Szia, a páromé detto ugyanez a típus, az is melegszik, de nem annyira, és az övé csak a touch padon.
Más tünet nincs, csak hogy másfél óra után, ha átmelegszik a touch pad, akkor nehéz az egerészés. Nehezen reagál.
Nem tudom milyen a Biosz verzió. Lehet, hogy tényleg frissebb. Nekem előtte HP nx 6310-esem volt, az is melegedett, de éppenhogy csak.
A hűtést szinte azonnal érezni (hátul fújja a levegőt) bekapcsolás után. Tényleg. A HP-nál volt ki-be kapcsoló hűtés, itt nem hallani a ki-be kapcsolást (olyan halk), de folyton érzem a levegőt, ahogy kifújja.
Nem forró, de kellemetlenül meleg.
Nos, elfogadom, amit mondasz, mert kultúráltan teszed és több aspektusból szemlélve.
Régóta fórumozok, több helyen is. Nagyon sokan - ha nem aktiv fórumozók - akkor helpdesk lehetőséget látnak egy fórumban. Ami lássuk be nem hülyeség, hiszen sokféle embert gyűjt össze egy-egy topic.
Azt is tapasztalom viszont, hogy sokszor célzottan keresek a google-n mégsem találom meg a választ és lehet, hogy már ötvenszer megválaszolták, de ha ez nem jön ki találatra, akkor én sem szivesen olvasok el 9566 hszt. A legtöbb esetben előbukkan ugyan a fórum, de a hszek már rég tovapörögtek, igy reménytelen megtalálni a forrást.
Engem leginkább az bosszantott fel, hogy egy angol szöveget ollózott be ide K2 válasz gyanánt. És visszaolvasva több helyre is. Ezzel az ember ha nem beszéli a nyelvet kitörölheti a seggét.
Idejön laikuscica, aki kétseggbe van esve, mert fogalma sincs, hogy a problémáját hogyan oldja meg. Keresgél-keresgél, de nem tudja hogyan is kell, ezért idepötyög. XYZ pedig zsigerből leharapja a fejét No, laikuscicánknak kb. ennyi kell, hogy úgy gondolja, a neten csak vadparasztok élnek.
Ezért irtam, amit irtam. Az ember úgy szóljon már, ahogy szeretné, hogy adott helyzetben neki szóljanak.
Egyébként ez a "stílus" baromira jellemző mindenhol. Ha segítséget kérsz, tuti, hogy lesz egy ember, aki egy nagykéssel segít hátba
Részemről vita ejtve. Könyvelésben -1 pötty, aztán ennyi.