Új hozzászólás Aktív témák

  • alevan

    őstag

    Sziasztok. Nagy problémámmal állok elétek.

    Adott sok sok excel file (összesen többszáz). Mindegyiknek a neve egy szám (0-tól 1000ig). Mindegyikből kell ugyanazokból a cellákból adat. Magyarán mindegyik excel fileból kell pl. a B2 cella tartalma, a C8 tartalma, a B15 tartalma, stb..

    Namármost nekem ezeket a cellatartalmakat egy nagy excel fileba kell tennem. Vagyis, a "mester" excelben az első sorban az 1.xlsx fájlból az a B2 cella tartalma legyen az A1 cellában. A C8 cella tartalma az A2 cellában, stb.

    Megcsinálnám kézzel, ha nem összesen 25 változót kellene minden excel fájlból átmásolni és ezek után ezt havonta megcsinálni.

    Van-e valami megoldás arra, hogy ezt az excel automatikusan megcsinálja.

    Pl. ha a "mester" xlsx fájl és a sok számozott xlsx fájl egy mappába vannak, akkor automatikusan minden változót (hisz ugyan az a koordinátája, csak más fájl) szépen sorban betesz nekem a "mester" xlsx-be?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés