- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz
pictigjis #16101 üzenetére
Igen, erre gondoltam
#16100 edk-
Korábban azt hiszem, pont a Raiffeisen (vagy a K&H?, vagy talán mindkettő?) játszotta el velem (és több kollégámmal is) ezt a játékot, hogy márpedig váltsál, mert kivezetjük a számlacsomagot. Havonta hívogattak is, de nem dőltem be, így rengeteg ideig (talán évekig?) ki tudtam tolni a jó számlacsomagot. Aztán egyszer tényleg megszüntették, na én akkor dobbantottam.
A Gránit bank nem csak a 0-ás csomag, hanem a közvetlen Google Pay miatt került a látókörömbe, de egyelőre csak tájékozódom -
st6969
őstag
válasz
Oliverda #16099 üzenetére
Szinte biztos, hogy erről lehet szó, ugyanis (főleg mostanában) a legtöbb fizetés közben a pénztáros megjegyzi, hogy "jó sokat gondolkodott". Pedig nem érzem úgy, mintha extrém sokat kellene várnom a terminálra, de tény, hogy nem azonnal írja ki, hogy jóváhagyva. Több egymástól független üzletben találkoztam ezzel a megjegyzéssel a pénztáros részéről, volt, aki még elnézést is kért
Esetleg 1-2 másodperccel megnövelhetnék ezt az időt, hogy ne legyen időtúllépés (mondjuk biztosan van oka, hogy így van beállítva...sőt, ha összeesküvés elméleteket akarnék szőni, akkor lehetne akár az is, hogy szándékosan van így beállítva, hogy odaszúrjanak a fintech cégeknek és felhasználóiknak
)
A Revolut lett volna a következő ötletem, ott van közvetlenül GPay, de ha ott is néha elutasít, akkor azzal sem biztos, hogy sokkal előrébb vagyok.
Csak megnézem ezt a Gránit bankot...16098 pictigjis Na igen, az ilyen sablonok, ha nem relevánsak, csak még nagyobb ellenszenvet keltenek.
-
st6969
őstag
válasz
pictigjis #16096 üzenetére
Köszi az infót...Egyébként korábban mindig jeleztem nekik, és kivétel nélkül mindig az volt a válasz, hogy náluk minden rendben, a banknál, vagy a terminálnál lehetett probléma. Hát hogyne, persze, érdekes módon, Raiffeisen plasztik kártyával korábban soha, ismétlem, soha nem volt probléma. Persze értem én, valamit valamiért...így tudtam megoldani, hogy tudjak telefonnal fizetni, mert nekem az a kényelmes, és nem is akarok erről lemondani. Curve-vel, vagy anélkül, de továbbra is így fogok fizetni.
-
st6969
őstag
válasz
st6969 #15675 üzenetére
Hát, nem akarom ismételni magam, de újra és újra előfordul, hogy elutasítja. Kb. 2 hetente 1x biztosan. Raiffeisen bankos vagyok. Dupla terhelésnek látszik a Raiffeisen felületén is, de valahogy 1-2 nap alatt mégis eltűnik, és valójában nem terheli be duplán, mint régebben. De így is nagyon zavaró.
Legutóbb Lidlben 2x is (új terminálon), ill. DM-ben is szívatott.
Már kezdek arra gondolni, hogy a telefon is számít (5 éves, de csúcskészülékem van Xiaomi Mi 8).
Használja valaki ebben a kombóban: Raiffeisen + Curve + Google Pay NFC fizetés? Mik a tapasztalatok?Ahogy említettem, Raiffeisen banknál vagyok, Gold 2.0 csomagban, mert ez a legjobb (a mai napig ingyenes minden, még az utalások is korlátlan számban és értékben, bár tegnap kaptam a felhívást, hogy 1MFt-ban korlátozzák). Nem mintha sokat utalnék nagy összeget, de ha kell, akkor jó, ha ez van, és emellett minden ingyenes, még a számlavezetés is. De egyre inkább elgondolkodom bankváltáson, ahol natívan elérhető a Google Pay, és befejezném ezt a Curve szenvedést. K&H lenne szimpatikus, de ott fizetősek az utalások, ha jól láttam. 0-áscsomagot még a Gránit banknál láttam, még magas jövedelmet sem ír elő, és mégis minden ingyenes, Google Pay is van...Túl csábító, félek is tőle, nem ismerem ezt a bankot. Próbálok utánajárni, kell-e "félni" tőle...
