Egy kicsit fogyhatnál
Nem tudom mennyire vagy izmos de ha nem nagyon akkor 10-15 kilóva kevesbb sem lenne gond, a térded meghálálná, jah és ne fuss betonon, vagy kemény felületen.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Cs1csó
félisten
A felső vége emlékeztet valamire, de az sokkal nagyobb szokott lenni...
Nana,kis perverz,most elárultad magad.
(fogalmam sincs,miről beszélsz)
[ Szerkesztve ]
Cs1csó
félisten
Ez valami öszekötő izé
Shokkolo
addikt
A gyöngy, és a jóbringa... talán nálunk van készlet (illetve ha befejezik a füredi sarkon majd a volt oazis söröző helyén lesz 1).
Ugyan ebben a dilemmában voltam, végül netes rendelés lett a vége...
20-40e diffi van a debreceni készlet // webshop között.
Nekem igenis számított...
Amit te keresel, talán egy tracking // cross tracking.
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
tsyl
aktív tag
Betettem a nyiregyházi topikba is,ott jött egy nagyon valószínű tipp-régebbi kis kézi kamerához való lehetett,mert video vonal is van.
Nálam 4 részre vannak osztva a Jack dugók,és sokkal közelebb vannak egymáshoz.
[ Szerkesztve ]
Szancsó
aktív tag
Biciklizni már a bicikliúton se lehet: kb. 1.5 órája a 471 -es mellett a Sándor fogadónál a kerékpárúton nem adta meg nekünk egy sötét Focus -os az elsőbbséget (az autója is sötét színű volt), és még ő kiabált. Kicsi az esélye, hogy olvassa, de üzenném neki, hogy ilyen táblája volt:
Gyengébbek kedvéért nem csak írtak rá, de rajzoltak is alá - ezek szerint van, akinek ez is kevés.
Reménykedjen, hogy a gyereke nem fut majd össze olyan okostojással, mint ő...
My story is one of many thousands, and the world will not suffer if it ends too soon.
Cs1csó
félisten
Szomorú, de ez van ilyen a közlekedési kultúra, nekem pont emiatt az az elvem, hogy akkor van elsőbbségem, ha megadják.
kungzi
veterán
"akkor van elsőbbségem, ha megadják."
Ezért is kell kerékpárral úgy közlekedni, mintha láthatatlan lenne az ember. Egyszer feledkeztem meg erről, az első villám bánta kerékkel együtt, meg némi bőr innen-onnan, egy autókijáratnál a kocsi alá kerültem.
Peti78
őstag
Sziasztok!
Köszönöm szépen az elektromos roller témában adott véleményeket. Azt hiszem, inkább megcsináltatom a bringámat.
Sose lesz béke az autós/kerékpáros/gyalogos háromszögben. Ami azt illeti, a gyalogosok is előszeretettel sétálnak a kerékpárúton. Pl.: Bethlen utca. Másfél méter, ha van a járda és a bringaút között, de rendszeresen ott héderelnek. Na persze a bringásokat sem kell félteni, mert ők meg a járdán (is) mennek. Egyiknek sincs keresnivalója a másik területén. A magam részéről azonban a továbbiakban is a járdán fogok bringával közlekedni, mert életveszélyesnek tartom az autósokkal együtt történő közlekedést.
Mivel mindhárom módon közlekedek/közlekedtem, azt kell mondanom, hogy autó, bringa, gyalogszer, teljesen mindegy. Totálisan képtelenek közlekedni, egyik sem jobb a másiknál.
A Csemete utcán két zebra van 150 méterre egymástól. Busz - és villamosmegálló a zebrák között. Képesek a 2x2 sávoson kóricálni, és még emelgetik a kezüket amikor rájuk dudálok. Amit meg ezek az ételfutárok művelnek, az kész kamikáze. Persze, ha valamelyiket telibekapom, akkor járhatok miattuk a rendőrségre. De ami a nagyobb baj, hogy az autómban keletkezett kár az enyém. Vigyem karosszérialakatoshoz, fényezőhöz, legyen ott napokig, mert ők képtelenek ott és akkor menni amikor nekik elő van írva.
Szerintem nincs több renitens az autósok között, a triumvirátus idiotizmusa tökéletesen azonos mértékben mutatja magát.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
xigris
őstag
Szia,régebbi nem okos Samsung tv csatlakozó,még nekem is valami ilyesmi van itthon
Cs1csó
félisten
Örülök, hogy te is így látod. Ez érvényes arra is amikor pl. gyalogosként megyek át egy zebrán gyalogosoknak szóló zöld jelzés mellett, mielőtt lelépek előbb balra majd jobbra nézek és csak utána lépek le mert lehet én látom, hogy szabad jelzés van a gyalogosoknak de a nyerges kamion sofőrje nem
copass
veterán
tompeti is megmondta: nézel balra, nézel jobbra, megint balra másodszorra.
lányomnak azt tanítom hogy mindig várd meg, amíg valaki lelép a zebrára. ne te legyél az első...folyamatosan jár a fejem, és még így is van hogy rámjön a paraszt a zebrán. vagy átnyomja a rózsaszínen...
azt nem értem hogy miért nem kamerázzák be a forgalmasabb zebrákat úgy hogy lehessen büntetni az elkészült képpel. van már önvezetőótó minden fszom, rendszámot is felismeri a rendszer automatikusan. ott a gyalogos, átmegy előtte az autó vagy mögötte? akkor mehet a csekk. leszoknának nagyon gyorsan ezekről.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
vlevi
nagyúr
Sajnos beleverték az autósok fejébe, hogy a zebrán a biciklinek nincs elsőbbséggé, ezért ha zebrát és biciklist lat, akkor az eroszakosabbja így is áll hozzák csak azt nem veszi eszre, hogy van egy sárga csik a zebra mellett, ami kerékpárutat jelez, és így a biciklivel te nem a zebrán mész át, hanem a kerékpárúton.
Rögtön kész a baj.
De van ellenpélda is, amikor a kerékpárútra van kitéve a stop tábla, azt pedig a biciklisek nagy része szokta ignorálni.
Cs1csó
félisten
Így szoktam én is, balra jobbra majd megint balra de széles úton folyamatosan forgatom a fejem.
Ahova lehet én is kamerát tennék, 1-2 számjegyes utakra pedig végig automata trafit, az eredménye vagy az lenne:
A. piszok gazdag lenne az állam (persze ellopják a pénzt de most ne ezt nézzük)
B. megszűnnének a gyorshajtásos és egyéb szabálysértések mint amiről tegnap volt szó a tévében, hogy a leállósávban előzte a kocsisort a pályán
copass
veterán
vagyoni helyzet alapján kell büntetni, probléma megoldva.
amúgy azt nem értem hogy este hol a tökben vannak a rendőrök mert a belvárosban szinte minden este gyorsulnak a mester, hunyadin végig.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
tahepa
senior tag
" a zebrán a biciklinek nincs elsőbbséggé" KIVÉVE ahol sárga csíkkal van jelölve az uton átvezető kerékpárút....TEHÁT KIVÉVE ! Erre a KIVÉVE részre szarnak a kerékpárosok vastagon ! De mint már írtam ekkor is körbe kellene nézni hogy az elsőbbséget meg is kapja...jobb élni mint a családtagok sírását hallgatni a túlvilágról...elvégre a kis fejmozdulat ennyit megérne...
Sőt NEM minden egyirányú utcába hajthatnak be a forgalommal szemben a kerékpárosok CSAK a jelzőtáblával kijelölt egyirányú utcába.....na erre is pont úgy szarnak...és még sorolhatnám.
Sajnos őket csak elvétve ellenőrzik és büntetik szabálysértéskor és ezzel vissza is élnek.
[ Szerkesztve ]
elfelejtette
veterán
Ez az egy irányú út is olyan dolog, hogy van olyan uniós irányelv, hogy nagy forgalmú főúttal párhuzamos egyirányú mellékutcába, külön erre vonatkozó tiltás hiányában behajthat a kerékpáros a forgalommal szemben, inkább mint hogy a főút járdáján menjen a gyalogosok között.
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
Tubi2
senior tag
Véleményem szerint a sárga kockázás annyit jelent, hogy nem kell leszállni. Általában ezeknél is ki van téve macisajt vagy STOP tábla.
A debreceni közlekedési kultúrához: tegnap fordultam rá a Dózsa Gyrögyröl a Füredi útra balra. Az elöttem levö ment a külsöbe, én a belsöbe. A sor végén ragadtunk a zebrán. Elkezdett átanyázni, hogy hogyan gondoltam. Azóta sem értem, mi volt a baja.
JóBringa és SZÈP kártya: valóban lehet náluk, 50 ezer forint az alsó határ és rájön egy 8%-os jutalék pluszban.
- Tubi // 06-30-kettőhatnulla-3922 // Debrecen
Bár már 8.30 elmúlt, de délután hozd ide a Szoboszlói útra a Csa-bike-hoz, ha kevesen vannak, meg is tudod várni a javítást.
"mindig várd meg, amíg valaki lelép a zebrára. ne te legyél az első..."
Ez nagyon jó tanács és logikus (kivéve, ha egyedül áll ott ), átadom a gyerekeknek.
Így van, én eddig egyetlen biciklistát láttam, aki megállt a STOP táblánál biciklivel a bringaúton, ha olvassa, tudja, hogy róla beszélek.
Nagyon nincs rendben, hogy lámpás kereszteződéseknél, ahol jobbra kanyarodó autóknak is zöld van, a biciklisták akár 20km/h-val is lehajthatnak az útra. Ahogy mondani szokták, a fizikát nem lehet megb*ni, ugyanígy a biológiát sem: amíg az autósoknak nincs hátul szemük, és nem tudják a fejüket fénysebességgel forgatni, nem tudnak reagálni a hirtelen eléjük kerülő biciklisekkel. Piac utca-Miklós utca kereszteződésében például mindig rettegve fordulok jobbra, ha a Kistemplom felől jövök, hogy mikor kerül egy piros "Wolt" feliratú táska a motorháztetőmre... Nem tudom hogy nem volt még ott halálos gázolás...
[ Szerkesztve ]
bobace
őstag
Én azon vagyok elképedve, hogy a facebookon mikor kiraknak ordas szabálytalanságokat és jelentik a zsaruknak, akkor a kommentek többsége nem védi a jelentőt, hanem spicli, vamzer, önkéntes rendőr stb beszólásokat kapja. Innen látszik, hogy valóban hol áll a kultúra.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
trassher
addikt
Sziasztok!
A városban hol tudok leadni használt ruhát? Konténer is tökéletes, sőt még jobb is mivel este tudnék menni. Dobozi utcán valamikor volt ilyen "automata", nem tudom azóta ott van e még.
Redmi Note 7
Cs1csó
félisten
KIVÁLÓ ötlet! Tény, hogy a több tízmilliós auótval száguldozóknak 50-100k nem tétel.
vlevi
nagyúr
Nyíregyen ilyen szempontból az egyik kedvenc.
[link]
Itt bakker mindíg fosok, amikor biciklivel vagyok, hogy mikor jön majd egy autós, amelyik úgy gondolja, hogy majd a kereszteződésben megáll. Kocsival pedig azért, hogy mikor száguld ki a házak mögül egy hajtáspajtás futár 50-60-al?
Mert van vagy 10 méter az elsőbbségadás tábla, a keresztben lévő kerékpárút, és a valódi főút között. Asszem csaptak már itt el biciklist amiatt, hogy jött a házak takarásában a kerékpárúton, az autós meg erre nem számolt.
Másik kedvenc kereszteződés is itt van.
[link]
Ha itt jövök biciklivel, akkor nincs elsőbbségem, hogy egyenesen menjek. De, ha elfordulok jobbra, rá a kerékpárútra, akkor lassítás nélkük keresztülhasíthatnék, mert ott már fel van festve a kerékpárút jelzés az aszfalta.
[link]
Nem szoktam ilyet csinálni, csak érzékeltetni akartam a hülye helyezeket.
Régebben ez a kereszteződés még jobb volt, mert agyon volt táblázva mindenkinek minden irányból.
Kerékpárút vége, elsőbbségadás kötelező, zebra, sárgacsík, minden együtt.
[kép]
[kép]
Nem értettem, ha kerékpárút vége ki van téve, akkor minek az elsőbbségadás kötelező? Úgyis le kell szállnom, és tolni, akkor meg már gyalogos vagyok.
De közben a másik képen látszik, hogy az autóknak is ki van téve hogy keresztirányú kerékpáros forgalom.
Ha az autónak is van elsőbbségadási kötelezettsége, akkor a kerékpárnak minek? Ráadásul itt a kerékpárút a főúton van.
tsyl
aktív tag
És tényleg! Ott a pont!
Samsung tv tartozéka volt!
17 éve a PH-n....
bobace
őstag
Metro áruház előtti parkolóban van ilyen.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Shokkolo
addikt
A Dobozin van még lehetőség, a hajléktalanszállónál átveszik és nagyon is örülnek neki.
Van rá "bedobó" de eddig 10/9 már rohantak is ki nagy örömmel átvenni.
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
mezis
nagyúr
A következő büntinél már 0 lesz a vagyonbevallása...
mezis
Cs1csó
félisten
Jah, magyar megoldás.
Elég lenne az autó értékét alapul venni.
Az autók táblája nem a kerékpárútnak szól, hanem a keresztirányú főútnak, de valóban, az utolsó kép teljesen értelmezhetetlen.
Az első link (a kedvenc) így, a kerékpárútnak szóló elsőbbségadás tábla nélkül egy rossz vicc. Egy kevés életösztönnel rendelkező, józan gondolkodású kerékpáros biztosan megáll ott, de legalábbis lelassít...
trassher
addikt
Köszönöm az infókat.
Redmi Note 7
vlevi
nagyúr
Shokkolo
addikt
Vastagabban van szedve a kerékpárút, ezzel jelezvén, hogy az is "felsőbbrendű", tehát annak is szól az elsőbbségadás.
A tábla helyes, de hirtelen nehezen értelmezhető.
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
dbius
veterán
Volt valamennyi időm, összeütöttem egy hirdetést a jelenlegi lomjaimnak: [link]
vlevi
nagyúr
Természetesen így van, de ezt így a gép előtt nézegetve könnyű megmondani, de amikor egymás alatt 3-4 tábla van, és 50-el haladva egyszerre kellene értelmezni az összeset, akkor valamelyik biztos, hogy ki fog maradni. És akkor hirtelen megjelenik keresztbe egy drótszamár...
Neeem, félreértesz, vagy inkább én fogalmaztam rosszul: a kerékpárúton kellene, hogy legyen a kerékpárosoknak szóló elsőbbségadás tábla. Mivel beláthatatlan a kereszteződés. Vagy egy tükör. Vagy stoptábla az autósoknak. Ez így nem jó, az biztos.
vlevi
nagyúr
Valahol egyébként volt egy írás arról, hogy bizonyos helyzetekben az úttestről leválasztott külön kerékpárút veszélyesebb is lehet, mint a sima kerékpársáv.
Jelen esetben ez pl. szerintem így van.
A másik véglet viszont az, amikor Pesten, ahol amúgy sincs hely, pl. a körúton, simán felfestenek egy sárga csíkot az aszfaltra, és nem foglalkoznak vele, hogy nem fognak ott elférni a járművek. Természetesen az se jó. Ott jobb lenne elkülöníteni a kerékpárforgalmat, de arra pedig ott nincs hely.
Illetve, amikor 20-30 méterenként van egy kereszteződés, egy mellékutca, akkor az pontosan az előbb említett példa miatt nem jó.
A járdára felfestett sárga bicikli sem jó megoldás, mert a biciklis azt hiszi, hogy innentől kezdve teljes mértékben az övé az út, a gyalogos pedig pont ellenkezőleg gondolja.
Az biztos, hogy a fejekben kellene rendet tenni, mert tényleg az a helyzet sok esetben, hogy mindegyik közlekedő (busz, autó, bicikli, gyalogos) csoportban vannak jópáran akik nem veszik figyelembe, hogy rajtuk kívül más is van az utakon, vagy pedig úgy gondolják, hogy mindenki más csak azért van ott, hogy őrá figyeljen, és kikerülje.
Ebben a témában a kedvenc videóm ez : [link] 1:10-nél kezd bedurvulni
Itt se tép senki ezerrel, hanem kb azzal a sebességgel teker csak, ami még az emberi reakcióidő határain belül van, illetve, ha történik is valami [link] , akkor annak a vége nem a szélvédőn bekukucskálás lesz.
[ Szerkesztve ]
SOAD19
addikt
Nem csak zsíros a féktárcsád, felnid, vagy maga a fékbetéted piszkos? Akkor szokott visítani a fék.
[link]
[ Szerkesztve ]
xuldar
őstag
Pl. itt rendszeresen látom, hogy fékezés és körülnézés nélkül süvítenek át a biciklisek a kerékpárúton. Pedig elég feltűnő mindkét irányból a stop tábla, és épületek mögül vágódnak ki. Letojják, mert nincs agyuk. Aryes mondta jól, úgy kell biciklizni (de inkább közlekedni), mintha láthatatlan lenne az ember. Még ha neked is van elsőbbséged, semmit nem érsz vele, ha összetörnek. Figyelmetlen emberek mindegyik csoportban vannak, autósok, motorosok, bringások, gyalogosok között.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
xuldar
őstag
Oda is ki van téve a bicikliseknek a stop tábla, nem véletlenül.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
vlevi
nagyúr
Ezt én is írtam, hogy a kerékpárútra kirakott STOP táblát nem igazán szokták a biciklisek észrevenni.
De az én linkemben nincs semmilyen tábla a biciklisnek.
Sőt, itt még viccesebb, mert nyiregyen nagyon sok helyen úgy oldották meg a kerékpárút dolgot, hogy néhány kereszteződésenként átviszik az utca túloldalára.
[link]
Itt a biciklisnek nincs tábla (az aszfalton van jelzés, de az még a régebbi állapotot tükrözi, azóta a tábla megszűnt, és a tábla a mérvadó, nem a felfestés).
Szóval egy hirtelen kanyarral jobbra, át a főúton keresztbe, aztán balra, megint egy kereszteződés, és hasítasz a járdán, mert az korábban járda volt (ahol nem szabadna biciklizni, de amióta az önkormányzat rajzolt oda egy csíkot, már kötelező).
Másik ilyen brutál hely, a nyiregyi meki előtt, ahol még síugrósáncot is telepítettek a bringásoknak, és sehol egy elsőbbségadáskötelező tábla, teljes erőből bele a 2x3 sávos forgalomba...
[link]
Oké, az autósnak ki van téve a tábla, hogy itt lesz majd kerékpár keresztbe, de ki látja azt?
[link]
Téma tudnivalók
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.