Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- tordaitibi: Chatcontrol
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yager01
senior tag
válasz
Grande Ale #4286 üzenetére
-
Fandango
veterán
válasz
ssgt1981 #4293 üzenetére
Pont ezt akartam én is beírni.
Nem világos, hogy akkor most a Curve mögé helyezett hitelkártyás fizetésnél díjat fognak felszámolni?
Mondjuk az első mondat alapján, valami adó számlák befizetése hitelkártyával, meg hitelkártya tartozás kifizetése hitelkártyával tranzakciókra vonatkozik a díjfizetés, nem úgy általában minden fizetésre.
-
ssgt1981
senior tag
Ti is mrgkaptátok ezt:
Important updateBack in December, we introduced a 1.5% fee for paying (UK) tax bills with an underlying credit card. We’re now extending that fee to include credit card bills paid for with an underlying credit card.
While free before, you’ll now be prompted to turn on Curve Fronted in the app to make such transactions possible.Why the fee? Why now?In the name of transparency, it ain’t cheap. These transactions aren’t typically possible, and making them possible costs us a lot of money. As we’ve grown, we’ve realised the cost just isn’t sustainable.
So we considered our options. We could do what most companies do and block these kinds of transactions altogether. This would certainly solve the cost issue, but it didn’t sit well with us and our ultimate aim to simplify your finances – we want you to have control over your money, not us.
So we decided to introduce a fee that would offset the cost to the business, but hopefully still be low enough for you to be worth it.
We’ve exempted Curve Metal customers from the fee as the subscription fee enables us to cover the cost of transactions.
We know this will come as bad news to some of you, but hope you can understand the reasons behind the decision. If you have any questions, or want to air your thoughts, head to our community forum. -
kukac7
tag
-
adabra
senior tag
válasz
zolmesz #4285 üzenetére
Nekem is ma érkezett meg az investor kártya. Tetszik a minimalista stílus, de nem tudom, hogy szebb-e a réginél. Így néznek ki egymás mellett.
Nyilván semmi sem zöld rajta, csak kitakartam a személyes adatokat.
Furcsa, hogy a hátulján rajta van a nevem (viszonylag bazi nagy betűkkel) + alatta: "business".
Ez most azt jelenti, hogy üzleti kártya? (Bizonyos helyeken megkülönböztetik ill. eltérő díjakat számolnak fel, ha üzleti kártyával történik a fizetés; pl Revolut feltöltés)Még nem aktiváltam. A "régi" blue kártyám remekül működik Google Pay NFC fizetéssel.
Nem tudom, hogy menni fog-e az új vörössel is. Mintha az utóbbi napok hozzászólásaiból azt venném ki, hogy van rá esély. (csak átfutottam az elmúlt 1-2 hét hozzászólásait)
Ha nem megy, akkor talán nem is aktiválom... [link] -
Grande Ale
őstag
Ki is próbáltam a Google Pay fizetést, levasaroltam a curvés öt fontot. Tökéletesen működött, vettem hat sört.
-
zolmesz
aktív tag
Nekem meg megérkezett a piros investor kártyám, de azt sem tudom aktiválni, mert valami hiba van, próbáljam meg később, szóval ez sem működik most náluk.
-
lehella
senior tag
válasz
Bocizozz83 #4281 üzenetére
De, egy órája fizettem volna vele, limitúllépés miatt visszadobta kétszer egymásután a terminál. Utána a valójában mögötte lévő OTP kártyával gond nélkül ment a fizetés
-
petipetya
nagyúr
válasz
Bocizozz83 #4281 üzenetére
19-én voltam utoljára boltban, szóval NEM.
-
Oliverda
félisten
válasz
Bocizozz83 #4281 üzenetére
-
Bocizozz83
tag
Nem tapasztalatok fennakadást a fizetéssel kapcsolatban ma?
-
Oliverda
félisten
Nem mennek a kártyás tranzakciók. Gondolom most is a payment processor hullott ki, mert a Revoluttal is ugyanez a helyzet.
-
válasz
Grande Ale #4277 üzenetére
Édesapámnak állítottuk be még csak, aki lassan 60 éves lesz és még nem próbálta ki.
A többiek a családban Apple Pay-t használnak, szóval nem tudom. Reményeim szerint nem kell feloldani a készüléket, hanem a terminál közelségét érzékelve a megfelelő állapotba kerül. Mondom, nincs ezzel tapasztalatom.
-
dzsordzsó
csendes tag
Nálam is ez volt.Először leírtam a problémám,válaszlevelében FAQ linkeket küldött.Újabb levél,leírom,hogy köszi ezeket már olvastam,Az appot is újra raktam már 3-szor.Visa Electron debit kártyám van. Erstés,de ezt nem közöltem vele(mármint melyik bank kártyája.)Nahh válasza:adjam meg az első 6 és az utolsó 4 kártyaszámot.Megtettem.Ekkor másik ügyintéző válaszolt:
Thanks for getting in touch and I'm sorry for the miscommunication.
At the moment, we only offer support for Mastercard and Visa cards.
Rest assured, we are working to add support for other card schemes such Maestro and Visa Electron in the future but just to manage your expectations, we don't yet have a timeframe on this.
I'm sorry for any inconvenience this causes.
Have a great day and if there's anything else we can help with, please let us know.
Best wishes,
Ciaran
Team Curve
Szóval nem mindegy ki az ügyintéző.Azt közlik,hogy Maestro-val nem lehet,de azt már nem,hogy egyes Visa Electronnal sem lehet regelni.
Ez csak ennyi türelemjáték után derült ki. -
Grande Ale
őstag
válasz
kleinguru #4276 üzenetére
Visszaolvastam, köszi, közben megoldódott. Rájuk írtam az appban, szinte azonnal valaszolt. Módosított valamit a kártyán, próbáljam újra. Jött is az sms ahogy kell.
Eddig simple-t használtam, ott fel kellett oldani a telefont, a Google pay-nel is fel kell? Alapertelmezettkent beállítom az OTP kártyám, nem lesz semmi hátránya ugye? Gondolok itt arra, hogy ezentúl a curveval fizetek a GPay-el. -
válasz
Grande Ale #4275 üzenetére
Elég volna csak visszaolvasni
Módosítsd az appban a telefonszámot valaki máséra, aztán vissza a tiédre és jönni fog az sms a GooglePay-hez.
-
Grande Ale
őstag
Sziasztok!
Megjött ma a kártyám, sikeresen aktivaltam az appban. A Google Pay-hez ha hozzáadom, sajnos nem jön az sms visszaigazolás. A curve ugyfelszolgalatnak kell írni?
-
podekor
újonc
Van némi refek utáni fontom a Cash résznél.. Azt szeretném kérdezni, hogy azt fontban tudom elküldeni olyan ismerősömnek aki szintén Curvés?
-
themey
csendes tag
Sziasztok!
GooglePay in-store payment beállítás kapcsán van egy furcsa jelenségem, erre keresnék megoldást, hátha más is tapasztalja. Minden gond nélkül be tudom állítani (jön az sms, be is állítom, tudok is fizetni), de minden reggel amikor megnézem a goolepay app-ot, azt látom, hogy megint nincsbeállítva. Ilyenkor ismét gond nélkül be tudom állítani, ismét tudok vele fizetni, de következő reggelre megint elfelejti. A kártya ott marad a googlepay-ben, csak az in-store payment beállítás veszik el.Ez a telefon és OS: Xiaomi Mi 8, MIUI Global 11.0.4.0 (QEAMIXM)
-
emeritus
tag
-
arus12
csendes tag
Üdv! Következő a problémám:
Nem tudok semmilyen kártyát hozzáadni. Mindig azt mondja, hogy "We are having some problems, try again later".
Írtam a supportnak, de csak annyit mondtak, hogy telepítsem újra az alkalmazást - ami persze nem segít.
Volt valakinek hasonló gondja? Mi a megoldás? THX! -
anadroid
senior tag
válasz
Oliverda #4264 üzenetére
Emailben küldték:
If ever there was a time for a time machine, it’s now.
We’ve all bought things over the last few months we probably regret now (gym membership, suitcase… mirror?!).
We can’t reverse the spending, but we have found a way to help with your cashflow:We’re extending our “Go Back in Time” feature from 14 to 90 days for all customers for a limited time. This means you can now move any payment made in the last 90 days to a different card in your Curve wallet. So, if you have something you wish you’d put on your credit card or joint account back then – you can do it now! -
podekor
újonc
Van némi refek utáni font a Cash résznél.. Azt szeretném kérdezni, hogy azt fontban tudom elküldeni olyan ismerősömnek aki szintén Curvés?
-
nyirzoz
aktív tag
Revolut és Transferwise kártyákat beraktam a Curve alá.
Nem világos, hogy mire állítsam az app-ban a kártyák deviza nemét.
Ha forintban akarok fizetni a Curve kártyával, az R és TW forint zsebéből, akkor Ft-ra állítsam vagy maradhat GBP, aminek érzékelte? -
jbl
senior tag
Sziasztok!
Ez a Curve kártya hány nap alatt szokott megjönni? -
tlala
addikt
válasz
balinlin #4251 üzenetére
Igen, igazad van - magam is tudnék hosszasan mesélni a többi bankról is...
Mégis, az bosszantó, hogy a barátomnak megy, nekem nem - miközben ugyanazt a Curve szolgáltatást rendeltük (és elvileg kaptuk) meg.
És a GPay országok korlátozását egyáltalán nem a Curve rendelte el, hanem a GPay - csak egy lusta Curve-s helpdeskesnek könnyebb egy kis technikai utánanézés meg egy átállítós kattintás vagy a levél továbbítása helyett a Copy/Paste módszert alkalmazni valamilyen sablonválasszal. -
gzbotii
nagyúr
Igen, főleg, hogy attól függ, hogy az ügyintéző olyan balga, hogy nem jön rá, hogy neked, mind magyar felhasználó nem is szabadna mennie a Google Paynek. Sarkított példa, de kicsit olyan, mint amikor az eladó többet ad vissza és te direkt erre játszol.
Lásd: I’m sorry to hear you can’t add your Curve card to Google Pay. This happened because customers outside of the UK are not yet able to add their Curve cards to Google Pay.
-
tlala
addikt
válasz
freelancer68 #4248 üzenetére
Köszi.
Azért ez is őrület, hogy a megoldás attól függ, hogy melyik Curve ügyintézőhöz kerülsz... -
Oliverda
félisten
válasz
freelancer68 #4248 üzenetére
Eleve úgy kellene hozzáállni, hogy itthon még mindig nem támogatott hivatalosan, tehát nincs alapja számonkérésnek. Ha csak az SMS nem jön meg, akkor erre kell reklamációt indítani, más esetben valószínűleg nem lesz más megoldás egyelőre.
-
freelancer68
tag
Nem mindegy ki válaszol a supporttól. Először nekem is azt írták, hogy UK-n kivül nem lehet.
"Hi Jozsef,
I’m sorry to hear you can’t add your Curve card to Google Pay. This happened because customers outside of the UK are not yet able to add their Curve cards to Google Pay.
We currently don’t have a set timeframe for when non-UK customers will be able to add their Curve cards to Google Pay but we'll update all of our customers on our website and social channels when this becomes available.
I’m sorry for any inconvenience this has caused.
Please let us know if there’s anything else we can help with.
Best wishes,
Conor B
Team Curve"Majd este jött egy újabb e-mail, hogy állítottak a kátyám beállításán és töröljem az alkalmazásból és adjam hozzá újra. (Eddig a g-pay-ben csak telefonos azonosítás volt, ez változott sms-esre. Küldték a kódot, beadtam és működik)
"Hi Jozsef,
Thanks for getting in touch with us.
I have now made some adjustments that should allow you to add your Curve card to Google Pay. Would you be able to remove your Curve card from the Google Pay app and re-add it?
Have a great day and please do get back in touch if you are still having trouble with this.
Best wishes,
Eddie M
Team Curve" -
gzbotii
nagyúr
Ha már mindenki szétOFFolja a topicot, tegyétek legalább OFF-ba.
Samsung termékeknek meg rengeteg, pörgő topicja van :U -
Yager01
senior tag
válasz
Impair1980 #4235 üzenetére
Azt tudom ... De a hozzászólás alapján félre érthető, hogy mire gondol zolka
-
Yager01
senior tag
válasz
zolka1977 #4228 üzenetére
Az Spay programot is tudod használni ? Milyen készüléken? A telepítés hogy sikerült? Én is letöltöttem majd felraktam. Nagy nehezen telepítettem, de folyton azt írja hogy ön offline. A Samsung accountom magyarországi címmel van regisztrálva. De már próbáltam vpn-el angol címmel...
A play áruház is azt írja mikor megnézem hogy ez az elem nem áll rendelkezésedre a te országodban.
A GPay müködik de az érintéses fizetést nem engedi véglegesíteni. 9000es kártya.
-
gzbotii
nagyúr
Jön egy új metál kártya, a tigris mintás. Hát, ingyen se kéne, de ok.
[link]
-
Criminal017
őstag
Van aki alkalmazás bétatesztelő itt?
Érdemes regisztrálni bétásnak? Vannak funkciók amiket előbb kaptok meg?
Ugyebár egy formot kell kitölteni, nem a playből regisztrálható...
-
zolka1977
tag
Sziasztok!
Sikerült végre aktiválni a kártyát, csak rájuk kellett írnom... És a Google Pay is elfogatdta csont nélkül -
evo87
őstag
sziasztok!
Ellenőrző sms továbbra sem jön másoknak sem?
-
zolka1977
tag
Én már rég megkaptam a kártyát, de sajnos nem lehet aktiválni, írtam az ügyfélszolgálatnak, kérték a fotókat a dokumentumról(pl:jogsi) ill. selfit hogy igazoljam magam. Ennek is lassan egy hónapja...
-
gzbotii
nagyúr
válasz
vodrosjozsi #4218 üzenetére
Első három hónapban, az általad a listából kiválasztott eladóknál. Ingyenes csomagban.
-
sambenez
addikt
válasz
vodrosjozsi #4218 üzenetére
De ad csak nem az ingyenes.
-
vodrosjozsi
addikt
Sziasztok
A curve már nem ad vissza adott %ot az elköltött pénzből? -
tlala
addikt
válasz
Yager01 #4210 üzenetére
Sajnos nekem is csak ez az üzenet adatik meg.
Pedig ellenőriztem, mindenhol pontosan ugyanaz a lakcímbeállításom (igaz, magyarországi), illetve a google beállításokban is szereplő telefonszámom hitelesítettként van nyilvántartva a Curve alkalmazásban is, de semmi eredmény. -
Yager01
senior tag
-
JóGéza
aktív tag
válasz
VeryByte #4185 üzenetére
Szia!
Az újra kártya adatainál a régi lejárati dátum látszik?
Én így jártam nemrég Erste kártyával.
Utána próbáltam többször megerősíteni, nem csinálta újra, hanem az elsőnek adott kódot fogadta el.
Írtam az ügyfélszolgálatnak, visszajeleztek, hogy foglalkoznak a problémával. Azóta semmi hír felőlük..
Egy-két héttel később megpróbáltam újra, ugyanazzal az eredménnyel.
Végül töröltem az alkalmazás gyorsítótárát, és újraindítás után sikerült hozzáadni, és ellenőrizni is. -
Aki nem kapott SMS-t, annak lett valami megoldás? GPay ügyben?
Apu sem kap, 9000-es a kártyaszáma neki is, nem volt számhordozása. -
tomp
félisten
válasz
vodrosjozsi #4203 üzenetére
Ha a Playről töltöd le akkor nem fogja fagyasztani.
-
vodrosjozsi
addikt
Szóval fagyasztani fogja akkor is legálisan töltöttem le a play-ből és akkor is ha apk-ból telepítettem?
-
tomp
félisten
válasz
nutfile #4201 üzenetére
Nekem az előző telefonnál nem volt rajta gyárilag. Nekem kellett telepíteni a Play Áruházból(igen onnan!). Az új telefonnál már rajta van gyárilag. A rendszer konfignál jön is értesítés, hogy állítsam be a mobilfizetést de nem hozza fel az appot mert még előtte fagyasztotta. Play Áruházban kell engedélyeznem. Onnantól viszont megy rendesen.
-
nutfile
aktív tag
több telefonon gyárilag rajta van, de legelső indításkor érzékel, hogy hol Mo-n vagy és fagyasztja. ez azt jelenti, hogy ha pl. apkmirror-szerű oldalakról leszeded és telepíted, akkor ezt a fagyasztott apk-t frissíti, de ugyanúgy fagyasztva marad. ebben az esetben a root lehet a megoldás, vagy a várakozás, hogy hivatalosan is elérhető lesz nálunk.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Drón topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- 3D nyomtatás
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest