Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jratkai1

    csendes tag

    Sziasztok
    Excel 2007 kimutatásban hogyan lehet egy másik kimutatásban már létrehozott csoportosított mezőket és számított tételeket újra felhasználni, hogy ne kelljen minden újabb kimutatásnál ugyanazokat a csoportokat kézzel, egyenként összeállítani, csoportneveket beírogatni, számított tétel képleteket egyenként bemásolni?
    Kimutatáseszközök/Beállítások/Eszközök/Képletek/Képletek felsorolása szépen kiírja a képleteket - olyan egyszerű lenne itt hozzáírni képleteket és visszamenteni az egészet. Hol vannak tárolva a képletek, ahol sokat be lehetne írni egyszerre, hogy ne kelljen egyenként rengeteg kattintgatással?
    A kimutatás adatforrásaként hogyan lehet egy másik kimutatást megadni (a súgó szerint lehet ilyet, viszont adatforrásként csak tartományt vagy táblázatot enged megadni, kimutatásnévre hibát ír)? Pedig a súgó szerint ha kimutatás forrása másik kimutatás, akkor azonosak a csoportosított mezőik, számított tételeik - ezt hogyan lehet elérni?
    A kimutatás adatforrása munkalapon egy sorban csak egy érték mezőt érdemes használni, vagy kerülhet egymás melletti oszlopokba a tény és a tervszám? Sőt a 12 havi tényt is jó ha egymás melletti oszlopokban tárolom, nem 12x annyi sorban?

Új hozzászólás Aktív témák