- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
twine
veterán
válasz
vandor01 #71098 üzenetére
Megjött a varázsgomba
Így most teljes lett a " gomba szett"
adó-vevő oldalon.
-
Schaf
tag
Az épitett gépnél a full általad épített gépet érted?
Erre rákérdeztem anno... a lajstromozással nem lesz gond, ott gyártónak magadat kell beírni. Típusnak pedig ha akarod valami fantázia nevet.
Amivel gond lesz az az üzemeltetői, mivel a törvény szerint neked akkor ehhezva géphez készíteni kell a jogszabályban foglaltak szerotonin üzemeltetési és karbantartási előírást. Nagy buli lesz. 😂
Természetesen ez az "építő KIT" - ekre nem vonatkozik..A Groupama oldalán jelenleg megtalálható biztosítás szinte biztosan nem felel meg az új szabályozásnak... ez valamelyik drón FB oldalon olvastam is biztosítós emberkétől.
A napokban megjelenő rendeletek alapján 100%, hogy lesznek újabb módozatok.
-
vandor01
senior tag
regeles
a Dji-t regeled vannak hozza gyari azonositok?
- gyartmany/tipus/sorozatszam/gyartasiszamepitett gépnél?
biztositas (jelenleg)
a 80grammos whoop de akar a 300grammos racer biztositasilag = Dji 4 kg-os biztijevel azaz eves biztikor a minimum 55ft/napNa ezekre irtam majd valtozik? talan?
-
twine
veterán
válasz
vandor01 #71094 üzenetére
"azaz epitett gepek regisztralasa es biztositasa = Dji ? a SZOpATAS..."
???ezt nem értem...
Én csak annyit írtam , a fentebb felsorolt kritériumoknak megfelelnek a dji nagyobb géposztályába tartozó madarai gyárilag...
Ergo ezekkel lehet papíron(!) munkát vállalni emberek fölött és vagy városi kornyezetben.....Hozzáteszem, szerintem ez eddig is ig, volt normális, hiszen 5-6"-os épített racerekkel nem ez a fajta repülés volt a szokás, hanem emberektől távol reptette kulturáltan eddig is a normális sporttársak zöme..
-
-
vandor01
senior tag
120gr alatt játék, fölötte pedig amíg nem tudja a C0 kategóriát igazolni, itthon A1. Azaz regisztrálni kell, biztosítés kell rá, stb attól függetlenül, hogy az EU rendelet szerint nem kéne.
Ez mondjuk szopatás...jaja atvagtak a gordiuszi csomot szarozni itt a grammokkal etc...
4kg alatt egykupac!csak ugye a 80gramos kameras whoop tejfolos dobozbol vagy 3D nyomtatva.... egy kalap alatt a Dji -vel!
A dji nagyobb géposztályai,(mavic pro, Phantom,inspire) amik GO4 alkalmazással repülnek, úgy látom megfelelnek ezeknek a kritériumoknak...
azaz epitett gepek regisztralasa es biztositasa = Dji ? a SZOpATAS...
de remeljuk majd valtozik?
-
sunone
aktív tag
A 38/2021.tv. csak állami szervekre vonatkozik, az 1. § 19. Üzembentartó bekezdésben fel is vannak sorolva.
-
Schaf
tag
válasz
-ZeeZee- #71091 üzenetére
Már hogy ne lenne?
Jelen törvény is csak azt tartalmazza, amiben az EU rendelettől eltér, azaz szigorít. Kifejezetten írja is.
Mindenhol leírja, hogy az EU vonatkozó rendelete az irányadó és hogy ahhoz képest a magyar szabályozásban milyen változás van.
2. A magyar légtér igénybevételéről szóló 4/1998. (I. 16.) Korm. rendelet módosítása
2. § (1) A magyar légtér igénybevételéről szóló 4/1998. (I. 16.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R1.) 1. § (3a) bekezdés
d) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(Eseti légteret a légiközlekedés biztonságának fenntartása érdekében kell kijelölni:)
„d) pilóta nélküli légijárművel végrehajtott UAS művelethez, ha
da) az nem hajtható végre a pilóta nélküli légi járművekkel végzett műveletekre vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló (EU) 2019/947 rendeletben foglalt repülési szabályok és a légtér e rendeletben foglalt, pilóta
nélküli légijárművel történő igénybevételére vonatkozó általános szabályai szerint, vagy
db) törvény vagy kormányrendelet az eseti légtér kijelölését előírja,
Azaz hivatkozik az üzemeltetés tekintetében a 2019/947 EU rendeletre, amely felsorolja az üzemeltetési kategóriákat.
A zavart az okozza, hogy 2023 január 01-ig egyelőre nem kötelező a C osztály szerinti besorolása az UAS-nak, ezért mi létrehoztunk egy sajátot, ami az EU szabályon alapul, de rendezi a C jelöléssel nem rendelkező UAS-ok kérdését. 4kg-ig A1-A2.
Emiatt azonban NINCS 250 gr!!!
120gr alatt játék, fölötte pedig amíg nem tudja a C0 kategóriát igazolni, itthon A1. Azaz regisztrálni kell, biztosítés kell rá, stb attól függetlenül, hogy az EU rendelet szerint nem kéne.
Ez mondjuk szopatás... -
Schaf
tag
válasz
-ZeeZee- #71088 üzenetére
Eleve kezdjük ott, hogy a "nyílt A1-A2-A3" kategóriákban eleve nem repülhetsz ilyen távolságokat.
Az már a speciális kategória lesz, amihez nem csak vizsgáznod kell, de a cuccodat is fel kell szerelni egy halom olyan dologgal, ami jelenleg nem mindenben található meg. Lásd fentebb B2 kategória. -
Danielo
csendes tag
Majd bolond leszek regisztrálni....nekem kiváló a magán státusz...és ezt az ellenőrnek is meg fogom tudom magyarázni...ha oda mer jönni
A jövő héttől már új spotterem lesz; egy bernáthegyi....mindenre is kiképezve....3 méteren belülre senkit nem enged hozzám...oszt jónapot! -
-ZeeZee-
senior tag
válasz
Danielo #71084 üzenetére
Ez nekem is feltűnt, hogy mindenütt ott van, hogy állami...
Hétfőn repültem totál illegálban, 3km nyomvonalon egy komplett falut fényképeztem le (300m külterület, 1500m belterület, 800m külterület), én középen álltam, de sajnos a szemem már 600m után elvesztette a drónt. Viszont a kijelzőn frankón láttam, hogy hol van éppen. Ez azért nem VLOS.
-
Schaf
tag
Akkor már az applikáció is 100%
HungaroControl A drónpilóták helyzettudatosságát növelő mydronespace mobilalkalmazást az idén január elsejétől hatályos jogszabály alapján üzemeltetjük. Az 1995. évi XCVII. törvény 61/A. § (3) bekezdés p) pontja szerint a mydronespace a hivatalos magyar drónapplikáció, a használata pedig ingyenes. -
twine
veterán
"Ezt azért nem minden cucc fogja megugrani....
"
A dji nagyobb géposztályai,(mavic pro, Phantom,inspire) amik GO4 alkalmazással repülnek, úgy látom megfelelnek ezeknek a kritériumoknak...
Az 5"-6"-os racerekkel meg nem gondolom, hogy emberek, csoportok fölött kellene csapatni
(És nem is szoktak ilyen a sporttársak szerintem) -
Schaf
tag
válasz
vandor01 #71078 üzenetére
Igen, kb ennyi a repüési műveletek összefoglalója A1 és A2 kategóriában. Illetve A3ban is hasonló.
Azonban az, hogy a te cuccod milyen kategória lesz már egy másik kérdés, ugyanis ott már konkretizálják azt is, hogy egy A2 szerint repülő cucc ami C osztály hiányában jelenleg B2 mondjuk, milyen feltételekkel kerülhet nyilvántartásba.
Tehát maga a műveletek besorolása nem nehéz, az engedélyek beszerzése sem annyira, az eszköz besorolása és engedélyeztetése mint üzembentartó már egy másik kérdés.
Mert lajstromszámot fogsz kapni, az egyszerű... de üzembentartóit, ami szintén kell a repüléshez már B2 esetén pl csak akkor, ha a légialkalmassági vizsgálatot a hatóság lefolytatta.
Például, amennyiben A2 mveletet akarsz végezni egy B2 besorolású cuccal (4kg-ig emberek felett repülni), akkor az eszköz követelmények:
10. Felszereltségi követelmények
10. § (1) A pilóta nélküli állami légijármű rendszer felszereltségi követelményét a pilóta nélküli állami légijármű kategóriája
határozza meg.
(2) Az „A1”–„B2” kategóriába tartozó pilóta nélküli állami légijárműnek rendelkeznie kell legalább
a) magasság- és sebességparamétereket meghatározó berendezéssel,
b) pillanatnyi pozícióra vonatkozó, a magasság és WGS-84 földrajzi koordináta-rendszer szerinti koordinátaadatokat gyűjtő és a földi munkaállomáshoz történő továbbításra alkalmas berendezéssel,
c) térbeli helyzetet meghatározó berendezéssel,
d) rádiókapcsolat minőségét visszajelző berendezéssel,
e) a rendeltetésszerű működést figyelő állapotjelzőkkel,
f) üzemanyag és akkumulátor aktuális töltöttségi szintjét jelző berendezéssel és
g) a pilóta nélküli légijármű rendszer esetében a repülési paramétereket rögzítő berendezéssel.
Ezt azért nem minden cucc fogja megugrani.... -
Danielo
csendes tag
Nem a rendőr fogja tudni, hanem a katasztrófavédelem hatósági ellenőre....Már zajlik a felkészítés. Így lesz a kutyából szalonna....ja bocs nem ....a kéményseprőből drónellenőr..
-
vandor01
senior tag
jo de akkor hova lett damonhill?
azaz a decemberi megszavazott torveny?
4kg alatt:
A1 kategoria es jogositvany etc
tomeg folott nincs repules es akkor ennyi kell
1. Üzemben tartói nyilatkozat
2. Üzemben tartó nyilvántartásba vétele
A2 ugyanaz mint az elozo CSAK tomeg felett IS repulhet HA
1. Hatóság által jóváhagyott intézkedés
2. Üzemben tartó nyilvántartásba vétele
3. Repülésbiztonsági szervezet
4. Kockázatelemzés
Mert akkor ezzel 1-1 ben atvettek az EU-s ALAP iranyelveket... semmi szigoritas?
hol van a decemberben megszavazott torveny?
a 120gramm?? na es a tobbi 250 meg 900gramm meg 2kg?azert a regisztralas az szukseges mert a kamera vagy meg se??...
nos ugye 4kg alatt van a 80grammos 3D nyomtatott whoop is
ott aztan meg nincs a regeleshez szukseges adat!
- gyartmany/tipus/sorozatszam/gyartasiszam
meg ugye kell a biztositas is KIVEVE ha megse mert 250gramm alatt
de mivel kamcsi van rajta!! akkor hogy is regeli az ember??NEKEM KAOS.... melyik jolkepzett rendor fogja ezt tudni mind az 50 oldalt?
azert erdekes mert mindenki erre vart ha ez megjelenik??
akkor aztan mindenki tudni fog mindent HAT NEM..... -
Schaf
tag
válasz
vandor01 #71070 üzenetére
Nem olvastál figyelmesen. Nem szarozott a törvényalkotó azzal, hogy az EU rendelet szabályait megint leírja. Egyszerűen leírta, hogy mikor NEM az EU rendelet a mérvadó.
Tehát első lépcsőben megnézed az EU rendelet szerint hova vagy sorolva, utána megnézed a magyar törvény szigorított verziója hová sorol tovább.
..és máris mindent tudsz.
Ahogy az várható volt, egy dolog a törvény alapján 100%. Az EU A3 kategória szerint (150m-re mindentől, lakott és tiltott vagy korlátozott légtéren kivül) üzemeltetett 4kg-ot meg nem haladó eszköz számára nem kell sem eseti légtér sem más a repülés előtt. Elég az appban bejelenteni majd a repülést.
