- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- Rap, Hip-hop 90'
- droidic: A fapados NAS tuningolása
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cintula187
addikt
válasz
GrooveHero #8147 üzenetére
Muszáj hát!!!!!
Mondom én nem tekergetek semmit. Tudom ha online repülnék és kapnám az ATC utasításokat akkor kéne....
Leírom priviben hogy kéne.
-
cintula187
addikt
válasz
GrooveHero #8145 üzenetére
-Be szoktad állitani a to/appr oldalon hogy, hány fokos fékszárnnyal/milyen sebességgel fogsz leszállni?
A süllyedéskor manuálisan a sratchpadbe gépelve írd át a sebességeket a waypointoknál.
-
cintula187
addikt
válasz
GrooveHero #8143 üzenetére
Ez az hogy a md-11 el sose volt ilyen gondom. Az egész úton hozzá se nyúlok a sebesség tekerőhöz, mindent az fmc ben programozok be neki, de az ő általa beírt sebességekkor se szokott gond lenni. Viszont!!! az ifly 737-ben ahogy mondod a süllyedéshez közeli ponton már leveszem 280-290 -re a sebit az FMCben.
Az mondjuk jó (de fura), hogy szinte minden waypointnál tudok manuálisan sebességet/magasságot variálni az FMCben. A PMDG-ben sokkal kevesebb pontnál. -
cintula187
addikt
válasz
GrooveHero #8140 üzenetére
Előfordul ilyen de akkor törlöm a pontot ami körül pörögne és LNAV kikapcs headinget állít és rátalál az útvonalra. Majd LNAV aktivál.
Mampa: szerintem az md-11 annyival egyszerűbb is mint a 737,hogy valahogy "fegyelmezettebben" viselkedik approach közben. Lehet ez a gép sajátossága,de jobban süllyed az MD-11 és ha SLAT után flaps 15-re állítom egyből elkezd süllyedni a sebessége szinte anélkül, hogy állás szöget állítana. A 737 meg hajlamos overspeedezni.
-
cintula187
addikt
válasz
GrooveHero #8131 üzenetére
Végre kijött FSX-re is. Köszi az infót.
A 737 ifly FMC-jében mit szeretnél még programozni a transition -ökön kívül?
-
atys25
csendes tag
válasz
GrooveHero #8131 üzenetére
Nekem is ez a Malévos festés van csak amiről te is becopyztál linket.
Megnézem akkor az SG fórumon,hátha elérem a Kókai Tibort vagy hátha valaki tud nekem segíteni,hogyan tudok FS2004 Ifly liveryt FSX-be konvertálni.
Köszi! -
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #8133 üzenetére
"MD-11-nél nincs ilyen gond.
RWY: offline-ban 31L,
SID: TORNO3S"Mi az, hogy 31L?
Ha egyáltalán az az aktív pálya..
TORNO3S SID nincs, 3D meg 3X van, az X a hosszabb, ha jól tudom főképp turboprop gépeknek adják.
"Oké, megértem, ha te úg gondolod, hogy ez nem repülés, hanem csak bohóckodás"
Ilyet nem mondtam, de mind beindítani, mind felprogramozni jóval egyszerűbb egy 737est, főleg, ha nem csak bemagoltad a 747est, hanem azt is tudod, hogy mit miért csinálsz.
MD11et nem tudom, a 747-tel sem repültem még mert túl hosszúak lennének az utak, meg nem volt időm lapozgatni a manualt.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #8131 üzenetére
"Max a 747-eshez még"
Azért kiváncsi lennék, hogyha nem tudsz 737-tel repülni, akkor hogy bírsz el egy sokkal bonyolultabb MD11-el/747-tel
Vzsolo pedig FS9el repül, így az ottani PMDG 737esre gondolt.
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #8127 üzenetére
pár perc múlva megkezdem az első online repülésemet vele
-
vzsolo2225
tag
válasz
GrooveHero #8127 üzenetére
A 9-11 ezer métert a repülők utazómagasságára értik, de ettől még nem biztos, hogy minden körülmények között lesz azon a magasságon kondenzcsík, vagy hogy alkalomadtán ennél lejjebb ne lenne.
