[link]
ha az nagyon durva, ez neked mi?
Az neked "mindent" elárul? Rövid a kis világod. Felteszem Ross Brawn valamivel jobban ismeri, és elég jónak tartja. És talán még nálad is nagyobb szakember a témában, ha nem haragszol...
Utánam a kondenzcsik!
(#42001) Nowhereman válasza -XadAnuX+ (#41951) üzenetére
[link]
ha az nagyon durva, ez neked mi?
Az neked "mindent" elárul? Rövid a kis világod. Felteszem Ross Brawn valamivel jobban ismeri, és elég jónak tartja. És talán még nálad is nagyobb szakember a témában, ha nem haragszol...
Utánam a kondenzcsik!
(#42002) Nowhereman válasza wildrain (#41998) üzenetére
Mondjuk azért Kova alatt egy kicsit sokszor döglik meg az autó. De kb. igazad van. A mekinél a kocsi sebességét kivéve minden rendben, a ferrarinál meg fordítva.
Utánam a kondenzcsik!
(#42003) [CS]Blade2 válasza Oliverda (#41979) üzenetére
Nyilván, mert nem ezzel foglalkoztak, hanem az autó gyorsabbá tételével. Ha jó lesz az autó, nem lesz annyi taktikai hiba, és elkezdhetnek a megbízhatósággal foglalkozni.
Mellesleg lewis képességét nem emeli sehova a bahrain-i eredmény, ugyanis egy pilóta sem tudhat többet, mint az autója "határai". (Ezt az egyik csapat vezetője mondta)
Symonds: A taktika nem tesz különbséget a csapatok között
szerintem meg van különbség
(#42005) hunnylander válasza Oliverda (#41992) üzenetére
Szerintem hozhat néhány tizedet a KERS Monacoban is. Sainte Devote és Portier kanyarokból való kigyorsításokon, amelyek után 270-290 km/h-t is elérik az autók.
A kérdés csak az, hogy beszerelése mellett ideális lehet e a súlyelosztás Monacora, a McLarennél valószínűleg igen.
www.HunnyF1.com
(#42006) #70869248 válasza [CS]Blade2 (#42003) üzenetére
Ez egyfelöl igaz, másfelöl viszont egy versenyző ki tudja tolni az autója határait.
Ezért létezik az hogy valki VB-t tud szerezni olyan autóval ami más versenyző szerint futamgyőzelemre sem képes, illetve uazon autóval mindkét versenyző mindent belead, és még is az egyik gyorsabb vele rövid és hosszabb, akár egy szezonnyi, távon is.
Az ilyenekre támaszkodva lehet kijelenteni egy versenyzőről hogy általában elveri a csapattársait.
fisico tudna ám a renaultról meg a taktikáról mesélni....
mondjuk az igen gyönyörű volt mikor elborult alonso agya kanadában mikor fisico nem hagyta hogy megelőzze és falnak dobta a daciát
[ Szerkesztve ]
ki tudja tolni az autója határait
Pontosabban: jobban meg tudja közelíteni azt, többet ki tud hozni az autóból. Lehet ezt beállítás szintjén is érteni, amit pl. most jól megmutatott a Barrichello-Button eset (Blade a múltkor nem hitte el azt sem, hogy különbségek vannak a pilóták fejlesztő érzéke között), és lehet vezetés szintjén is.
Nem, kenj orrba de én úgy értettem ahogy írtam, mivel az autó 'határa' az annyira nem bebetonozott dolog mint ahogy egy ideális ív és kör sem az. Ezek autók különbözöségétől is függnek, amaz versenyzőtől is. (a föld csak lapos lehetett míg nem jött valaki aki bebízonyította hogy gömbölyű)
Teszem azt ha egy vesenyző túlkormányozottra állítja az adott autót, és tud vele bánni, akkor az autó határain túl teljesít vele (más kérdés hogy a gumi határai viszont szükülhetnek).
Kérdés hogy mit nevezünk az autó határának, állíthatja 10 kiváló versenyző hogy nem lehet vele egy pályán 1perc alatt menni, ha jön egy 11. aki 59-t autózik vele huzamosan.
Amíg ő nem jön addig annak az autónak 1 perc a határa.
egyszer volt erről a motorosoknál egy műsor, hogy kiszámolták mi a tökéletes idő, és aztán megdőlt ...(mert sokszor a hiba hozza az eredményt)..teszem azt hiába van meg végig a tapadás, ha néha ellenőrzés alatt tartott tapadásvesztéssel szűkíteni lehet egy ívet. Hiába akkor tökéletes egy féktáv ha mindkét kerék a tökéletes fékteljesítményt hozza, amikor valaki keresztbetekeri a motort és már azon az íven fordul el...azaz ameddig lehet tökéletesen hozza a féket, majd 'elrontja' és ezzel javít az össztljesítményén.
[ Szerkesztve ]
(#42010) Motion_Blur válasza #70869248 (#42009) üzenetére
Ha már a határok feszegetésénél járunk
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#42012) Oliverda válasza Motion_Blur (#42010) üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#42013) Motion_Blur válasza Oliverda (#42012) üzenetére
Kezeltesd magad, te már beteg vagy
mod: olyat nem találtál, amit még nem linkeltél? legalább erre odafigyelhetnél..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#42014) D@ni88 válasza Motion_Blur (#42013) üzenetére
ez is határfeszegetés, megpróbálta a pálya határát kicsit odébb tenni
aztán stratégiát váltott
ááááááááá ez betett
(#42016) -XadAnuX+ válasza Nowhereman (#42001) üzenetére
Én azt mondom az F1-ben sokkal de sokkal jobb pilóták vannak mint Bari!
És ez a véleményem nem fog változni!
pl fisico?
(#42018) venember83 válasza -XadAnuX+ (#42016) üzenetére
Persze hogy vannak. Kiminél is, Alonsonál is, Vettelnél is, Hamiltonnál is stb. Időjárás-, pálya- és napfüggő az egész, hogy mikor ki a legjobb.
(#42019) Motion_Blur válasza D@ni88 (#42014) üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Remélem látok olyan videót, ahol te töröd össze magad egy autóval. Ugyanígy fogok rajtad röhögni.
(#42021) -Mike- válasza Motion_Blur (#42010) üzenetére
Ezt most kivételesen jó volt megnézni újra. Leggyorsabb körök zsinórban, nem rossz. : -)
hihi
Ő határozottan.
(#42023) D@ni88 válasza Motion_Blur (#42019) üzenetére
hát ő legalább jó irányba választotta meg a stratégiát, nem úgy mint mostanában a Ferrari sajnos
ui: de mért pont Bad Neuheim-ra jár, nem tud jó klínikát se választani...
[ Szerkesztve ]
(#42024) Oliverda válasza Motion_Blur (#42013) üzenetére
Valóban beteg és még a kezeltetés is igaz [link]
Markgx10: Nem fogsz ne aggódj.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#42025) -XadAnuX+ válasza venember83 (#42018) üzenetére
Azért akiket felsoroltál magasan jobb pilták mint Barrichello. Valamit már letettek az asztalra.
Dávid Sándor mondta még ha jól emlékszem. Nyilván nem az ő hibája az összes műszaki hiba. De pilóta és pilóta között ilyen tekintetben is vannak különbségek. Nem tudom ez versenykörülmények között miben nyilvánul meg (padlógáz meg padlófék váltakozik szinte végig).
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
Dávid Sándor.
szerk: olvassatok helyette inkább FP-t
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Sokan lehetségesnek tartják például, hogy az F-1-ből kiszálló csapatok egyszerűen felvásárolják a közismerten anyagi nehézségekkel küszködő A1GP-t a teljes infrastruktúrájával, valamint a pályákkal és a TV-csatornákkal kötött szerződéseivel együtt, a saját ízlésükhöz alakítják a szabályzatot, aztán a már meglévő technikai hátterüket bevetve ott kezdenek versenyezni.
A közönség vajon mire lesz kíváncsibb: egy olyan A1GP-re, ahol a Räikkönenek, Hamiltonok, Alonsók, Massák, Kubicák és Vettelek csapnak össze egymással a Ferrari, a McLaren, a BMW, a Renault, a Toyota meg a Red Bull színeiben, vagy egy olyan Forma-1-re, ahol a Prodrive-ok küzdenek a Force Indiák és Epsilon Euskadik ellen?
Én már ezt várom régóta. Esküszöm a jelenlegi kilátásokkal szemben ez csak pozitívan sülhetne el.
[link]Mosley válasza mindössze annyi volt erre, hogy ha az olaszoknak nem tetszenek az új szabályok, akkor szabadon távozhatnak, ugyanis nélkülük is nagyon jól meglesz a királykategória.
Na igen, de nem csak a Ferrari dobbantana, hanem a Toyota, RBR, BMW...
Raikkönen ismét ralizni fog
Vajon csak hobbi vagy már a jövőjére épít
négy videó az idei első négy versenyhétvégéről
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
Aki jön Szegedre, annak fontos lehet: vasárnap 12:15-kor lezárják a kordonokat, addig el kell foglalni a helyeket.
(#42011) JJános: Majdnem egyszerre születik az ő kis Massájuk meg az én kis Massám...
Ezt nemrég találtam... jó lenne, ha nem csak a nosztalgiázásról szólna...:
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
(#42031) Motion_Blur válasza puttputt (#42030) üzenetére
Magny-Cours?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#42032) puttputt válasza Motion_Blur (#42031) üzenetére
Simán elképzelhető - sajnos nem tudom pontosan megmondani.
