__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59
LOGOUT.hu
Hozzászólások
a bugok egy resze csak bizonyos jatekstilussal jon elo:
- a kozlekedesben tapasztalt bugok elojonnek normal jatek eseten is, de inkabb furcsak / comic relief szintuek, mint zavaroak. Ez fugg attol mennyit autozik az ember. A "delibab forgalom" a pusztaban eleg latvanyos ejszaka, de nem zavaro
- a rendorsegi spawn tenyleg bajos, de alapvetoen ha az ember keruli a rendorseget (
- fizikai bugok jellemzoen inkabb a szemettelepen jonnek csak ki, bar mas helyen ahol halomban all a szemet is sikeresen kivitelezheto. ragdoll ugyanugy be tud bugolni.
- az auto hivasnal ki van irva, hogy beta feature a jatekban is, ugras kozben az auto teleportal es nem jon. a youtuberek jellemzoen ezt a bugot abuzaljak.
- a forgalom nem keruli ki a jatekos autojat. ez egy masik dolog, amibol megintcsak nagyon latvanyos dolgokat lehet csinalni, ha az ember azt akarja sugallni, hogy hasznalhatatlanul bugos a jatek.
- spawn / despawn bugok: jellemzoen a palmafak jonnek elo, illetve nagyon nagy tomegnel (alacsony fps mellett), az engine azonnal despawnol es respawnol mindent, ld az alakvalto NPCk. ismetelten egyszeruen reprodukalhato, jatek kozben nem zavaro, de youtubeon nagyon latvanyos contentet lehet belole csinalni.
mas ismert gameplay bugok:
- a beragado targy ikon a jobb also sarokban elojon, masik targyra ra kell nezni es eltunik
- ha berakod a targyakat a stashbe akkor 0 damot mutat. visszarakva elmulik.
- legendary crafting materialok egy resze egyaltalan nem spawnol, ez valamelyik patch utan lett problemas
- neha adott ruhadarab nem latszik a karakteren. fel-levetel megoldja.
- van a 0 hp bug, jellemzoen ez akkor tortenik meg ha az ember meghalna egy atvezeto video alatt pl Ozabbal a
- performance es texture bugok vannak, de jellemzoen high-end gepen azert megfeleloen fut.
- autok vezethetosegeben szerintem featurerol van szo es nem bugrol. a Quadra Turbo 740 pl egy Lancia Stratos HF Stradale, es hasonloan viselkedik, mint emlitett Lancia a Dirt Rallyban. csak kormannyal ott egyszerubb vezetni .
kuldetes bugok:
- van 80 mellekkuldetes, abbol jellemzoen ketto tud potencialisan bebugolni (
- van par zavarobb aprosag kuldetesek alatt. egy main alatt Johnny ket masodpercre mindig Tbe all (
- autoversenyeknel a rubberband / teleportalo AI szornyubb, mint anno a Need for Speed Underground 1 eseten, de hala egnek nagyon nem is eroltettek a featuret a jatekben.
nem azert, de hasonloan komplex jatekokhoz kepest eleg jo a helyzet: minden kuldetes teljesitheto es ami be is tud bugolni azt is rendberakja egy ujratoltes. eventek triggerelodnek. itemizacio a bugok ellenere is vallalhato.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
CPT.Pirk
Jómunkásember
Így van. Mondjuk az ncpd "odaterem" nekem nem jött elő, de nem is hentes módban játszottam.
Viszont esetenként valami apróságot átugorva rögtön flatline lett.
Meg Johnny ruháit és a craftolt verzióit se lehet kezelni, még csak ki sem tudod dobni őket az inventoryból.
Nagyon kíváncsi leszek a hét végére esedékes patch tartalmára.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
tobb oka is lehet, valamikor ezen valaki dolgozott, szoval lehet contentet is akartak moge:
- lehet felbehagyott content
- lehet diszitoelem, pl ha kivulrol belatszik.
- a "lezart ajto" sok esetben immerzio miatt van ott. jobban hangzik, hogy lehet vele interakcioba lepni, mint hogy sima fal, csak mas texturaval.
- lehet az, hogy utolag dobtak ki vagy raktak at mashova, mert problemakat okozott
egyebkent felbehagyott content normalis, van altalaban egy lista, hogy milyen featureok kellenek. vannak olyan dolgok, amik csak a beta teszt alatt, amikor osszeall a cucc derulnek ki. ez lehet pl olyan, hogy a jatekosok konzekvensen felreertenek egy featuret, vagy egy mar leimplementalt feature baromi idegesitore sikerul es jobb lesz kidobni, vagy siman tonkreteszi a jatekmenetet. bizonyos pacing vagy tortenetmeselesi problemakat jellemzoen a beta teszt elott lehetetlen kiszurni, akkor meg mar lehet tul keso.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
ncpd odaterem nekem sikerult parszor, de eloszor egy (felig elfejlesztett) lopakodos-hacker-mindenes "tradicionalis deus ex" builddel mentem, 40-45os szintig ugy 6os bodyval es 10-11es bodyval zarva. Panam kapcsan szerintem fel oraig anyaztam ujratoltesek kozott, hogy
aprosagon flatline nekem is volt, de tenyleg eleg ritkan. aztan egy ido utan inkabb kikerultem a gyilkos szemeteszsakokat .
motoron Tzest szerintem en egyszer lattam. a fejnelkuli motoros valszinuleg adott fejfedovel jon elo, amit en nem hasznaltam.
Johnny ruhait korabban lehetett kezelni, en szerintem az elso vegigjatszas alatt be is tortem valamelyiket.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
hombre[EU]
veterán
megtaláltam a küszöböt amelyen túl már nem ér el a hatóság keze [link]
Life, Uh, Finds A Way
#04441088
törölt tag
Aztakva
Segal
veterán
Biztos hogy adott sapka kell a fejre, mert nekem sokáig a cián-fekete baseball sapka volt annál meg az jött elő hogy pár másodpercig nem tette fel a fejemre.
Aztán már elindulás után egyszer csak megjelent
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
CPT.Pirk
Jómunkásember
Nekem nincs semmi fejfedőm, mégis el tud veszni a fejem, bár ritka.
Johnny ruháit még stash-be se lehet áttenni. Viszont maga Johnny is tud T-zni (csak ő ruhában ), a secret ending elején a hall-ban, de azt mindenkinél csinálja a youtube videók alapján.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
S e t h
nagyúr
Nem tudtam, hogy lehet szerezni láthatatlanság módot is a kiberverbe, a rendőrség meg láthatóan aktívan használja a teleportációs modult.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Segal
veterán
Az már biztos egy másik körzet ahol nincs hatáskörük
Ott a fast travel pont a videóban.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
brumi1024
veterán
A delibab forgalom nekem is a pusztaban tunt fel igazan, ott mondjuk elegge mokasan jon ki.
hombre[EU]:
[ Szerkesztve ]
CJ4567
veterán
No Sana No Life
hombre[EU]
veterán
sunyi módon akkor használják mikor nem nézek oda nehogy lekraftoljam a techet
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
Jinxb1rd
addikt
Engem egyedül ez zavar nagyon a játékban. Nagyon feltűnő és este nagyon illúzióromboló is. Alapvetően szép lenne és jó ötlet, csak a büdös életbe nem fog ennyi autó közlekedni, főleg nem a pusztában. Örülnék, ha csak lazán kikapcsolható lenne.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
ugy nez ki a jatek a nyilt terek es a belterek kozott portalokat hasznal kulonbozo okok miatt, a rendorok pathfindingja pedig nem megy a jatekos utan a belterbe.
algoritmikus okai vannak a dolognak, ettol persze eleg mokasan nez ki .
Jinxb1rd: tippre ezt nagyon egyszeru patchelni, egyetlen egy funkciot kell kicsit lejjebb (vagy teljesen ki)kapcsolni.
CJ4567: elvileg
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
CJ4567
veterán
No Sana No Life
mvkly
senior tag
jonnyjoker01
veterán
Nekem elég egyértelmű volt hogy rendes pathfinding nincs is a játékban mivel elég CPU intenzív. Csak egy kis rádiuszban aktív a pathfinding az egyes NPC-k/rendőrök/ellenségek körül, hogy ne sétáljanak falba/ egymásba (bár néha megtörténik így is). Egyedül emiatt közlekednek futószalagon az NPC-k az utcán, forgalomban, emiatt spawnolnak a rendőrök köréd ahelyett hogy kijönnének a helyszínre és ezért (is) buta harc közben az AI, ezért kuporognak össze a földön az NPC-k ha elsütsz egy fegyvert.
Ha ezen az egy dolgon tudnának javítani és úgy optimalizálni hogy ne haljon be tőle a játék akkor a többségnek a játékkal való problémák hatalmas százaléka el is tűnne. Az a baj hogy ezt viszont nem lehet meglépni extra erőforrás nélkül, így is épphogy fut a játék mai hardveren, nem tudom mennyire kivitelezhető PC-n, Ps4/xbone-on meg végképp nem.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
zkxdn
őstag
Fuh na végigjátszottam a játékot 110 óra alatt, mindent megcsináltam, trófeákból is mindent amit 1 run alatt lehet.
Sőt az első endingem annyira odab*szott, hogy csináltam egy második endinget is gyorsan.
Próbáltam most visszaolvasni a spoileres véleményeket a játékról pl Cifutól, de annyit írtatok hogy nem találtam meg.
Nade innentől spoiler
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Igen. Eljutottam a
juliensorel
senior tag
Azért érzed ezt, mert ez a legütősebb ending egyértelműen,
azok csak az NCPDk. par kuldetesre van achievement, de nem mindre. egyebkent kb achievmentre lehet latni, hogy alakulnak a questek.
steam statok szerint main:
- 90% atjutott a Prologuen (
- 70,8% eljutott Act1 vegeig (
- 38.2% eljutott Act2 vegeig (
- 27.3% eljutott Act3 vegeig barmelyik uton (
ugyanez quest szalakat nezve:
- 34.4% Panam questline
- 25.2% Rouge questline
- 23.4% Judy questline
- 20.5% River questline
- 8.5% Cyberpsycho questline
- 7.5% Kerry questline
NCPDk 4.1% es 3.4% kozott mozognak. elobbi city center, utobbi badlands.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Segal
veterán
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
Vesa
Topikgazda
Igen, bármi lehet ez. Annyi azért kiderült, hogy az ajtók mögött adott esetben lehet valami. Találtam már olyan helyet is, ahol hibásan volt letéve egy ajtó, maradt némi hely a fal és közte. Bemenni oda nem tudtam, de belátni igen, ott viszont tényleg nem volt semmi, csak üresség.
És volt olyan is, ahol megvan a Metro bejárat, működik is rajta a Fast Travel (tehát onnan el tudok menni máshová), de a térképen semmi nem jelzi, hogy ott egyébként Fast Travel pont van, így megérkezni oda viszont nem lehet. Ebből nekem az jön le, hogy a Metro-t tényleg utólag vették ki, és 1-1 ilyen baki benne maradt miután ezt megtették.
A tudomány a valóság költészete!
S e t h
nagyúr
Én meg is álltam nézni, meglepődős pillanat volt.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
egyebkent belso terekben az AI talan egy fokkal jobban mukodik, de lehet azt csak bekepzeltem.
egyebkent gyanus, hogy az engine tobb lepcsoben performance szinttol fuggoen egyszerusit , pl az alakvalto NPC bug (elnezel oldalra majd vissza es az NPC mashogy nez ki) nekem kizarolag a belvarosban csucsidoben jott elo amikor a szokasos 40-55fps helyett altalaban hajlamos 30as futni a jatek. egyebkent nekem nagyon gyanus, hogy a latvanyosabb glitchek joresze is szinkronizacios problema ami a frametime novekedesevel egyre inkabb lathatova valik, egy ponton versenyhelyzet alakul ki az engine komponensei kozott.
egyebkent az optimizacio dicseretes, az, hogy a forgalmat a tavolban 2ds texturakra csereli, azert minden tiszteletem a teame akinek ez eszebe jutott.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Vesa
Topikgazda
"egyebkent az optimizacio dicseretes, az, hogy a forgalmat a tavolban 2ds texturakra csereli, azert minden tiszteletem a teame akinek ez eszebe jutott."
Pont ez jutott eszembe. Gyakorlatilag többezer poligont nyernek vele, messziről pedig úgysem -kéne-, látszódnia a különbségnek.
A tudomány a valóság költészete!
a Metrot ha megnezed egesz biztosan keson vettek ki, mert az egyik trailerben konkret map is volt. a kerdes az az, hogy mennyire lenne idegesito, ha a fast travel pointok kozott tobb lepcsoben kene ugralni. szerintem elegge.
valszeg az volt, hogy par megallot ami redundanssa valt egyszeruen benthagytak a jatekban. az a par egyebkent lehet egyetlen egy darab, a
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
mvkly
senior tag
Gyorsan le is rántottam, nagyon rég láttam már.
Vesa
Topikgazda
Metro-t utólag vették ki, az egyértelmű, csak volt itt téma korábban, hogy mikor és miért! Az ilyen "hibák" miatt az sem kizárt, hogy nem sokkal megjelenés előtt kerülhetett ki.
Biztos nem csak egy ilyen állomás van, már legalább 4-5 hasonlót láttam, melyek FT módban is üzemeltek.
Egyébként nem lenne rossz egy "Favorite Places" vagy valami hasonló, ahol érdekes helyek pozícióit el lehet menteni némi megjegyzéssel, mert már számos esetben szükségem lett volna rá, hogy visszataláljak. Ahhoz túl nagy a város, hogy meg lehessen jegyezni. Képernyőmentéssel meg lehet oldalni, de macera. Talán lesz rá mod egyszer...
A tudomány a valóság költészete!
nagyon vagány kis mellék küldetés szál amúgy.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Vesa
Topikgazda
A tudomány a valóság költészete!
juliensorel
senior tag
Vesa:
Segal : Mire megcsináltam 4 befejezést és aztán utánaolvastam, hogy milyen endingek lehetnek még, akkor már nem volt olyan régi mentésem. Van egy manuális de az meg kb a játék fele, de én lenyomom úgyis másik karakterrel, rövidebb idő alatt, mert pl a delamain és a beszélő automata szál totál kimaradt nekem bug miatt.
[ Szerkesztve ]
jonnyjoker01
veterán
Belső terekben is ugyanolyan rossz a pathfinding csak nem veszi észre az ember harc közben. Az enemyk lassan közelednek feléd mert nem tudják a pontos utat a karaktered felé, csak egy "kb" légvonalbeli irányt tudnak és maguk körül csak egy kisebb rádiuszban "látnak" ténylegesen. Ha futnának akkor bugos lenne az egész, hirtelen változtatnának irányt ahogy egy akadály a közelükbe kerül, vagy ha olyan útirány lenne közted és az enemy között hogy tőled távolabb kell kerülnie azt soha nem találná meg. Ha felmész egy lépcsőn és az enemy maga messzebb van a lépcsőtől akkor például nem fogja soha megtalálni az utat feléd, mert nem látja hogy a lépcsőn fel tud menni feléd (nekem egy specifikus Cyberpsychonál tűnt ez fel éppen). Gondolom ebből erednek a stealth problémák is, mert bizonyos objektumok egy pályán ezt a "kb" légvonalbeli irány meghatározását nem blokkolják az enemy számára. Ini beállítások között még nem találtam ezekre utaló jelet mondjuk, bár van egy jópár pathfinding distance, path count és hasonló paraméter csakhogy olyan csoportnevek alatt amelyek nem utalnak a combatban lévő enemykre, nekem úgy tűnik az utcán lévő NPC-k tweakelésére használt (CrowdMovement, Crowd).
A második része a hszednek teljesen igaz, vannak erre utaló config beállítások az AI alatt, mint például EnableLowFPSDetection, LowFPSThresholdMax és LowFPSTresholdMin. Az NPC-k eltűnése forduláskor összefüggésben lehet a Frustum használatával és a garbage collector priorizációjával (Crowd alatt UseFrustum alapból true - csak azokat a karaktereket rendereli le ténylegesen amelyek látószögön belül vannak, ez teljesen normális viszont lehet hogy a garbage collector törli az NPC-k ideiglenes "render-etlen" placeholderét, ezáltal teljesen eltüntet mindenkit).
Még tanulmányozom az ini beállításokat, vannak itt érdekes dolgok bőven. Lehet majd csinálok egy két ini tweak modot ha lesz rá időm tesztelgetni őket.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
zkxdn
őstag
belterekben nekem ugy tunt, hogy vannak pathing utvonalak is, de a
na, akkor AI es render kapcsan bejott a tippem. a Frustum es a garbage collector evidens alacsony fps mellett. utobbit mondjuk szerintem eleg egyszeru lenne javitani, ha teljes torles helyett benthagyna egyetlen temp arra, hogy melyik NPC modellt hozza vissza. bar lehet ehhez nagyon bele kene turni a strukturaba.
egyebkent szvsz nagyon sokmindent nem fogsz talalni, amit leirtal az alapjan ini szinten komplett funkcionalitast ki lehet loni, de tippre itt melyebben vannak a bajok. az UseFrustum falsera allitasa a Crowd alatt szvsz eleg vicces dolgokat muvelne napkozben a belvarosban. a jatek igy is memory leakel valamennyire, bar nem kritikusan.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
shotika
őstag
Lőfegyveres harcoknál nálam a FEAR (2005) első része az etalon, szinte minden FPS-t (műfajtól függetlenül) általában ehhez mérek - még egyik se érte el azt a szintet azóta.
Persze abban nem volt skálázódás szintlépés miatt, de annyira okos és agresszív ellenfeleket azóta se láttam.
A CP-ben többször is csak kőbután merednek feléd, néha pedig, ahogy írod is, teljesen hülye módon reagálnak a szituációkra. Én ezeket azért sajnálom, mert a játék körítése tényleg páratlan. A vizualitás, a lore, és a hangulat az nagyon rendben van, de az említett dolgok (vagy éppen a lentebb is említett délibáb effektus) szemet szúróak.
Már régebben írtam ugyan, de nálam pont ezek miatt nem került fel végül év játékának, mert a hasonló kategóriájú Red Dead Redemption 2 majdnem tökéletesre lett csiszolva.
A Witcher 3-mal összehasonlítva pedig, az a játék jobban, logikusabban össze volt rakva, sokkal egységesebb képet ad.
A DLC-kre mindenképp visszatérek, mert a játék hatalmas élmény volt, de most már szedjék össze magukat.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
shotika
őstag
"egyebkent szvsz nagyon sokmindent nem fogsz talalni, amit leirtal az alapjan ini szinten komplett funkcionalitast ki lehet loni, de tippre itt melyebben vannak a bajok. az UseFrustum falsera allitasa a Crowd alatt szvsz eleg vicces dolgokat muvelne napkozben a belvarosban. a jatek igy is memory leakel valamennyire, bar nem kritikusan."
Az egyik fejlesztésben is résztvevő szakember említette egy videóban, hogy a játék motorja olyan, hogy borzasztó nehéz belenyúlni úgy, hogy ne vágja tönkre dominóként a többi dolgot. Ini szinten, vagy modderként szerintem kemény dió lenne a játék variálgatása.
(talán a Diablo 2 feküdt hasonlóan problémás enginen, de az se volt annyira összetett, mint amire a CP77 készült)
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
hu, tudsz adni linket, kivancsi lennek
a Diablo2 ehhez kepest egy szogegyszeru megoldas volt, az egy 2ds engine volt tile alapu rendererrel (meg ha nagyon jol is alcazta). a random-generator meg igazabol csak elore keszitett elemeket rakott egymas melle ahogy pl a Diablo3 engineje is, szoval sokkal egyszerubb volt maga a jatek, mint amilyennek kinezett. a maga idejen persze a Diablo2 is a kor technologiai csucsa volt, csak kozben eltelt 20 ev. es Diablo2nel nem eleg, hogy 2d volt az engine, konkretan a jatekos latotavolsaga szabta meg, hogy mi mit csinaljon .
a Cyberpunk ereje kb az, hogy ott alsz V apartmanjaban. Kinezel a varosra, gyonyoru. belenagyitasz, gyonyoru. odamesz a kisasztalhoz es el tudod olvasni az A4es oldalra irt szoveget (== horror meretu texturakat kezel kozelrol), mikozben ha oldalra nezel a jatek megint meg tud mozgatni egy egesz varost (== horror mennyisegu haromszoget kezel).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Witcher 3 ahogy hallom azert kifejezetten bugos volt amikor kijott, meg csak a DLCk meg egy fel jateknyi contentet adtak hozza.
a FEARnel az egyik key feature az AI volt. egyebkent a Far Cry 2-3 es a Crysis AIje is kb tudta, amit a FEAR, azaz pillanatok alatt reagalt, ha valtoztattal a stilusodon. es mindketto nekiallt bekeriteni, azaz egy vagy tobb AI tuz alatt tartott mikozben a tobbi hatulrol nekiallt a jatekos moge lopakodni. Far Cry 2nel erre meg jott a tuz, avagy a molotov koktel mint crowd control eszkoz. az FC5 mind harci AIben, mind fizikaban joval gyengebb az FC2nel, igaz masban jobb.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
jonnyjoker01
veterán
Mint ahogy korábbi hsz-emben írtam, ezek javítására szerintem meg van az esély ha nagyon ráfeküdnek, hiszen az opciók benne vannak a játékban hogy jobb legyen, annyi féle pathfinding opció van hogy biztos van nekik rendes AI a motorban szvsz, csak le van butítva. Remélem a next-gen update-ben várhatóak ezek, hiszen akkor végleg elszakadhat a PC és next-gen konzol verzió a last-gen konzolokétól.
Nekem egyébként az első számú kedvenc játékom valaha a Hollow Knight - hasonló okkal mint neked. Annyira tökéletes minden szempontból a játék számomra, hogy nincs olyan pillanat a játék közben amikor kivenne valami a játékba való beleélésből. A zene, az artwork, az atmoszféra, a lore, a nehézség, az újrajátszhatóság mind tökéletesen el vannak találva és én speciel nem találkoztam egyetlen buggal sem, amire emlékeznék úgy 150-200 óra alatt. Bőven nem annyira komplex a játék mint a Cyberpunk 2077, de a műfaj iránti imádatom sem elég ahhoz hogy az immerzió-megtörő hibák miatt (nem csak bugok, úgy általánosságban) a Hollow Knight fölé rakjam pedig imádom a CP2077-t, eszméletlenül beszippantott az alatt a pár nap alatt amíg eddig volt időm játszani vele és összességében biztos több órát fogok belerakni mint amit eddig HK-ba raktam.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
Wesder
félisten
Egy-két hete talàn hogy próbàltam a Hollow Knight-ot, de Ori utàn nagyon esetlennek hatott nekem.
Egyébként biztos jó lehet, nem véletlen szeretik sokan.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
shotika
őstag
"
hu, tudsz adni linket, kivancsi lennek " - utánanézek.
Persze, hogy szögegyszerű volt a CP-hez képest, ezt külön írtam is, viszont maga az engine olyan volt, hogy a legkisebb módosítás esetén is széteshetett a játék. Ilyen tekintetben nagyon is hasonlít a CP-re.
#19091: Igen, bugos volt, viszont maga a játék jobban össze volt rakva. Erre nem tértem ki a hsz-emben, de arra gondoltam, hogy a kezelőfelület /és annak működése/, és a ráépülő játék , tehát a skillek, a tárgyak, a fejlődési rendszer (vagy fordítva, vagy kiegészítve egymást - lényegtelen most) "adta magát". Átgondoltabbnak hatott a rendszere.
A CP viszont nincs ilyen jól behangolva:
- a skillrendszerre ráfért volna még egy kis csiszolás
- a szintlépésből eredő tárgykülönbségek nincsenek jól jelölve, de a hozzájuk kapcsolódó crafting rendszer is kezdetleges. Nem látod pl mennyi lőszert craftoltál a menüben (csak ha külön azon a fülön vagy), nem látod mennyi lőszered van, nem lehet a craftoláshoz szükséges anyagok számát megadni, hogy ne kelljen egyenként sz*rakodni.
- Maga a lootolás is csak bizonyos ideig köt le, mivel kevés a fegyver, így szinte nem éri meg egyiket se megnézni. És egyébként is már túl sok a lootolható cucc a terepen, ami időhúzás, mivel a felszedhető cuccok tetemes része csak szemét. Persze nem kötelező felszedni, de azt az időt, amit erre szántak, mehetett volna másra is.
- Fegyver customizálás is kevéske, szinte alig lehet variálni őket.
- Érthetetlen, miért van ennyiféle cola, meg üdítő, meg cukorba, amikor ezek szinte semmiben sem különböznek egymástól, és még a játékmenetre sincsenek szerves kihatással. (ez már a Witcher 3-ban is fölös volt)
- A 3 indítható osztály csak az első 1-2 órában és a párbeszédeknél ad különbséget, jobb lett volna egy, akár képességeiben is eltérő megoldás, pl Corpo karakterként jobban értünk a hackeléshez, míg Nomádként jobban megy a gépfegyveres harc, Utcai kölyökként meg mondjuk a bunyó.
Kicsit olyan érzésem van, hogy a játék mindenbe belenyal picit, de szinte egyik sem lett igazán jól felépítve. Mintha nem lett volna rendesen letesztelve, mert ha le lett volna, akkor a fentebb említett, vagy amik már elhangoztak problémák, már ki lettek volna csiszolva. Pl ott a hackelés, amihez képesek voltak egy ekkora játékban egyetlen egy felületet csinálni, ami sokadik alkalommal már fárasztóan unalmas.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
hombre[EU]
veterán
majd ma kipróbálom màshol is, lehet a quest miatt miatt volt. nem zárják le a wanted alatt,hanem egyszerūen kikapcsolja a rendōröket
btw nekem "jobban fáj", hogy egy modern rpg (tudom már nem az) és a uest giver(rogue) nem hal meg a gránáttól, vagy nem sebzi ami után rám támadna és plussz nem támadna rá a rendōrökre (ha már ally)...egy jól elkészített/tesztelt árpídzsínek legalább ezeket tudnia kellene
Life, Uh, Finds A Way
Ez szomorú, hogy csak ennyi.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
A keresőben lehet szerzőre keresni, beírod, hogy kinek a hsz.-eit keresed, és kidobja.
[Végigjátszás véleményem] + [secret ending vélemény] .
A Secret Endinget is elő lehet hozni, ha nincs meg a Friendly Johnny-val, [Save Edit-el] egy kattintással megoldható.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Peralez szál:
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Téma tudnivalók
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- DEEPCOOL AK620 // R-AK620-BKNNMT-G // 260W TDP - DUPLA TORONY - ÚJ DOBOZOS !
- Apple TV 4K 32 gb ! ! !
- Nintendo Switch OLED-hez CFW chip szett
- felgep: uj alaplap Machinist MR9A/X99-PR9 + Intel Xeon 2650v4/2680v4/1660v4 + 16-32Gb DDR4 + huto
- RETRÓ 775 / GIGA P43 - Q9650 (4x3GHZ)!! -4GB - HD5770 1GB (Batmobile) -320GB WD BLACK -400W + CMK350