-
st6969
őstag
válasz
pictigjis #15676 üzenetére
+ TrollBalint
Értem, köszönöm, hát akkor az Aldiban mostantól előveszem a kártyát, bár évek óta járok oda, és nem emlékszem pont ott lett volna dupla terhelésem. Legutóbb pl. a Lidlben ill. a DM-ben volt néhány hete. Bár ilyenkor rögtön a kártyáért nyúlok (pont, hogy ne legyen több, mint dupla terhelés), de ezeknél mégis újra próbáltam telefonnal, és láss csodát, másodjára elfogadta...Na mindegy, lényeg, hogy a jelenség nem szűnt meg. Köszi. -
st6969
őstag
Ez komoly, hogy még mindig megy ez a dupla (vagy akárhányszoros) terhelés? Nekem a Raiffeisennél van számlám, és csak úgy tudok telefonnal, Google pay-jel fizetni, hogy a Curve-be van téve a Raiffeisen kártyám, a Curve-öt meg elfogadja a Google pay.
Naponta többször használom, de pár napja pl. úgy jártam, hogy az Aldiban fizettem (volna), elutasította. OK, próbáljuk újra, megint elutasította (persze, ilyenkor mindig hallgatom, hogy biztos nincs egyenleg...kellemetlen). Jó, hát akkor elővettem a Raiffeisen kártyámat, és azzal fizettem. 12ezer Ft volt, de ezt előtte ugye 2x sikertelen tranzakció üzenettel ugyanúgy beterhelte. A Raiffeisen mobilbankban szépen látszik a 3x12ezer Ft.
Ez a második ilyen 2 hét alatt, és korábban is megtörtént jó néhányszor
Értem én, hogy visszatérítik (az egyik már vissza is jött), de baromi kellemetlen, figyelgetnem is kell, lehetne akár nagyobb összeg is, és főleg: mi van, ha nincs nálam a fizikai bankkártyám (sportolok vagy strandolok pl. egy órával, stb...).
Gondolom nem csak engem szopat a Curve...tudható, mi ennek az oka? Korábban kérdeztem őket, mindig ráfogták az üzletre (a POS terminálra), de érdekes módon sima bankkártyával soha nem volt ilyen gondom még. -
st6969
őstag
Nagyon rég nem volt gondom a Curve-vel (szinte minden nap, akár többször is használom Google Pay telefonos NFC fizetéssel, Raiffeisen Mastercard van mögötte). Korábban párszor előfordult, hogy elutasította, ilyenkor elővettem a Raiffeisen bankkártyát, azzal kifizettem, de persze beterhelte az elutasítottat is. Mindig visszakaptam.
Tegnap megint elutasította. Újra próbáltam, akkor is. Kifizettem bankkártyával. 31ezer Ft volt, mondom remek, akkor 62ezerre várhatok 2 hetet...De nem így lett szerencsére, nem terhelte be.
Otthon láttam, hogy a tranzakcióknál az van, hogy "Make sure you are using the details of your active Curve card for this transaction". Ez meg mi? Nem is tudom, hogy hol látom az aktív Curve kártyám "részleteit", hacsak nem az offline kártyán. 06/23 a lejárat, tehát még több, mint egy hónapig érvényesnek kellene lennie.
Kaptam üzenetet, hogy postázták az új kártyát...OK, majd ha megjön, átrakom a Walletben. Járt valaki így? Mi lehet ez? Egy nappal korábban (tehát 05.15-én) 3x fizettem vele, gond nélkül... -
st6969
őstag
válasz
Peter.70 #13508 üzenetére
Most látom, hogy nem kaptam vissza a 12-i tranzakciót sem
, csak megkavart, hogy státuszt váltott: most lett lekönyvelve. Tehát gyakorlatilag 2x fizettem, és nincs foglalásom, sem visszatérítésem.
OK, hogy a Curve nem tud mit csinálni, de én mit tudok csinálni, ha ők azt mondják visszatérítették, én meg nem kaptam semmit??? Talán ez már OFF itt...legalábbis a tisztán rafis biztos. -
st6969
őstag
Sziasztok!
Egy fura esetem van. Aldi utazásnál próbáltam foglalni (5 féle kártyával, ebben volt Revolut, fizikai, virtuális, eldobható VISA, magyar Raiffeisen MC, és egy Curve MC). Kb. 10x próbálkoztam, összesen 3 különböző napon (12.03, 04, és 12-én). 2 alkalommal le is vonta az összeget, de a foglalás sikertelen volt.
Az utazási iroda elismerte, hogy a hiba az ő rendszerükben volt, és minden esetben visszatérítették pénzt.
Az egyik alkalom egy 12-i próbálkozás volt a Raiffeisen bankkártyámmal, azt ma valóban vissza is kaptam.
A másik viszont 12.04-i, Curve kártyával (ugyanaz a Raiffeisen kártya van mögötte, amit külön is használtam). Már könyvelt, és még nem jött vissza. Jeleztem az utazási irodának, hogy ezt nem kaptam vissza, de csak egy dátumot és a Curve kártyám utolsó 4 számjegyét tudtam elküldeni, mert a tranzakciót megnyitva, semmilyen azonosító nincs. Kértem, hogy ez alapján keressék vissza ezt a tranzakciót. A Curve felé is jelezni akartam chat-en, de ők meg "bizonyíték"-ot kérnek, hogy a partner elindította a visszatérítést. Nincs ilyen bizonyítékom, csak egy levél az utazási irodától, hogy "visszatérítették". Hogy tudok egy konkrét tranzakcióra hivatkozni mindkét fél felé?
Most egy patthelyzet szerűséget érzek. Hogy kellene tovább lépnem szerintetek? -
st6969
őstag
Sziasztok!
Curve kártyával szeretnék felvenni 400€-t itthoni ATM-ből (OTP). Azon kívül, hogy a Curve appban a Revolut kártyámat teszem aktívvá, majd a currency-t EUR-ra állítom, kell még egyéb beállítás? Revoluton már át van váltva a 400€.
Illetve, a napi limitnél azt olvasom, hogy azonosított felhasználónál 200€ a napi limit, tehát ezt egyszerre ki sem tudom venni?
History-m van, 2-3 éve napi szinten Curve-vel fizetek.
Köszi a segítséget. -
st6969
őstag
válasz
pictigjis #9725 üzenetére
Jogos...az applikáció pin kódja kell (nem is tudom, miért a kártya kódját írtam), bár 99%, hogy az is ugyanaz. Mindenesetre most nem enged be, várom az email-es választ, ami gondolom lesz vagy 2 hét (mi a francért nem elég az ujjlenyomat
)
A dupla terhelésnél reménykedek, hogy nem lesz gond, de elmehet a Curve a francba, hogy ezt már kb. negyedjére játsza el velemEddig viszont az egyik mindig elutasított tranzakció volt, most még az sem
-
st6969
őstag
Hát ez remek
Nagyon rég nem volt már dupla terhelésem. Curve alatt Raiffeisen kártya, a Curve pedig Gpay alatt. Évek óta így használom. Tegnap Aldiban fizetek (mint ahogy szinte minden nap). Csipog, pipa, látszólag minden rendben, de a pénztáros kérte, hogy próbáljuk már meg újra, mert valami gond van. Nem elutasította, tehát bizonylat sincs. Csak ennyi, hogy újra. OK, érintettem újra, na, az már rendben volt. Később látom, hogy mindkettőt sikeresként mutatja a push üzenet. GPay-be belépve is "Teljesítve" fogad mindkét esetben. Raiffeisen appban is látszik 2x.
Na mondom, akkor jelzem a Curve-nek. A Curve appot elindítva az applikáció frissít, majd a telefonszámot kéri, hogy erősítsem meg (azzal az üzenettel, hogy bejelentkezési módot változtatnak, vagy valami ilyesmi, ezért kell ez). OK, megadom a számom, meg is jön a kód üzenetben, elfogadja, majd kéri a 4 jegyű pin kódot. Nem túl biztonságos, tudom, de minden kártyámhoz ugyanazt adom meg, nehogy elfelejtsem. Használtam is nemrég a Curve kártyámat külföldön kóddal. Nem fogadja el.Többször megpróbáltam, semmi. Hát rányomtam a "forget passcode"-ra. Nyomtatvány kitölt, elküldve. Az automatikus üzenet meg is jött rögtön, de azóta semmi. Nem tudok belépni az app-ba.
Meddig tart vajon ez az ügyintézés? Járt esetleg valaki hasonlóképpen? -
st6969
őstag
Kicsit késő van már...de jól értem, hogy havi 3500€ értékű Ft kp-t ingyen vehetek fel itthoni automatákból (pl. OTP), alkalmanként 200€ értékben?
Ez van az összefoglalóban (bár nincs odaírva, hogy ingyenes):Milyen pénzfelvételi limitekkel számolhatok belföldön?
Ha a Curve mögé regisztrál betéti kártyával (debit) szeretnél pénzt felvenni ATM-ből, akkor azt alkalmankénti 200€ összeghatárig, havonta összesen 3500€ értékig. Efölött a tranzakciók elutasításra kerülnek.Létezhet, hogy több, mint 1M HUF-ot ingyen fel tudok venni havonta? Próbálta ezt már valaki?
-
st6969
őstag
válasz
Oliverda #8244 üzenetére
Nem, aznap csak az a 2 tranzakció volt (lett volna).
Viszont kicsit visszanéztem: tavaly júliusi az utolsó adat, amit látok (szerintem korábban is használtam már a Curve-öt, már nem emlékszem, de mindegy). Ebben van fogorvos 37k és 25k gond nélkül (október), 25k ruhabolt (idén január). Néhány 12-15k Aldi-Lidl, a többi átlag 4-5k.
Volt ez a mostani 2 elutasítás, egyszer egy lottózóban 1700Ft-ot utasított el (2x is próbálkoztam), meg egyszer 29k-t egy ruhaboltban. Havonta van 20-30 tranzakció. Nem olyan rossz arány, bár hozzáteszem, plasztikkártyával nem emlékszem, hogy életem során bármikor is belefutottam volna bármilyen elutasításba. -
st6969
őstag
válasz
Oliverda #8238 üzenetére
Jogos, így lesz
Közben meg is jött a support válasza:
"I've checked your account and it looks like your card was declined due to a connection error or a faulty payment terminal. This means that the information sent by the merchant's payment terminal wasn't accurate and couldn't be authorised.
I'm really sorry about that, it's not very common but it happens sometimes. Feel free to try the transaction again."Hát nem tudom. Még el is fogadnám, de két teljesen különböző, egymástól független helyen is ugyanez a probléma volt...Valahol éreztem én, hogy erre nem lesz más válasz.
Mindenesetre, annyi kiderült, hogy nem limit gond van. -
st6969
őstag
válasz
Oliverda #8227 üzenetére
Igen, fizikai kártyával azonnal működött.
Ezek szerint mindkét helyen volt érintési limit. Az egyik egy acélpark (vasanyagokat árulnak), a másik Bodrogi Bau tüzép. Mindkét helyen életszerű, hogy gyakori a nagyobb (akár több százezres összeg). Ma már aki kártyával fizet, az érint. És a hölgy igen csak meglepődött az elutasításkor. Furcsa, meglátjuk, mit mond a support."Telefonnal nem lehet 100 százalékban kiváltani a kártyát."
Nagy kár, mert így nem sok értelme van, hogy telefonnal fizetek, ha a kárty amúgy is ott kell, hogy legyen. Legfeljebb a kényelem, hogy talán zsebből könnyebb elővenni, és nem kell PIN kódozni. -
st6969
őstag
Mobilnet 0/24-ben aktív, és jó 4G hálózat van a városban, így azt kizárnám.
zerodot: írtam a supportnak, kíváncsi vagyok a válaszukra. De gyanús, hogy csak a szokásos költésekhez képest nagyobb összegnél declined, 5-10ezreseknél semmi gond. Valami féle limit problémát sejtek...de hol? Curve-nél OK, Raiffeisennél OK, Google Pay-nél nem látok ilyet, hogy limit...
Épp dicsérni is akartam a Curve-öt, hogy a tavalyi 2x terhelem, stb. problémák teljesen eltűntek, már azt fontolgattam, lassan elkezdek pénztárca nélkül boltba járni, csak telefont viszek, annyira megbízható volt az elmúlt csaknem 1 évben. Erre jön ez... -
st6969
őstag
válasz
sajti_pajti #8211 üzenetére
Megnéztem a limitet a Curve app-ban: 9000Ł-ot ír egy vásárlás limitjére
Egyszerűen nem értem, mi a gond. -
st6969
őstag
Sziasztok,
jó ideje használom a Curve-öt Google Pay-jel NFC-s telefonos fizetésre. Raiffeisen-es kártya van beállítva. Első sorban napi bevásárlásra használom, főleg élelmiszer diszkontokban, de kaját is így fizetek, barkácsboltban is, gyakorlatilag mindenhol, ahol csak lehet. Különböző összegekben: akár 1000Ft alatt is, lényegében olyan 5-6-7ezer Ft-okat fizetek, de előfordult már 15-20ezer Ft is.
Korábban volt 1-2 eset, hogy 40-50ezerFt-ot akartam telefonnal fizetni, de visszautasította. Nem foglalkoztam vele, mert ilyen összeget kártyával tényleg ritkán fizetek. De most volt egy 100ezres tétel, 2x is megpróbáltam, "egyéb hibával" elutasította. A Raiffeisen kártyán, ami be van állítva mögé, természetesen volt fedezet, ki is tudtam fizetni vele. Még aznap volt egy 25ezres tétel is máshol, azt is elutasította (szintén egyéb hiba). Utána egy 11ezres tétel megint máshol (másnap), azt gond nélkül elfogadta.
Feloldás minden esetben ujjlenyomattal történt, a mögötte lévő kártyán bőven van fedezet.
Ennyire megbízhatatlan a rendszer még mindig? Vagy van valami limit? Utóbbi esetben ez átállítható?
Tapasztaltatok ilyet? Vagy kérdezzem a "villámgyors" supportot? -
st6969
őstag
válasz
viktorhu #5699 üzenetére
Lehet, lemaradtál az elejéről, nem a "klasszikus" 2x levonás történt ugyanazzal a kártyával. És nem feloldani kellett, mert már nem zárolva volt az összeg, hanem lekönyvelve. Gyakorlatilag jóváírást kaptam (így is jelent meg a Raiffeisen számlámon).
Volt olyan esetem is, amiről beszélsz, kivártam a 7 napot, és fel lett oldva, de ez most más volt.(#5698) emeritus
Teljesen jogos, akartam is írni.(#5697) KTU
Pontosítanék: hazai bank bankkártyájára céloztam amikor azt írtam, hogy nagyobb összeget nem szabad Curve kártyával fizetni.
Bármelyikkel megtörténhet, igen. Ennek ellenére az elmúlt 15 évben, amikor normál bankkártyával fizettem (és ez gyakran történik, mellőzöm a kp-t, ahol csak tudom), nem emlékszem semmiféle elutasításra, főleg nem dupla levonásra. Ebben volt OTP, Unicredit, K&H, korábban és most Raiffeisen. Ezért továbbra is tartom, hogy nagyobb összeget én nem fogok fintech kártyákkal fizetni. -
st6969
őstag
És valóban, megtörtént a jóváírás. Azt írták, hogy a Lidl nem jelezte feléjük, hogy az adott tranzakció el lett utasítva, így a Curve végrehajtotta a tranzakciót.
Normál esetben ilyenkor 10 nap elteltével jóváírják (bár az nem derül ki, hogy mi alapján, ha én nem szólok), de mivel jeleztem a supportnak, így ezt felgyorsították (mellesleg 3 napot nyertem a lassú support miatt). De a lényeg, hogy így minden OK.
Számomra tanulság, hogy nagyobb értéket, ami fáj, ha duplán vonódik, azt nem szabad Curve-vel fizetni. A napi kaja bevásárlásra kényelmes a telefonos NFC-s fizetés. Remélem idővel teljesen zökkenőmentes lesz. -
st6969
őstag
válasz
SzabóTamàs90 #5664 üzenetére
Értem. Akkor várok, bízom benne, hogy igazatok lesz.
Kár, hogy nem ugyanazzal a kártyával fizettem elutasítás után, könnyebben menne a bizonyítás.
-
st6969
őstag
válasz
SzabóTamàs90 #5659 üzenetére
-
st6969
őstag
Elég fura eset miatt szívok. Kezdem azzal, hogy hülye fejjel nem kértem ez al elutasítást igazoló blokkot...
Történt egy hete, hogy a Lidlben szerettem volna fizetni Goggle Pay-jel Curve alatt lévő Raiffeisen Mastercard debit kártyámmal (nem tudom, számít-e, de ez lett volna az első alkalom, azóta vagy 10x fizettem gond nélkül több helyen is, köztük a Lidlben). Elutasította. OK, akkor elővettem a Raiffeisen kártyámat, és kifizettem azzal Curve közbeiktatása nélkül. Azt elfogadta.
Csakhogy a Curve számlatörténetben normál terhelés látszik, nyoma sincs, hogy el lett utasítva. A Raiffeisen applikációban szintén normál terhelésnek látszik, ráadásul 2x, hiszen egyszer Curve-vel, majd közvetlenül a bankkártyával történt a fizetés. Mivel tegnapig csak zárolt volt az összeg, még nem aggódtam, de mára könyvelt lett mindkettő.
A Curve-nél rögtön bejelentettem, ma reagáltak, hogy nem látszik semmilyen visszautasított tranzakció, küldjem el az igazoló blokkot (ami ugye nincs...).
Viszont, a Google Pay-ben is látszik a tranzakció, és ott jelzi, hogy "visszatérítve". Ez ugye nem igaz, mert a Raiffeisen számlatörténetben mára látszik, hogy mindkettő könyvelt lett, de legalább a Google Pay-ben van nyoma, hogy volt gebasz.
Egyelőre elküldtem nekik a Raiffeisen számlatörténet képernyőképét, ahol látszik egymás után ugyanaz az összeg 2x levonva (1x Curve-vel), illetve a Google Pay screenshot-ot.
Mit tegyek még? Jelezzem a Raiffeisennek? Vagy a Lidl-nek?! Vagy várjak, hogy a Curve majd megoldja?! -
st6969
őstag
válasz
Somatom #5638 üzenetére
Azóta én is fizettem máshol, és rendben működött, de ez a tranzakció továbbra sem elutasítottként szerepel a Curve számlatörténetben. Erre gondoltam, hogy ez neked módosult-e. Nem gondolom, hogy ez így normális.
Jeleztem is a supportnál. Méghozzá a konkrét tranzakciónál, mivel van egy rész, hogy "Question about this transaction". Na már most gondoltam, hogy ha ide nyomok, akkor látják, hogy melyik tranzakciómmal van problémám. Hát nem. A support első kérdése, hogy melyik tranzakcióról van szó -
st6969
őstag
válasz
Somatom #5610 üzenetére
Van-e azóta nálad ebben valami változás? Az enyémet egy magyar Lidl áruház utasította el, szintén tegnap. Curve-ben lévő Raiffeisen kártyával akartam fizetni. Miután elutasította, ugyanazzal az "eredeti" Raiffeisen kártyával fizettem, gond nélkül.
A Curve-ben normál terhelésnek látszik. A Raiffeisen app-ban mindkét terhelés könyvelésre vár (egyenlegből levonva), tehát itt sem látszik, hogy hiba történt.
Viszont a Google Pay (merthogy azon keresztül fizettem telefonnal) küldött egy értesítést, hogy visszatérítve
A héten ez a második Curve baki, és az előzőt sem kaptam még vissza -
st6969
őstag
A pénztárosok nagy részének halvány fogalma sincs, mi az a DCC. Csak eggyel többször nyomja meg a zöld gombot...
-
st6969
őstag
válasz
gery2123 #5288 üzenetére
Megkaptam a linket, így 5 napra rá, hogy bejelentettem...
Nekem a Revolut-os virtuális kártya van hozzáadva. Most azt kéri, hogy töltsem fel az adataimat (személyi, selfie...), és egy EU-ban kiadott NEM prepaid kártyát. Ezek szerint nem elegendő, hogy a Revolut virtuális kártya van hozzáadva? Egyelőre nem akartam mást...
-
st6969
őstag
Az applikáción belül írtam a supportnak pár napja, hogy nem tudom aktiválni a kártyámat. Semmit nem reagáltak (leszámítva az autoreply üzenetet), ezért tegnap újra írtam, de már kevésbé udvariasan. Erre sem reagáltak, már autoreply sem jött...
Tényleg ennyire komolytalan ez a cég? Vagy ennyi egy ilyen probléma átfutási ideje náluk?
Vagy inkább email kellene írni?! -
st6969
őstag
válasz
st3v3np3t3r #5272 üzenetére
-
st6969
őstag
válasz
hyper83 #5270 üzenetére
Nincs ilyen, hogy digitális kártya. Írja a Curve valóban, meg itt is az összefoglaló, de nincs. Egyszer biztos lesz. Lehet, hogy holnap, vagy majd 2 hónap múlva...
Én megkaptam szűk egy hét alatt a fizikai kártyát. Nem lehet regisztrálni. Több, mint 2 napja, hogy írtam a supportnak, nem reagálnak semmit. Enyhén szólva megrendült a bizalmam... -
st6969
őstag
válasz
<Adamsky> #5252 üzenetére
Ez egy Revoluton működő, egyébként remek dolog. A lényege, hogy egy fizetési link létrehozásakor te megadod, hogy mennyi pénzt szeretnél kapni. Erre a Revolut app generál egy egyedi linket. Ezt továbbíthatod bárhogy (sms-ben, Mesengeren, stb...). Aki megkapja, rákattint. 2 eset lehetséges: nincs Revolut accountja, ezesetben átirányít egy oldalra, ahol bankkártya adatok megadásával megvalósul a fizetés (gyakorlatilag egy weben keresztüli bankkártyás fizetés). A másik eset, ha van Revolut accountja, ezesetben a fizetési linkre (pénzbekérő linkre) kattintva, az összeg elfogadásával azonnal átmegy a pénz.
-
st6969
őstag
Természetesen nem sikerült aktiválnom a tegnap érkezett kártyát. Nem fogadja el az app az utolsó 4 számjegyet (email cím, telefonszám verified státuszban van, tehát minden rendben).
Az app-ban látszik is, hogy egy pillanatra felvillant valami hibaüzenetet, de elolvashatatlan, olyan gyorsan el is tűnik, tehát még ez is bug-os...
Olvastam az összefoglalót, nem egyedi a probléma...írtam a supportnak, meglátjuk, mit reagálnak... -
st6969
őstag
válasz
zerodot #5179 üzenetére
Akkor itt a téma összefoglaló szerintem kissé félrevezető
Nincs még virtuális kártya (pedig én azt szerettem volna), és nem kerül pénzbe (még) a fizikai kártya rendelése (és most nem is 100Ft a verification, mondjuk, ha visszajár, akkor mindegy).
Ne értsetek félre, nem hiszti akar lenni, csak lehet, hogy ezt még legfeljebb feltételesen kellene publikálni -
st6969
őstag
Megerősítem. Meg kellett adni az adatokat, majd pin kódot a kártyának, megerősíteni a postacímet, és onnantól egyetlen lehetőség volt: order your card. De nem volt írva összeg, meg semmi. Mindenesetre én nem nyomtam rá, kiléptem. Pár óra múlva visszaléptem, megint kérte a kártya pin kódot, ill. hogy erősítsem meg a címet. Itt már nem volt olyan gomb, hogy order your card, a cím megerősítés után hozzá kellett adni egy kártyát (Revolut virtuálist hozzáadtam, be is terhelte 1,24€-val, ez lenne az összefoglaló szerinti 100Ft?). Utána gyakorlatilag megjelent az első oldalon a kártyánál, hogy "ordered" (nekem még nem shipped).
Pedig én sem akartam rendelni fizikait.
És nem találok virtuális kártyát sem?! -
st6969
őstag
válasz
balinlin #5143 üzenetére
"Ha magyar banki HUF kártyád van beállítva USD-re akkor sem számol fel a curve felárat."
De akkor az összefoglalóban ez a rész mire vonatkozik? Ezt mikor számolja fel?
Hétvégén, mikor a tőzsde zárva 1,5% az átváltási költség. Így érdemes a hétvégék miatt beszerezni egy „feltöltős” azaz prepaid kártyát például a korábban említett két alternatíva egyikét.
-
st6969
őstag
válasz
emeritus #5138 üzenetére
& (#5139)zsola400, & (#5141)<Adamsky>
Köszönöm a választBenézek majd a másik GPay topicba is.
(#5140) ACE- bocs, ha félreérthető voltam, azt tudom, hogy azokban az országokban, ahol van hivatalosan GPay támogatás, ott megy a Curve-vel, Magyarországon meg vagy igen, vagy nem (többnyire igen), arra voltam kíváncsi, hogy ez most hogy néz ki az új regisztrációknál (pl. most már bezárták a kiskaput, és az újonnan regisztráltak nem tudják az NFC-s fizetést beállítani, vagy épp fordítva, már minden új tag gond nélkül hozzá tudja adni a kártyáját GPay-hez). De úgy látom, próba szerencse.Viszont a hétvégi felárral kapcsolatban van egy kérdésem: számomra nem teljesen világos, ha hétvégén fizetek Curve-vel úgy, hogy a Revolut kártyát terheli mondjuk $-ban (és van is $ egyenlegem), akkor elvileg nincs konverzió, tehát nincs hétvégi felár sem? Jól gondolom?
-
st6969
őstag
Üdv,
most mi az aktuális állás a Curve + Google Pay kombóval Magyarországon? Revolut kártyát szeretnék mögé tenni.
- Mindekinek engedi
- Senkinek sem engedi
- Vagy nem lehet tudni biztosan, valakinek engedi, valakinek nem...
Nálam valamiért már a Google szolgáltatások része a Pay, nem kell apkmirror-ról tölteni az appot. Transferwise-zal megy az NFC-s fizetés, de jobban szeretném a Revolutot. Lakcímet nem akarok mókolni, ezért jönne szóba a Curve. -
st6969
őstag
válasz
Tav-Csoves #3448 üzenetére
Nincs mit
Így van, ahogy balinlin írja, 30 napos a felmondási idő, nincs költsége.
De tavaly azt csinálták, hogy a határidő lejárta előtt kitolták újabb 1 évvel. Na most, ha jan.29-én felmondom a szerződést, és közben februárban valamikor meghosszabbítják a határidőt, akkor nem tudom, hogy újra regisztrálhatok-e...
Nem offolok többet, bocsi -
st6969
őstag
válasz
Tav-Csoves #3444 üzenetére
Szia, itt írtam róla.
A részleteket pedig a Simple oldalán az Üzletszabályzat/Bankkártyához kapcsolódó díjak és limitek/I. Bankkártyához kapcsolódó díjak (316Ft/hó, mint zárlati díj), ill. II. Tranzakciós díjak (211FT/hó, mint feltöltési díj) résznél találod. Amit a nagylelkű bank 2020.02.29-ig akciós jelleggel elenged. (Tavaly meghosszabbították)
Havi 527Ft-ot nekem ez nem ér, főleg nem úgy, hogy havi 65ezerről 45ezerre csökkent a feltölthető és így elkölthető összeg, amit valami törvényi változással indokolnak.
Ez az egész az OTP-s ügyfeleket nem érinti. -
st6969
őstag
"Ez sem teljesen igaz. Én idén január 16-án állítottam be nfcs fizetést curve kártyára mindenféle trükk nélkül, kért sms ellenőrző kódot is a gplay."
Akkor most lehet vagy nem lehet, vagy nem tudni, hogy kinek és miért lehet? Csak emiatt rendelnék Curve kártyát, a Simple februártól fizetőssé válik, és a mobil NFC-s fizetést jó lenne megtartani, de a bank (Raiffeisen) nem támogatja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest