Egy dell XPS 1730-ról van szó tegyük fel. Kifutó model. Van rá több mint másfél év garancia, de USA ban vásárolt ergó oda szól a service tag. Honosítom és akkor elvileg már itthon is fogom tudni garanciáztatni. Ez eddig világos.
Hol tudok garancia bővítést csinálni?
Melyik szervizbe van értelme bevinnem? mert van egy pár.
Ha a 3-4 alkalomkor is elcsesződik, elvileg fel kell ajánljon a dell egy másik konfigurációt. (másik gépet)
na most ezt a szervizek mennyire szokták kérvényezni? USA-ban működik ez, de itthon is? Mennyire húzzák le az embert? küldenek e usaból másik konfigot, Mo-ra, van e erre példa?
(bocsi ha nem voltam túl érthető)
(honositani kell a garanciát, megkérdeztem a dunaelektronika kft-t, és ők mondták, ha máshol értelmesebbek, szoljatok)
[ Szerkesztve ]