Minden más esetben kacifántos a dolog, mert van olyan kategória, ahol pl a magyar hatóság még fónia vizsgát is előír a pilóta számára.. az egészségügyi alkalmassági vizsgálatról nem is beszélve. -
-ZeeZee-
senior tag
Én nem látom, hogy melyik kategória vonatkozik rám, aki a munkámat végezném, de nem VLOS-ban. A drón maga A2-es lenne, de még a B2 is VLOS-ban kell, hogy maradjon...
-
Schaf
tag
A légtérről ez a rész szól:
1. A légiközlekedésről szóló 1995. évi XCVII. törvény végrehajtásáról szóló
141/1995. (XI. 30.) Korm. rendelet módosítása
1. § A légiközlekedésről szóló 1995. évi XCVII. törvény végrehajtásáról szóló 141/1995. (XI. 30.) Korm. rendelet 22. §
(2) bekezdés a) pontjában az „állami légijármű” szövegrész helyébe az „állami légijármű és pilóta nélküli állami
légijármű” szöveg lép.
2. A magyar légtér igénybevételéről szóló 4/1998. (I. 16.) Korm. rendelet módosítása
2. § (1) A magyar légtér igénybevételéről szóló 4/1998. (I. 16.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R1.) 1. § (3a) bekezdés
d) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(Eseti légteret a légiközlekedés biztonságának fenntartása érdekében kell kijelölni:)
„d) pilóta nélküli légijárművel végrehajtott UAS művelethez, ha
da) az nem hajtható végre a pilóta nélküli légi járművekkel végzett műveletekre vonatkozó szabályokról és
eljárásokról szóló (EU) 2019/947 rendeletben foglalt repülési szabályok és a légtér e rendeletben foglalt, pilóta
nélküli légijárművel történő igénybevételére vonatkozó általános szabályai szerint, vagy
db) törvény vagy kormányrendelet az eseti légtér kijelölését előírja,”
(2) Az R1. 1. § (3a) bekezdése a következő e) és f) ponttal egészül ki:
(Eseti légteret a légiközlekedés biztonságának fenntartása érdekében kell kijelölni:)
„e) 25 kg maximális felszálló tömeget meg nem haladó pilóta nélküli állami légijárművel végrehajtott repüléshez, ha
ea) az nem hajtható végre a légtér e rendeletnek a pilóta nélküli légijárművel történő igénybevételére vonatkozó
általános szabályai szerint, vagy
eb) törvény vagy kormányrendelet az eseti légtér kijelölését előírja, továbbá
f) 25 kg maximális felszálló tömeget meghaladó pilóta nélküli állami légijárművel végrehajtott repüléshez.
Tehát nem kell eseti légteret igényelni az EU A1 és A3 műveleti szabályok alapján végrehajtott repülésekre, azokat elég az appban vagy a weboldalon bejelenteni. -
Danielo
csendes tag
Egyetértünk....ezzel lehet igazán zavart kelteni....
de van előnye is, mert amíg EU tagok vagyunk, addig nem vonhatjuk ki magunkat annak szabályai alól...tehát mégis van OPEN....Na ezt kell elmagyarázni a közegnek a susnyás szélén, ha mégis oda merészkedik...
Nekem két egyforma whoopom van az egyiken nincs kamera az mindig a zsebben van...ha kimegyekDe gondolkodom, hogy rádobok egy sima lencsét...pont olyan mint a kamera, de mégse...na akkor légy okos domokos....
-
BEndre34
tag
válasz
vandor01 #71067 üzenetére
Nem is értem, miért lett nálunk "B" kategória? Ahogy átfutottam, szinte pont ugyanaz vonatkozik az A1-B1 <-> A2-B2 kategóriára a súlyt leszámítva (A1-2=250g - 4kb; B1-B2=4kg - 25 kg). Igaz, a 4kg tömegbe a legtöbb gép (is) belefér, de csak el kellett megint valamiben térnünk a többiektől.
Remélem a légtér.hu gyorsan ráugrik is szervez 100e áron B1-2 tanfolyamot.
Már látom, ahogy megyek a kocsival tankolni és ha már ott vagyok veszek egy Drón B1 Pest megyei matricát a repüléshez.
-
ecaddsell
aktív tag
válasz
vandor01 #71067 üzenetére
a biztositasi karosszegekek hataranal talaltam nemi nemu emlites sulyokrol de ott sincs 120gramm.
Most nincs időm ilyesmit olvasgatni, de ez tök jó, az a 120g egy teljesen felesleges értelmetlen dolog (volt). Ha kamerás akkor úgy is regisztrálni kell független a súlytól.
Egyébként ez a kamera dolog is túl van még kicsit lihegve egy nagylátó 4Ks kamerán se látsz még semmit hacsak olyan közel nem megy a cucc, hogy az már baromi feltűnő (vagy utólag bele lehet nagyítani, de ahhoz meg rögzíteni kell). Csak ugye mindig akadt néhány hülyegyerek aki ezzel bosszantotta a szomszédot amikor sok ideje volt és valamit kellett tenni.
Nem mellékesen ezek a 250g alatti cuccok leszámítva a racer szénszálas vázát olyan harmatgyengék, hogy előbb hullanak szét mint bármi igazi kárt okozzanak (sajnos ez harmatgyenge felépítés a 250g feletti cuccok nem csekély részére is igaz csak elfelejtik a naiv vásárlóval közölni...).
Az első komolyabb crash a legtöbbször viszi a propellert, a karokat meg a gimbalt ha van minden komolyabb külső kár nélkül.Szerk:
vandor01
Igen, ez épített cucc nekem is a homályba vész még. Tényleg ott alkatrész cserebere olyan szinten megy, hogy nem igazán lehet típusról beszélni. -
vandor01
senior tag
válasz
vandor01 #71067 üzenetére
mi itt mint hobbistak 4kg ig vagyunk erdekeltek es az 1x ru dron melosok is...
az felett mi van? nem relevans jelenleg a hobby/melos szempontjabol.....ezt olvasva van pozitiv es van negativ dolog...
ugye nincs tovabb osztalyozva 4kg alatt...
A1 tomeg felett nem repul
A2 tomeg felett is repula negativ hogy ha igy nezzuk akkor a 80grammos otthon 3D nyomtatoval eloallitott jatekra is azonos szabalyok jatszanak mint vmi fejletteb 3kg-os gyari szerkezetre... mert ugye a regisztralashoz kellenek olyan adatok ami nincs az epitett jatekhoz mint a masikhoz...
valamint 4kg alatt 120meterig is kell mindenkinek a legterigenyles na es ugye igy a whoopolas nehezsegekbe fog utkozni meg olyan helyen is ahol csak bokorugrana a parasztja..
azert erdekes mert mindenki erre vart ha ez megjelenik??
akkor aztan mindenki tudni fog mindent HAT NEM.....
vagy nem itt van a reszletezes... es az ordog a reszletekben rejlik -
vandor01
senior tag
na es vki beleolvasott vagy atolvasta?
amit elso nekifutasra talaltam....
A1/A2 osztaly van azaz 4kg-ig semmi reszletezes hogy 120/250/900 gramm es tarsaia biztositasi karosszegekek hataranal talaltam nemi nemu emlites sulyokrol de ott sincs 120gramm.... 423 oldal 14 paragrafus
a) a legalább 0,25 kg, de legfeljebb 4 kg maximális felszálló tömegű pilóta nélküli légijármű esetén biztosítási
eseményenként legalább 3 000 000 Ft, biztosítási időszakonként legalább 6 000 000 Ft;
b) a 4 kg-ot meghaladó, de a 20 kg-ot el nem érő maximális felszálló tömegű pilóta nélküli légijármű esetén
biztosítási eseményenként legalább 5 000 000 Ft, biztosítási időszakonként legalább 10 000 000 Ft.” -
Grillo
őstag
válasz
Intruder2k5 #71065 üzenetére
Jó, de az volt a felvetés, hogy ne pdf legyen.
-
válasz
Grillo #71064 üzenetére
Akkor magyarkozlony.hu, onnan is letölthető pdf-ben.
-
Fuhur
kezdő
No kérem tisztelettel. Megjelent a végrehajtási rendelet de nekem ez pdf és nem tudom ide feltölteni. Ötlet?
-
Niczo
senior tag
válasz
Peaceliker #71060 üzenetére
-
Peaceliker
addikt
-
Niczo
senior tag
Nem tartozik ide szorosan, a drónoknál csak lipo akksik vannak, de itt biztosan képben vagytok páran ezzel [link]
A másik topik nem nagyon pörög. -
vandor01
senior tag
a gugli erdekes.....
mar a dronoknal is megy a kettosmerce?
"happy asian women"
"happy black women"
"happy white women" -
Schaf
tag
Egyes kérdéseidre a törvény konkrét választ ad.
Még a saját kertedbe is eseti légtér kell, lévén akármi is ami repül az a légtérben van. Kivételt képeznek a törvény által (nalunk 120gr alatti kamera nélküli játékok) meghatározott eszközök.
Ha kamera van rajta akkor mindegy... akkor regisztráció és biztosítás plusz eseti légtér jelenleg. 😂😂
Azoknál az eszközöknél ahol már lesz Cx jelölés ott még kérdés sincs. Most inkább abból van a káosz, hogy az átmeneti 2 éves időszakot melyik állam hogy kezeli. Nálunk láthatóan szarul. 😎
-
ecaddsell
aktív tag
Jó sokat dolgoztál míg összeszedted, de gondolom ez nem a végső verzió.
Egyébként itt is lehetne némi kérdés felelet a szabályozástól a legfontosabb alapelvek tisztázására.
Pl. 250g alatti drónokra kötelező-e a biztosítás vagy nem (ha igen milyen esetben). Vagy 250g alatti drónokra kötelező-e a légtér igénylés (ha igen milyen esetben pl. saját tulajdonú ingatlan használata ide tartozik-e vagy sem, ha igen milyen esetben). Általában mik a korlátai a saját tulajdonú ingatlanon a drónozásnak (lakott területen belül és kívül).
Vagy mi lesz a EU-ból szabad forgalomban behozott 250g alatti C0 jelzéssel ellátott drónokkal, ezekre milyen szabályozás vonatkozik majd.
+hasonló kérdések a 900g alatti kategória üzemeltetési feltételeire (még ez érdekes sokaknak).Fontos azonban, hogy az A1-ben is csak úgy repülhetünk a semmi közepén hogy pl. út, ösvény, sztráda, stb. ne látszon a képeken (meg ne kérdezzétek ki az a barom aki ezt a kitételt kitalálta?)
Mostmár az útnak, ösvénynek meg a sztrádának is vannak személyiségi jogai vagy mi? (Várom ezeket mikor takarják már ki a hírekben.)
Beteges a jogalkotóknak meg a lobbistáiknak a rettegése a kamerától...
Ennek úgy lett volna értelme (az osztrák anyagból rémlik is valami), hogy törekedni kell, hogy ezeket el kell kerülni, mert ott emberek is lehetnek, na de, hogy ezek ne kerüljenek a képre?Ha értettek volna hozzá (de ugye ezeket nem műszaki emberek hozzák létre) akkor valami felbontás korlátozás lenne, de nem ám megapixelben meghatározva (vagy nem csak abban), hanem mint az infra kamerák speckójában is megvan szögfelbontásban (pl. 2mRad).
Mert ugye nagyon nem ugyanaz a nagylátó optika mögé tett FPV szenzor analógon szétsugározva (tényleg hangyaháború) vagy egy tizen/huszonsok megapixeles (tényleges) zoom kamera gimbalon.Ha ésszerűek lettek volna akkor is FHD környékéig simán lehetett volna engedni (de a 4K se lett volna akkora szentségtörés de az csakis és kizárólag az innováció jegyében
) pláne nagylátó optikával gimbal nélkül.
Egy normális kamera pont a biztonságot szolgálja, hogy ne legyen crash. De úgy tűnik ez nem volt akkora prioritás.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest