Hirdetés
- Send to qBittorrent (with SavePaths): Egy apró Firefox kiegészítő qBittorrenthez
- Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- -TongFang- Medion Erazer Beast 16 X1 - induló teszt így kora délután..."CB R23"
- Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- A Magyar Néphadsereg emlékére
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Ketogén étrend
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: AnyDesk átverés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
cintula187
#9323
üzenetére
Az aida az everest utódja. Elvileg Aida-n belül az "Alaplap"->"Lapkészlet" résznél a "Memória időzítések" bekezdés a lényeges. Erről kéne a screenshot.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
cintula187
#9321
üzenetére
CPU-Z nevű progival, esetleg Aida-val.
-
RCH663
aktív tag
válasz
cintula187
#9319
üzenetére
Tegyél egy próbát a game boosterrel, valószínűleg valami más össze szemeteli a memóriát. Ha az sem segít, akkor meg kéne nézni a hogy a memóriád időzítése megfelelőek-e, illetve lehet kéne nézni egy melegedést is core temp-el.
-
RCH663
aktív tag
válasz
cintula187
#9316
üzenetére
Mi a hiba üzenet?
-
RCH663
aktív tag
válasz
cintula187
#9174
üzenetére
Küld, de előtte próbálj meg egy dolgot:
fsx.cfg-be
[GRAPHICS]
szekció alá írd be
HIGHMEMFIX=1
Alapból nincs benne. Ennek a fagyást elvileg meg kell oldania. A jobb teljesítményen nálad nem nagyon tudunk segíteni, mert proci, mind a memória lassú ahhoz, hogy komolyabb scenery-ket tudj futtatni. Kis javulást el lehet érni, de nem jelentőset. Sajnos az FSX négy, gyors magnál kezdődik...
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#9030
üzenetére
Nem lesz jet, se addonok hozzá. Árkád játék lesz, érmegyűjtögetés és hasonló baromságok. Ingyenes lesz fizetős ms kiegekkel, amik gondolom területeket fog lefedni (esetleg később jetek, bár kétlem).
(#9031) Geryson: Az alapjátékban a hawaii szigetek lesznek benne, slussz.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#9030
üzenetére
Én mondjuk továbbmentem a Microsoft oldalára (és képeire), de valóban ott sem látok jet-eket. Lehet, hogy olyan lesz mint a Ship Simulator (nem tudom, hogy az Microsoft-e), hogy van 5 helyszín, az ki van dolgozva részletesen és ott mozoghatsz a térképen belül? Mondjuk repülővel ezt el sem tudom képzelni...
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187
#9023
üzenetére
Engem is.
-
andorra
őstag
válasz
cintula187
#8603
üzenetére
Pontosan le kellett volna írnod, hogy milyen autopilot funkciókat használsz az adott szituációban. Így csak találgatni lehet. Az, hogy látja az ILS pályát semmit nem jelent, ha a hozzá tartozó funkciók nem aktívak. Az APP csak akkor tudja átvenni a függőleges irányítást, ha az ideális magasságon (olyankor azonnal), vagy felette kapcsolod be és az ideális magasság közelébe süllyed.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#8605
üzenetére
Hm, tehát akkor be van tekerve egy magasság, a V/S az "0"-án áll és mégis süllyed? Ez már elég furcsa. Biztosan nem egy alacsonyabb "célmagasság" van beállítva?
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#8603
üzenetére
Hát ha látja az ILS-t és a siklópálya miatt süllyed, akkor az csak jó, nem? Amennyire én tudom az APP gomb bármelyik repülőnél felülírja a többi MCP parancsot (VNAV, LNAV, ALT HLD, HDGSEL, HDGHLD, V/S). Bár bevallom lehet akkor nem értem a kérdésed...

-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187
#8537
üzenetére
Bug in the system.

-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187
#8432
üzenetére
Nekem is olyan van, de szerintem a valasz az lesz, hogy : NEM. Miert? Mert M$ mindig elen jart abban, hogy az intelnek kapargassa a gesztenyet az egyre ujabb 'technologiara' torteno kenyszeritessel. A marketing osztalynak ez az igenye, no...
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#8416
üzenetére
Csak nem akarunk felébredni a vasárnapi álomból

-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187
#8405
üzenetére
Masodallasban fotoriporterkedek. Nemi referencia felmutatasaval kaptam akkreditaciot.
-
Csorbi
addikt
válasz
cintula187
#8395
üzenetére
A dátumot javítsd ki rajta...

-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187
#8378
üzenetére
Alaszka talan?

-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187
#8374
üzenetére
Az oke, csak szeretnem rakonfiguralni egy gombra.
-
Acor
aktív tag
válasz
cintula187
#8360
üzenetére
National Geographic
Legikatasztrofak.Hat nem tudom a kaja az nagyon finom volt, persze alig tudtam enni mert tok ideges voltam a repulestol... a filmvalasztek volt gaz keves monitor es nem valaszthatsz egyenileg... a felesegem szolt hogy mostmar inditsanak el egy masik filmet... szoval erdekes..
Bar engem nem nagyon kotott le egy film sem, mert altalaban romantikus filmek mennek....
Egy ismerosom meg azt mondta aki nagyon sokszor repult hogy a Condor meg rosszabb mint az AB.... izlesek es pofonok .... ott meg a kaja szar.... es megrosszabb a szemelyzet...
pl innen No.-bol nem sok valasztas van.. kb. ketto... aki arra fele megy, es nem horror arakon dolgozik... Air Berlin es Condor....Egyebkent meg pontosak voltak, szoval ugy nagy panaszra semmi ok, alatt meg latod en mit tapasztaltam

-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#8357
üzenetére
Felszállásnál nem tudom (azért gondolom nem árt, ha valamennyit meg a hajtómű, mielőtt padlógázt adnak neki), leszállásnál úgy tudom megszokott, főleg ha sokat kell gurulni... meg ha pár száz kiló kerozin is számít (fapadosoknál biztos jobban). Megengedettnek biztos megengedett, különben nem csinálták volna

-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#8312
üzenetére
Annak ehhez semmi köze, erről még egy kép sincs.

-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#8302
üzenetére
FSX-ben repülsz? De nem ez a jobbklikkes, menübehívós kifagyásod van, ugye?
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#8294
üzenetére
Mindig ott fagy ki...

Viszont tényleg tudom ajánlani extrém alacsony FPS esetén a full screen - visszalépés full screenből lépéseket. Most lassan 1 hete teszetelem és bejön! ELLX pl. szintén Aerofos scenery, induláskor volt vagy 11 FPS-em. Megtettem a szükséges lépéseket és láss csodát, legalább a 20-at átléptem. Most KLAX-ből indultam, volt olyan 16 FPS, megcsináltam, lett 30 felett. Hangsúlyozom, azért nálam azt hiszem van mögötte hardver háttér, tehát itt valami olyasmi van, hogy a köcsög FS csinál valami felesleges háttérmunkát, amit ezzel a művelettel abbahagy. Én azért lépek után mégis vissza fullból, mert már jobban szeretek nem abban repülni, de a lényege, hogy egyszer kell megcsinálni a lépést és már jobb is lesz.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187
#8280
üzenetére
Köszönjük!

-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#8280
üzenetére
Te vagy ti értitek azt pl., hogy nem szabad a "master caution"-t bekapcsolva hagyni, mert felforrósodik?
Valami ilyesmit mond a fószer, de a hangminőség, pontosabban a mellékhangok nálam meglehetősen zavaróak.Milyen kamerafunkció lehet amivel nézelődik? Nagyon komoly a látvány, de tényleg biztosan brutál az igénye...
-
haky
senior tag
válasz
cintula187
#8213
üzenetére
iFly FSX-es verziója mennyire fogja meg a gépet?
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187
#8148
üzenetére
Oks, köszi

-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187
#8146
üzenetére
Nem, azt nem szoktam beállítani, sőt az FMC-t nagyon ritkán írogatom át, mármint a magasság/sebesség oldalt. Miért, azt nagyon muszáj? A pilóták is át szokták?

-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187
#8144
üzenetére
Na én pont az MD-11-re értettem ezt, hogy le kell tekernem a sebességet

de ha elárulod, hogy csinálja, hogy ne kellje a T/D előtt letekerni, akkor azt nagyon meg köszönném
Ugyanis nem akarok 220 felett leszállni, az már kicsit húzós, de talán még elviselhető. Mondjuk olyan 174 körül kell lennie a kifutó előtt a gépnek, nekem kábé annyi szokott lenni, plusz 50 fokos fékszárny, megha minden jól megy, akkor DUAL LAND, meg G/S zölden, és akkó jóság van
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187
#8142
üzenetére
Én mindíg úgy csinálom, lehet rosszul, hogy a süllyedési pont előtt (MD-11-né magenta nyíl) hogy visszaveszem a sebességet 250 körül, szóval amikor a gép süllyed, akkor sem nő meg a sebesség olyan vészesen, mert több utat rontottam el azmiatt, hogy nem tekertem vissza a sebességet T/D előtt és a kifutóra elég nagy sebességgel érkeztem meg, ott meg már olyankor semmi nem segít, se fék, se sugárfordító, se satufék, se parkolófék, se fékernyő, semmi

De ha tudjátok hogyan kell máshogy megoldani, akkor szóljatok
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187
#8139
üzenetére
Nem is azon kívül, inkább csak fura, hogy azt is be kell állítani, amúgy a pre-flight programozást vágom, csak néha úgy rajzolja meg az útvonalat, hogy kacskaringós lesz, és a gép elfordul, illetve addig forogna a pont körül, amig ki nem fogy az üzemanyag, mert túl kicsit neki a fordulókör, vagy úgy is mondhatnám, hogy a gép nagy
Persze mihez képest.
Szóval amikor ott vagyok GIGOR és PESAT környékén, akkor forgolódok ott össze-vissza, és nem tudtam törölni az utolsó pontot, hogy onnan a következőre menjen. Illetve egyszer sikerült, de mán nem tudom hogyan. Mindegy, majd utánanézek
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#8100
üzenetére
Ez nem valami direct jelzés, azaz STAR nélküli közvetlen berepülés az adott pályára? Mondjuk az "A" még így is kérdéses.
Az a fura hang engem is idegesített PMDG alatt, de ott ki lehetett kapcsolni. Egyébként meglehetősen reális volt, de engem akkor is baromira idegesített. Tényleg nincs rá opció, hogy kikapcsold? Angol fórum oldalak? Biztosan nem Te vagy az egyetlen...
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#8104
üzenetére
A hajtómű neked nem áramforrás? Akkor micsoda?

-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#8084
üzenetére
Próbáltam Neked valami Gugglizni, de mind a D23, mind az L23 egy-egy reptér kódja, más találatom nem igen volt.

Én azért azt észrevettem már pár év alatt, hogy ez itt egy szimulált dolog, vannak benne azért finomítandó részek bőven, ahol józan észre kell hallgatni. Történetesen ha jövök haza Luxemburgba, akkor LNO után sokszor egyszerűen nem veszi be a approach, tulajdonképpen a STAR első pontját DIK-et, egyszerűen nem, mindenféle hülyeséget hoz fel nekem. Aztán ide-oda kattintgatok és rendbe jön.
Próbáld ki, hogy szimplán kiválasztod a lehetőségeket és megtudod, hogy mi-micsoda.
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187
#8078
üzenetére
Bocsánat nem MCDU hanem FMC

-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187
#8024
üzenetére
Van egy masik repter joval kozelebb de miutan leall a masik motor az elso tiszt atiranyit rogton Male-ra, meg be is jelentkezik radion.
-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187
#8018
üzenetére
Es te milyen tempoval/vs-el mentel? Te is Male-ba mentel vissza? -
atys25
csendes tag
válasz
cintula187
#7961
üzenetére
Ok. Nálam az a probléma,hogy beülök FS-ben az Airbusba és csak nézek mint a moziban,mert azt sem tudom,hogy mihez nyúljak. :-) De szeretném megtanulni.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#7915
üzenetére
nyikorgó hangok... egyre jobban várom,hogy kipróbálhassam

-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7915
üzenetére
Azt hiszem igen, de írja is. Indításkor is van.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7869
üzenetére
Benyomással a Managed Modeot élesíted (betáplált útvonal, gyakorlatilag a Boeing VNAV megfelelője). Ha kihúzod akkor heading mode. Másképp működik a robot, mint a Boeingeken, meg az egész Fly-by-wire teljesen más.

Nem rosszabb, nem jobb, más.

-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7867
üzenetére
Ki kell húzni a tekerőt (asszem jobb click, legalábbis wilconál) és akkor be tudod tekerni a kívánt headinget.
-
haky
senior tag
válasz
cintula187
#7865
üzenetére
Bíztató

-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7802
üzenetére
Az nem a kikerült warez béta volt?
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7691
üzenetére
Ha nincs benne, akkor bele kell rakni, mivel addig nyílván a defaultot fogod látni.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#7633
üzenetére
checklist-ben elvileg benne kellene lennie... hehe, a BAV-osban nincs, csak némelyik... mondjuk eléggé rövidített, így is alig fért ki 2 oldalra, pedig a Breif részek csak fel vannak sorolva ömlesztve

NAV - mindig ég (kivéve ha nem
vagyis ha totál le van állítva a gép)Beacon - legkésőbb push/start on
Taxi - taxizás megkezdésétől a futópályáig, illetve leszállás után elvileg a taxi befejezéséig, de youtube-on látni videókat, ahol már akkor lekapcsolják, ha a kivilágított előtérbe érnek - ergo nem világítanak be az utasváróba (felszállásnál kifelé néz a gép, így ilyen gond nincs)
Landing - pályára lépéstől FL100-ig, visszafelé FL100, pálya elhagyásig
Strobe - legkésőbb futópályára gurulástól végig, leszállás utánig
Wing - elvileg csak a gép vizsgálathoz kell (before flight, esetleg ha nagy zűr van, akkor a levegőben is?)
Logo - én égetem végig, mert szép... nappal mondjuk nem sok értelme
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187
#7224
üzenetére
Hát most jelenleg egy P35-DS4, E-8400, 2GB ram, 8800GTX
Az még hozzátartozik, hogy lusta voltam a memóriát visszavinni gariba,mert ez egy 2x2gigás kit, de mivel kitben vannak, ezért azt is vissza kéne vinnem, ami most a gépben megy, és akkor nem menne a gép. Az utasok nem örülnének, ha nem mehetne a CityBird 123-as járata
Ugyanígy vagyok a GTX275-tel is

-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187
#7218
üzenetére
azt már eddig is kinyírta
. LHBP felszállás közben is benyomta, hogy túl sok a memória
Aztán tegnap is miközben Bostonból mentem New Yorkba. De a gond, hogy FullHD-be jáccok, és hát eléggé fel van húzva a részletesség, plusz még van ULtimate Terrain Europe is

Hát nem kicsit fogja meg a gépet
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187
#7216
üzenetére
bezony.

Valami eszméletlen jól meg van csinálva a scenery, eltalálták a srácok nagyon
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7098
üzenetére
Ja én azt hittem az FSXel is probléma van, nem csak a REXel.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7094
üzenetére
Az nagyon furcsa, mert simán működnie kellene. Kiír valami hibát az FSX mikor próbálod elindítani?
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7092
üzenetére
Nem kell átírni semmit, simán működik.
Ja hogy a rex nem is települ? Az furcsa..
"Hogy fixáljam a registryt?"
Indítsd el az FSXet, lehet, hogy nem kell semmit csinálni és működik. Ha másképp nem megy telepítsd újra, de asszem a flight1 oldalán van registry fix tool hozzá.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#7090
üzenetére
"Kell Valamit csinálni az fsx-el hogy lássa is?"
Nem igazán értem, mit kellene látnia?
REXet telepítsd fel rendesen, fsxhez meg szerintem registryt kell fixálni, ha nem akarod újratenni.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6892
üzenetére
Már csak egy ilyen hiányzik a real home cockpitemből.
Ezzel lenne igazán eredeti a hangeffektus, plusz minden felszállásnál átküldeném a macskáimat a szomszédba a falon át, vagy még egy szomszéddal tovább... 
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6885
üzenetére
Hát igen, de az a része szerintem már nem dob rajta. Nekem 6 giga triple channel és még olyan nem volt, hogy 4 giga foglalva lett volna, pedig megy minden a gépemen. Olyan esetben 5 Giga, ha elindítok egy GTA4-et vagy mondjuk Half Life 2-öt.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#6874
üzenetére
a képekkel szerintem túl nagy gond nincs... az FSX is képes hasonlókra, igaz ott csak addonok formájában... de 8 év alatt csak meg lehet oldani, hogy legalább egyes helyeken ilyen legyen a táj alapból is... különbenis, xbox-ra kell a látvány

-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#6787
üzenetére
A BÉTÁban persze, hogy nem... Az FMC-n működnek a gombok.
-
Taylory
csendes tag
válasz
cintula187
#6787
üzenetére
Az FMC-n a gombok müködnek !! de kell hozzá a 1.21 és 1.22 update !!
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#6785
üzenetére
Már baromi régen megjelent az Airbus X, több hónapja, mostanra már az 1.22es verziónál jár. FMC van, csak buta. Nincs SIDSTAR meg egy rakás dolog.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#6691
üzenetére
Aerosoft nem készít 737et. PMDG meg when it's done. Szerintem az ifly előbb fog kijönni FSXre is
Elvileg 2 hét és jön az FS9es SP1 onnantól meg szerintem pár hónap és jön az FSXes verzió is. Arról nem beszélve, hogy fele annyiba kerül mint a PMDG (azt hiszem 55$ az FS9es verzió és +15$ lesz az upgrade FSXre, vagy később az is 55$ gondolom), és ebben benne vannak a BBJ változatok is, PMDGnél pedig, ha jól tudom 90$ lesz a 6-7-8-9. -
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187
#6640
üzenetére
Szia,
A csúszás (illetve a futópálya felületének tapadása) nincs leprogramozva. Ha akarsz ilyet az általad repült gépekre, akkor ajánlom ezt: [link] Manuálisan is tudsz változtatni az aktuális AB fokozat lassításának mértékén, vannak offsetek és fut widefs-en keresztül is. FS9-re és FSX-re is. Elég profi.

-
BinLaden
tag
válasz
cintula187
#6640
üzenetére
Hali!
valami megcsúszás elleni, fékezési rendszer vagy mi
én is md 11-el repülök, de nem nagyon vettem észre a hatását
szerintem akkor van nagy szerepe ha havas vagy esős időben repülsz -
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6588
üzenetére
én tudom, hogy nálam azzal volt a gond. Ment a gép fel (nem is túl magasra, csak pl. az OPT magasságig) és egyszer csak kapott egy oldallökést pl. (vagy szemből, tök mindegy) és elkezdett esni a sebesség, elkezdett esni és szépen átesett, de úgy, hogy az újjammal nyomtam az F4-et végig!

Amióta pl. beállítottam a "Dynamic Rate of Change"-t 15%-ra azóta nincs gondom. Érdekes, mert a fórumon azt mondták, hogy "0"-ra állítsam. Volt még egy pár dolog, de ez volt a fő beállítás, amit leírtak. Amit sajnálok, hogy így nincs kajak hátszelem a NAT-on az USA-ból hazafelé, ill., hogy a célállomás METAR-ját okosan kell megnézni, mert lebutítja és történetesen pl. törli a szelet. Mondjuk már megtanultam kezelni és nincs gond.ű
Pedig kezdő koromban hogy örültek nekem, amikor szemből szálltam le a kifutóra egy jó nagy reptéren...

AirBooms: Nem, HT off. Na letöltöm és megnézem azzal!
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#6588
üzenetére
A különböző gépek - a PMDG-n belül is - nem egyformán érzékenyek az időgyorsításra. Én csak akkor használok ilyet, ha a gép előtt tudok maradni, s tudom ellenőrizni, mi történik. Az ASE önmagában nem okozna galibát, de képzeld el mi történik ilyenkor: az időjárás realisztikussá változik, szélirány, erősség a repülés során folyamatosan módosul, mindez négyszeresre felgyorsítva. Ezt adott esetben a PMDG fizikai modellje nem tudja lekövetni a kormányszervekkel, a gázautomatával. Szerintem tuti ez lesz a gond!
Geryson: Örülök, hogy sikerült a tuning. Azonban még mindig be van kapcsolva a HT? Mert én HT-val kapok 4,2 GHz-en 53-54 GFlops-os eredményeket, HToff 62 GFlops körül kellene lennie. Hacsak nem futtatsz a háttérben rengeteg egyéb progit. Amúgy célszerűbb a LinX 0.6.4 progival tesztelened.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6585
üzenetére
Na, csak feltetted a kérdést itt is.

Egyrészt lehet valóban az időgyorsítás, másrészt én (FS9-nél nem volt ilyen gondom) rengeteged szívtam az ActiveSky beállításaival, mígnem a support fórumban segítettek nekem. Egyszerűen mindig át akart esni a gép, annyira tépte a szél. Azóta soha nem volt ilyen gondom, de nem tudom Te használsz-e AS-t egyáltalán...
AirBooms: Köszi a segítséget, 4.1-en stabilizáltam a gépem, a 4.2 nem ment. Szombat óta megy a gép, 67 fok volt a legmagasabb hőfok, játszom, filmezem, tömörítek, mindent csinálok, meg sem nyekken. A sebességnövekedés amúgy óriási, IntelBurn Test alatt 54 Gigaflop helyett 56.5 Gigaflopokkat csinál, ez történetesen 1.5 milliárd lebegőművelettel több másodpercenként ha jól számolom. De a számok nélkül is hihetetlen a gyorsulás, történetesen 53%-al több az órajelem, ami kegyetlen sok.

-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6579
üzenetére
Áááá, 8600-osom volt, keményen húzva és Ferihegy totál felejtős volt. Most Core i7-ttel, 4.1-re húzva, 6 giga DDR3 hát azt mondom, hogy éppen már használható, de még mindig nincs meg a 20 FPS. Jó, mondjuk sokkal nincs alatt, talán 18 lehet az "átlag", de láttam már jobb eredményt életemben.
FSX, Ferihegy = halál
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6486
üzenetére
Jó kis gépek, az tény. Youtube sokat segít a tanulásban, én most tanultam nemrég egy dolgot mégpedig, hogy a FIX oldalon tudsz radiált vagy DME-t állítani és akkor mutatja végig a "térkép" (nem jut eszembe a neve).

-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6484
üzenetére
magát a NAV gombot (tudtommal) B747-nél sem tudod kivenni ha benyomtad! Én csak úgy tudom kivenni, hogy a VERT gombra rányomok, ezáltal megjelenik a kivánt (pontosabban az aktuális) varió és a heading is kigyullad, de ilyenkor még rá szoktam nyomni a heading selector gombjára, mert kicsit olyan, mintha abban nem lenne biztos és az éppen aktuális irányt tartaná csak.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6481
üzenetére
Egészen pontosan úgy csinálod, hogy ahogy az ATC pont feljön és ad egy headinget, akkor "kiveszed" a gép kezéből a teljes LNAV és valószínűleg VNAV irányítást és elkezdesz az ATC szerint repülni arra (abba az irányba) és olyan magasságon, ahogy ő mondja. Ez mondjuk inkább STAR-ok esetén szokványos, SID-nél riktábban ad vektort, max. kapsz egy DCT-t és ezáltal egy shortcut-ot.
Ha minden kötél szakad - visszaemlékezve korai szimes emlékeimre - megkéred az ATC, hogy maradhassan az eredeti terveidnél, merthogy csak összegubancolnád önmagad és az FMC-t.
-
silbak
csendes tag
válasz
cintula187
#6410
üzenetére
Köszönöm a válaszod,valószinű akkor más a probléma.
Üdv.!! -
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6396
üzenetére
Jé, ez érdekes. Gondolom a köd miatt volt valami segéd. Igazából én utálok nagy repülőtereken FS-ben menni, mert alig látni a taxiutakat, főleg a 747-ben nem vagyok kibékülve vele.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6394
üzenetére
Teljesen OFF, de baromi jó!
) Hát ezt már rakom is ki, köszönöm! Ennyi munkát egy hobbi miatt, hallod elismerem az ilyen embereket!Tuti, hogy csak a szimuláció miatt van így, úgy gondolom, hogy az elektronikai ki- és lekapcsolás jobban terhelné a rendszereket és így meghibásodnak, mint hogy ezt be merjék vállalni egy repülőtéren.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#6118
üzenetére
Dehogynem és majd 10 év múlva futni fog a gépeken

-
v!ct0y
veterán
válasz
cintula187
#5835
üzenetére
Nem, a 4 es metró alagútjából repült ki

-
vzsolo2225
tag
válasz
cintula187
#5381
üzenetére
Azt a gépet pont láttam.
Túl jól sikerülhetett az ereszkedés, mert jó alacsonyan jöttetek be. Hirtelen nem is tudtam, hogy milyen gépet látok, mert olyan nagynak tűnt mint egy 767-es, de mikor radaron ránéztem, akkor láttam csak, hogy az bizony 737-800, ami kicsit alacsonyan van.
Egyébként 31R-re VOR approach volt akkor, később a WOA MD-11-ese pl. a pályatengelyt nem nagyon találta.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#5269
üzenetére
Sejtettem.
Priv. -
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#5267
üzenetére
Pedig csak egy helyre kell, a navigációs CRT-re középen, ami a waypointokat is jelzi.

Ha nem jelenik meg a panel, akkor telepítsd újra, mert valamiért nem települt rendesen. -
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#5244
üzenetére
Idő kell, amíg észbe kapnak az utasok, a légitársaságok, összeszedik a személyzetet, stb. A másik pedig, hogy ha tényleg újabb légtérzár lesz hamarosan, akkor nagyon nincs értelme virgonckodni. Nem kivinni kell most az utasokat, hanem hazahozni (ha jól látom, épp nem rég szállt fel egy gép Rómából LHBP felé), s LHBP-ről egy Wizz Madridba, ami valszeg utasokért megy. S ha én utas lennék, megfontolnám azt az utazást... Nem biztos, hogy haza tudnék jönni. Így is nagy a vesztesége mindenkinek, nem akarnak feleslegesen repkedni...
Amúgy, ha körülnézel Európában, északon, vagy Angliában még most sincs gépmozgás, vagyis ott még most is légtérzár van. Tehát arra nem is repülhetnek. Vagyis felesleges lenne minden járatot útjárabocsátani... Eltart ez az egész egy jó darabig még, én azt gondolom...
Pont azon gondolkodom napok óta, hogy nem kéne-e a repülőgép- és hajtóműgyártóknak azon törni a fejüket, hogy a két korábbi majdnem katasztrófa után lehet, hogy ezentúl talán már mindennapos tényként kell kezelni a levegőbe került hamu vagy egyébb szennyeződéseket is. Tehát a gépeket ennek megfelelően kelle tervezni/áttervezni. Ha ez lehetséges egyáltalán... -
fatal`
titán
válasz
cintula187
#5111
üzenetére
Ilyen az FS ATCje, kaptál egy go aroundot utána, ez nem mytraffic bug.
-
lesaux
veterán
válasz
cintula187
#5111
üzenetére
Ha a view szót kiveszed a linkből, értelmesebben néz ki.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#5088
üzenetére
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#5088
üzenetére
Megnéztem, nálam még rosszabb a helyzet, ugyanígy be van szakadva a földbe az egész, csak nálam a runway is, a föld alól indulok.
Nagyon tuti amint a gép elegánsan kiemelkedik a fűből. Pedig nincs is fent FSGlobal, régen szanáltam. Lehet,hogy az GEX Europe műveli ezt? Nem tudom. De szép nagyon... 
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#4956
üzenetére
Nekem eleve jobban tetszett a Boeing rendszere, így az FMS is. De ez lehet, hogy csak azért van, mert közelebb áll az én sajátos logikámhoz. Az MD-11 későbbi fejlesztés még a 747-400-hoz képest is, így szinte minden rendszerét nevezhetjük modernebbnek (nem értem pontosan, miért nem terjedt el jobban ez a repcsi - talán mire végeztek a fejlesztéssel, mások már gazdaságosabb, kéthajtóműves gépekkel szálltak versenybe), így az FMS is egyszerűbbnek, átgondoltabbnak tűnik.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#4956
üzenetére
az Airbus rendszere is más (nem repülök MD-11-el amúgy), de igazából nem tudom, melyik a jobb... mind a kettőben tetszik néhány dolog, ami talán a másikban is jobb lenne úgy... de megszokás kérdése..
OFF: új British Airways commercial: [link]

-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#4953
üzenetére
Rég nem repülöm a típust, de az "UL106" nekem nem waypoint-nak tűnik, hanem airway-nek...
-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4926
üzenetére
Jó kis oldal THX.
-
v!ct0y
veterán
válasz
cintula187
#4926
üzenetére
Azt hittem már valami bikinis szépségverseny

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4897
üzenetére
Azt írták róla, ha jól emlékszem,hogy a panelje nem megy FSX alatt, így az remaked. Bár lehet,hogy ez a Tinmouse-nál volt, vagy mindkettőnél? Nem tudom. Elképzelhető,hogy nincs gauge a tacsifülnek = fagyilapát, és ezért nem műxik. De nincs rajta más reverser szvsz, csak azok a fülek, azokkal növel áramláscsökkentő felületet. Vagy ki tudja? Én nem raktam fel, mert nekem nem tetszik. Úgy néz ki, mint Fatal repülője itt, ami nicknek jópofa,csak az FS-ban azért vicces..

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4895
üzenetére
Szívesen, hamar megvoltak.. Ezt gondolhattad, hogy nyilván azért vannak rajta ezek a tacsifülek hátul, mert no thrust reverser
Amúgy azok a fagyilapátok sincsenek animálva? -
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4851
üzenetére
Nm. Itt is van egy rakat ilyen nyomi, válogass kedvedre.

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4849
üzenetére
Az. Egy nyomoronc kis görcs, idétlen szvsz..
Íme, itt van, csak neked, csak ma, FSX-re, freeware. Enjoy

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4846
üzenetére
Az a komoly challenge..
Amúgy XP alatt én is repkedek azokkal, mert szinte minden mással MO-om van hosszabb úton és nem mindig van energiám átmászni a win7-re....P.S.: Egyáltalán mi ez a kis göröngy amúgy a képen? Ha elárulod a típust, utánanézek,hogy elkövették-e ezt a csodát FSX-re..

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4843
üzenetére
Mit akarsz egy ekkora kis guanotól?
Meguntad a 747-et? 
Habár éktelenül mehet.. Négy Jet engine egy ekkora kis görcsre... Tuti komfortos is egyben. Biztosan nem bolondulnak meg azok az utasok, akik a szárny alá kaptak helyet..

-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#4838
üzenetére
fékszárny... ezeknél az apró (általában reverse nélküli) sugárhajtóműves gépeknél gyakran már leszállás előtt teljesen kinyitják őket...
az angol mondat pedig:
Teljes mértékben támogatja az FSX meghibásodásokat (hibák előfordulásának a szimulációját - mi magyarul?), idő gyorsítást és a(z FSX beépített multiplayer-én keresztül mással) megosztott pilótafülkét...
ehh, de faxa mondat lett... -
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4836
üzenetére
Igen az lesz a teljes értékű pack,mondjuk én nem vagyok egy airbusos fan.

-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4834
üzenetére
Igen,de rendesek hogy szolnak előre hogy,csak finoman.

-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4832
üzenetére
Teljes mértékben támogatot FSX kudarc, az idő gyorsulás módok és a közös pilótafülke.Valami ilyesmi.

-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4711
üzenetére
Én a Fsx Real world weather-jét használom,és elég jó.
A Rex2 meg a REALITY Theme. -
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4706
üzenetére
Szerintem is lesz vele szaggatás rendesen,Flight1 cucc.

-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#4669
üzenetére
Ööö, te mit használsz, FSX-et, vagy FS9-et? Azért kérdem, mert FS9-nél ismert probléma (legalábbis többünknél előfordult már), hogy ha Alt+Tab-al váltasz képernyő méretet, vagy netán leteszed az amúgy futó FS9-et (PMDG MD-11-el) a tálcára, akkor néha egyszerűen leállnak a hajtóművek. Nálam egyszer előfordult - talán épp Fatallal Skype-oltam - miközben a tálcán ment az FS, hogy egyszer csak lezuhantam, mert az álló hajtóművekkel már nem tudta tartani a magasságot az MD-11, s ilyenkor elkezd süllyedni (a sebességet még kikapcsolt autopilot mellett is tartja egy ideig). Egyszer viszont még időben fülön csíptem, s akkor a szokásos hajtóműindítási procedúrával újraindítottam őket, s megúsztam a katasztrófát. Szóval szerintem az Alt billentyűre lehet érzékeny ez a repcsi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- Kivégezheti a kisebb VGA-gyártókat az NVIDIA döntése
- Napelem
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- SSD kibeszélő
- OTP Bank topic
- iPhone topik
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- One mobilszolgáltatások
- Formula-1
- További aktív témák...
- Raktáron, PlayStation 4 Slim 500GB, gyönyörű szép állapotban, 6 hó garanciával, üzletből!
- AMD RYZEN 7 9800X3D/RTX 5080/32GB DDR5/1TB NVMe/1200W
- Intel i9-14900K/RTX 5080/32GB DDR5/1TB NVMe/1200W
- AMD RYZEN 7 7800X3D/RX 9070 XT 16GB/32GB RAM/1TB NVMe/750W
- AMD RYZEN 7 7800X3D/RTX 5080 16GB/32GB DDR5/1TB NVMe
- Bomba ár! HP Elitebook X360 1030 G2 - i5-7G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3452,100% Akksi
- SAPPHIRE Radeon RX 6800 16GB GDDR6 használt
- Eladó Honor X7a 4/128GB Kék / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi






) Hát ezt már rakom is ki, köszönöm! Ennyi munkát egy hobbi miatt, hallod elismerem az ilyen embereket!

Meguntad a 747-et? 
