Melyik kényelmesebb 3-4 órás túraúton?
Ezt nehéz eldönteni.Egy motor akkor kényelmes ha összhangban van a gazdája súlyával,magasságával és a kezelő szervek ennek megfelelően vannak beállÍtva.
Van-e lényegi különbség a használatot/kabantartást illetően a karbis és a befecskendezős között?
(melyik igényesebb/macerásabb, illetve takarékosabb-e)
Befecskendezős motorom nem volt,de valószinű hogy az a takarékosabb. Viszont a karbit az árokparton is ki
tudod takaritani ha gond van vele
Állítólag a yamahának van valami kuplung/váltó problémája, de nem tudom mi lehet az.
Igaz ez?
Passz,nem olvastam róluk teszteket.
Van-e valami megoldás emberi áron a kipufogó leömlö/könyökcső vagy minekhívják rozsdásodásának megoldására?
úgy látom mindkét motornál előjön, van aki azt mondja, hogy létezik festék amit nem dob le, van aki szerint csak egy új rozsdamentes darab oldja a helyzetet
Vannak hőállónak mondott festékek de nagy részük leég a könyökről.
És úgy egyáltalán van-e ezeknek kétkerekű konkurenciája, ha nagyjából 70%-30% a városi-országúti használat aránya ha az olcsó fenntarthatóság és fogyasztás a fő szempont és robogó nem játszik?
Az útviszonyokra tekintettel és igénytelenségük miatt én inkább valamilyen endurora szavazok
Vagyok aki voltam,leszek aki vagyok.