tuskooo
addikt

Na igen, kár a viselkedéséért...

(#23028) Oliverda válasza !Overdose! (#23021) üzenetére


Oliverda
félisten

Akkor ez azt jelenti hogy mostmár mégiscsak Hamilton-nak fogsz szurkolni Kova helyett? :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#23029) !Overdose! válasza Oliverda (#23028) üzenetére


!Overdose!
őstag

:DD Azt azért nem! Továbbra is Buttonnak szurkolok, kár, hogy hiába! :W

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#23030) AMD Power válasza !Overdose! (#23029) üzenetére


AMD Power
titán

Ne is mond. Rá már Nagyon ráférne a jó eredmény. :(((

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#23031) !Overdose! válasza AMD Power (#23030) üzenetére


!Overdose!
őstag

Majd jövőre! Úgyis mindig azt mondják a Hondánál! :C

Úgy néz ki ez lesz az első év, amikor a csapattársa több pontot szerez nála a Hondánál! :W

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#23032) hunnylander


hunnylander
őstag

'McLaren by Monet'

Good night everyone! :)

www.HunnyF1.com

(#23033) AMD Power válasza !Overdose! (#23031) üzenetére


AMD Power
titán

Még 1-2 ilyen év és Button lehúzhatja a redőnyt. :(((

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#23034) Jadro válasza !Overdose! (#23021) üzenetére


Jadro
veterán

Azért annyira nem durva, inkább csak megmosolyogtató. :) Vérszemet kapott a szöszi. :)

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#23035) PazsitZ


PazsitZ
addikt

A gumiháború hiánya nem megy a minőség rovására Jó persze direkt nem fognak rossz gumit csinálni, de szerintem egy egészséges verseny jót tenne

Helyi lakosok tiltakoznak a valenciai futam ellen "A csoport ezért arra szólítja fel a szervezőket, hogy a lakosok nyugalma és egészsége érdekében az augusztus 24-i futamot a Valencia mellett fekvő Ricardo Tormo pályán rendezzék meg."
Na persze azért öltek bele ennyi pénz, hogy ne ott rendezzék meg. Szerződésekről nem is beszélve...

Valencia circuit guide

- http://pazsitz.hu -

(#23036) wildrain válasza PazsitZ (#23035) üzenetére


wildrain
addikt

a lakosok nyugalma és egészsége érdekében
Ugyan milyen hatással van ez az egészségükre? Jóval kevesebb károsanyagot lélegeznek be, mert legalább nem a közúti autók rontják a levegőt azon a hétvégén a város egy részében. És egyébként is, lefogadnám, hogy egy F1-es motorban olyan tökéletes az égés, hogy a károsanyag-kibocsátása jóval kisebb, mint egy átlagautónak.

(#23037) D@ni88 válasza wildrain (#23036) üzenetére


D@ni88
addikt

hát ezt én sem értettem hogy mi ebben a káros. max annyi hogy aki ott lakik a pálya tövében fülest kell feltennie :D
de még a hang is elviselhető sztem, aki hallott már élőben. Siófokon kb 4méterre ment el előttem a Redbull, meg a Torro Rosso és hát volt hangja...
Amúgy meg tényleg nem lesz dugó ott azon a részen, max annyi lehet az egészségük megóvása miatti fellebbezés hogy ha baleset lenne, de hát az meg versenyzőkre, pályabírókra, meg még talán a nézőkre lehet veszélyes de hát sztem biztonságosan le tudák ott is bonyolítani mint máshol...

amúgy meg nem tom mit vannak oda, akkor pénzt kap ezért a helyi önkormányzat vagy minek nevezik ott, hogy sztem panaszuk nem lehet :U meg a boltosok is nyernek vele, meg akinek esze van és a pálya mellett lakik jó rálátással kiad 1 szobát és tök jól jár... na mind1 ők tudják

[ Szerkesztve ]

(#23038) tuskooo válasza D@ni88 (#23037) üzenetére


tuskooo
addikt

Elég érdekes, az tuti. Jó nagy hasznuk van belőle sztem, meg most egy versenyhétvégét nem bírnak ki...

(#23039) aesir


aesir
veterán

Mindenhol van egypár hülye, aki magáért a tiltakozásért tiltakozik. Lásd: M0 nálunk.

Van saját életem...

(#23040) Integra válasza aesir (#23039) üzenetére


Integra
titán

én csak azt szeretném tudni, hogy mikor arra költöztek mit gondoltak. tudták, hogy ott fog menni az m0.... tudták.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23041) pH érték válasza PazsitZ (#23035) üzenetére


pH érték
aktív tag

Remélem ezen a pályán, már lehet előzni...

(#23042) aesir válasza Integra (#23040) üzenetére


aesir
veterán

Ráadásul nem is az ott lakók szopatnak minket (legalábbis nagyrészben nem), hanem mindenféle ál környezetvédő csoport, amik azért kapják a pénzt a tiltakozásért, hogy elleplezzék a milliárdos lopások miatti forráshiányt...

Van saját életem...

(#23043) Integra válasza aesir (#23042) üzenetére


Integra
titán

ez van:(
én meg szopok a hungárián sokszor.
tudom én vagyok barom, miért ülök autóba.
már mindegy mondjuk, egyre többet metrózok helyette.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23045) enzodasilva válasza hunnylander (#23044) üzenetére


enzodasilva
csendes tag

"Schumacher korábban a szabadedzésen esett, de az időmérő edzésen remekelt: a csoportjában 46 versenyzőből a hetedik helyet érte el :R 1:29.466-os köridővel." :C - formula.hu

@@@@@@@@ Loud pipes save lives @@@@@@@@

(#23046) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Brawn lehet a FOTA technikai igazgatója

Mexikó visszatérne a Forma-1-be

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#23047) tuskooo válasza !Overdose! (#23046) üzenetére


tuskooo
addikt

Vagy már Montezemolo az. Ferrari közeli emberek. Már várom a legújabb összeesküvéselméletet :)

(#23048) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Mozli 10 versenyhétvégés motorokat akar.... szerintetek ezeket meg lehetne csinálni olyan erősre, hogy kibirjon 10 versenyt de maradjon a jelenlegi lóerő benne?

(#23049) borsi válasza [CS]Blade2 (#23048) üzenetére


borsi
tag

Szerintem túl sokat nem gyengülnének, max néhány százalékot. Viszont még alaposabban kéne minden egyes alkatrészt átvizsgálni, egy molekuláris anyaghiba ami eddig kibírt 600km-t, 3000-et nem fog valószínűleg. Lehet erősebb, drágább anyagokból készülne az is, amit eddig "normális" anyagokból tudtak megépíteni.
És persze a szerencse faktor igencsak megnőne, kinek bírja ki, kinek nem... :U

Miért nem mond már le? Most hogy végre kb 10év késéssel beengedte a KERS-t elvégezte a dolgát. Húzzon el.
Az F1-nek mindig az utcai autók előtt kéne járnia technikailag. Nem mondom hogy ez nincs így, de 1 dologban nagyon elmaradt. A világ autógyártása már rég elment a környezettudatosság felé(marketing terén legalábbis). Próbálkoznak kevésbé környezetszennyező autókat gyártani, ezért kis benzines turbók hódítanak újabban, és persze ott vannak a hibridek, a szupertakarékos dízelek, kis gördülési ellenállású gumiabroncsok.
Nem lehetne ebbe az irányba elmenni egy picit, mondjuk adunk mindenkinek 400liter benzint versenyenként, és fejlesszenek köré motort? Miért ne mehetne valaki egy 1200ccm-es turbóval a 2,5-ös szívók ellen, ha ugyanannyi energiát használnak fel? Ja hogy jobb lenne a hatásfoka? És? Miért ne használhatnának mondjuk 40 dekás első kerékagy motorokat, ha azzal fékezéskor rengeteg energiát nyerhetnének vissza, egy eddig akár nem is ismert tárolóba? Új felfedezések kellenének, innovatív megoldások, de jó lenne! Persze ez csak az én véleményem, de az F1 tökéletes kisérleti terep, miért nem engedik kibontakozni a csapatokat? :U

nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

(#23050) tuskooo válasza [CS]Blade2 (#23048) üzenetére


tuskooo
addikt

Nekem már a mostani költségcsökkentések se tetszenek...ld. Massa utolsó versenye. Egyáltalán nem csökkentenek a fejlesztési költségeken, hanem ilyeneken spórolnak. Ez nekem meg csapattól függetlenül nem nagyon tetszik.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.