Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu


__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19151) bunfi válasza Kobe (#19140) üzenetére


bunfi
őstag

Véleményed szerint. Én még nem ítélkezem, ez nem sikerült, ez van. Nem így szerették volna? Evidens. De ez a büntetés, meg pereskedés és hasonló lincshangulat... Hát tudnék rá jelzőket aggatni, de talán barokkos túlzás lenne emiatt személyeskedni. De ha ebből indulunk ki melyik volt az az év, amikor az EAnek, Ubisoftnak vagy épp a Bunginek tönkre kellett volna mennie a perekbe és bírságokba?

Én szeretnék még ebből a játékból látni valamit, de ha továbbra is ez a lincshangulat lesz a divat, akkor nagyjából meg lesz ágyazva annak, hogy tényleg ne legyen belőle semmi. Illendő lenne utólag, higgadtan, a teljes tényállás tudatában ítélkezni. Persze sokkal könnyebb hanglérkodni, 41 perces videókat összevágni és szítani a tüzet...

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#19152) tomazin


tomazin
veterán

Én olvastam arról, hogy miért nincs vízi közlekedés a játékban.
Ez meg már csak a személyes preferenciám, hogy a Judy-s küldi nekem teljesen kielégítette a vizes vágyaim, de biztos tök jó lenne, ha napozni is tudnánk, mert egy tengerparti városban azt is szoktak, sőt horgászni is, kagylót gyűjteni, meg mindenfélével húznak motorcsónakon is (banán, ejtőernyő, stb), még csúszda is szokott lenni néhol. Aztán az is lehet, hogy egy olyan világban ahol kiirtották az állatokat, minden mérgező és AI által irányított tengeri gyilkológépek vannak a vízben lehet mégsem akarnék jetskyzni. De a lehetőség tényleg jó lenne, mert ott lenne a pipa, hogy van, de nem használom csak 1x max.

[ Szerkesztve ]

(#19153) beyruth82


beyruth82
veterán

Rengeteg hsz-t olvastam itt, hogy nem kihivas a játék meg mit tudom én hanyadik szinten vagytok és félsitenként legyőzhetetlenek.Ezt hogy ertétek el?Én az első nehezebb mellék küldetésnél elbukok mindig.A Kirk által adott kis ember nagy pofaja küldetésre mentem (the small man big mouth) és ahogy a garázs közelébe erek 2 lövéssel megölnek, dacara annak hogy mondjuk a regebbi küldetéseknél 50 talalat utan se haltam meg....
Igaz ez egy nagy veszélyességű küldetés de tök csóró vagyok a karakteremnek semmilye sincsen ezert gondoltam bevállalom hogy fejlődjek meg ha felkínalja ezen a kezdő szinten akkor nyilvan teljesithető(gondolom). Vagy velem van a baj én vagyok túl béna?

(#19154) hombre[EU] válasza zkxdn (#19150) üzenetére


hombre[EU]
veterán

én azt az összeget a fizetōs questeken/expansionökön kívül gondoltam :D ahhoz,hogy ~3évig támogassák és bōvítsék (nem átvezetōkkel) a játékot

Life, Uh, Finds A Way

(#19155) Jinxb1rd válasza tomazin (#19152) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Igen, meg tehetnének bele strandröplabdát, esetleg lehetne bérelni nyugágyat, lenne öltözőkabin és lehetne kölcsönözni felfújható úszógumit, szabadon costumizálható mintával. :C

#19153 beyruth82
Mert az a belváros, ott még a játék elején azért elég nehezek az ellenfelek. Azt a küldit én se tudtam megcsinálni, mondjuk írta is hogy nagyon magas a veszély ott.

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#19156) CPT.Pirk válasza beyruth82 (#19153) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Az a küldetés egy gyöngyszem a játékban. Mármint nem a küldetés, azt nem játszottam, de a női V olyan elegánsan küldi el Kirk-öt a sunyiba, hogy azt öröm hallgatni. Aztán mikor személyesen találkozol vele a bárban, akkor még egyszer jól helyrerakja. Már én sajnáltam szegény szerencsétlent. :DDD

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#19157) beyruth82 válasza Jinxb1rd (#19155) üzenetére


beyruth82
veterán

Ja értem akkor mérsékelt küldetésekkel próbálkozzak elsőnek?Baromi legangoló hogy itt mindenki nem tudom hányas szintű félistenként uralja a várost én meg a legegyszerűbb küldeteseket se tudom megcsinálni, kis utolsó csicskaként.A legnagyobb élményem hogy szegény megboldogult Jackie motorjan tudok közlekedni a nyomorult városban, nem kell kocsit lopnom végre és kb 10 ezer eurodollár van a zsebemben :DDD :DDD :DDD

(#19158) juliensorel válasza beyruth82 (#19153) üzenetére


juliensorel
senior tag

Az elején inkább csak mérsékelt nehézségű küldiket nyomtam, ahol magas/nagyon magas a veszély ott én is elvéreztem, oda kevés még karakter, aztán elkezdtem szerezni előbb komolyabb ruhákat, venni vagy craftolni rájuk armadillo +páncélt. + az elejétől rámentem a pisztoly vonalra, lopakodás + hangtompító + 1 fejlövés (A lopakodást nem fejlesztettem perk szinten, guggolva mégis simán el voltam végig)

[ Szerkesztve ]

(#19159) bagyulajuve válasza beyruth82 (#19153) üzenetére


bagyulajuve
addikt

moderate küldetéseket csináld, megvár a legtöbb nehezebb feladat

időbe telik, hogy feltápold magad, ne légy "hamari" ;)

Resistencia eterna

(#19160) Jinxb1rd válasza beyruth82 (#19157) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Játék elején még jó a nehézség és érdemes figyelni a veszélyességi szintet.

Maga a játék, hogy végig jó legyen szerintem very hardon érdemes tolni és nem túltolni a sebzésnövelő képességeket.

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#19161) beyruth82


beyruth82
veterán

Fúúú köszi sracok a segitséget.Ok akkor fokozatosan haladok.De mi az a moderate küldetés?Magyar nyelven jatszom a jatékot csak azert kerdezem....

(#19162) hyggelig válasza beyruth82 (#19153) üzenetére


hyggelig
senior tag

Örök igazság az interneten, hogy mindenki a tuti menő very hardon tolja állítása szerint, miközben otthon easy-n is folyamatosan meghal. Nem kell mindent elhinni. Ha nem megy, vedd le a nehézséget, aztán hazudd azt a neten, hogy "pedig, de könnyű" és te is very hardon tolod :DDD

(#19163) beyruth82 válasza hyggelig (#19162) üzenetére


beyruth82
veterán

Én mindent mindig a legkönnyebb módon tolok de még úgy is kihivás számomra.Viszon tényleg kezdő gamer vagyok most kezdtem el pc játékokkal jatszani 1 honapja előtte kb 2000-ben nyomtam ps1-en jatekot. Nagyon tetszik ez a játék teljesen rákattantam de igy lehangoló hogy mindig meghalok 😂
Még magyar nyelven sem ertem a kepesség es fegyver fejlesztést nemhogy angolul ahogy itt toljatok sokan 😂😂😂
De gondolom ti is így kezdtétek anno.....

[ Szerkesztve ]

(#19164) S e t h válasza beyruth82 (#19157) üzenetére


S e t h
nagyúr

Az első harcom egy bandával rémisztő felismeréssel járt, az ivarszerv rossz oldalán vagyok.
Nem is tudom mennyi idő volt mire lenyomtam őket, de az összes health inhalátorom elfogyott.
Az idő haladtával viszont már akár Rambóként is közéjük rohanhattál, türelem, később könnyebb lesz. :)

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#19165) zkxdn válasza bunfi (#19151) üzenetére


zkxdn
őstag

"Én szeretnék még ebből a játékból látni valamit, de ha továbbra is ez a lincshangulat lesz a divat, akkor nagyjából meg lesz ágyazva annak, hogy tényleg ne legyen belőle semmi."
Egyetértek, szerintem rendbe fogják tenni mert a hírnevük csorbulna meg (jobban mint most), dehogy folytatás lesz-e vagy visszamennek a Witcher univerzumhoz örökre, a Cyberpunknak meg egy GTA Online multi fog jutni meg egy összekapart single....

(#19166) hyggelig válasza beyruth82 (#19163) üzenetére


hyggelig
senior tag

Én, így 35 éves fejjel 2016-ban kezdtem. (oké, volt annó régesrég PS1-ünk, meg a szomszéd srácoknak Nintendojuk, de az nem számít) Iszonyat béna voltam. Adj magadnak időt. Nem az a cél, hogy azonnal leverj mindenkit.
Az Infamous Second Sonnal játszottam először, ami alapból nem nehéz játék, de kb 5 percenként meghaltam. Gyakorolj. A Cyberpunkot amúgy is nagyon nehéz követni az elején. Közben játsz Lego játékokkal. Megszokod a kontrollert és még menni is fog :D

(#19167) shotika válasza S e t h (#19146) üzenetére


shotika
őstag

A Far Cry sorozat, nem tudok jobban fogalmazni, a fárkrájosság miatt működik nagyon jól. Az, hogy órákon keresztül mászkálhatsz egy hatalmas területen, hegyeken, dombokon, víz alatt, miközben néha van némi kemény akció, felcsendül a fárkrájos zene. Teli van állatokkal, amik önállóan élik az életüket, vadásznak stb.


:D

Én ezt imádom, ezt az érzést egyetlen egy játék se tudja visszaadni nekem. Ettől egyedi. Minden egyes epizód kellemesen eltér annyira egymástól, hogy ne váljon önismétlővé - persze ez nem garancia arra, hogy valakinek be fog jönni, vagy nem fog ráunni, de a recept működik.
A sorozat jelleg miatt talán nem fer összehasonlítani egy Far Cry-t, egy GTA-t vagy hasonlókat a CP77-el, mert begyakorolt címek, sokadik résszel, viszont mindegyik ilyen cím legelső részére (is) jellemző, hogy az openworld érzést a maguk világában olyan módon tálalják, ahol nincs az embernek hiányérzete. Én a mai napig szívesen leülök a 2004(!!!)-es Far Cry elé, mert amit ott vállaltak, az a korához viszonyítva nagyon is jól működik.

Én a CP77 esetében is azt vizsgálom, hogy ha openworld címként jelenik meg, akkor megfelel-e azoknak kritériumoknak, amik segítik a beleélést. És ez független attól, hogy RPG-ről van szó, főleg, hogy szerintem már túlhízott ezen a műfajon, és túl sok mindennek akar megfelelni.
Ez a játék jó lett, és pont emiatt ennyire szomorú, hogy hiányos a körítés, ami az egészet egyben tartja.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#19168) Jinxb1rd válasza beyruth82 (#19163) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Én 17 éve játszom az összes populárisabb multiplayer játékkal, amik főleg fps-ek voltak. Az első 4-6 évben ilyen napi 6-8 órákat toltam, szóval egy ilyen Quake 3 Arena-án nevelkedő kockának ez a single player játék nem fog gondot okozni Very Hardon. :U

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#19169) beyruth82


beyruth82
veterán

Ok mindenkinek köszi! :R
Akkor szép sorban haladok és türelmesen.
Nekem muszály kontrollerrel nyomni, én billentyűzettel nem tudnék jatszani meg próbaltam célozni egérrel de azzal is pont olyan béna voltam mint kontrollerrel :DDD
De egyébként kb úgy csodalkozom rá minden játékra mint újszülött a vilagra, tehat hatalmas elmény a 2000-es ps1-hez képest még a leggagyibb pc-s jaték is.Viszont azert meg a legjobbjaték is(ez nekem most a cyberpunk, ez köt le a legjobban) elveszti varázsát ha az ember 10 perc alatt 5x hal meg es nem tud egy küldetést teljesíteni....
Szóval értitek gondolom :)

(#19170) Kobe válasza bunfi (#19151) üzenetére


Kobe
veterán

Hat en a CDPR t alig ismerem, a cyberpunkot meg mint jatekot pont lexartam (kb a jo, jo, lattam hirekben, elolvastam, majd kiprobaljuk talan egyszer szinten kovettem az eletutjat - aztan vegul karacsonyi ajandekkent kaptam asszonytol, akkor ne heverjen parlagon)

Szoval nalam kevesbe lincseskedot / partallas foglalot, vagy hypetol tulfutott embert szerintem keveset talalsz a topikban, foleg mert nem is igazan vartam a gamet igy relative eloitelektol mentesen tudom velemenyezni, nem volt elvaras semmi.
Amit velemenyt leirtam, azt ugyanilyen formaban irnam le ha EA, Ubisoft, vagy Valve (vagy kambodzsai garazsceg) adta volna ki. A profitorientaltsag resze meg szinten nem cegfuggo, ha piacon akarnak maradni akkor kb boritekolhato hogy a kovetkezo adag jovedelemre mennek ra.

(#19171) jonnyjoker01 válasza hyggelig (#19126) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Őszintén gratulálok a topiklakóknak, topikgazdának és modiknak, hogy a folyamatos követés, olvasgatás ellenére most találkozok először igazi nemkívánatos spoilerrel :C Veszélyesen tengődtem itt a topikban, kb mindent elolvastam eddig megjelenés óta a spoiler tageken kívül, azt hittem hamarabb fog eljönni ez a pillanat :DDD

Egyébként nem vagyok mérges rád vagy semmi ilyesmi, számítottam rá mert egy interjúban Miles Tost nagyon kerülte a témát és nem akart ezzel kapcsolatos kérdésekre válaszolni, habogott össze vissza :DDD

De tényleg szerintem ez nagy pozitívum itt a közösségben, hogy a trollok, dráma, veszekedések, temérdek screenshot között még is ennyi ideig spoiler-free-ként sem ért csalódás. Le a kalappal. :R

@Kobe-féle téma: szerintem ez a fajta content amire te vársz ráér DLC-ig. A felfedezősebb típusúaknak (mint én) hatalmas mennyiségű content van a játékban így is. Felfedezős spoiler: valamikor közel megjelenéshez találtam meg egy kikötőt, amit egy Maelstrom csapat elhagyott, temérdek laptopos üzenetek és shardok alapján derült ki, hogy összeakadtak egy másik bandával és belviszály is született. Közelben volt egy hajó is valami kiszáradt helyen aminek a hida le volt zárva, de nem találtam hozzá kódot sehol. Egy kabinban egy zuhanyzó alatt is találtam egy holttestet, arra nem jöttem rá hogy mi történt, mert 2! órát eltöltöttem ezen az "üres" helyen ahol semmi egyéb nem volt csak egy kis loot és a shardok, üzenetek, szerettem volna továbbálni. Ezen kívül számos egyéb hasonló példával is találkoztam, ott is van felfedezési content ahol amúgy első ránézésre "nincs semmi". Biztos vagyok benne, hogy a jövőben a város hitelességét tovább fogják javítani, a te általad leírt dolgokkal például még egyszerűbb is lenne, mint AI-t fejleszteni vagy hasonló nagy dologba fogni.

Aki tényleg minden zugát ismerni akarja a városnak, mélyebben belemenni az egyes csoportok történetébe, annak mindenképp minimum 150-200 óra tartalom van a játékban, szerintem ez bőven elég egy 1.0 release-től.

[ Szerkesztve ]

Üdv. Johnny

(#19172) Domaximus


Domaximus
tag

OFF, de ide irom mivel ezt a topicot sokan nézik!

Aki játszik PC- n Microsoft Store / Xbox Game Pass játékkal, meg tudna nekem valamit nézni?

Az eseménynaplóban, a Rendszer fülön, Warning szövegként felugrik egy 157-es disk nevezetű esemény?? Ide is jöhet a válasz, vagy akár privát üzenetben!

Előre is köszönöm!

(#19173) Vesa válasza Kobe (#19101) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Magasvasút jár, csak nem lehet rá felszállni. Szintén vannak Metro lejárók, több is, csak le vannak zárva, jelenleg Fast Travel indítható róluk.

Repülő "űrhajók" szintén vannak, a teherhajó méretűeket rendszeresen látni szinte mindenhol, a kisebbeket csak bizonyos helyeken. Lebegő építő drónok szintén több helyen láthatók.

A tudomány a valóság költészete!

(#19174) Vesa válasza Kobe (#19140) üzenetére


Vesa
Topikgazda

"Egy projekt per projekt alapon mukodo ceg nem engedheti meg maganak, hogy az egyszer mar a vevok altal kifizetett termeket csiszolja meg evekig, ahelyett h uj beveteli forrasban hasznositana ugyanazokat az eroforrasokat"

Azért erre kiváló ellenpélda a No Man's Sky. Az a cím a CP-nél sokkal mélyebbről indult, és az almúlt években annyi ingyenes tartalmat kapott, hogy ilyenre tán még példa sem volt korábban. Szóval nem lehetetlen.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#19175) #69523456 válasza jonnyjoker01 (#19069) üzenetére


#69523456
törölt tag

Az én meglátásom szerint azzal rontottak el szinte mindent, hogy ragaszkodtak a saját játék motorhoz. Ennek kifejlesztése sok időt és erőforrást emésztett fel. Emiatt egyrészt kifutottak az időből, másrészt képtelenek voltak olyan engine-t fejleszteni, hogy pl. a régebbi konzolokon normális sebességgel fusson a játék. PC-n is komoly gép kell a 2K full grafikához, a 4K meg gyakorlatilag álom kategória. Ennek a programnak közepes grafikai beállitásokkal gond nélkül futnia kellene a régi konzolokon, és egy erős közép kategóriás PC-n. Ultrán 4K-ban egy RTX 2080 alatt stabil 60 fps-nek kellene lennie ( RT - ON) Azt hiszem kijelenthető, hogy a Red Engine jelenlegi formájában egy gyengén sikerült játék motor. Sokkal jobban jártak volna, ha licenszelik az Unreal 5 engine-t. Valószinüleg nem lettek volna problémák, és csak a pénzt kellene most számolniuk, nyugodtan hátradőlhetnének. Nem tudom mennyi a licensz dija, de mivel sokkal többet tudtak volna értékesiteni a botrány nélkül, ez kompenzálta volna valószinüleg, és semmivel sem jártak volna rosszabbul anyagilag. Tipikus esete ez a "Sokat akart a szarka" kezdetű bölcs magyar mondásnak...
Én mindenesetre félretettem és megvárom az 1.1 és 1.2 patch megjelenését, hátha csoda történik. Ha viszont valóban a Red Engine a probléma oka, azt ennyi idő alatt nehéz lesz orvosolni. Tehát nem az ilyen-olyan bugokról beszélek, azokat aránylag gyorsan ki lehet javitani, hanem az indokolatlanul magas gépigényről.

(#19176) Wesder válasza #69523456 (#19175) üzenetére


Wesder
félisten

Ezt a motort nem most fejlesztették 0-ról, a W3 alatt is ez fut.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#19177) Cifu válasza #69523456 (#19175) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Ultrán 4K-ban egy RTX 2080 alatt stabil 60 fps-nek kellene lennie ( RT - ON).Azt hiszem kijelenthető, hogy a Red Engine jelenlegi formájában egy gyengén sikerült játék motor. Sokkal jobban jártak volna, ha licenszelik az Unreal 5 engine-t.

Ray-Tracing mellett egyetlen egy játék alat sem lesz 60 FPS-ed 4K-ban egy RTX 2080-al, nemhogy Open World játékban, pláne nem UE5 alapúban, szóval az egész gondolatmenet az alapjaitól hibás...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#19178) Vesa válasza jonnyjoker01 (#19171) üzenetére


Vesa
Topikgazda

"Felfedezős spoiler:"

Sokszor szórakozom ezzel én is, mivel a játékot 1,5-szer végigvittem. Meglepő, de foglalkoztak ezzel a résszel is, ami azért arra utal, hogy sokkal komplexebbnek képzelhették el a játékot. Találtam pl. valamit egy eszméletlenül eldugott helyen, ahova tényleg csak akkor jut el valaki, ha sarokról-sarokra járja a várost, mert nem visz oda semmi, küldetés sem, még út sincs mert a parton egy híd alatt található (eddig nem Spoiler, mert ilyen helyből rengeteg van), ahol egy kb. 5nm-es kis szobát találtam pár hullával, és 2db műtőasztallal. A shardból itt is egy érdekes történet derült ki.

Másik ilyen: Isten háta mögött a gátnál vagy hol, a map egyik végén ahol már semmi nincs, az út mellett van egy pár épület, teljesen jellegtelenek, tulajdonképpen csak dísznek tűnnek, de fel lehet mászni a tetejükre, ahol szintén van pár hulla. A shardból kiderül, hogy kik ők és miért haltak meg, ráadásul a történet passzol valamelyik fő/mellékküldetés szálhoz is (már nem emlékszem pontosan, annyi szilánkot olvastam)!

Harmadik: Belvárosban egy sikátorban, a szemétkupac mögött 1db jól öltözött hulla, szétfröccsenve. A shardból kiderül, hogy egy magasabb céges beosztású ember volt, aki lebukott valami miatt és menekült valaki elől. Vélhetően kilökték a szomszédos felhőkarcoló ablakán.

Nekem pl. ezek többet érnek, mint az, hogy legyen mondjuk JetSki a játékban.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#19179) Wesder válasza #69523456 (#19175) üzenetére


Wesder
félisten

Unreal 5 majd csak év végén fog megjelenni, remélem làtod mi ezzel a probléma.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#19180) Vesa válasza #69523456 (#19175) üzenetére


Vesa
Topikgazda

A régi konzolokon azért nerm fut normálisan, mert öreg hardverek ehhez a címhez. A fizikai határokat semmilyen engine nem képes áthágni. A Red Engine dolgozik a Witcher 3 alatt is, sokéve fejlesztik már. Valószínűleg több pénzbe és erőforrásba került volna egy teljesen új, számukra ismeretlen motor alkalmazása, ami ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy jobban teljesített volna. Ha egy hardver 5millió poligont tud mozgatni, akkor semmilyen motorral nem fog tudni megmozgatni 6 milliót, bármit teszel alá.

A tudomány a valóság költészete!

(#19181) nesh_019


nesh_019
senior tag

[link] Minőségi lett a bunyó a játékban. GG CDPR :DD :DDD :))A Bohóc csak táncol.

[ Szerkesztve ]

Csak az káromkodik aki nem tudja szavakba önteni amit gondol.

(#19182) b. válasza Kobe (#19108) üzenetére


b.
félisten

Mondjuk motorosokat sem igen látsz rajtam kívül :DDD
Általában parkol az utcán pár moci néhány összeverődött bandánál, de közlekedésben nem igazán láttam még motorost, miközben száguldozom. Nekem mondjuk ez hiányzott, lekaptam volna néhányat a járgányról tesztelgetni.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#19183) juliensorel válasza nesh_019 (#19181) üzenetére


juliensorel
senior tag

És ez nem egyedi, nálam pontosan ugyanezt csinálta.

(#19184) jonnyjoker01 válasza #69523456 (#19175) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Ne haragudj, nem sertésből de ez úgy butaság amit írsz ahogy van.

Egyrészt Unreal engine 5 nem jelent meg még :DDD:F

Másrészt unreal engine 4-be open world "támogatást" 2015-ben vezettek be, 1 évvel a Cyberpunk productionbe kapcsolása előtt a pre-production közben.

Harmadrészt a cég REDengine-nel dolgozott a Witcher 1 óta amit folyamatosan fejlesztettek. Remélem nem kell elmagyaráznom, hogy miért nem lett volna előnyös cégen belül más enginre átállni, emberek százait betanítani stb...

Negyedrészt Night City vizuálisan iszonyatos részletességű, jelenleg nincs a piacon olyan játék ami a közelébe ér visual fidelity szempontjából. Vesa-t idézném: "Ha egy hardver 5millió poligont tud mozgatni, akkor semmilyen motorral nem fog tudni megmozgatni 6 milliót, bármit teszel alá."

[ Szerkesztve ]

Üdv. Johnny

(#19185) RetepNyaraB válasza Jinxb1rd (#19141) üzenetére


RetepNyaraB
veterán

"Sajnos a CDPR se gondolta valszeg, hogy ennyi beteg player van és ez lesz a játékkal a legnagyobb baj, hogy az emberek nem tudnak szadista állatot játszani."

Lásd Westworld c. sorozat, ugyanerről a problémakörről :)

beyruth@ a small man big mouthra és 3x. szint és 2000+ páncéllal mentem vissza. Ott már leestek szépen, de úgy sem rontottam ajtóstul a házba, emlékezve a keserű tapasztalatokra korábbról. Eleinte (főleg, ha hardon, very hardon mész) nem célszerű nekiszaladni az arcoknak, hacsak nem vagy nagyon menő headshot téren, mert kicsinálnak. Ez ilyen.

[ Szerkesztve ]

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

(#19186) melega


melega
őstag

Srácok szinte az összes szabadidőmet a játékra szenteltem.

PCn az első végigjátszásom 80 óra volt 3 véglet.

A második végigjátszásom 160 óra azalatt meglett a Judi románc, a a Meredith Strout románc, a romantika egy nyomozóval, és a Kerry románc.

Annak ellenére hogy Kerry buzi és nem szeretkezett emiatt a női karakteremmel megadta a románc trófeát.
Ja második végigjátszásom során meglett a pénz az összes kocsira szorgalmasan kipucoltam a térképet, meg rengeteget youtuboztam legendás tárgyak készítésééért például.

Meglettek másodjára a rejtett trófeák utánuk olvastam.

A harmadik végigjátszásomat most csinálom ahol 10 hiányzó trófeából már 8 megvan.

Ilyenek hogy 30 ellenség figyelmét elterelni,
-50 embert időlassítással megölni,
-100-at közelharci fegyverekkel,
-dupla ugrással két koma fejére esni úgy hogy meghaljanak,
-Westbrok összes NCPD küledetését megcsinálni.

Ami még hiányzik Johnny Silverhand cuccai, és 4 kiberpszicho 17/13 teljesített.

Annyi hogy Johnny Silverhand gatyáját elspoilerztem melyik küldetésebn talolm meg, mert az hiányzott mindig a trófeához.

A valentinok területén mikor a Kerry gitárját el kell lopni a megbízónak a táskát ki kell fosztani
Meg a cípője az Harwok területén.
A többi úgyis a Rouge vonalon lesz meg mikor Karry bandáját összehozom.

A berlváros, a Velntínák területe, a Woodo boys területe kipucolva újra.

Watson, és Westbrok újra kipucolva.

Santo Domingot már nem fogom újra kipucolni már unom a mellékküldetéseket.

Elég lesz nekem belőle három végigjátszás.

[ Szerkesztve ]

(#19187) tomazin válasza melega (#19186) üzenetére


tomazin
veterán

úgy látom nagyon lazán kezdjük kezelni ezt a spoiler témát..ebben a hszben még nekem is volt spoiler, pedig végignyomtam

(#19188) S e t h válasza Kobe (#19140) üzenetére


S e t h
nagyúr

Arról nem is beszélve, hogy akik bizakodtak azok át lettek verve és nagyon jól hangzik, hogy ebből a produktumból majd egyszer a jövőben az lesz, amit ők is megálmodtak, de addigra mi már százszor is elfelejtettük a teljes áron vett félkész játékot, akik meg 1-2 év múlva megveszik akciósan néhány ezer forintért azok el lesznek ájulva, hogy apám, ez igen.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#19189) b. válasza S e t h (#19188) üzenetére


b.
félisten

Miben bizakodtak kik? ez a játék SOKKAL többet nyújt nekem, aki semmit nem várt konkrétan tőle, csak egy jó játékot.
Mit lehet kezdeni azokkal akik egy komplett virtuális világot várnak 2020 ban egy játéktól? Mert szerintem semmit. Azok szerintem várjanak 20 évet egy fagyasztóban aztán megtalálják a számításukat.
értem én hogy volt hype vonat és sajnálom is őket..
Jó lenne elengedni már az örök sírást és napi szinten erre izgulni itt, meg becsapást emlegetni, mert ez egy hülyeség!
Attól hogy lesz benne repülő vagy nem lesznek benne beakadós bugok a sztori ennyi akkor is. Akinek ez nem jön be így , annak akkor sem fog ha repülővel tud majd közlekedni meg metróval, mert nem ez a játék lényege és 1 év múlva sem ez lesz. Tele van a játék tartalommal, történettel, kalanddal, sok óra szórakozást nyújt és mindezt magyarul ! Aki kihagyja ezt állandó rinyálók miatt , na az van becsapva szerintem.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#19190) Kobe válasza b. (#19182) üzenetére


Kobe
veterán

Pedig van egy ketto az utcan. Westbrookban pl nalam a piros lampanal a sav kozepen parkol egy moci driver nelkul es folyamat dudalnak ra mert megakasztja a forgalmat :D
(nem en hagytam ott)

(#19191) DzsannyX válasza S e t h (#19188) üzenetére

Bevallom, én bizakodtam, csak azért vártam az előrendeléssel sokáig, mert eddig mindig csalódtam, ha előrendeltem (pl.: DeusEx MD), aztán végül rendeltem.
DE nem érzem úgy, hogy át lettem verve. Még mindig az első végigjátszásban vagyok, már kb. 150 órát beletéve. Nem tartom a kedvenc játékomnak, de számtalan másikkal ellentétben - amiket végig sem bírtam játszani, vagy csak legfeljebb egyszer, hogy tudjam a végét - ezt biztosan újra fogom kezdeni.
Számos dolog lehetne jobb, ez kétségtelen, de az atmoszféra, a világ, amiben a karakterrel mozogsz, az nagyon ki van dolgozva. Nem, nem az autóvezetés, meg a város lakói, hanem a kis mellékküldetések történetei, az abból megismert személyek jelleme, motivációi, élet/halálhelyzete, ami megtölti a világot. Például egy Skyrimben egy Falloutban is rengeteg a szöveg, de a kis történetek csak történetek; a szereplőik jelleme motivációja vagy nem ismerhető meg, vagy sablonos.
Egy szó, mint száz, itt a tartalom a kis szilánkokból áll igazán össze, aki pedig nem olvassa végig, annak sokkal üresebb lesz a játék. Lehet persze az is jogos igény, hogy mindent a játék vizualitása, mechanikája toljon az arcunkba, de itt nem ez van. Sajnos, vagy - nekem - szerencsére ebben a játékban bőven kell olvasni. Aki nem szeret olvasni, annak valóban kevesebbet fog adni és szembetűnőbbek lesznek a hibák. (A félreértések elkerülése végett nem Rád értem, csak általában írtam.)

[ Szerkesztve ]

(#19192) S e t h válasza b. (#19189) üzenetére


S e t h
nagyúr

De az ugye megvan, hogy a cég bocsánatot kért?
Számomra egy 6-7 pontos játék, 108 óra alatt megvolt, egynek elment, de maradandót számomra nem alkotott, ez csak akkor sikerült volna neki ha tényleg az nyújtotta volna a játék, amit a készítők hazudtak sugalltak.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#19193) proci985 válasza b. (#19189) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

pedig a Dwarf Fortress 2077 mennyire jo jatek lenne :DDD ja nem. en azert orulok neki, hogy annak ellenere nem jon a karakterem utan a MaxTac, hogy egy idoben a varos osszes Scav denjeben "cyberpsycho, cyberpsycho" kialtozasok kozepette menekultek elolem mert ki kellett probalni, hogy az a Mantis Blade tenyleg olyan jo. majdnem Dishonored2 szintu melee van benne, imadom. es ugyanolyan veres, mintha csak egy Takeshi Mike filmet nezne az ember (az Ichi szintje nincs meg, de a Blade of Immortal siman!), csak itt hala egnek a jatek ezen nem moralizal es nem lesz belole automatikusan rossz ending, mint azert sajnos eleg erthetoen a Dishonorednel es teljesen random modon a Metro szerianal.

van aki nem erti, hogy mi az a preview es nem erti, hogy egy youtuber velemenye akkor se teny, ha annak van 100ezer kovetoje es "vicces!".

tartalom szintjen meg tenyleg hatalmas, tenyleg felskalaztak a Deus Exet a Mad Max / Rage2 meretere. es egy open-world Deus Exben en egesz biztos, hogy nem metrozni akarok. se billiardozni. se teniszezni. az VRben sem moka (ott a Gorn, a Superhot es a Sairento ha mar testedzes), 2dben meg tenyleg minek. vannak katanak a jatekban, miert toltenem az idom a szemettel teli obolben, hacsak nem valaki vadiuj szamat hallgatnam amit az ujrakezdesrol es a depressziojabol valo kilabolasarol irt mielott felrobbantanank egy yachtot?

S e t h: oke, 6-7 pontos jatek, egynek elmegy. ha ennyire rossz volt, akkor megis, minek meg hogyan raktal bele 100+ orat? hogy nem untad el magad, minek inditottad el megint?

kidolgozatlan, beta, befejezetlen, ennek ellenere valamiert megse hagytad abba. most vagy tenyleg nincs mit csinalnod, vagy talan megse annyira rossz?

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#19194) S e t h válasza DzsannyX (#19191) üzenetére


S e t h
nagyúr

Ez már többször előjött, hogy akinek nem jött be a játék az biztosan nem olvasott benne, eddig jobbára ezt csak azok kapták meg, akik rövid idő alatt játszották végig a gamet.

A világ kidolgozatlansága, a bétát idéző játékmenet miatt hiába olvastam el minden szilánkot, engem nem tudott berántani, nem éreztem, hogy valóban ott vagyok ebben a világban.

Arthur Morgan
Joel Miller
Jin Sakai
Sam Bridges

Erre a listára szerettem volna felhelyezni V-t, de nem sikerült.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#19195) Vesa válasza S e t h (#19188) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Az elvárások mindig szubjektívek, annak nem lehet megfelelni. Van hiba a játékban ez tény, pár dolog lehetne jobb, pár dolog nincs benne, ez is mind tény. Ezzel együtt megfelelő hardveren a játék nagyon szép, élvezetes a tonnányi sztori, és végigjátszható, gamebreaking bug szinte nincs, ami mégis, az többségében orvosolható. Én azt gondolom, hogy 60 dollárért 80-150 óra, alapvetően élvezetes játékidő teljesen rendben van. Ekkora címek nem jönnek ki hibátlanul, lehetne sorolni a példákat. A CP-nél a konzolos verzió miatt volt eredetileg ekkora balhé, PC-n mai napig jó a megítélése. Akinek így sem felel meg, az sem bukik többet mint bármely más címnél. GOG-on 15 nap pénzvisszafizetés van, konzoloknál szintén volt erre lehetőség.

0 day megvettem anno a No Man's Sky-t. Mostanra kaptam meg azt, amit kb. vártam, és elégedett vagyok vele. Ha nem bíztam volna bennük, refundolok már az elején és pénzemnél maradok. CP-nél is lehetett választani, mert a hibák ellenére korrekt módon kezelték a helyzetet. (Fallout 76, NMS, Anthem, Star Drive és még sorolhatnám, egyik esetben sem merült fel pénzvisszafizetés, vagy bocsánatkérés olyan módon, ahogy azt a CDPR megtette). Jellemző a mai világra, hogy aki korrekt és rendelkezik a képességgel, hogy belássa ha hibázott, az már nem érték, hanem egy újabb ok a savazásra. Miközben sokkal nagyobb lókötő cégek, sokkal rosszabb játékokkal, és valóban nagy átverésekkel a hátuk mögött sem váltanak ki ekkora szélvihart, annak ellenére, hogy eszükbe sem jut mekövetni a játékosaikat, megvéden a saját munkatársaikat! Érdemes lenne lassan ezen is elgondolkodni.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#19196) zkxdn válasza S e t h (#19194) üzenetére


zkxdn
őstag

Sose tudnék arra a listára felhelyezni egy olyan karaktert akit te magad "alkotsz".
Egyszerűen sose éreztem azt hogy felérhet egy fix teljesen írók által megírt karakter vs egy olyan akinek a külseje teljes mértékben megváltozható és helyette is döntesz, szóval akár egy seggfejet is csinálhatsz belőle.
Ezt úgy mondom hogy V szerintem teljesen korrekt volt a kedves szinkronszinésznőnek köszönhetően.
Ez nem CDPR ellen, vagy ellened a tisztánlátás véget. :))

(#19197) #69523456 válasza jonnyjoker01 (#19184) üzenetére


#69523456
törölt tag

Nem vagyok meggyőzve.
Az Unreal engine 5 valóban be lett nézve részemről, ugyanakkor az ezzel készült demo az én szememben nagyságrendekkel jobb és szebb grafikát mutat, mint a Red Engine... Mellesleg néhány játék már most is készül az Unreal 5-el... Úgy látszik nem feltétel a végleges megjelenés. :) ( List of Unreal Engine games - Wikipedia )
"Ha egy hardver 5millió poligont tud mozgatni, akkor semmilyen motorral nem fog tudni megmozgatni 6 milliót, bármit teszel alá."
Ebből meg számomra az következik, hogy annyi poligont kellett volna megmozgatni amennyire a jelenlegi hardverek döntő többsége képes. Ezt nevezik optimalizálásnak... Amennyiben a mostani hardverek is képesek ennyire, akkor meg az engine-el van a baj. Vagy nem foglalkoztak vele, vagy képtelenek voltak megoldani, vagy nem volt idejük. Egyik rosszabb, mint a másik. Remélem az utóbbi, mert akkor még van esély.
Cifu:
"Ray-Tracing mellett egyetlen egy játék alat sem lesz 60 FPS-ed 4K-ban egy RTX 2080-al"
Valóban, csak DLSS alatt van 60 fps. Ám egy 2080ti-vel már anélkül is. (Battlefield 5 - Mercury - 4K60 Ultra - Ray Tracing - DLSS Off | 4K | RTX 2080 Ti - YouTube) Biztos van több is, nem keresgéltem.
Továbbra is fenntartom: a látvány és a gépigény nincs összhangban. Félreértés ne essék, nem azok táborába tartozom akik most kórusban szidják a játékot, nekem is nagyon tetszene, csak bosszant, hogy csinálhattak volna egy minden szempontból szenzációs játékot, de elszúrták.
Várom a patch-et, pedig nagyon játszhatnékom van.
Egyébként amikor kocsival közlekedek, azonnal kontrollerre váltok. Sokkal könnyebb igy és jobb is.

(#19198) bunfi válasza S e t h (#19194) üzenetére


bunfi
őstag

Én játszottam 130 órát a RDR2-vel, nem tetszett a story íve, nem tetszett, hogy soha nem dönthettem semmiről, ahol szerettem volna, meg kellett tenni, meg kellett halni. Az sem volt szuper, hogy bátran legyél egy mocskos szemét aljanép, de a játék mindent megtett, hogy utána ne élvezzem a játékot (bounty hunters) vagy szarul érezzem magam (kiszólások, end credits). A "karakter fejlesztési rendszer" harmatgyenge, szándékosan vannak lockolva a szintlépések. A 10-es szintek nagy része pedig nettó kitolás, nomeg halál felesleges, mert semmit nem ad hozzá, hogy van, semmit nem venne el, ha nem lenne.

Emellett a pálya 1/4-e alig, 1/4-e pedig teljesen és totálisan parlagon hever. Persze mehetek játszani az Online-nal, már ha egy toxikus pöcegödör folyamatosan nerfelt farmoldához lenne kedvem. Egyébként maga a játék is csak azért jelent meg PC-re, mert a GTA Online szó szerint szarja a pénzt és akkor már ezt is kitoljuk. Meg még vagy 3 konzolgenerációra, természetesen lefújva a single player DLC-ket, mert az kevesebbet hoz, mint a cápakártya.

Tudod mi történne, ha ezt az RDR2 topicban mondanám el? Elhajtanának a francba, hogy mit képzelek magamról. Tudod honnan tudom? Mert egy CP2077-es cikk alatt csak egy kérdést tettem fel, amiben szerepelt a GTA V, de már ki lettem oktatva, hogy a mitképzelek magamról.

Tudod hányad dolgoztak a RDR2-n? Több, mint kétezren. Négyszer annyian, mint a ezen. Öt évig csak a konzolokra, és tovább 1 évig PC-re. Meglep, hogy sikerült jobbnak lennie abban, ami lett?

Kojima vízióját, ami teljesen megosztotta a közönséget még nem próbáltam. Pontosan emiatt, a másik kettőre pedig csak akkor leszek érdemes, ha felteszek egy kis dobozt a polcra és leszokom a precíz iránytásról, mint olyanról.

[ Szerkesztve ]

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#19199) proci985 válasza #69523456 (#19197) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

Egy techdemo persze, hogy jobb es szebb grafikat mutat mint egy vegleges jatek, az a dolga. Mivel minden scriptelve van ezert olyan aprosagokkal nem kell foglalkozni, mint mondjuk a jatekos interakcioja a game statevel.

A hozzaszolasod alapjan nem vagy szakmabeli, egyszeruen fogadd el, hogy a dev team erti a dolgat. Ez a dolguk, ezert fizetik oket.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#19200) bunfi válasza #69523456 (#19197) üzenetére


bunfi
őstag

3 TBA, meg 2 Fortnite, ami kvázi a saját játékuk. Brilliáns érvelés. Ennyi erővel egyébként mindent 1060-ra kellene optimalizálni, mert az a legelterjedtebb videókártya a statisztikák szerint. A Battlefieldes párhuzamot meg inkább hagyjuk, szóra sem érdemes, hogy mennyire rossz példa...

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.