Így már tiszta.
A honosítást Neked kell intézni, ezzel a [formanyomtatvánnyal] kitöltöd, pár nap múlva küldenek e-mailt, hogy rendben a dolog.
Utána garancia kiterjesztés ügyében a disztribútorokhoz tudsz fordulni, ajánlatkérés ügyében, én a Humansoftot hívtam fel, mert itt a fórumban is van segítőkész kolléga, aki mellesleg a Humansoftnál dolgozik.
Ha elromlana a cucc, akkor is a Dell zöld számán kell bejelenteni,és általában választhatsz szervizt, kivéve ha disztribútori a garancia, akkor csak oda viheted.
Ez a 4 elromlás ismeretlen, de a Lajtán innen sok minden másképp működik, mint Nyugaton. Annyi biztos, hogy 20 éve vannak laptopjaim, és összesen voltam talán négyszer Dell szervizben, abból is háromszor magyar kb.vásárlása miatt.
[ Szerkesztve ]
Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH