Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • simati

    csendes tag

    válasz pictigjis #16131 üzenetére

    Igazad volt, halott teljesen a kártya. Egyedül a GBiT működik.
    Írtam chat-en az ügyfélszolgálatnak, visszaíírtak hogy sajnálják, és lezárták az ügyet. Írtam újra, hogy szeretném a kártyát kicseréltetni, de újból lezárták az ügyet az alábbi szöveggel:

    Hi Attila, Carl here from Team Curve. Thanks for getting in touch, and I'm sorry to know that you're having problems with your account. We're currently working on a new strategy to improve our Customer Support to ensure everybody gets a reply as soon as possible in 2024. Thank you for bearing with us! Please be advised that the relevant team has received your case and is currently looking into this. I'm so sorry for the delay and appreciate your understanding on this matter. I'll close this thread now but let me assure you that an agent will be in touch again soon.

    Ezek után mit lehet még tenni? Van valami javaslatotok? Értem én hogy minden tételt átcserélek, és nagyobb összegekkel csinálom ezt, de akkor legalább mondanák meg, hogy ezért tiltották le a kártyám. :O

Új hozzászólás Aktív témák