- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Keychron B6 Pro billentyűzet az iPad mellé
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Guba4
tag
válasz
Criminal017 #9646 üzenetére
Nekem néhány napja teljesen használhatatlan a Curve kártyám, minden tranzakciót elutasít "Your Curve spending limits has been reached" hibaüzenettel. Természetesen a limiteket valójában nem értem el. Írtam az ügyfélszolgálatnak, várom a választ.
-
ACE-
addikt
válasz
Criminal017 #9646 üzenetére
Ilyesmi nekem is random előfordul néha, általában a terminál szokott a gond lenni, vagy a DCC-t nem kezeli le rendesen. Van amikor következő próbálkozásra jó, de van hogy akkor sem.
-
Divinity
őstag
válasz
Criminal017 #9646 üzenetére
050 nekem pl akkor jött amikor elértem a limitet, az app cseszett mondani bármit is
-
kapasz
tag
válasz
Criminal017 #9143 üzenetére
A UK bines működik a legkevesebb hibával. Nyugodtan térj vissza rá.
-
Somatom
veterán
válasz
Criminal017 #6992 üzenetére
Jól látom, hogy a user van a Curve kezében? Hiába pattog, rúgdossák, meg földhöz vágják.
-
balinlin
senior tag
válasz
Criminal017 #6992 üzenetére
Következő kép: fogja a csávó az orrát az avarban ülve, amiből ömlik a vér.
-
kmarci25
veterán
válasz
Criminal017 #6712 üzenetére
Ha nem OTP-s kártyával használod, akkor a simple-nék elég szívás a kártya töltögetése. Nekem emiatt nem volt szimpatikus.
Olizatriznyák: decemberben 90 ezer költés, hiba nélkül. Épp az előbb vettem fel ATM-ből pénzt és ma 2szer vásároltam is vele. Egy alkalommal fordult elő tavaly télen, hogy eurós ATM nen adott ki pénzt, azt pár órán belül rendeztem a revoluttal. Ezen kívül semmi gondom nem volt.
-
eastsider
nagyúr
válasz
Criminal017 #5800 üzenetére
-
kukac7
tag
válasz
Criminal017 #5800 üzenetére
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Criminal017 #5800 üzenetére
Nekem más országból származó kártyáim is voltak, MC és Visa is, azokat már rég tudta (Banca Transilvania, ro)
-
válasz
Criminal017 #5800 üzenetére
Ha olyan kártyád van, akkor a regisztálásakor azt kezdi el használni.
Ha nem tetszik neked, akkor átállíthatod.
Ez csak vizuális megjelenítés. -
Oliverda
félisten
válasz
Criminal017 #5800 üzenetére
Beletették őket, azt jelenti. Mi mást jelenthetne?
-
zerodot
aktív tag
válasz
Criminal017 #5717 üzenetére
Nekem rettenetesen lassan indul el a Curve app... igencsak idegesítő lenne a kasszánál a hűségkártya miatt elindítani és folyton várni rá. Marad a Stocard, az villámgyors és jól szuperál.
-
hedgehog
senior tag
válasz
Criminal017 #5717 üzenetére
jól néz ki, bár szerencsére nekem mindent hozzá lehetett adni a GPayban is, és ott nekem jobb helyen van
-
Zirowe
nagyúr
válasz
Criminal017 #5717 üzenetére
Érdekes, ezzel beolvasva a tesco kártyám, az első 5 számot lecserélte másik 3-ra.
Mondjuk gpay meg megint máshogy olvassa be az elejét. -
balinlin
senior tag
válasz
Criminal017 #5185 üzenetére
Múltkor írtam itt, hogy apám kártyája nem jött meg, ezért írtam nekik. Akkor pár percen belül válaszoltak is. (Vissza lehetne keresni, de múlt hét végén volt ez.)
Én appon belül írtam. -
Criminal017
őstag
válasz
Criminal017 #5167 üzenetére
Tegnap délben írtunk, de azóta se írtak választ. Ennyire lelassult a Curve ügyfélszolgálat?
-
Caldera
senior tag
válasz
Criminal017 #5163 üzenetére
Írni kell egy mailt a support-nak, hogy a fenti üzenettel nem tudod aktiválni a kártyát.
Adni fognak egy linket, ahova fel kell tölteni igazolvány és önarcképet. Ha elfogadták utána lehet majd aktiválni a kóddal a kártyát. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Criminal017 #4985 üzenetére
Bár tedd offba, nulla köze van ennek a Curvehöz
-
goop
őstag
válasz
Criminal017 #4985 üzenetére
Jaja, samsung payt én is most regisztráltam újra, működik.
-
Somatom
veterán
válasz
Criminal017 #4934 üzenetére
Nem kell ilyen messzire menni. Elég, ha nem vitatatjátok a tényeket.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
Criminal017 #4880 üzenetére
Mennyire picit?
-
Grande Ale
őstag
válasz
Criminal017 #4383 üzenetére
Igen, nálam is!
-
Criminal017
őstag
válasz
Criminal017 #4373 üzenetére
Mára virradóan megjelentek a tranzakciók.
-
Grande Ale
őstag
válasz
Criminal017 #4373 üzenetére
Tegnap szerintem valami gond lehetett, kétszer is kellett érinteni, az elsőre hibát írt.
Shade45: HUF?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Criminal017 #4139 üzenetére
Tegnapi nap csak erről szólt
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3382, 95% Akkumulátor
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961)
- Eladó MacBook Pro 14" M3 Pro 11C 14C 16GB 512GB
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman Z1 Plus Corsair 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest