Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
bunfi
őstag
Nem masterrace refrén, hanem azt próbáltam érzékeltetni, hogy a kib@szás társas játék és ebben az esetben 3 szereplője volt: a CDPR, az önmagát exponenciálisan hypeoló várásló és a konzol gyártója, aki validálta a termék megjelenését. Én valahogy csak mindig az első szapulását látom, mert magunkba nézni vagy megérteni, hogy mi egy játék megjelenésének folyamata luxus.
Ami neked sem nagyon ment, mert a Doom Eternal 8K-ban futott (némi DLSS-sel, de akkor is 16x FHD a felbontás...) egy 3090-en. De ha te nem látod a komplexitásbeli különbséget még egy ilyen égbe kiáltó esetben sem, akkor mégis miről beszéljünk? Ítélkeztetek és azóta mindenhol azt olvasom, hallom, hogy mekkora szar, mert senkit nem érdekelnek az okok. Kíváncsi vagyok, mikor lesz már vége a topicban is a köpködésnek...
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
pandras83
senior tag
válasz Mr.Csizmás #18598 üzenetére
chrome nem fut, de nem is autosave-nél csinálja (nem írtam ezt az előbb bocs) hanem csak úgy random. az autosave-nél van egy fél mp mini reccsenés és megy tovább, egyáltalán nem zavaró. nagy akadás egy 3 órás session alatt átlag 1x fordul elő és mindig akkor ha járművel közlekedek a-ból b-be. ami jobban zavar, az az autóból jézus pózban történő kilógás villogó body modell kiséretében, na attól a frász jön rám minden alkalommal. korábban nyerítve röhögtem ha láttam videón, ha velem történik az már nem olyan vicces.
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
Frod
addikt
Igazából amennyire látom nincs köpködés.
Ugyan platformfüggetlen a topic, de a panaszkodó konzolosok az első napokban ki lettek utálva, szinte csak pc-s bejegyzés van.(az, hogy a Doom milyen extrém drága vason, milyen felbontásban futott nem igazán értem hogy jön ide, de lényegtelen is részemről. Én konzolon akartam játszani, ezt nem tették lehetővé, részemről történet vége. Nem igazán érdekel, hogy ki meg miért érte ezt el így.
EZ viszont két héttel a start előtt nem ferdítés, nem kiszínezés, hanem nettó hazugság volt.)Do you see the white shadow?
-
-
Jinxb1rd
addikt
De te is szelektíven olvasol, mert a fő mondanivalóm a ceruzaelemes példám volt. Ja hogy abba már nem tudsz belekötni. Bocsánat akkor.
ÉS még csak nem is rád céloztam a második mondatommal se, hanem úgy global a problémára, mivel TE IS GLOBAL beszéltél a konzolosokról.
Szerintem is sokk lesz az off, szia!
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
nagyúr
a
küldinélkeresztre felszögelős csórikám mégis mibe hal bele? kap valami gyorsítót, vagy mi? Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
addikt
válasz velizare #18608 üzenetére
A készítők legalább azt érezték, hogy ebből a küldiből baj lehet, és az ominózus helyszínen nem lehet fotómódot használni. Persze, aki bármilyen overlayt használ az más, ingame screenshot mehet.
Szerintem csak a szögelésbe és a vérveszteségbe hal bele. [ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=9xjuK_ulqbE
-
Alpi.
addikt
Nem hiszem, hogy ki lennének utálva, legalábbis kb. mindenki, aki próbált(j)a védeni picit a játékot elismeri, hogy a PS4 story-val nem nagyon kell, mit kezdeni. Legalábbis a produktumon, hogy az nívó alatti, nincs mit vitatni ! Az okokat, stb.-t most lényegtelen firtatni, attol nem lesz jobb. PS4 Pro-n viszont annyira nem rossz szvsz. Hozzátenném, hogy nem sok közöm van sajna a konzolok világához, ezt csupán pár YT video alapján feltételezem, de mondom, sajnos itt nem releváns a véleményem.
[Pl. ez alapján a video alapján]
Nem mondom, hogy sosem láttunk jobbat, mert azért vannak picit neccesebb pillanatok, de zömében sztem simán jó ! Ha hozzá vesszük, hogy még a látvány is szebb, mint a sima PS4-en és az fps is pont azzal a +5-10 -el nagyságrendi javulás a játszhatóság irányába.
Ha már annyiszor fel lett emlegetve (bocs, ha valaki gutát kap most ), a GTA 5 is nagyon hasonló számokat produkál az aktuális konzolon ( ha jól tévedek) és az nagyon nem mai név !
Javítsatok ki, ha nagyon nagy hülyeségeket írtam volna ![ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Maelephant
aktív tag
Sziasztok, két érdekesség, illetve az egyik kérdés:
Az ojságírós/tévés küldetésben (nem spoilerezem el) a célembernek egy megadott helyen kellene lennie, hiszen oda kell menni hozzá, beszélni vele, ehhez képest odaértem az uccába, kiszálltam a verdábúl és OTT ÁLL MEREDTEN AZ ÚJSÁGÁRUS ELŐTT az ember ... kissé megijedtem, hogy így tuti bukta a gig/job, de nem, a szükséges utat bejárva a megfelelő helyre (is?) odakerült a bácsi, a feladat lezárása után meg már csak egy jómunkásembert renderelt oda a gép az újságosbódéhoz. Fura volt, annyi szent.
Sajnos ennél kellemetlenebb: Claire az Afterlifeban sehogy sem adja az autós küldetéssorozat (kezdetét) jelentő párbeszédsort, kell valami feltételt teljesítenem ehhez (Act.2., már vettem, illetve kaptam saját járművet, csak piát tudok kérni nála, meg egyéb dolgokról beszélgetni, kék szövegek). -
Bep
őstag
Valószínűleg legjobban közrejátszik az, hogy az államtól vettek fel támogatásokat, nem is keveset, melyeknek voltak kitételi pontjai amik közel sem teljesültek. Ezért rászalálltak, mert így mégis a figyelem előterében maradtak.
Amúgy lehet, hogy ennyivel még jobban is járnak, mintha a tényleges támogatások CDPR felöli teljesűléseket kezdenék el feszegetni[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Maelephant #18613 üzenetére
Ha kérhetem használd a Spoiler tag-et ilyenkor. Claire küldetés (The Beast In Me):
A “Double Life” fő küldetés után fog telefonon hívni, hogy találkozzatok a garázsában. Ezek szerint vagy a Double Life küldetést még nem csináltad meg, vagy a telefonhívás valahol félremehetett. Nekem is volt sajnos olyan, hogy éppen valakivel beszélgettem, mikor egyszer csak jött a hívás. Rohadt zavaró, amikor egyszerre két párbeszédet kéne követni... [ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
bunfi
őstag
válasz velizare #18608 üzenetére
Szerintem a sérülésbe magába biztos nem, de mivel a halálsorról jön szerintem elő volt készítve, hogy elég gyorsan haljon meg, mint a méreginjekciónál. De elég kemény, hogy ilyet is be mertek vállalni, le a kalappal előttük. János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
ForRedGlory
félisten
válasz ForRedGlory #18595 üzenetére
-
addikt
válasz ForRedGlory #18595 üzenetére
Ha a rendőrjelvénnyel jelöltre gondolsz, az nem fogy el tapasztalatom szerint hanem random adja ahogy barangolsz. Csak a bézbóz ütős és a koponyával jelzett organized crime tűnik el. Eleinte jó, mert ad bőven street credet.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=9xjuK_ulqbE
-
BaLee
addikt
válasz velizare #18608 üzenetére
Elolvasva az írásokat erről a küldiről már sajnálom, hogy
anno elfogadtam a rendőr csajszi ajánlatát, hogy 3x annyi pénzt ad nekem, ha kiszállok a dologból, pedig Johnny erősen mondta, hogy ne csináljam, mert ő kíváncsi mi lesz a dologból. Csak anyagilag mindig elég szarul álltam. Na majd egy következő végigjátszásnál...
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz juliensorel #18575 üzenetére
empatia / karma jobb, hogy nincs. latszik, hogy foglalkoztak vele, aztan hagytak.
karma kb azt jelentene, hogy a jatekost kizarjuk a jatekmechanika joreszebol. a Preynel ez mukodott, de azon 15-20 ora alatt celiranyosan vegig lehet menni, es oszinten szolva idegesito, hogy a kepessegek felet nem lehet hasznalni. ugyanez igaz a Dishonored1-2nel is, hiaba van ott egy zsenialisan jo assassin arzenal, non-lethal modban az mind disznek van. Dishonored Death of Outsiderben ki is dobtak a karmat az egeszbol, es sokkal de sokkal elvezetesebb volt ugy a jatek. a Cyberpunk hosszanal egy teljes non-lethal (amiben veletlenul se halnak meg ellenfelek) azert eleg sulyos kihivas lenne.
a Metro pontozasi rendszere meg szerintem katasztrofalisan rossz volt, avagy konkretan egy csomo, konnyen kihagyhato aprosagot kellett megcsinalni, aminel szo szerint egy guidet kellett olvasni menet kozben a jatekkal valo foglalkozas helyett. tonkrevagta az immerziot.
Johnnynal amit hianyolsz, az a
kuldetesszal-csoport.Chippin' in - Blistering Love - Boat Song [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Maelephant
aktív tag
válasz proci985 #18620 üzenetére
Empátia/karma: igen, látszik nyomokban, hogy lett volna ilyen rendszer, de kivették
Non-lethal: szerintem azért meg lehetne patchelni úgy, hogy, némiképp hasonlóan a Dishonoredhez, túlnyomóan mészáros vagy túlnyomóan békés végigvitel hozza az adott endinget (tehát nem várna totalitást a játék, az legfeljebb egy-egy acsi volna).
A Metro rendszerét én is ki nem állhatom: ha jelentéktelen szarokat elmulasztasz vagy jogosnak tűnő, de a játék (eléggé képmutató) morális rendszere szerint jogtalan helyzetben erőszakot alkalmazol, a rossz cselekedtek hatását súlyozva: BAD ENDING!!! Kiábrándító.
A (hajósnak írt) dalra utaló küldetés nem ezt a címet viseli? Az egyik legjobb Radiohead szám, a meghalásról szól (értelmezésem szerint):
[link][ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
válasz Maelephant #18622 üzenetére
A non lethal ott már megbukott, hogy gyakorlatilag kill nélkül alig-alig tudod érdemben fejleszteni a képességeidet.
Én leginkább a non lethalt vártam a játékban, Dishonoredban is jól működött. Itt nem vártam hasonló jó minőséget egy alapjában véve RPG ow játéktól, de jó lett volna, ha tényleg megcsinálják ezt a featuret valahogy.Szóval összességében sok a kihagyott ziccer, sok mindent kommunikáltak, aztán mégse lett belőle semmi.
u wanted, i got it \o/
-
Maelephant
aktív tag
-
-
Alpi.
addikt
válasz Maelephant #18622 üzenetére
Hangulatát tekintve az összes Radiohead szám.
(Egyik kedvenc zenekarom. )https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
proci985
MODERÁTOR
<endgame spoilerek>
- pontositok: V az elejen egy bab, kesobb viszont a sajat jogan dont a sorsarol. Ez meg a suicide endingben is benne van, az osszes tobbinel pedig hangsulyos. vagy V mondja ki (Takemuranak az Arasaka endingben), vagy Alt (az osszes tobbiben). A Heist idejen V is csak egy asset, szep lassan valik tobbe. - Amit irsz Evelynrol az stimmel. - Saburo azert nekem nagyon gyanus volt, hogy magat engramkent eldugta es valoszinuleg a sajat tovabbeleset kereste. Jorinobu sikerrel jarhat, igazabol erre utaltam, hogy kivulrol nezve ez egy belharc, mindenki mas csak bab. - Jorinobu ki akarja adni a Soulkillert. Hellman itt tiltakozik is az Evelyn BD alatt. Es tenyleg a Kang-Taohozo ment at, azt elneztem. - tenyleg Hanakora gondoltam. Kerdes egyebkent, hogy Saburo a babjatekos, vagy Hanako az aki Saburo engramjan keresztul veszi at az uralmat. Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
válasz proci985 #18627 üzenetére
Végjáték elemzés:
-Ha elfogadjuk Alt verzióját a Soulkillerről, akkor Saburo-nak csak egy tudat-másolata van meg. Ez valahol érdekes kérdéseket tesz fel, mert mi van, ha valójában az egész 150 éves Saburo-történet jó ideje ilyen módon van biztosítva (Saburo már a CP2020 idején is száz éves volt ugye...)? -Hanako szerintem nem bábjátékos, Ő csak az apja akaratát akarja teljesíteni. Amikor fiatal korában "börtönben van" tartva, akkor sem akar megszükni, pedig Jorinobu meg akarja szöktetni. Eleve a 2023-as Arasaka torony elleni támadásnál az eredeti lore szerint az adatbázisoknál Jorinobu engramját találják meg, és a játékosnak kell döntenie, hogy a Soulkiller-t viszik magukkal, vagy Jorinobut (mert csak az egyiket tudják a tárhely hiánya miatt). Persze ezt részben felülírták közben, csak ez sem egyértelmű sajnos... -Saboru szerintem itt továbbra is az Ősgonoszként van feltüntetve. Nem engedné ki soha a kezéből a céget, hiába nevezi meg Jorinobut örökösként. Tippre eleve az volt a célja, hogy Jorinobu testébe plántálja majd magát (hatalomátadásnak álcázva). Csak ugye az öntudat nem kerül át - gondolom emiatt várt vele, hiszen a saját testében lévő öntudata meghal így-is-úgy is. [ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Maelephant
aktív tag
Kisszínesek NC világából:
- Watsonban tán, egy alagútban található egy összetört autó,
(nem kapcsolódik küldetéshez)kiesve belőle halott sofőr, van nála shard: asszem Nagy László (volt), aki munkatársakkal elhúzódó buli után beivva és bemindenezve száguldott haza szerelméhez
- fenntartom, hogy a játék hangulata, a város maga csodálatos, néha csak úgy autózom benne, persze autosave-nél beakad, de mindegy
- Rancho Coronado nyomornegyedben, de még nem a favellában kissrác előadja, hogy lesz ő a leggyorsabb nomád, erre anyja: lószart, te is a Petrochemnek fogsz dolgozni, mint nagyapád, nagypapa: legalább hadd álmodozzon kicsit a gyerek (nagyon hangulatos, abban a környezetben extra leoltó mondatok) (nem kapcsolódik küldetéshez, sima scriptelt párbeszéd)
- kérdés:a Maelstrom ripperdoc clinic-kel átellenben van egy nagy, Maelstrom kapufeliratos raktártelep, a bejárat előtt egy nyitott Kamaz parkol, rakterében egy laptop és egy üres netrunner szék, a terület hostile area-t jelez - volt már benn valaki, mi van a kapu mögött? [ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
juliensorel
senior tag
válasz proci985 #18620 üzenetére
Tudom, egy teljesen más játék lenne és ez ennél sokkal bonyolultabb, mint ahogy leírtam de valahogy mégis hiányzik valami, ami kicsit jobban súlyt ad a döntéseknek, ha már bizonyos helyzetekre 2-3-féleképpen lehet reagálni egy dialógban. Nem tudom, hogyan lehetett volna jól megvalósítani, mert nem értek hozzá.
Az általad említett játékokkal nem játszottam, nem ismerem.
Én amúgy gunplay párti vagyok, ami élvezetes is a CP-ban, főleg mivel alapvetően egy "lövöldözős/akció" játékról beszélünk, szóval én sem a "mindenkit életben hagyok" típusú játékos vagyok. (Metroban sem, de achi vagy plusz egy ending miatt azért kipörgetem(ném) kill nélkül is ezeket ha kell. A Metro azért nem volt annyira vészes sztem, bizonyos esetekben azért megengedő, van benne egy kulcsmondat Kahn-tól, hogy "ha ellenséges, akkor megölöd..." vagy ilyesmi, tehát ott is a fölösleges vérengzést bünteti csak. Igaz, a Metro narratívájába jobban beleillik (az összes részt olvastam is) ez az ölök/nem ölök/jót cselekszem/kegyetlen vagyok stb. mizéria, mint itt a cp2077 esetében )
Amúgy szerintem jó esetben minden ilyen játékot úgy érdemes játszani, hogy először kipörgeted úgy, ahogy neked jól esik (a saját stílusodban, saját lelkiismereti döntésekkel) és aztán ha még érdekel, akkor megcsinálod, akár nyűg árán is a másfajta eljárásmódokat.[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
Végjáték
na és akkor most jön a gyíkember-összeesküvés: Saburo már egy ideje csak kétoldalú BDn keresztül kommunikál. Szóval az engram működik, a soulkiller Saburo projektje. Viszont, hiába kerül át új gazdatestbe, és hiába a testmódosítás (ld Kerry és a superfan a gitárlopó küldetésnél), egy idő után a test kilöki az engramot. Erre kell Jurinobu ami genetikailag közelebb áll. A hatalomátvétel pedig idő. Saboru a lore szerint 150 éves, kérdés mennyi van neki hátra. Eredeti cyberpunk loret annyira nem ismerem, szerintem 20 éve láttam egy szabálykönyvet de kb ennyi. Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
ja, Shadowrunbol parat olvastam is anno.
most a wikit elnezve latszik igazan, hogy ugyan az eredeti szabalykonyvnek volt par remek otlete, tenyleg messze nem volt annyira kidolgozott a lore, mint a shadowrunnal. a jatek meg hala egnek elegge lazan kezeli az eredeti anyagot.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Mr.Csizmás #18597 üzenetére
Attól, hogy ez egy nyílt világú játék, sok-sok dolog megjelenítésével, meg lehetett volna csinálni jól is. Előkerestem neked a Horizon Zero Dawn "így készült" videójának azt a részét, ahol ezt elmagyarázzák.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
CJ4567
nagyúr
-
proci985
MODERÁTOR
válasz juliensorel #18633 üzenetére
vannak egyebkent sulyt ado helyzetek, de lassu a visszacsatolasi rendszer. adott esetben siman 20 ora elmegy jatekidore mire tortenik is valami.
Metronal kb tokeletes dontesi fa kell, rakenyszeritve a jatekost, hogy mindenkepp nezzen be minden bokorba. a cyberpunk ennek pontosan az ellentete, egyszeruen minden kuka moge nem lehet benezni.
egyebkent valamennyire azert vannak eredmenyek, bar adott esetben a jatek nagyon cinikus is tud lenni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nesh_019
senior tag
Sziasztok.
52 órám van a játékban, leírnám a jelenlegi véleményem a játékról..
PC-n játszom a legfrissebb steames verzióval, közepes nehézségen, most kaptam meg a chippin in mellékküldetést szóval ott tartok.
Rengeteg melléküldetést megcsináltam de még hátra van egy jó pár.
A játéktok FHDban magas beállításokkal játszom RTX nélkül. Legfrissebb nvidia driver.
25 év gaming alatt több száz játékkal játszottam, de soha életemben nem játszottam ilyen bugos játékkal mint ez a cyberpunk, nálam a játék olyan idegesítő bugokkal van tele mint pl hogy nem tudok lőni a fegyverrel, felrobbanok a semmitől[pl rálépek egy korlátra és felrobbanok]
Komolyan mondom néha annyira felidegesít hogy inkább kilépek és pihentetem a játékot mert kettéütném legszívesebben a monitort. Most is hasonló állapotban vagyok mert nagyon felidegesített egy bug.
Optimalizálás is egy f*s, rengeteg akadásom van olyan hogy stabil 60fpsről hirtelen leesik 40-45re és akkor egy másodpercre beakad a kép.Nem tudok egyes küldetéseket befejezni mert teljesen bebugoltak.
Eltűnnek a cuccaim aztán vissza egy idő után megint látom őket a invertoryba.
És még egy rengeteg olyan bugok láttam a játékban amiket egyszerűen nem tudok/ nem lehet elmagyarázni mert más játékokban én ilyent nem láttam és nagyon rontják ennek a játéknak az élményét, a játék szerintem max alpha-béta állapot között van.
Ha a PC-s verzió ilyen gyász akkor milyen lehet a konzolos verzió...Év játéka lenne hogyha negyed ennyire bugos lenne mint jelenleg, nálam nagyon rontja az élményt ez a rengeteg hiba amit nap mint nap találok a játékban.
Én egyáltalán nem sajnálom a CDPR-t, jogosan veszik elő őket egyre többen azzal az indokkal hogy ezt nagyon elrontották.
[ Szerkesztve ]
Csak az káromkodik aki nem tudja szavakba önteni amit gondol.
-
csababarca
őstag
Nekiestem újra a végének!
Jött a
Panammel elmegyünk a városból ending, ez volt a legjobb eddig.
Maga a főküldetés, bejutás az Arasaka bázisra is messze akciódúsabb volt, mint a Johnny-Rouge féle bejutás, jobban élveztem.Kár, hogy az én stílusomnak (nem szöszölök, nem álldogálok nézelődni, autózást is csak néha vettem elő, nem olvasok el minden sharsot, stb) rövidke a játék. Legalábbis az érdemleges főszál, plusz mellékszálak.
Persze hagytam benne így is tartalmat, a rendőri küldetések fele megmaradt, sztem egy 10-15 óra még maradt benne, az 50 órához amit eddig beleraktam.
Szóval nekem egyetlen negatívum a hossza (main szál nagyon rövid), egyébként teljesen beszippantott a játék, imádom, és még visszamegyek kitisztítani a térképet, mert hiányzok
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Segal
veterán
válasz csababarca #18642 üzenetére
Mondtam hogy tetszeni fog. Szerintem a legjobb befejezés.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Puma K
nagyúr
válasz nesh_019 #18641 üzenetére
Kemény sorok ezek és csak pislogok hogy van ilyen is?
verziómmal semmiféle futtatásbéli hibát nem tapasztaltam és még jól is fut a magas grafikai beállításokhoz képest (igaz én azért nem estem hanyatt): [link1] , [link2]Én a virágbolti 1.06-ra felfrissített Egyszer volt hogy egy NPC nem volt a helyén, de egy mentés visszatöltés megoldotta a problémát.
Tegnap havernak -akinek most pár éve csak egy Mcbook Air-je van- 2 órán át folyamatosan stream-eltem ahogy játszok a játékkal és közben beszéltünk.
Ez a pajtás azt vette észre hogy mintha adott animációk hiányoznának a játékból. Néha meg furcsa a mozgásuk az NPC-knek. De ilyen jellegű furcsaságokat ritkán vett észre. Amúgy véleménye szerint a nálam látottak alapján ez egy 10/7-es játék.
Még amit mondott a komám azaz, hogy ha hozták volna azt amit 2012-2013-tól kezdve mutogattak és felvázoltak akkor az év játéka is lehetett... volna...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
RetepNyaraB
veterán
Én tegnap lenyomtam a corpo endinget,
sajna Takemura nélkül, vele majd másodjára
azért az is egy ijesztően kemény világot vázol felattól függetlenül, hogy Johnnyt szarban hagyó pöcsként kell játszani, aki közben egszerű bábja a Cégnek és még nem is veszi észre
ügyesen csavarnak egy nagyot a sztori íven. Csak pislogtam."And we close our eyes to sleep To dream a boy and girl Who dream the world is nothing but a dream"
-
zsoltee10
addikt
a második karakter indításánál elsiettem a női V-t, csak kattintottam, hogy indulhassak, de nem tetszik, ahogy kinéz. Van már rá mód, vagy mod , hogy változtassak a fizimiskáján?
-
_ak_
addikt
válasz csababarca #18642 üzenetére
Nekem is ma este pörgött le az a befejezés és valóban az eddig a legbékésebb.
Viszont nem is tudom, úgy érzem, hogy, egyértelműen sztori írok is ezt részesítették előnyben. Valahogy meg lehetett volna fűszerezni a befejezéseket, attól függően, hogy milyen háttérrel indultunk. Szvsz érdekes lett volna, hogy ha mondjuk a Corpós V belül mégis nehezen kezelné, hogy eltávolódik a várostól és amiatt lennének rémálmai, vagy abba őrülne bele, hogy hónapok vannak hátra az életéből. Nomád háttérrel pedig pont a Corpós befejezés lenne az ami, amikor rájön, hogy az egyetlen lehetősége egy sor kóddá válni. Egy Street kidnek, meg Johnny élete jelentené a megnyugvást, ami csak akkor választható, ha tényleg jóban lettünk vele. Ja és Nomád táborban azért kibújt a szög a zsákból.
Csak ízelítőnek , de van az a rész ahol le lehet ülni inni valamit 2 nomáddal, 2szer próbáltam, miután elmondták hogy milyen ritka az a pia, nem történik semmi, sem inni, sem felàllni nem tudtam az asztaltól. [ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
shotika
őstag
Na, végeztem a játékkal. 9 perc híján 90 óra lett a teljes játékidő, minden létező küldetést, és feladatot megcsináltam - kivéve 3 boxolósat (ezeket egyszerűen képtelen voltam megnyerni), illetve egy "Judy és a babák" melót (ezt pedig azért mert kb 50 órája vártam, hogy történjen valami, de egyszerűen semmi, mintha nem aktiválódna).
Paname-el elhúztunk a végén a vérbe Fasza játék volt. Töménytelen kisebb-nagyobb bug volt benne végig, de fasza volt.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest