Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6751) K Norbi válasza Andreas2 (#6749) üzenetére


K Norbi
addikt

:C :C :DD
Ez jó volt.
xDD

[ Szerkesztve ]

(#6752) spider23


spider23
aktív tag

Az úgy működhet hogy NFC fizetéssel Google Pay ami mögött a Curve kártya és amögé a Revolut kártya van berakva?
A curve kártya nekem angol bin -es.

(#6753) kmarci25 válasza Superhun (#6748) üzenetére


kmarci25
veterán

Óóóó... Azután, hogy a Revo topikban jól lehordtad a Curve app-ot, kiderült, hogy ennyi elég volt a megoldáshoz. Hááát...
(Értsd: nem a Curve védelmében, de ez így eléggé egyoldalú.)

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#6754) Mauzes válasza spider23 (#6752) üzenetére


Mauzes
őstag

Működhet.

(#6755) Superhun válasza kmarci25 (#6753) üzenetére


Superhun
addikt

Pedig a hozzászólásodból egyértelműen az jön le, hogy a Curve védelmében írod. :U

Továbbá szerintem egy átlag user pont nem az app adattörlésre gondol egy ilyen hibánál. A tünetek alapján ez nekem szerverhibának tűnt, mintha kitiltottak volna, csak mert elrontottam egy CVV kódot...

[ Szerkesztve ]

(#6756) kmarci25 válasza Superhun (#6755) üzenetére


kmarci25
veterán

Nem, azért írtam, mert elég forró a levegő a Curve körül (nem véletlenül) és nem tesz jót, hogy másutt leírod a problémát, aztán amikor kiderül, hogy téves volt a feltételezésed, arról már nem szólsz.

Mindegy, hogy neked minek tűnt, már tudjuk, hogy mi volt. De ez mindegy is, a lényeg, amit írtam. Első felindulásból, tévesen ítélve írtál, és nem volt utána helyesbítés.

[ Szerkesztve ]

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#6757) Superhun válasza kmarci25 (#6756) üzenetére


Superhun
addikt

De mit írtam tévesen? Megadta magát az app rögtön a regisztrációnál, annyit tévedtem hogy nem a Curve szerver tiltott ki, hanem a kliens fosta össze magát. A véleményemet továbbra is fenntartom, vnorbi hozzászólása alapján ez a date format hiba nem egyedi eset, szvsz ilyen hibát nem engedhet meg magának egy high-tech cég.

[ Szerkesztve ]

(#6758) fil válasza spider23 (#6752) üzenetére


fil
őstag

Működik így is, de a GPay alá berakható közvetlenül a Revolut és egy közvetítő (hibalehetőség) kikapcsolva.

(#6759) spider23 válasza fil (#6758) üzenetére


spider23
aktív tag

Igen úgy már használtam, de próbálnám a curve-t is használni hogy legyen rajta pénzmozgás. Majd kipróbálom a következő vásárlásnál.

(#6760) olizatriznyá válasza Andreas2 (#6749) üzenetére


olizatriznyá
tag

:D :D :D :C :C :C

olizatriznyák

(#6761) <Adamsky> válasza olizatriznyá (#6760) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Jaja, tényleg vicces, csak ha egy pillanatra belegondolunk, hogy mennyire fájóan igaz, és hogy lassan a topic összefoglalóban lenne a helye ... hát, akkor sokunknak arcára fagy a mosoly. :(
Pl. olvasom lehella beszámolóját, és az jut eszembe, hogy ha velem ez történt volna, akkor rituálisan már rég felgyújtottam volna a kártyát

(#6762) zerodot válasza spider23 (#6752) üzenetére


zerodot
aktív tag

Én is így használom, csak jelenleg a Revolut kártya helyett egy másikkal. Azért a GBIT nagy előny, amiatt érdemes lehet a Curveön át fizetni mindent (már ugye ha működik... :U ). Nekem több kártyámon is voltak az elmúlt hónapokban időszakos cashback akciók, és szépen lehetett ezt optimalizálni a tranzakciók utólagos tologatásával.

(#6763) pictigjis válasza zerodot (#6762) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ezért fáj nagyon, hogy a magyar bin-essel nem működik a GBIT :( az egyetlen szerencse, hogy az asszonyé maradt UK BIN-es, így az átraknivaló tranzakciók egy részét az övével fizetem, mert a kártyauniverzumunkban így is működik a cashback-optimalizálás. amije meg neki nincs, ott nincs mese, sajnos jobban kell figyelnem a fordulónapokra, mikor mivel fizetek, ilyesmi. nehéz ám mindent fejben tartani, ezért imádtam a curve-öt: mindent azzal, aztán utólag lehet rendezgetni

(#6764) K Norbi válasza zerodot (#6762) üzenetére


K Norbi
addikt

Mire jó a GBIT?

(#6765) zerodot válasza K Norbi (#6764) üzenetére


zerodot
aktív tag

[link]

Illetve topik összefoglaló, Go Back in Time.

[ Szerkesztve ]

(#6766) kanyi51 válasza zerodot (#6765) üzenetére


kanyi51
senior tag

GBiT szerintem, de lehet tévedek?

(#6767) K Norbi válasza zerodot (#6765) üzenetére


K Norbi
addikt

:R

És a Curve Cash 3 hónap és annyi neki?

(#6768) zerodot válasza kanyi51 (#6766) üzenetére


zerodot
aktív tag

Hát ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor GBiT, igen. Csak úgy macerásabb leírni. :)

Bárcsak az lenne a legnagyobb gondunk, hogy a kis és nagy i-ről csevegünk a rövidítésben, mert a Curve maga annyira tökéletesen szuperál, hogy már nincs miről beszélni... :))

[ Szerkesztve ]

(#6770) kanyi51 válasza zerodot (#6768) üzenetére


kanyi51
senior tag

igen sajna nem ez a legnagyobb gond, igazad van

(#6771) lehella


lehella
senior tag

Vasárnap óta tapasztalt valaki anomáliákat? Nekem azóta mindennap volt egy-egy kártyahasználat, azok rendben voltak. A harmadik vasárnapi vásárlásomat még mindig nem kaptam vissza. Jeleztem a Curvenak a tranzakciónál, fényképpel. Nincs értelme elmenni az Auchanhoz jegyzőkönyveznem még, ugye?

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#6772) balinlin válasza lehella (#6771) üzenetére


balinlin
senior tag

Eddig még senki nem panaszkodott, hogy nem kapta volna vissza a pénzét ha írt nekik.
Szerintem nálad se lesz gond.

(#6773) Somatom válasza spider23 (#6759) üzenetére


Somatom
veterán

Persze, hogy müxik. Kb. egy éve így használom.
Szerk.:
Ja, hogy NFC. Azt még csak pár hete, de az is müxik.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#6774) olizatriznyá válasza lehella (#6771) üzenetére


olizatriznyá
tag

Nekem kisebb (3000 alatti) vásárlások mennek, de egy 26ezressel megint úgy jártam kedden este. Ma reggelig volt zárolva, aztán visszakaptam. Nem jeleztem már sehol, mert eddig sem válaszoltak.

olizatriznyák

(#6775) Oliverda válasza olizatriznyá (#6774) üzenetére


Oliverda
félisten

Aki rendszeresen szokott Amazonon vásárolni, az kihasználhatja a 10 fontos jóváírást egyenlegfeltöltéssel is, amit később levásárolhat. Az amerikai oldalon itt lehet felölteni 100 fontnak megfelelő dollárt, ami most kis ráhagyással $134.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6776) szabi__memo válasza Oliverda (#6775) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Egy egyenleg van, vagy minden amazon oldalhoz külön?

(#6777) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

már majdnem azt hittem, megint megbízható a curve, aztán 4-5 sikeres tranzakció után ma délután már jött is a nincs fedezetes elutasítás :) vagyis :(, de már csak röhögni tudok tényleg

(#6778) balco válasza lehella (#6771) üzenetére


balco
aktív tag

Tegnap vásároltam volna vele a bookline-on.
Banktól levonta, de a bookline-nak elutasította.
Írtam nekik, egyelőre semmi.

(#6779) pictigjis válasza balco (#6778) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

én is minden elutasításról írok nekik. tudom, hogy vissza fog jönni a pénz, de akkor is (vissza akarom kapni a uk bin-es kártyámat, hátha megszánnak. ennél szarabb helyzetben úgysem lehetek már, szóval veszítenivalóm nincs)

(#6780) Tegli válasza lehella (#6771) üzenetére


Tegli
újonc

Hétfőn Wolt elutasított 2 próbálkozást, pedig ott eddig ment rendesen. Ezúttal Curveben egyből declined lett és a bankomig el se jutott. Tegnap próbáltam egy Paypal fizetést, amire azt hittem átment, de utána látom, hogy igazából a Paypal valószínűleg automatikusan átállt a másodlagos kártyára. Így most 2x van zárolva, az egyik a Curve próbálkozás a másik meg a hitelkártyás fizetés. Legalább a múlt heti sikertelen fizetéseket már feloldotta a bankom. Mától befejeztem a Curve használatát, ezért nem fogok havi díjat fizetni. Plusz nincs arra szükségem, hogy valami security check kidobjon a bankomnál a furcsa tranzakciók miatt.

(#6781) pictigjis válasza Tegli (#6780) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

felfoghatatlan, hogy lehetnek ennyire szarok a magyar bin-es kartyak

(#6782) left177


left177
csendes tag

Sziasztok 😃
Próbáltam aktiválni a kék kártyám, de nem akart sikerülni.
Ezt írja: To activate, verify a card that's yours and issued in Europe.
Írtam az ügyfélszolgálatnak, erre kaptam egy levelet amiben egy linken keresztül kellett lefényképezni a személyimet és magamat. Ez megtörtént. Ennek már több napja.
Kérdésem: #nnek van átfutási ideje? Fogok kapni majd egy válasz emailt amiben jelzik, hogy már tudom aktiválni a kártyám?
Mert egynlőre hiába próbálkozom 😕
Köszi a segítséget 😁

(#6783) SpongyaBob válasza pictigjis (#6777) üzenetére


SpongyaBob
veterán

Ez nagyon gáz... és összeteszem a két kezem, hogy nekem még angol BIN-es kártyám van, még egyszer sem volt zárolás. Az igazság az, hogy mindig van bennem mikor Curve-vel fizetek egyfajta görcs :( :D de eddig még megúsztam :D

[ Szerkesztve ]

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#6784) madrac válasza Tegli (#6780) üzenetére


madrac
őstag

Már le lett írva, hogy nem csak a magyar kártyák érintettek.

(#6785) pictigjis válasza left177 (#6782) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

hozza kellene adnod egy kartyadat az appban, es aztan ellenorizned (kis terheles koddal). ezt jelenti az uzenet

(#6786) pictigjis válasza madrac (#6784) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

itt van hasznalatban egy haztartasban mindketto. a magyar bin-es elutasitasi aranya egyszeruen nagysagrendekkel magasabb, de az itteni panaszok is foleg a magyar kartyakra vonatkoznak. nem hibatlanok a uk kartyak sem, ezzel egyutt a megbizhatosagukat ossze sem lehet hasonlitani a fos magyar kartyakkal

(#6787) Somatom válasza SpongyaBob (#6783) üzenetére


Somatom
veterán

Tegnap én is paráztam egy Eurós ATM -nél, de símán kiköpte a napi 200 -as adagot. Lekopogom, eddig nálam is működnek a fő funkciók.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#6788) left177 válasza pictigjis (#6785) üzenetére


left177
csendes tag

Akkor ha jól értem vásárolnom kellene a kártyával?

(#6789) pictigjis válasza left177 (#6788) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem jol erted. a wallet-ben fel kell venned az egyik sajat bankkartyadat, ez az abszolut legelso lepes

(#6790) gyalu 1


gyalu 1
aktív tag

Sziasztok. Töröltettem a fiókom, kaptam levelet róla. Van ezen kívül tennivalóm ezzel kapcsolatban?

"Thanks for your feedback - as you requested, I've cancelled your account. Once you log out of the app, your account will be closed.

We're sorry to see you go. If you change your mind, please get back in touch with us so we can help you re-open your account. We'd love to have you back so we can continue simplifying your finances together."

(#6791) <Adamsky> válasza SpongyaBob (#6783) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... mindig van bennem mikor Curve-vel fizetek egyfajta görcs :( :D ... "
Ne görcsölj. Előbb utóbb Te is sorra kerülsz :DDD

(#6792) left177 válasza pictigjis (#6789) üzenetére


left177
csendes tag

Óóó.. az már ezer éve megtörtént. Még mielőtt az ügyfél szolgálatnak írtam volna.

(#6793) fil válasza SpongyaBob (#6783) üzenetére


fil
őstag

Én is már több mint egy éve használom napi szinten GPay alatt ,minden probléma nélkül. Most, hogy ennyi gondról olvastam volt egy kis para, mert eBay-ről vártam egy refund-ot eBay -> PayPal -> Curve -> Revolut "útvonalon". Szerencsére rendben megjött.
Mondjuk ennek nem "szerencsének" kellene lennie.

[ Szerkesztve ]

(#6794) ricsi0307


ricsi0307
senior tag

Sziasztok. Ma én is felültem arra a bizonyos rollerre ami abba a bizonyos erdőbe tart. Philips webshop, több napja várok hogy legyen újra készleten a kinézett termékekből mert ajándékba lesznek ma megtörtént a csoda vásárolnék és elutasítva, sebaj újrapróbálom megint elutasítva. Közben megjött mind a két vásárlásról a Curve értesítés. Ránézek a smartbankra és kb. elsápadva látom hogy kétszer 32000ft le lett vonva. Szóval most hogy visszaolvastam a topikba kicsit lelki megnyugvást találtam, ma az OTP-n vettek fel egy panaszkezelést mert ugye későn olvastam hogy elég lett volna csak várni pár napot így széttelefonáltam mindenfelé mert eddig nem tapasztaltam még ilyet ezzel a kártyával. Szerintetek lesz ebből gond vagy majd leboxolják egymást közt?

(#6795) Oliverda válasza szabi__memo (#6776) üzenetére


Oliverda
félisten

Külön egyenlegek vannak, de akár el is lehet osztani több oldal között a feltöltést.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6796) pictigjis válasza ricsi0307 (#6794) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

varhatoan 2x32000 huf visszaterites is fog erkezni a duplan lekonyvelt 32 ezres terheles melle. ez mostanaban ilyen

neked magyar vagy angol kartyad van?

(#6797) ricsi0307 válasza pictigjis (#6796) üzenetére


ricsi0307
senior tag

Magyar

(#6798) actiolibera


actiolibera
újonc

Sziasztok!

Ma megérkezett a Curve blue kártyám. A rajta lévő felirat szerint 01/21-ig érvényes. Lehetséges, hogy csak 1 hónapra adták ki a kártyát?

Hogyan lehet újat igényelni?

(#6799) Oliverda válasza actiolibera (#6798) üzenetére


Oliverda
félisten

Az egy rendszerhiba eredménye. Elvileg automatikusan küldenek újat, de az a biztos, ha írsz nekik ide: support@imaginecurve.com

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6800) pictigjis válasza ricsi0307 (#6797) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

5574 44-gyel kezdodik?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.