- Előbb rosszat linkeltem...-
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
"Rubensnek csak lényegesen később, a 39. körben szóltak, hogy kezd vesztésre állni. A telemetrián jól látszik, hogy tényleg a harmadik etapjában bukta el a versenyt: ekkor üzemanyagszint-korrigáltan úgy 1.5-2 tizedmásodpercet lassult korábbi önmagához képest, csapattársánál pedig így számolva 5-7 tizeddel ért el gyengébb köridőket. Ebben az etapban a 15 körből mindössze 2 volt, amiben gyorsabb tudott lenni, mint Jenson."
Erről beszélek. Hiába állt Barika nyerőre. Nem tudja beváltani. Tud menni nagyon gyorsan, tud menni 30 kört nagyon gyorsan, de nem egy egész versenyen.
Miv: Gratulálok!
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
Magyarul Barika nem volt képes konstans teljesítményre...
Csak fecsegni tud, panaszkodni.
de nem egy egész versenyen
arról ne feledkezzünk meg, h nem is mehet egész versenyen lágy gumikkal
..szerintem jónak tűnik
Köszi az infót!!!
És gratulálok!
Én másképp gondolok az autó határára. Nekem az egy "bebetonozott" max idő, amit valószínűleg soha senki nem ér el az adott autóval, csak megközelít valamennyire. Azért tartom bebetonozottnak, mert a fizikai törvényekből adódik. Pl. az általad említett esetben lehet, hogy a 11. versenyző elérte a határt, de az is lehet, hogy hiába ment ő 59-et, a valódi határ 57-nél van. És ebbe a határba én mindent beleszámolok, egy adott időjárási körülmények között vett ideális esetet veszek figyelembe, és azt is beleszámítom, hogy egy adott autóval egy adott kanyarban bizonyos vezetési stílussal gyorsabban lehet menni, és ugyanezzel az autóval másik kanyarban másik stílussal lehet gyorsabban menni, valamint beleszámolom az általad említett "véletlenül gyorsabb" esetet is. Tehát egy minden szempontból ideális esetre gondolok, és egy ebből adódó köridőre. Nem szimuláltra, hanem pusztán elméleti, elképzelt (de nem feltétlenül számszerűsített) köridőre. Kell lennie egy határnak, egy köridőnek, aminél semmiképp nem lehet gyorsabban menni, mert pályaelhagyás lesz belőle.
Nemtom, érthető-e...
De a lényeg ugyanaz: vannak versenyzők, akik gyorsabbak egy adott autóval, és vannak, akik kevésbé.
Jó a cikk. Azért elgondolkodtató, hogy a tankolás/kerékcsere stratégia mennyire fontos lett egy verseny során. RB-ék pedig ebben nagyon jók.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
(#42033) JJános, (#42036) proof88: Köszi srácok! ;)
Közben itt a részletes program, helyi tömegközlekedés, utca lezárás infó: [link]
Köszi az infót. Szeretnék lemenni, de hát még kellene megfűzni valami havert.
Egyedül nem lehet úgy örülni.
2007-05-06 óta itt!
Hogy mindig végig kell gondolnom, hogy az RB épp R. Brawnt, R. Birkát vagy épp a Red Bullt jelenti
Mondjuk hasonló, mikor valaki írja, hogy "mikor KR keményen küzdött RK-val..."
[ Szerkesztve ]
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
Ross Brown-ra gondoltam
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
(#42043) hunnylander válasza glutamin (#42042) üzenetére
www.HunnyF1.com
(#42044) PazsitZ válasza hunnylander (#42043) üzenetére
Ki tudja miért lett Brawn a csapat neve? Megvan a megoldás! Ezért lett ez a csapat neve.
Még google is mennyi találatot hoz ki, így is: [link]
Év végére megtanulja mindenki, annyit mutatják majd
A Red Bull-ra meg RBR-t kell írni és akkor tiszta a dolog
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
Miután Vettel ugyan rohadt gyors, mégis mindig beragad egy talicska mögé, rájöttem
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
Hát persze, a 30. körben még fitt volt, a 31-ben meg már hullafáradt, mi? Az még véletlenül sem lehetséges, hogy a gumiszettel volt problémája, mint ahogy ez már annyi más versenyzőnél előfordult...
(#42047) hunnylander válasza PazsitZ (#42044) üzenetére
Aztán Ross Brawn vissza is vonul, miután elérte, hogy megtanulják a nevét helyesen leírni. Az egész Forma-1 csak álca és eszköz, mert frusztrálja szegényt, hogy kicsi kora óta lebarnázzák.
www.HunnyF1.com
Tudja valaki, hogy ez melyik futam volt?
imola 2005
[ Szerkesztve ]