Hirdetés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- AuraSync kibeszélő topic
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Autó nézegetésben vagyok és képbe kerülek a C-maxok, 2005-2007 körüliek. Az újabbak már nem férnek bele.
Az 1.8 és 2.0 literes bezinesekről tudni kell valami fontosat, van valami ismert költséges bajuk?
Köszi.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
Zsír, ma megejtettem a focuson az olajcserét, és szomorúan vettem észre, hogy a 8e km-t futott dolz vízpumpa ereszti a vizet a tengelyénél. Melyik gyártó vízpumpája ajánlott? Mert a dolz elvileg igen, de azért ha ennek a 10x-esét is ki kellene bírnia....
-
darvinya
titán
Ma Escort szereldmagadnál megkapta a téli MannolFordOEM 5W30 olajat, s új Champion olajszűrőt.
Hűtővíz -40°C-ig jó, alkohol/cukor szint nézővel, így Jász 5L-es fagyálló felesleges.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #37678 üzenetére
Három éve Denckermann szűrőt vettem, az méretben passzolt.
Hogy én is képeljek valamit:
gyári O2 szenzorok és a házi készítésű kiemelőkulcs.
Több ló nem indul
Ha holnap lesz időm összerakni, tervben van egy burnout. -
gabor9991
őstag
válasz Drughi #37673 üzenetére
Én az elmúlt 10 évben gyári Ford 5w30 olajjal használtam de most ebből is motorcraftot csináltak ami én azt gondolom nem azt jelenti hogy a minőség még jobb lett mint eddig volt
Így most [elf sxr 5w30] megy bele ez is tudja a Ford specifikációt árban talán még jobb is.offos rönóban jól teljesít és nem eszi az a kocsi
4 liter kell bele én 5 literest szoktam venni, árban igy nem sokkal drágábban lesz plusz egy liter olajam így folyamatosan a maximumra tudom tölteni.
A gyári Ford olajból 10-12 ezer alatt egy bő fél litert kellett ráönteni annyit csipegetett el a.motor 176000 van benne úgyhogy szinte ugyanannyit futott mint a tiéd. -
Joker88
őstag
válasz Drughi #37673 üzenetére
[MOL Kenőanyag ajánló] , mindenféle folyadékra ad választ és a feltöltési mennyiségekre is..
( Persze nem kötelező a MOL termékeit használni )[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Drughi
addikt
Olajszakik:
1.6b 2009 fóka, 172e km-rel, jó lesz a kocsiba a Ford Formula F 5w30 vagy Castrol Magnatec 5w30?
Attól függ melyiket tudom beszerezni adott helyen.
Mennyi megy bele? Gondolom 5l elég lesz.
Esetleg más?[ Szerkesztve ]
Xiaomi 14T
-
Joker88
őstag
kis segítségkérés..
Mivel ugye pár napja beázott a kicsike, kiszárítva lett.. Ellenben,ami a padlószőnyeg ( vagy kinek hogy esik, kárpitszőnyeg ) alatt van, ilyen szivacsos , sok helyen vágott valami szőnyegféleség, az tiszta víz maradt a szárítás ellenére ( hozzábbértők szerint sosem fog normálisan kiszáradni ) , szóval, ezen szőnyeg helyett mit lehetne odatenni ?
Van itthon 3 éve felszedett normál szobai padlószőnyeg (a parkettázás miatt) abból vágjak méretnek megfelelően a kárpitszőnyeg alá? Vagy mit javasoltok ?In loving memory of Garrett Lockhart
-
troll81
addikt
itt egy például album ha valaki t érdekel az https://drive.google.com/folderview?id=1sZj9Iq9K6BFFM5njNZow8suBClVKQXo- így lett január végén a megvétele után.
[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz radi8tor #37661 üzenetére
ez a kis cuccli az
Joker88
az is benne van hogy megkotlott de nekem bíztató volt amennyi mocsok kijött belőle.
nem egy nagy valami az egész de kb 6-8-szor féktisztítós mosás, közte 3-4 wd40 áztatás és ezek után kezdett valahogy kinézni. azt hittem 2-3 szisszentés a féktisztítóval aztán fém tiszta lesz ismét. -
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #37630 üzenetére
Ismerős érzés. Azzal kellene naponta cseréltetni ezt a szelepet, aki ilyen sok helyet tervezett egy karbantartást igénylő alkatrész köré.
A nehezen indulás problémára megnézheted a fojtószelepház belsejét is. Nem is maga a ház érdekes hanem a pillangószelep, annak a pereméről érdemes letakarítani a lerakódó fekete ragacsot, egészen a fémig. Az üresjárat is sokkal kulturáltabb lesz tőle és a gázreakció is simább.
-
subaruwrc
félisten
válasz radi8tor #37656 üzenetére
reggelente hideg indítás után jó pár percig fent ragadt a fordulat 1500 környékén
mondjuk fél 1 perc után elindultam dolgozni. még két utcával odébb se állt be rendesen az alapjáratilletve van a melegen nehezen indulás problémám, hátha ennek a letapadása okozta azt is.
az majd kiderül később -
subaruwrc
félisten
válasz Joker88 #37643 üzenetére
az
hát ja
mindegy azért megoldottam de örülök hogy mostanába nem kell megintbtw majdnem ilyen fiesta lett az első autóm csak két hónappal a jogsim előtt kiütötték anyám alól ...
pedig készültem rá milyen könnyen szerelhető leszdarvinya
ez inkább karter gáz ( olajpárába ) ragadt mocsok. koksz az kicsit más
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Tényleg kuplungból melyik a legjobb utángyártott márka? Sachs vagy Luk?
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz dellfanboy #37631 üzenetére
Csökkent 10 fokot a hőmérséklet, ez egy gyengélkedő akkunál az utolsó kenet.
Exide Premium még mindig.⭐ Stella
-
-
nagyúr
válasz dellfanboy #37631 üzenetére
Szerintem az akku. Nálam 13 felett néha mikor ránézek a töltővel.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
A Zéé
addikt
válasz dellfanboy #37631 üzenetére
12,5V kevés. Első körben tölts rá az akksira, de esélyes, hogy az kotlott meg.
Just a simple Lineman...
-
-
dellfanboy
őstag
[link] talaltam egy ilyen videot, igaz ez amcsi es mk1 de nalam is ez a hiba... kuplung jelado vagymi a neve ennek a cuccnak?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
mk2 1.6 benzin, tegnap du5kor elmentem otthonrol akkor meg pocc roff indult az auto, este 11kor nem akart indulni, gyujtas raad muszarfel elkezdi a booting process majd kulcselforditasra semmi siri csend. gondoltam rogton akksi de ramerve 12.5-t mutat ha beteszem a kulcsot es adom ra a fogyasztokat pl, radio, venti folyamatosan csokken 12.1-re
akksi? ha igen milyen markat erdemes venni? meghalhat igy egyik pillanatrol a masikra az akksi, az a problemam hogy kulcselforditasra meg csak meg se probalja tekerni..
sajnos hazakellett jonnom, egy enyhe dombon alltam , szoval begurulva seccperct alatt beindult, mentem is egy 30km-es karikat de semmifele problemat nem lattam, szoval igy azt mondom a generator okes.
otletek?hibakod sincs...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz radi8tor #37628 üzenetére
Nem csak a trutyi. Én olyat is hallottam, hogy az alacsony üzemanyagszint miatt nem olyan a "hűtése" a pumpának és az nem tesz jót neki. Szóval azért kellene negyed felett, lennie legtöbbször az üzemanyag szintnek. De elméletben ha alacsony a szint is, akkor is üzemanyagban áll a pumpa. Én úgy vagyok vele, hogy negyednél mindig tele tankolom. Kell mert mindennap megy az autó.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
n1nja
tag
Valószínűleg utolért egy benzinpumpa hiba.
Megálltam a parkolóban, eljönni már nem tudtam. Csak teker, csak teker...
Nem hallom búgni a szivattyút gyújtásráadáskor.
Biztosíték vagy relé lehet esetleg? Reggeli után meglátogatom, este sötétben nem babráltam már. -
troll81
addikt
válasz darvinya #37615 üzenetére
Hát így elég morcosan indul, de 2000 körül alatt is van rendes töltő nyomás nem kell az egekbe fújni lehet a druck labda is csak 0.8 lesz mert rengeteg a levegő amit szállít és lehet kell az 550 szett injektor illetve most gyári a pumpa 100l/ora
Az rs 160l/óra még kell írni valamennyire mert 2500 tol mint a templom egere olyan szegény a keverék logolva lett néztük mit csinal de így közlekedésre alkalmatlan.
2800 tol full tilt... A mindenre.
Enyi idő volt rá, hétfő meló ennyi az fontos. A program meg ha felbasz kap egy írható t és annyi akkor. -
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #37614 üzenetére
Tudtommal van itthon 1-2 műhely, ahol kifejezetten ezzel, vagy ezzel a típussal is foglalkoznak szoftveres szempontból. Kérdezz rá FB-on ST-RS csoportban. Ott már egy páran megjárták ezt az utat, biztosan tudnak neked elérhetőséget adni ilyen személyekhez!
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #37586 üzenetére
Csak egy kis csalódottság volt rajta.. Hozzá lehetett már szokva hogy sz@rt árul amit csak hülyék fognak megvenni töle. Tehát várta tovább a "madarat" akire "rá lehet melegíteni" egy bontószökevényt is.
Beleuntam ebbe a vedd_meg_olcsón_add_el_drágábban kultúrkörbe és a félmillióról 190-re tekert hulladékokba, azért vettem aztán ellenőrizhető, részben szervízkönyves, őszinte magyar autót. Ami persze ugyanúgy tizenéves, ugyanúgy foglalkozós volt már a vételkor is, de nem is vártam karcmentes hibátlan csodát. Foglalkozós autót kerestem, és azt is kaptam. És nagyon más érzés úgy ránézni egy autóra, hogy én raktam rendbe a fékrendszerét, a zörgő, pontatlan futóművét, a lukas kéményét, sok óra melóval.Vicces már egy picit ez az offtopic-saga, ami a topicban történik. Már akkor gondolkodtam rajta hogy valami nem 100, amikor a hátsó hidam eredeti állapotát mutató fotót raktam be egy hsz-be (#36294), ami kb két perc után törlődött is a fenébe.. Hogy mi lehetett rajta olyan égbekiáltóan kirívó és témába nem illő, azt nem tudom.
-
troll81
addikt
Sziasztok minden rendben lett,
Próba kor volt ma,2800 nal tilt mindenre 1.0 bar nal betölt 1.5 bart boost.ugy hogy az S60 R cuccait be kell szerezni hozzá és a programozó lelépett ...így megyek haza ma.majd meg -
Balcsix
senior tag
válasz radi8tor #37609 üzenetére
FL előtti Mk1. Én úgy emlékszem, hogy ott nincsen színre fújva, de ebben nem vagyok biztos, valaki aki jobban tudja meg tudna cáfolni vagy megerősíteni? Bár jobban belegondolva elég furán mutatna főleg egy világosabb autónál, hogy a homlokfal eltérő színű... Szóval elképzelhető hogy én emlékszem rosszul.
Szerencsére nem sokszor kell nézegetnem a motorteret.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz radi8tor #37606 üzenetére
Hát szerintem lefújhatod/kenheted hogy ne rozsdásodjon, bár szerintem nem fog egy hamar elrohadni ha nem kezeled le sem, de egyébként az esztétika miatt szerintem is felesleges.
Fosuban nekem is ilyen, viszont a Mondeoban azt hiszem gyárilag színre van fújva/ködölve (de ebben nem vagyok biztos).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- JavaScript topic
- További aktív témák...
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest