Rég vótam erre, sűrű ez a nyár, pihenni meg nem lehet. De azért vol időm erre-arra.
Pearl Harbor - 10/10, helyenként nyálangzós, amerika überalles szutyok, de a nagyon szeretem-féle, Kate Beckinsale pedig csodaszép.
Saving Private Ryan - 10/10, ehhez különösebb kommentem nincs, tisztán ennyi pont és kész.
Közben Kedvesemmel befejeztük a Gyűrűk Urá-t, aminek 2 eredménye is van.
1. A király visszatér - 10/10, akárcsak az első kettő.
2. A trilógia azonban 9/10-et kap, ugyanis észrevettem így röpke 12 óra Lord of the Rings után egy nagyon idegesítő tényt. Az összes szegény hobbitkát felmelegítették. A végére még Pippin és Trufa is egymás nyakában sír. Nem is ezzel van a baj, férfi szíve is tud fájni, sok film emiatt imádatos, de itt szarul csinálták meg, nagyon túl van eröltetve. Sajnos.
Twilight - 9/10
New Moon - 8/10
Eclipse - 8/10
Ezt a hármat együtt véleményezném. Minden átlagos, normális(?) ember fikázza. Durván. Én az imdb pontoknak majdhogynem a dupláját adtam. A könyveket nem is olvastam, a párom igen, mindet a filmek előtt, most kezdi el majd a 4-et is. És azt kell hogy mondjam, hogy nagyon várom a 4-et. Nem vagyok se buzi, se langyi, se köcsög, se sablon szerető, de valamiért nekem ez a világ nagyon bejön. A filmek közül a 2 és a 3 azért 1 ponntal kevesebb, mert bár nagyon tetszettek, halivudizálódtak. Az 1 szerintem még annyira nem, az elég érdekes, kicsit eltér a többitől, különlegesebb. Még annyit, hogy az Eclipse előtt közvetlen megnéztem megint az első kettőt. Valamiért tetszik.
Ja igen.
Ne szórakozz Zohannal - 9/10
Régen láttam, most festés közben hbo-n pont ráakadtunk, aztán visszajöttek az emlékek. Brutális nagy perverz baromság, de kötelező, mert jó.
The Last Samurai - 10/10
Egy lehelletnyit túl amerika, és Tom Cruise kicsit túl szamuráj, de ezek ellenére egy top film nálam.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."