Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz Mawyx #3457 üzenetére

    pff nem tudja mi lehet a hiba pff...
    Ezt azért általában 1-2 perc alatt ki lehet deríteni. Meg mi az h nem mondta el normálisan, hova rakd a stopot ?!
    Ott van a timeline, rajta pedig layerek. Az első képkockára böksz timeline-on jobbklikkel, actions meünpont vagy vmi ilyesmi és oda rakod be, h stop. Ezzel éred el azt, hogy az 1. képkockán marad a mozid. A gombodon az a play jó úgy, ahogy van. A némító ikont meg úgy érdemes megcsinálni akkor, hogy változóban eltárolod h van-e hang (true/false). Aztán amikor hangos helyekre érsz, ez alapján játszod le... mondjuk azt nem tudom, hogy actionscriptben megírva töltöd be a hangokat és azzal is játszod le, vagy csak beimportáltad őket és a képkockára alkalmaztad a hangokat?

    Egyszerre csak egy motion tween-ed lehet. Ha többet akarsz, tehát mondjuk 2 movie clipre akarsz 2 különböző motion tween-t alkalmazni, akkor 2 layer kell: egyikre az egyik movie clipet, másikra a másikat rakd. És ezután rakd rájuk külön - külön a motion tweent.

    Érdemes tehát több rétegekkel dolgozni. Azt is megteheted, hogy jobban átlátható legyen, hogy a képkockák kódjait egy üres layeren tárolod. Bár a flash amúgy is külön megjelöli a scriptes képkockákat, átláthatóbb megoldás, ha külön layeren vannak a kódok.

    Azt a beúszós dolgot úgy egyszerű megcsinálni, hogy az állatodat berakod egy movie clipbe és ezt úsztatod be. A movie clipen belül meg animálod a lábmozgását. Aztán miközben beúszik, mozogni fognak a lábai is. Kívülről, egy képkockáról meg megállíthatod a lábmozgást úgy, hogy ráhivatkozol arra a movie clipre és .stop(). Lényegében az alap movie-d is egy movie clip, amikor kiadod a stop() és tsai függvényhívásokat, az ugyanaz, mintha egy saját movie clipnek hívogatnád a stop() és tsai metódusait.

Új hozzászólás Aktív témák