Nem sok időm van mostanság, repülni meg pláne, de azért nyomtam vele pár iskolakört, meg LHSM-LHBP-t. Nekem bejön. A PMDG már fel sincs rakva, azt hiszem ez sokat elmond.
-
vzsolo2225
tag
válasz
GrooveHero #8124 üzenetére
Ez erősen időjárásfüggő, ergo változó. Van, hogy utazómagasságon sem húznak csíkot, az sem ritka, hogy mikor szárazabb légrétegbe repülnek bele, akkor megszűnik a csík, majd pár kilométerrel arrébb ismét lesz.
Szóval szerintem ezt így nem lehet magassághoz kötni. De ITT írnak róla részletesebben.
Jól láttad, rég írtam ide, de azért olvasom a topicot. -
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #8124 üzenetére
"De kb ez mit jelent számokban kifejezve?"
Változó.
-
vzsolo2225
tag
válasz
GrooveHero #8122 üzenetére
Ahol a levegő hőmérséklete alacsonyabb, mint a harmatpont.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #8070 üzenetére
Nem feltétlen, sg-n fórumozik.
Photoshopban szerkeszti a paintkitet gondolom. De biztosan nem egyszerű.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #8068 üzenetére
Megvette FSXre is, de kevés az ideje, meg nem igazán repül vele, szóval fogalmam sincs, szerintem nem holnap lesz.
-
boeing
őstag
válasz
GrooveHero #8065 üzenetére
Nem ez FS9-hez van.De itt vannak jó kis cuccok.[link]
-
Géjza
őstag
válasz
GrooveHero #7976 üzenetére
FSX alap 737-ese.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7957 üzenetére
Itt csak kisgépes repülés van, szóval azért le lehet szállni, bár nem egyszerű.
Szerintem a KAI-TAK, Madeira, Toncontin sokkal durvábbak.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7910 üzenetére
Alt+Enter és legközelebb úgy indul.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7907 üzenetére
FS9re van, FSXre nincs.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7904 üzenetére
Minden jó, ha jó a vége.
-
haky
senior tag
válasz
GrooveHero #7875 üzenetére
Nekem jelenleg 125GB-ot foglal az FSX. Ehhez képest a 30GB kórosan sovány
VFR Germany 1-4-ig, Switzerland prof, Madeira, Budapest, Innsbruck, Vienna, Munich, Santorini, REX2, FS Global 2010, UTX Europe. Ez az összes most per pill. -
Géjza
őstag
válasz
GrooveHero #7892 üzenetére
Nagyon nem szeretem, mikor Ferihegyről felszállok és már egyből látom, hogy meddig van az LHBP scenery és hol kezdődik az alap. Mallorca pl. brutál jó, az egész sziget a hegyeivel gyönyörűen meg van csinálva. Reptér nekem kevés.
-
Géjza
őstag
válasz
GrooveHero #7880 üzenetére
Pl. NL2000 v4 HD scenery (free, nem fizetős, csak a kis picike Hollandia, de cirka 40 giga
120 gigás SSD-t vettem Win7-nek meg FSX-nek, talán el fogok férni rajta valahogy, de lehet szűkös lesz
Ízelítő: NL 2000v4 demo
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7888 üzenetére
Ilyet nekem is tett, ilyen ez a virágboltos rendszer.
. Tudnod kell, hogy ilyenkor kezdd előlről vagy szar lesz az egész FSX..
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7880 üzenetére
Ez nem pro-ság kérddése, mert annak a közelében sem járok, inkább harácsolás tárgya.
Gyakorlatilag az összes payware jet amit kitaláltak FSX-re, PMDG Level-D, Aerosim, Wilco, Aerosoft, összes Overland boeing és airbus, irdatlan mennyiségű liveryvel, fs9-ből átkókányolt jetek, mint pl PMDG 737NG (kalandos repülésekhez).rengeteg free jet, thomas ruth gépei mind, sok-sok opensky, helikopter hegyek, sok kisgép ami profi, a teljesség igénye nélkül.
Sceneryben ORBX szinte összes, sok déltengeri sziget, GEX eur, Usa, fent van az Africa landclass is, az összes európai és usa reptér, amit összevakartam, Kai-Tak naná, kedvenc
nem tudom felsorolni most így, de sok, kiegészítők, mindenféle ground biszbaszok, plusz épületek a le nem fedett helyeken, stb.. speckós reptéri fények, meg mindenféle csilivili szar amitől kiájulok amikor nézem 0 fps- sel ahogy diázik.Aes, Ase, Rex full, EditVoicepack, FSCommander, FSPassengers, FDC live cockpit, és mindenféle egyéb rettenet ami nem jut eszembe. Ja, meg baromi sok ai-gép
Fatal: volt ez 280-300 giga is a régi, amíg ki nem feküdt a rokonod folyamatos megjelenésével. Nem olyan régen raktam újra és ennyinél untam meg, így most csak ekkora.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7884 üzenetére
Elfelejtettem kérdezni: Ugye az SP2 (vagy az ACC pack) fent van az FSXeden?
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7882 üzenetére
Jó hát nekem úgy 100-200 scenery biztos van fent, talán még több is.
(#7879) Gizmo94: Az nekem is akörül volt, amikor fent volt. De lehet még több is, dehát csak a 4 VFR Germany 50 giga kb.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7880 üzenetére
A protól rohadt messze vagyok.
Rengeteg scenery van fent.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7875 üzenetére
30 giga neked jól felhízott?
150 giga az fs9em és ott kisebbek a kiegészítők
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7875 üzenetére
Valami elkonfig, azt hiszem, csak ennyi, ami beírta magát valahová. Kicsit hamar törölted szerintem az FSX-et, este rámentem volna a kérdésre, hogy hogyan lehet teljesen kigyomlálni iFlyt és újrarakni,hogy alapról induljon..
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #7853 üzenetére
Lehet hallani a többi gép hajtóművének moraját, ha be vannak indítva
747-tel én is szenvedek, ezért általában nem cld&dark indítom, mert ugye ha leállítom, akkor még le kell hűlnie a hajtóműnek, stb... az azért időigényesebb lenne jóval...
-
Geryson
addikt
válasz
GrooveHero #7859 üzenetére
Olvasgattam a problémádról, legalább fefléledt a topic egy kicsit.
Fogalmam sincs, sajnos még nem vettem meg az iFly-t. Mondjuk ahogy írták előttem a földön nem tudsz V/S-t terekni. A magasság ellenben furcsa. A gombra ráállva nem jelenik meg a +/- jel? Gondolom hasonlóan a gomb 2 széle a 2 tekerési irány, ugye? Kijelző meg üres?
Hülye kérdés, de nem virágbolti? Nem crack vagy ilyesmi bug?
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7853 üzenetére
Dupla.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7853 üzenetére
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7853 üzenetére
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7851 üzenetére
Fölösleges panel statet mentegetni. Rendes repülésnél úgyis cold & darkból indítasz
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7847 üzenetére
Ez before enginestart ugye? Vagy jár a hajtómű? Mert akkor elég érdekes a low pressure üzenet is a fuel pumpoknál. Az apu gent rá kéne tenni, ha nem jár a hajtómű.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7848 üzenetére
Az egyértelműen látszik, csak ebből az nem derül ki,hogy mitől..
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7845 üzenetére
Hát én megnéztem,ezen sokmindent ugyan nem látok, de egyfolytában próbálom előidézni ezt a hibát, de eddig még nem sikerült...
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7843 üzenetére
Frapsról hallottál már?
Amúgy mondtam, hogy görgővel próbáld. De azért az overheadre kiváncsi lettem volna, legalább kép formájában. Életemben nem állítottam robotot kattintásokkal.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7840 üzenetére
Akkor te rontasz el valamit.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7835 üzenetére
Miért nem valami értelmes helyre teszed? 50k-val lehet innen letölteni.. Tedd fel megauploadra. Vagy ami mégjobb youtubera privát videóként.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7837 üzenetére
Fsuipc-t elég, ha felülírod, ha van újabb verziód, mint az előző volt. az iFlyt szedd le.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7835 üzenetére
Meg fogom, de nem most lesz. 30 percet ír.
Addig bőven megcsinálod kétszer amit írtam....
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7832 üzenetére
A B-vel nem is fog csinálni semmit, a CTRL+E bugos lesz, ez teljesen normális.
A V/S-t ne akard már a földön tekergetni. Frissíts FSUIPC-t.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7832 üzenetére
Na akkor töröld le az egész iflyt
meg az fsuipc-t is úgy ahogy van.
lehetőleg ne símán winfos alól, hanem valami uninstallerrel
Utána ccleaner, meg ami registry takarítód még van, ereszd rá mindet.
rakd fel az fsuipc-t újra,
utánaz ifly-t
és jó lesz -
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7829 üzenetére
Már kinyitottam. B-re pedig épp úgy be kellene állítani, minthogy Crtl+E-re indul a hajtómű, csak az egyik, de azért félig meddig megy.
Nem, nem kellene működnie, mivel normális kiegészítőn egyik sem működik.
De mi a probléma a robotpilóta tekerőjével? Fogod és a görgővel megtekered. Nem ballal jobbal, görgővel. Lehetőleg beindított hajtóművel tedd a pályára, ahogy írta már Gizmo is. Próbáltam már az iFlyt fsxen is, hibátlanul működött a robotpilóta.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7826 üzenetére
Ne cold & darkkal kezdd, rakd a futópályára indulásra készen és vidd fel először, ha úgy sem működik, olyan nincs. De én sem értem a hibát, itt görgetem összevissza, hibátlanul állítható az altitude egérgörgővel, pedig nyomkodtam összevissza jobbal-ballal, hátha elbaszódik, de nem..
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7824 üzenetére
Avval csak a rózsaszín szar fog felmenni, mi a probléma továbbra sem értem?
Görgővel tekerd ne bal meg jobb clickkel...
A nyomást pedig nem ott kell állítani, hanem a BARO tekerővel, ez a robotpilóta magassága. A B betű nem fog semmit csinálni, ahogy CTRL+E-re sem indul... Nem értem a problémát továbbra sem, talán tényleg ki kéne nyitni azt a manualt...
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7823 üzenetére
Valamit nagyon elhangoltál az FMS-ben azt hiszem.. Tegyél mindent alapra , ne állíts be semmit és vidd fel a gépet mindenféle FMS beírás nélkül, csak autopilottal. Mennie kell a magasságállításnak úgy, olyan nincs, hogy nem.
Utána adj meg minden adatot az FMC-n és észre fogod venni, hol a hiba.
De az is lehet,hogy valóban elnyomtál valamit a panelen és mást tekergetsz.. Ilyen hiba még nálam egy gépnél sem jelentkezett. Nincs auto-n semmi az FMC-ben, amit nem állítottál be és ezért nem enged magasságot állítani, mert valami rosszul bevitt adat miatt értelmetlen lenne? Nézd meg a menüjét rendesen.Nah, úgysem vagyok még álmos, átmegyek win7-re és megnézem, mit kell elkonfigolni ahhoz,hogy ilyen hiba legyen..
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7820 üzenetére
A gond például az lehet, hogy nincs jól beállítva a légnyomás. Akkor te nem a magasságot tekered, hanem a légnyomást és azért ugrál a magasságjelző.
De milyen magasságot akarsz betekerni? Roboton? Fogod és tekered az MCP-n, nem tudom milyen jobb clickről beszélsz
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7820 üzenetére
Most melyik magasságot nem tudod beállítani? Azt, hogy milyen magasra emelkedjen az első fázisban autopilottal? Pl. mittomén hányezer láb?
Ha nem jó az alap magasság, nyomd meg a B gombot, az korrigálja.
De nem értem a problémát, mert az altitude állításhoz egyetlen Boeingnél sem kell jobb klikk. Mindegyiknél csak símán, jobb klikk nélkül tudod betekerni.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7817 üzenetére
Ott van feltelepítve...
-
GrooveHero
addikt
válasz
GrooveHero #7817 üzenetére
megtaláltam, azért köszi
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7815 üzenetére
Van egy tutorial.pdf, nem kell a komplett 500 oldalas manual.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7813 üzenetére
Nincs generátoron. A before taxi az jó csak aput kapcsold le.
De nyisd már ki a manualt.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7811 üzenetére
Nem, semmi köze a Liveryhez. Generátorokon van a gép?
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7807 üzenetére
Csak éppen ez nem az iFlyhoz van hanem a default 737-800hoz...
(#7808) Gizmo94: Nem hiányzik az, csak nem iflyra való... És ebből kiindulva úgynézem a megadott fltsim adatok sem rosszak csak rossz gépre rakjátok.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7803 üzenetére
Nahh, átmentem win7-re xp alól és nekiestem. El kell, hogy keserítselek, nem tudom,hogy kik csinálják ezeket, mint ezt a DHL-t is, de valami idióták, mert ennek a liverynek semmi köze az FSX-hez, ez így nem is működhet. Holnap próbálok vele valamit kezdeni..
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7798 üzenetére
De milyen és hol van?
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7796 üzenetére
Te 800-as liveryt töltöttél le?
Én a Flight1-ről a 900-as DHL-t szedtem le.
Akkor adj már linket ,hogy melyiket szedted, hogy legalább azt csináljam majd meg.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7792 üzenetére
Már nekiestem, csak meguntam.
Nahh, az aircaft.cfg-be ezt írd be: akkor látni fogja a liveryt normálisan, de még szar lesz, mert a fájlok kigyomlálása hosszabb idő és arra még nem vetemedtem...
[fltsim.2]
title=iFly 737-900 DHL (normal screen)
sim=iFly737_900_27k
model=
panel=normal
sound=
texture=DHL
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=G-BNGX
atc_airline=Eurotrans
atc_flight_number=82
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-900 (Normal screen)"
ui_variation="DHL"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator 2004\n\nAircraft by iFly Developer Team\nFSUIPC payware Licensed from Pete Downson\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\nSID\/STAR from http:\/\/PlanePath.com\/\n\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1[fltsim.3]
title=iFly 737-900 DHL (Wide screen)
sim=iFly737_900_27k
model=
panel=wide
sound=
texture=DHL
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=G-BNGX
atc_airline=Eurotrans
atc_flight_number=82
ui_manufacturer=iFly Developer Team
ui_type="iFly 737-900 (Wide screen)"
ui_variation="DHL"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator 2004\n\nAircraft by iFly Developer Team\nFSUIPC payware Licensed from Pete Downson\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\nSID\/STAR from http:\/\/PlanePath.com\/\n\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1Ja, és a DHL texture mappát nevezd át erre: Texture.DHL
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7788 üzenetére
Ez úgy szar ahogy van. Ez egy FS9-es livery, te meg becopyztad az FS9-es textet az FSX-be, mit vártál?
FSX:
title=iFly 737-800 (Wide screen)
sim=iFly737_800_27k
model=SW_WingletFS9:
title=Boeing 737-800 DHL Cargo
sim=Boeing737-800
model=
panel=
sound=
texture=dhlEz szerinted egyforma?
Na, amíg nem addig ez nem lesz jó...
És a texture mappa neve az texture.dhl, vagy texture.DHL? Nem mindegy..
Ez így nem fog menni, FS9-es livery FSX-re alakításához több kell.
A textures mappát is szerkeszteni kell, egy rakás fájlt ki kell hajigálni, de nem mindegy ,hogy melyiket. Ha lesz időm, megcsinálom neked ezt a DHL-es liveryt. -
GrooveHero
addikt
válasz
GrooveHero #7788 üzenetére
remélem megfelel. Ha ebből te kihámozol vmit, akkor te vagy az istencsászár
mondjuk ez a hangsúlyos rész, gondoltam segítek
[fltsim.2]
title=Boeing 737-800 DHL Cargo
sim=Boeing737-800
model=
panel=
sound=
texture=dhl
kb_checklists=Boeing737-800_check
kb_reference=Boeing737-800_ref
atc_id=
atc_airline="DHL"
atc_flight_number="249"
ui_manufacturer="Boeing"
ui_type="737-800"
ui_variation="DHL"
ui_typerole="Cargo"
ui_createdby="Microsoft Corporation"
description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service." -
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7786 üzenetére
Na így már értem.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7788 üzenetére
cfg lett volna, vakhangya...
Melyik livery ez amúgy és honnan szedted? Mert ez nem hinném,hogy cfg hiba lenne, hanem ez azért ilyen, mert bentvannak a mappában az FS9-hez szükséges fájlok, amikkel az FSX nem tud mit kezdeni.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7784 üzenetére
Nem is rossz ez a dark style. Lopakodó.
Amúgy ez FS9-es probléma, tipikusan. Copyzd már be ide az aircraft.cg-det...
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7783 üzenetére
"kijött FSX-re is egy normális 737, az igényesebb gépek szerelmeseinek úgyis mustbuy, szóval még több lesz."
Miért lenne több fs9es azért mert fsxre kijött egy normális 737?
Az iFly több hónapja kint van FS9re, mert arra adták ki előbb. Nem igazán értem a logikát ebben a mondatodban. Ha meg arra gondoltál, hogy több lesz az FSX-el repülők száma, akkor nem igen hinném, mert a gépigény még mindig borzalmas.
(#7784) GrooveHero: Vagy rossz texture mappa van megadva, vagy megint fs9-es festéssel szenvedsz.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7779 üzenetére
Facebookra postolgatják a festéseket, mert ők festik. iFly nem festegetett, majd a userek elintézik. Mint láthatod az fs9es festéseket, igen gyorsan elég sok festés lesz hozzá. Bár lényegesen többen repülnek FS9-el.
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #7764 üzenetére
értelmes szövegszerkesztővel kell megnyitni, pl notepad++, és nem jegyzettömbbel... gondolom linux kódolású volt, ezért a win nem ismerte a sortörést...
ejj gyerekek pár órára elmegy a net, ti meg elcsetelitek a #7777. hsz-t...
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7774 üzenetére
Milyen fóliát? Talán paint kitet? Paint kit van az iflyhoz is már rég. PMDGnél azért vannak festések mert a PMDG fest a kiadásra (emiatt is csúszik pl.)... Mellesleg a gyári festések nem túl jó minőségűek.
iFlyra meg a userek festegetnek.
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7776 üzenetére
De milyen fóliát vazz? Alu?
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7774 üzenetére
Fóliát?
Hogy lennének liveryk megjelenés előtt? Mondjuk, mire csinálnák meg őket? Egy ki nem adott gépre?
Fóliát lehet,hogy találtál PMDG 737NG FSX-re de az igazán hírértékű az lenne, ha gépet találtál volna.. -
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7772 üzenetére
Bazze hát talán 1 hete jelent meg a gép, mit vártál?
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7770 üzenetére
Na mi? Ott vannak oldalt a kategóriák.. Külön vannak az FSX-es festések és az FS9esek, persze nézheted egyben is, csak, akkor fs9es festést akarsz tákolni az fsxesre
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7764 üzenetére
Megtaláltam a DHL-es liverydet, Flight1-ről szedted alighanem, FS9-es természetesen.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7762 üzenetére
Talán ki kéne nyitni a manualt, hogy hogyan is kell beindítani egy 737est Cold & Darkból.
-
haky
senior tag
válasz
GrooveHero #7738 üzenetére
Miért futtatod keretben?
-
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7742 üzenetére
Egyébként én nem találtam hozzá DHL-es FSX-es liveryt, tehát lehet,hogy a baj az lesz, amit Fatal írt, hogy FS9-es liveryt próbáltál rácibálni.
Ami egyébként lehetséges, megoldható többnyire, de bele kell nyúlnod a livery textures mappájába és kidobálni ezt-azt belőle.Át kell írnod a fltsim adatokat is, mert az FS9 itt-ott más értékeket használ és más módon. De kis munkával megoldható az FS9-es liveryk FSX-re alakítása a legtöbb esetben.
Ha belinkeled ide azt a DHL-es liveryt és ráérek, megpróbálom megkókányolni neked, ha annyira a szíved vágya.
PMDG vs iFly:
Szerintem is piacot vesztett a PMDG ezzel, amit valljuk meg, meg is érdemel. Azért közel két év hülyítés és hazudozás után sokan úgy vélik, hogy ez azért méltatlan volt.
Persze sok PMDG fan meg fogja venni a név miatt is, valamint ha egyszer kitántorognak vele,biztosan totál profi leszz, márcsak kényszerűségi alapon is, mert túl kell dobniuk a már piacon levő konkurrencát, ami nem lesz egyszerű....
Az iFly nem borzolta a kedélyeket, csak kihozta az eddig talán a megjelenés pillanatában legjobb és legkezelhetőbb gépet FSX-re is. Ilyet még nem láttam, hogy abszolút új cucc esetében ennyire bugmentes és finoman kidolgozott, tökéletesen kezelhető legyen.
A történelem során másodikként (első level-D767) meg is veszem, mert megérdemlik a fejlesztők. -
Gizmo94
veterán
válasz
GrooveHero #7745 üzenetére
Nincs abban kusza semmi. Simobjects, Airplanes, iFly akármennyi, 700-800-900, de ez ott van a livery mellett,hogy melyik típushoz való, oda, a gép saját mappájába berakod a texture.livery neve mappát, arra ügyelsz,hogy a neve ugyanaz legyen, mint amit majd bemásolsz az aircraft.cfg-be.
A readme-ből, vagy mindig abból a szöveges fájlból amit mellékelnek az adott liveryhez, kimásolod a következő szöveget és beilleszted a gép aircraft.cfg- fájljába.
Az első sorban a fltsimX sorban az X helyére beírod azt a számot, amelyik következik a fltsim-ek sorában. Rakhatsz annyit amennyit akarsz, akár 50-et is, ha találsz a géphez annyi liveryt. Ezután az FS látni fogja az új liverydet, bent lesz a választható gépek sorában.
Betölt-örül.Példa:
[fltsim.X] ------> [fltsim.3] <------- ezt írod át így a sorban következő számra
title=iFly 737-800 N980 American <------ ennek kell egyeznie a texture.akármi mappával
sim=iFly737_800_27k
model=
panel=normal
sound=
texture=AAN980
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=B738
atc_airline=Boeing
atc_flight_number=713
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Normal screen)"
ui_variation="American"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator X\n\nAircraft by iFly Developer Team\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\n\nforum: http:\/\/ifly.flight1.net\/forums\/\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1
MyConfig=iFly738_2 -
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7742 üzenetére
FSXes volt az a dhles livery?
-
boeing
őstag
válasz
GrooveHero #7738 üzenetére
Szép csak még a Liveriseket nem jöttem rá hogy kell be ileszteni mert a alapok nem jönnek be.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7730 üzenetére
Gépek mostmár egyformák nagyjából.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7728 üzenetére
Nem, FS9re sokkal több scenery van.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7726 üzenetére
Szinte semmivel nem lenne jobb, ugyanis procit eszik ez a szar. Ezért repül a többség (én is) még mindig FS9-el. Meg azért mert nem sok pluszt ad az fsx.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7724 üzenetére
Gariztatta a vgaját.
Customizet megnyomod és részletesen be lehet állítani a grafot.
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #7722 üzenetére
az élsimításra gondoltam
én személy szerint utálom a recét - mondjuk kölcsönvgammal én is offoltam... hmm, tényleg, jön a nyár, rá kéne nézni a körmükre, hogy áll a gar
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #7720 üzenetére
aranyos az iFly felirat a homlokán... de eléggé recés a kép...
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7716 üzenetére
Nem látom, hogy hol kiabáltam volna, a VATSIMet nagybetűvel írják, ezért írtam avval.
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #7714 üzenetére
egyik sem könnyebb, mint a másik - megszívtad háhá
az éjjel 2 órási műszakba már én is belebotlottam... valakivel parallel approach-ot akartunk csinálni (wizz-zel voltam, a másik meg talán malév gép volt, így egyébként is 31L+R lett volna), ami viszont ferihegyen nem túl bevett eljárás, de ha már nincs atc... de lett
hát ez van, győzött a valóság
szerk: #7716: lol
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7714 üzenetére
Nincs olyan, hogy WATSIM. Az VATSIM, írjuk már rendesen.
Teljesen egyforma a két hálózat, egy-két megoldás eltér. Kezdő és profi ugyanannyi van mindkét hálózaton, nagyjából.
IVAOra úgy kell regisztrálni, hogy felmész az ivao.aerora és join ivao.
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #7711 üzenetére
a kifejezetten oktatásra írt segédletek csak jók
VATSIM vs IVAO? Intel vs AMD, vagy ATI vs Nvidia , vagy Canon vs Nikon... mindenki válassza a neki szimpatikusat...
alapvetően ugyan az a kettő, kisebb-nagyobb különbségekkel... van, aki VATSIM fan van, aki IVAO fan, meg van, aki mindkettőn szokott repülni... én VATSIM-en kezdtem, ott ismertem meg pilótákat/irányítókat, így oda járok... IVAO-n kezdtem volna, lehet csak oda járnék... talán majd egyszer regelek ott is, csak mert miért ne, de annyi időm nincs mostanság, hogy ott is ismerősnek érezhessem magam...
-
GrooveHero
addikt
válasz
GrooveHero #7711 üzenetére
vagyhát lehet ez jobb, itt vannak konkrét példák, és tök jól össze van szedve.
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #7708 üzenetére
Nem játék, szimulátor. Próbáljuk a valóságot a lehető legnagyobb mértékben utánozni (persze ez egyénenként eltér, hogy ki mennyire veszi komolyan, de az alapelv ez lenne).
Lehet leszedni packokat, meg van az angol oldalon valahol egy script, ami beimportálja őket FSInn-be, de ha már longhaul utakon úgy is ráérek, meg van rendes részletességű gép, akkor inkább megcsinálom kézzel, legalább a hívójelekkel is jobban tisztában leszek
tudom, elvetemült vagyok...
FSInn-ben van quickchat, csak... nekem nem jött be
ahhoz is meg kell adni a paramétereket, amit az atc ad, és akkor már majdnem ugyan ott vagy, ha elég gyorsan gépelsz... nomeg van egy pár megszokott rövidítés (bár én nem használom őket)... no meg ott a voice, akkor nem kell gépelni
szerk: tippek: hívójel elhagyással lehet spórolni, úgy is kiírja, így amikor válaszolsz, simán elhagyható...
meg ha nagyon sürget az idő:
climb and maintain FL100 -> climibing FL100
turn right heading 180 degrees -> right hdg 180
reduce speed 220 knots -> speed 220kthivatalos rövidítések:
p/s - push and start
h/p - holding point
rwy - runway
cl(r)d - cleared
sq - squawk
c/m - climb and maintain
hdg - headingmás nem nagyon szokott elhangzani szerintem...
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7704 üzenetére
Azokról is. Senki nem mondta, hogy olcsó, ez egy drága hobbi.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7702 üzenetére
Szinte senki nem repül a default sceneryken. Legalábbis én olyan helyre nem repülök, ami nincs lefedve.
-
fatal`
titán
válasz
GrooveHero #7697 üzenetére
Azért látod úgy, hogy a füvön mennek a gépek, mert a játékban található repülőtereknek köze nincs a valósághoz, aki pedig a füvön gurul annak valószínű valamilyen scenery van telepítve az adott repülőtérhez.
-
Geryson
addikt
válasz
GrooveHero #7698 üzenetére
Elsőre talán bonyolultabbnak tűnik az FSINN, de véleményem szerint jobb.
Leszállási fónia? Mayday, mayday, GrooveHero is comming down!
Melyik részét akarod tuni? Nem olvastál fónia leírásokat?
-
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero #7692 üzenetére
FSInn vagy SquawBox?
én előbbit használom, és nem volt még ilyen gondom (néha-néha feltöltött képeimen látszik is)... mondjuk a látvány növelése magával hoz valamennyi lassulást is... kell egy kis ügyeskedés - nyáron majd nekem is rendbe kéne már szednem a flottát/beállításokat, mert eléggé érződik rajta, hogy egyetem mellett lett újratelepítve...
füvön keresztül? mármint egy szinttel lejjebb, vagy a gurulóút helyett a füvön? mindkettő előfordulhat a scenery-k közötti különbség miatt (vagy ha lejjebb van, mint kéne, akkor szerintem a magassággal van valami, lehet rossz légnyomás van betekerve)...
amúgy üdv VATSIM-en, látom nemrég kezdtél, hajrá!
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest