Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsola400
aktív tag
Egy másik topikban írták, hogy újra hozzá lehet adni az uk bines Curve kártyát Gpay-hez. Én is kipróbáltam ami kb. fél éve nem sikerült és újra engedi hozzáadni, azonnal jött az sms is. Valamit lassan reszelgetnek a háttérben.
-
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #7346 üzenetére
Már euróban számolnak mindent a magyar bines felhasználóknál, ha jól tudom. 30 font az most kb. 39 euró. Fél évre 90 euró lenne a Metal, azaz kb. 51 euróba kerülne, amit talán vissza lehet hozni a hat választható üzlet 1 százalékos cashbackével, igaz ehhez összesen kb. 5100 eurónyit kellene elkölteni azokon a helyeken (átlagosan kb. havi 300K-t).
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #7345 üzenetére
igen, de ha 6 honapon belul lemondom, 50 font bunti, annyit meg nem er a femkartya. amikor olvastam a levelet, volt egy olyan erzesem, hogy azert is nem akarjak a metalt, mert hatha valamit nem jol allitanak be, valamit elfelejtenek, es vegul nekem lenne rafizetes kompenzacio helyett
I don't feel that this would be the best experience for you.
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #7340 üzenetére
Az UK kártyát engedd el. Egyrészt esélytelen, másrészt miután megoldották a GBIT problémát, már inkább hátrány lesz, mintsem előny.
A 30 fontból egyébként előfizethetsz 2 hónap Metálra, és akkor kapsz egy új fémkártyát. Persze ettől a GBiT probléma nem fog azonnal megoldódni.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #7343 üzenetére
igen, de attol eltekintve, hogy rossz otletnek bizonyult, logikus megfontolasok voltak mogotte. nem csak ugy poenbol akartam cserelni, hanem hogy
apple accounthoz es egyebekhez is hozzaadhassam a kartyat
egyes terminalok ne akarjanak dcc-vel szopatni
atm-ek szintenaz elmelet az volt, hogy egy magyar bin-es kartya meg jobban hasznalhato lesz - aztan tudjuk, mi tortent
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #7341 üzenetére
én tényleg jobban szerettem volna újra uk kártyát, mint ezt a 30 fontot. de ha már felajánlották, és mást nem tudnak adni, amit én szeretnék, akkor elfogadom az ingyenpénzt
egyébként általában a magyar pénzügyi szolgáltatók is nagyon szoktak szeretni engem, na nem mintha ez különösebben felzaklatna
-
pictigjis
Topikgazda
végül abban maradtunk, hogy 30 font curve cashre, javaslatként a 90 nap metal sem nyűgözte le őket, nem hogy több
a uk bin-es kártyát ezért nem tudják megoldani, hiába ez lett volna nekik is a legolcsóbb:
This is because as a company we are regulated by two different regulators, one for Curve U.K. and one for our EEA customers and so that we are compliant, the two different types must be separate.
mindegy, tényleg unom már én is. a gbit hibával kapcsolatban konkrétum továbbra sincs, ahogy a 37 millió helyetti 3,7 milliós limittel kapcsolatban sem (ezt nyilván még én is magasról ..., de ha már hibákat javítunk, mindent rakjanak rendbe)
Unfortunately I don't have an update yet regarding the limits and GBIT issues with your card BIN, but please rest assured that I will keep chasing our Engineering Team for updates.
-
István89
tag
válasz
norrberth #7337 üzenetére
Igen, azt már nem merem.
Elég azon izgulni, ha telefont fog váltani az ember vagy valamiért gyári visszaállítást kell csinálni, pl gari miatt, akkor mi lesz. Pláne ilyen ügyfélszolgálattal, mint ami a pl Curve-nél van, sok jóra nem számít, ha segítségre szorul az ember.
-
fabrik
csendes tag
gls utánvétre ad 4%-ot
pedig nekem benzinkút, szórakozás, utazás van bejelölve
curve szerint a gls mcc-je náluk 4212
kérdés akkor hogyan adhat az erste max utána pontot hisz ilyen kategória náluk nincs is
nagyon nagy keveredés van itt úgy látom -
István89
tag
válasz
spider23 #7326 üzenetére
Az elmúlt 5 napban nekem egyetlen egy Gpay fizetést se utasított el, a legutóbb 11-én volt 074 kóddal (egyéb hiba), ami utalhat arra is, hogy hamar vettem el a telefont a termináltól vagy utalhat arra is, hogy a terminálnál volt valami gubanc, bár utána TW Gpay-el simán kifizettem. Ez a sikertelen tételt a Curve app is sikertelennek mutatta, a Gpay oldalon pedig visszatérítve szó szerepelt, viszont csak 1 hét elteltével oldotta fel az összeget a kártya mögötti szolgáltató.
Valami változás azért most tényleg érzékelhető, bár a bizalomam még mindig nem teljes.
Szóval az appban Neked declined van? Ha igen, akkor fel fogják oldani azt az összeget, a bankodtól függ, viszont tuti hogy még mindig valami nem kerek Google pay és a Curve között, mert TW Gpay-en keresztül 1 elutasítás volt október óta, és az is inkább az én hibámból.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
PitareNeyba #7327 üzenetére
cetlit nem kaptatok? sajnos nem mindegy, mi a hibakód, mert van, ami google-, és van, ami curve-hibára utal
-
spider23
senior tag
2 napja modnom kipróbáljuk az asszony telefonján gpay -el fizetni curve mögött k&h mastercard ha már arról van szó hogy javították a hibát.
Ismét zárolta az összeget elutásítva jelszóval... Szóval itt még semmivel nem lett jobb. -
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #7320 üzenetére
"egyébként a türelmetlenség inkább abból fakad, hogy én voltam az, aki hülye fejjel magyar bin-es kártyát kért a régi jól működője helyett"
Na igen. Régi és nagy igazság, hogy ami jól működik, azt ne piszkáld.
evo87: Nálam pár hete teljesen simán ment ugyanez egy erstés kártyával iOS alatt. Töröltem a régit, majd hozzáadtam az újat aminek csak a lejárati ideje és a CVV-je változott. Még a lejárt kártya tranzakciói is megjelentek alatta, így a statisztikát sem borította meg. A héten várok egy másik cserekártyát, majd beszámolok, ha valamilyen okból azzal nem menne ennyire simán a folyamat.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #7319 üzenetére
én UTÁLOM, ha elromlik valami, amit megszoktam, és nem javítják meg izibe'
egyébként a türelmetlenség inkább abból fakad, hogy én voltam az, aki hülye fejjel magyar bin-es kártyát kért a régi jól működője helyett, mert nyilván nem tudhattam, hogy a magyarnál ekkora szar van a palacsintában. és mivel jól működő szolgáltatást cseréltem rosszul működőre, ráadásul önként, ez jóval érzékenyebbé tett erre. illetve tényleg felhúztam magam azon, hogy miután az egész probléma felmerült, hiába kértem, nem kaptam vissza egy uk bint, pedig mint kiderült, még október végén is simán kaphatott valaki olyat magyarországon
a sok kicsi, sokra megy alapon vagyok erre az átlagosnál érzékenyebb
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #7316 üzenetére
> de gbp-hez szokott fejjel valóban könnyű elveszni ebben
Olyan lehet ez nekik, mint nekünk mikor még a régi Lej idején mentünk Erdélybe, és pénzváltáskor szó szerint milliókat kaptunk a kezünkbe
Különben én jobban csodálkozom azon, hogy te ezen ennyit pörögsz és felfoghatatlanul hosszúnak tartod a javítást, mint azon, hogy még mindig nincs meg a fix
Nem csak banki, hanem más komplex IT rendszernél is simán lehet egy ilyen kívülről triviálisnak tűnő dolog javítása nagyon összetett, és eltarthat jó sokáig...
És valószínűleg itt tényleg hozzájött még a forintos dolog is, ha jól gondolom átlagos tranzakciókhoz minden más EUs országban egészen használható az 5000 egységnyi GBiT saját pénzükben is. 1 db kis ország néhány(?) panaszkodója miatt pedig valószínűleg nem került fel ez a bug rögtön a toplista tetejére. Pláne egy ilyen káoszos évben, mint a tavalyi: vírus, wirecard, brexit... Volt bajuk elég a "te kedvenc bugod" nélkül is
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #7317 üzenetére
mondjuk a saját kompenzációs levelezésem is eléggé megakadt velük, de ez legyen a legkisebb baj. akár 30 font, akár 90 nap metal vagy valami más, egyik sem létkérdés
akármennyi idő is van hátra, a saját háztartásunkon belüli workaround már elkészült, szóval én csak várom majd a tájékoztatást tőlük, hogy készen van
az elutasításokkal kapcsolatban viszont valóban megtalálhatták a hibát, ez jó dolog
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #7316 üzenetére
Erre csak ismételni tudom magam: ennyi panasz és járulékos kiadás (kompenzáció) után nem lehet kérdés, hogy már régóta dolgoznak rajta, amit a feljebb idézett félhivatalos tájékoztatás is alátámaszt. Nyilván sokkal egyszerűbb lenne a dolguk, ha 10 különböző deviza helyett csak csak kettőre (GBP & EUR) kellene felkészíteni a rendszert.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #7315 üzenetére
nem dolgoztam, és nem is szeretnék
viszont itt nem "fejlesztésről", hanem hibajavításról lett volna szó. valójában azt sem tudjuk, mennyire komplex a probléma, valójában mennyi fejlesztői munkaórát vinne el, szóval csak sejtéseink lehetnek
ugyanakkor sajnos nagyon fontos szálnak érzem, hogy nincs még egy ilyen fos gyenge pénz az unióban, mint a forint (a forintra állított limitjeimnél sem tudják eltalálni a nullák számát, és nem értik meg, hogy a uk bines userek 100 000 fontos éves atm limite az magyar pénzben nem 3 700 000, hanem 37 000 000, de gbp-hez szokott fejjel valóban könnyű elveszni ebben), így az érintett felhasználók relatíve kis száma miatt valójában ez nem volt olyan fontos, és csak remélni lehet, hogy mostanra tényleg valamivel fontosabb lett
hetek óta a feleségem kártyájával fizetem az 5000 feletti költések 90 százalékát, a maradékot is csak tesztelgetési célból fizetem a sajátommal. kínos meg béna, de ez van, ezért egy plusz társkártyát is igényelnünk kellett, hogy az ő accountjában menjenek azok a gbit-tranzakciók, amik amúgy nálam lennének
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #7314 üzenetére
Dolgoztál már nemzetközi pénzügyi szoftver fejlesztésén? Én nem, de annyit nagyjából tudok, hogy egy rakás törvényi előírásnak és kritériumnak kell megfelelnie egy alapvetően bonyolult rendszernek.
"így utólag könnyű átlátni, tavaly év végén el voltak foglalva azzal, hogy jöjjön néhány új funkció"
A tavalyi év második fele ráment a wirecardos átállásra, illetve a brexit miatti litván osztódásra. Ezért sem jöttek a korábban 2020-ra beígért funkciók (virtuális kártya, stb.). -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #7313 üzenetére
na jó, de a komplexitásra lehet hivatkozni októberben, amikor szóltam, talán november elején is, de januárban? én is szeretem a curve-öt, tényleg, de ez azért nehezen védhető
szerk.: egyébként szerintem nagyon is benne van a létszámhiány miatti priorizálás. így utólag könnyű átlátni, tavaly év végén el voltak foglalva azzal, hogy jöjjön néhány új funkció, biztos vagyok benne, hogy ennek a komolyabb hibának a javításába bele sem kezdtek. fontosabbak voltak az új funkciók
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #7311 üzenetére
remélem, igazad lesz. de még ha februárból is indulunk ki, az is négy hónap a hiba ismertté válásától számítva, ez egyszerűen túl sok. a felhasználók számához képest az egész cég súlyos létszámhiánnyal küzd, ez hosszú távon nem lesz tartható, főleg az amerikai terjeszkedéssel együtt. remélem, ha már meghirdettek ennyi állást, rengeteg embert vesznek fel, nem csak néhányat
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #7210 üzenetére
”We can’t provide details on what the original issue here was because it was a coding error on the back end which the engineers have had to adjust. This means that I’m as likely to relay the issue to you incorrectly as I am to afford clarification on what the root cause was.
The reason that these issues can take longer than expected to fix is that the engineering team works in ‘sprints’ which means that they compile lists of minor issues and bugs to address at a time and work through these in packages. This may make it appear as though larger issues have been prioritised incorrectly but please be reassured that if an issue like this appears then it’s added directly to the next ‘sprint’.
This method means that the engineering team don’t end up with multiple half-finished fixes and patches that are then incompatible with each other because they’ve been distracted partway through implementing an update. I hope that this has cleared things up a bit for you!”
-
evo87
őstag
Sziasztok!
A páromnak a Curve valamiért nem engedi hozzáadni az új kártyáját.
Budapest Banknál van Mastercard kártyája, ami be volt téve Curve-be. LEjárt a kártya, kapott újat (a száma ugyanaz, csak a lejárati dátum, illetve a CVC más), ám ezt nem engedi hozzáadni, a régit pedig nem engedi eltávolítani. Mi lehet a gond vagy mi a megoldás? Előre is köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Mikrotik routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fujifilm X
- Május 27-én Párizsban tart bemutatót a Realme
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Yettel topik
- Pokoli lövölde pörgetné meg a GeForce-ok eladását
- További aktív témák...
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- iKing.Hu - Honor 200 Pro - Moonlight White - Használt, karcmentes
- A Surface Go Type Cover 100% magyar
- ÚJ LENOVO ThinkPad P16s Gen 2 - 16" WUXGA IPS Érintő - Ryzen 7 PRO 7840U - 32GB - 1TB -3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest