Pontosan... Egy pontnak is örülnék...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
(#37051) AMD Power válasza hunnylander (#37033) üzenetére
Pontosan... Egy pontnak is örülnék...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
A #3-as videó meg szintén nem komoly, nem éppen az erőből nekimegy az embernek kategória... ahogy mellesleg a #2 sem az, de azt is megbeszéltük anno, amikor aktuális volt.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
(#37053) 7Heads Drago válasza Oliverda (#37043) üzenetére
A Ferrarinál már akkor is volt KERS. Schumi meg tövig nyomta a gombot...
Ez után az eset után szüntették ezt be, ha jól tudom. (pilóták irányítása a boxból)
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Kimi... Hát igen, fura egy manus, elég érdekes egyéniség. Monjuk ilyen téren talán Hamilton az egyik legbarátságosabb.
Don't Tread On Me
(#37055) 7Heads Drago válasza proof88 (#37047) üzenetére
Montoya meg ha nem fogják le nyomott volna egyet.
Kimi-nek van egy Monacoi hajós sztorija is.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Brawn did not display full pace in Aus
Button arra, hogy Kubica versenyre kelt volna vele, ha nem ütközik Vettellel:
Ez érdekes (magyarul cö-cö-cö), nem hiszem, hogy Kubicának fogalma is lehet arról, hogy mentem e olyan gyorsan, ahogyan mehettem volna.
Vettel: Van egy olyan érzésem, csak játszottak velünk.
Egy meg nem nevezett Brawn figura megjegyezte, hogy 'hülyeség folyamatosan megsemmisíteni az ellenfeleket, van még a tarsolyunkban'...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#37058) -Mike- válasza hunnylander (#37057) üzenetére
A Magyar v. Olasz Gp körül remélem már vb-k lesznek és kell egy jobb pontrendszer vagy éremrendszer vagy babérkoszorúk de valamit ki kell találni. De ha megnyerik veszek egy brawn gp kollekciót az tuti.)
[ Szerkesztve ]
(#37059) hunnylander válasza -Mike- (#37058) üzenetére
Egy ilyen dominanciához még talán ez a legjobb pontrendszer ami most van.* Éremrendszerrel vagy a FOTA-s pontrendszerrel méghamarabb lehetnek bajnokok. Ugyan Bernienek leesik e majd, hogy a saját hülye ötlete tenné méghamarabb trönkre abbéli határozott vágyait, hogy csak az utolsó futam(ok)on dőljön el a cím sorsa?
*A legideálisabb 10-9-8-7-6... lenne fordított rajtráccsal, vagyis a győztes a következő futamon az utolsó helyről indulna. Így lenne esély ellenük.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#37060) gV válasza hunnylander (#37057) üzenetére
azért az érdekelne h barikának h adták be h most nem mehet gyorsabban, csak mert akkor felfednék a valós teljesítmény potenciáljukat v már előre tudták h ugyis kiesnek előre nem kell hajtani
(#37061) hunnylander válasza gV (#37060) üzenetére
Szerintem Barrichello is megcsillantotta, hogy mi lehet ebben az autóban, mert visszaesett a mezőnybe, sokáig sérült hátsószátnnyal, és végig valamelyest sérült diffúzorral ment, de mégis második lett. Persze kellett hozzá szerencse is, de azért átjött a tempója. Szerintem se ment Button maximumon, aki biztonságosan élen van azt mindig csak csitítgatni szokta a csapat és nem nyomja határon.
Tavaly a McLaren is elmondta, hogy miután stabil volt a vezetés, letekerték a motort. szerintem Buttonék is így tettek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#37062) -=Sziszi=- válasza hunnylander (#37033) üzenetére
"Remélem a disznósajt elázik Sepangban."
Hát ennek elég kevés esélye van. Button tudjuk, hogy jól megy esőben és ha valaki tudja hogy mit kell csinálni esőben az R. Brawn. Bár az eső rendesen meg tudja keverni az állást ezért bármi megtörténhet, de az eső kedvez a Brawnéknak.
Őrülhetsz te is mert esőben Hami is megcsíphet megint egy dobogót. Egyébként nem sok esélye lenne.
Üdv Szisz
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
(#37063) hunnylander válasza -=Sziszi=- (#37062) üzenetére
Én esőnek csak azért örülnék, mert megkavarhatja a lapokat. Még Sutil is nyerhet, ha ő lesz Fortuna kegyeltje.
Egyébként tekintettel, hogy a McLarennek gyatra a tapadása és ezeknek az autóknak a slick esőgumira cserélése után drasztikusan csökken a mechanikai tapadásuk (ez tavaly ennyire nem volt meg, mivel a száraz gumi is barázdált volt, a tapadási felületek aránya jelentősen változott az mostani szabályokkal, az idei autók sokkal lassabbak lesznek esőben, mint tavaly, a kevesebb leszorítóerő miatt), és a McLaren a gumifelmelegítésben sem a régi már, maga a technika botrányosan rosszul viselheti az esőt. Én leginkább változó aszfaltot szeretnék (zápor jön, zápor megy stb.), amiben valakinek jól jönnek ki a kerékcserék, másoknak meg nem. De a McLarennek most semmi vesztenivalója nincs, ha rizikózik is a taktikával, mert flúgos futam nélkül esélyük sincs egy jó eredményre.
www.HunnyF1.com
(#37064) #70869248 válasza hunnylander (#37057) üzenetére
Szvsz ez duma ...ezt figyelembe véve érthető is.
Az RBgp001-ben kb. ennyi van, és valszeg ennyi is marad. Dominálhatnak még 1-2 futamon, de utána már egyre jobban feszülniük kell.
Sasolgattak ők Vettel-re is, és amikor Button nem ideálisan teljesítette a kiállást, akkor még gondolkozhattak is...sztem max 2-3 tized van bennük, az erőstankos pole-ból kiindulva...mert ott megint nem tökölhettek, a Q2 szoros lett, és komolyan nem saccolhatták meg a többiek üzanyagszintjét,..ott ők jó kört kellett menjenek. Utolag tudjuk is mennyivel voltak nehezebbek...szal sztem max 2-3 tizedet tudnak kitenni még az aszfaltra.
4-5 futamon McLaren-Ferrari-Renault (min. ezek) kb. 4-5 tizedet gyorsulnak (diffuzor próbálkozások)+még valamennyit a KERS optimalizálása miatt.
[ Szerkesztve ]
(#37065) -=Sziszi=- válasza hunnylander (#37063) üzenetére
Nekem az nem tetszene, hogy akkor a szerencse dönt. Legyen az egész futam esős esetleg végére száradjon fel.
Érdekes mennyi esős futam volt az közelmúltban(utóbbi 2 év). Régebbről nem emlékszem ennyi esős futamra, évente 1 max 2 volt.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
(#37066) hunnylander válasza #70869248 (#37064) üzenetére
A BGP nyers tempója kb. másfél másodperccel jobb, mint a McLarené. Ferrariék saját szemszögből azt mondják, hogy majd egy másodperccel gyorsabb náluk a Brawn.
A Brawn technikai háttere ezidáig a legnagyobb volt és az elbocsátások után is olyan szintű, marad, hogy a többieknek sincs jobb. És akkor tegyük hozzá, hogy tele lesznek pénzzel, a szponzorok jönnek, mint dögre a legyek. Brawn egymásra licitáltathat a kérők között. Bírni fogják a fejlesztési versenyt, az előnyük csak csökkenhet, de nem fognak visszaesni a középmezőnybe, ahhoz Ross túl jól érti a dolgát.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#37067) #70869248 válasza hunnylander (#37066) üzenetére
Nagyon más véleményen vagyok ...de ugye erről most nincs értelme vitázni.
A RBgp001 már most sem fejleszt úgy ahogy a McLaren-Ferrari és a Renault mondjuk (a Renault-ban annyira nem vagyok biztos), mivel ezek már tesztelik a szívóerőt a -szabályoknak megfelelő, de a szabályok szellemével ellentétes- () diffúzorral.
Gyári csapatok....sssz, hiába a Virgin pénze (valszeg kapnak rendesen azért), és a Mercedes motor, ki fog még tartani egy darabig de aztán elkopik...majd mindenki tudja hogy ez az aut egy sokpénzes sokidős fejlesztés eredménye, egy kicsit trükkös diffúzorral,..biztos hogy nagyon jó autó, de már nincsenek meg azok a körülmények amik a létrejöttét segítették.
Nekik most elsősorban anyagi stabilitás kell, és aztán valahogy hozzátenni még az autóhoz úgy hogy ne rontsanak rajta. RB egy kiváló fickó, de elsősorban taktikus, aki a jó hírnéven és a Ferrari munkamódszeren kivűl sokat varázsolni nem tud....sok más csapatnál sokkal jobb szakemberek ülnek a megfelelő posztokon, és az anyagi biztosnág/feltételek is megvannak.
Fejlődni fognak a nagyok, és a RBgp001 nem tudja tartani a fejlesztési ütemet. Láttad Hamilton-t...gondold meg ha megszüntetik a KERS hátrányait, illetve rendberakják a diffúzor dolgot.
Majd meglátjuk..adok nekik sanszot azért persze, de elvileg nálam 2-3 max. 4 futam.
(#37068) -=Sziszi=- válasza #70869248 (#37067) üzenetére
Hogy fejlesztenek ilyen gyorsan a csapatok, ha egyszer nem tesztelhetnek? Persze biztos fejlődnek, papíron változtatnak a kocsikon, de azt ki is kell próbálni. Erre ott a pénteki nap. Az elég kevés, és akkor még korántsem biztos, hogy gyakorlatban működik amit papíron, meg 60%-os modellel a szélcsatornában kitaláltak. Ezt figyelembe véve nem tudnak olyan gyorsan fejleszteni mint azt te írod. Tavaly még működött volna, de idén
Heidfeld és Kubica között miért volt olyan nagy a különbség? Heidfeld autójában benne volt a KERS. Mivel még kiforratlan ismeretlen technika, így hátárnyt jelentett neki. Azért használták mégis, mert nincsenek tesztek, ezért a versenyt használták fel, hogy fejleszthessenek rajta. (Nem tudom hogy így van-e, de ha igen vagy csak közelítek az igazsághoz, akkor rendesen kib.sztak Heidfelddel. Nagyon nem szimpatikus.)
Üdv Szisz
[ Szerkesztve ]
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
(#37069) #70869248 válasza -=Sziszi=- (#37068) üzenetére
Igen az tény hogy az FIA segíteni akarja a privátokat (mélységes támogatás), és ez megnehezíti a felzárkózást,..pláne ez alatt az 1 hét alatt sokat varázsolni nem lehet.
De ez a fajta költségvetési kiegyenlítettség amit az FIA elkezdett és folytatni is fog, nem ennyire gyors, ebben az évben semmiképpen sem.
Heidfeld autója megsérült a rajtnál (asszem talán kénytelen is volt kijönni a pit-be)
[A Honda gratulált Brawnéknak.]
"Végtelenül örülünk, hogy volt csapattársaink, akikkel a múlt idényig együtt dolgoztunk, hihetetlenül nehéz helyzetből indulva győzni tudtak. Gratulálunk a Brawn GP Forma-1-es csapatnak!" - áll a Honda közleményében.
Aham. Szerintem is.
b-type: Üdv földim! Mi a véleményed arról, hogy Vettel végig lépést tartott, a kicsit visszafogott Buttonnal, és Webberről meg nem hallottunk?
Javítottam a Vebber-t Vettel-re utólagos engedelmeddel - Pompi
[ Módosította: Pompi ]
2007-05-06 óta itt!
(#37071) -=Sziszi=- válasza #70869248 (#37069) üzenetére
Tényleg Heidfeld pörgött egyet a rajtnál. Akkor azt visszavonom.
Kubica attól még jól ment a KERS nélkül. Kiváncsi vagyok Sepangban mit talál ki a BMW. Melyik versenyzőnek adnak KERS-t, és mennyi lesz a különbség, ha egyiknek lesz a másiknak meg nem. Szerintem a Maláj nagydíjon jobban fog számítani, mint Melbourne-ben, ahol nem igazán láttuk a hasznát. Érdekes lenne, ha Kubi és Heidfeld egymásra találna a verseny alatt. Akkor látnák nagyjából mennyit számít, feltéve hogy Kubica nem kapja meg, Heidfeldnek meg lesz a kocsijába.
Üdv Szisz
[ Szerkesztve ]
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
szia ,..azt hiszem ez a kép beszédesebb:
-kép
Ezt a képet kapd nagyban ha rákattintasz:
De ez is elég sokat mond
[ Szerkesztve ]
(#37073) hunnylander válasza #70869248 (#37072) üzenetére
Kova, Piké, Webber rossz irányba mennek.
www.HunnyF1.com
Köszi.
Ezt én értem is. Kicsit leamortizálta szegény, az autót, és ezzel a hazai versenyét is.
Még arra lennék kiváncsi, hogy a boxban ezt az autót már nem is tudták helyrepofozni? Vagy gondolták jó lesz tesztnek? Én erre gondoltam, mivel az időket nézegetve sem tudta Webber megközelíteni Vettel idejét.
A képen jól látszik, hogy a Red Bull, és a McLaren nem is hasonlítanak. Szvsz.(Csak mert valaki felvetette)
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
Én még időket nem nézegettem, így ezt nem tudom..meg most nem is leszek gépnél egy ideig. De egy ilyen sérülésnél bármi lehet...szvsz már nem éri meg összehasonlítani.
Tudnátok egy linket adni a legutóbbi rajtról? Első 5-10perc? (lemaradtam...)
Köszi
Aláírás
(#37077) lenox válasza hunnylander (#37066) üzenetére
Nincs mar gazdasagi valsag?
(#37078) hunnylander válasza lenox (#37077) üzenetére
A Brawn körül most legyeskednek a kérők, drága pénzért mérhet minden egyes négyzetcentimétert azon az autón.
És már eddig is elmondták, hogy az idei költségvetés fedezve van. Ők is emlegetik, hogy jön a barcelonai update, nem kell őket félteni sem anyagilag sem a fejlesztési versenyben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
brownus, D@ni88, okoska., Pompi, BMW001, 7Heads Drago, és mindenki más: jajj, tudom én nagyon jól, hogy mi a helyzet és direkt túlzással írtam ezt a "nekimegy az embernek" szöveget, tudom, hogy lassítás, meg poénkodás, meg pl a fényképezőgépes-Kimi cuccára rátérdelős újságíró megérdemelte, mert bunkón viselkedett, csak poénból írtam azt, amit, hiszen tudom, hogy Ti is tudjátok, hogy mi a helyzet és Kimi nem ilyen arrogáns... úgy látszik, kevés volt a szmájli, peace!
[ Szerkesztve ]
(#37080) -=Sziszi=- válasza kapcs-ford (#37076) üzenetére
Már linkelték #36974
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
Oda se neki. Én is ismertem, és megnéztem megint.
Azért volt egy kis pitty-putty! Pláne, ha Montoyát nem fogják le!
2007-05-06 óta itt!
Valaki szokott fogadni bwinen? Egy magamfajta kezdő könnyen el tud kezdeni játszani?
(#37083) !Overdose! válasza proof88 (#37082) üzenetére
Én rendszeresen. Egyáltalán nem bonyolult és egy kis fifikával könnyen lehet nyerni is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#37084) kapcs-ford válasza -=Sziszi=- (#37080) üzenetére
Aláírás
(#37085) proof88 válasza !Overdose! (#37083) üzenetére
Tök izginek néz ki. Átolvasom a dolgokat és fogok is fogadni kicsit.
(#37086) kapcs-ford válasza proof88 (#37082) üzenetére
A betfair-t ajánlom.
Aláírás
(#37087) !Overdose! válasza kapcs-ford (#37086) üzenetére
Miben jobb a bwinnél? Nem ismerem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Megnéztem a bwin nevű fogadó helyet, és elhoztam a csapat VB odszokat. Nincs mese!
A Brawn GP előretört.
2007-05-06 óta itt!
hasonló gondolatok vannak az én fejemben is, vajon meddig tudják tartani az előnyt, meddig tart ki a pénz...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#37090) Motion_Blur válasza Integra (#37089) üzenetére
Barcelona-ig biztos
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Kicsit még korai ez a kijelentés szerintem.
Sic Parvis Magna
A honda még pumpált beléjük nemrég 100 millát, egy ilyen fejlett kocsi + 100 milla + szponzorok jövetele meg már elég idénre. Finoman szólva, mivel idén már csökken a költségvetésük a csapatoknak (asszem 2-300 milla között akarnak lenni a nagyobbak)
"Ross a nagymedve."
Elolvastam, ennyire emlékszem.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Főleg, ha a következő versenyen elkennék a Brawn Gp-nek a száját. Én speciel bírnám.
2007-05-06 óta itt!
(#37096) !Overdose! válasza 30z.Samu (#37092) üzenetére
Akárhogy olvasom, de szerintem nem mondott olyat JB, hogy ő lesz a VB, csak annyit, hogy jó helyzetben van. Tipikus sajtó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Hivatalos: Räikkönen az év végén elhagyja a Ferrarit
Kíváncsi vagyok, hogy igaz-e a hír?!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#37098) venember83 válasza !Overdose! (#37097) üzenetére
Hagyja is el, rég nem nyújtja a maximumát. Sajnos.
(#37099) Motion_Blur válasza !Overdose! (#37097) üzenetére
Ez aztán kurva hivatalos
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#37100) 30z.Samu válasza !Overdose! (#37096) üzenetére
Mondjuk ebben van valami.
Ami a Kimi sztorit illeti: Szerintem a holnapi napra való tekintettel tolták be már most! De amúgy nem tartom elképzelhetetlennek, hogy Kimi később rally-zni fog.
Sic Parvis Magna