Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13151) pictigjis válasza Anathema67 (#13150) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ilyesmi viszont megesik, szoval ez alapjan siman lehet, hogy az otp webkartyaddal van baj. mondjuk nem is ertem igazabol, mi szukseg van ra, ezek mar idejetmult termekek

(#13154) Anathema67 válasza pictigjis (#13151) üzenetére


Anathema67
tag

Az OTP webkártya jó, ma is fizettem vele.
A nem idejétmúlt Gránit kártya sem megy Curve alatt. Ezen a héten a Curve 7x nem működött 7 alkalomból.

(#13155) pictigjis válasza Anathema67 (#13154) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

en megprobalnam a rendes otp kartyaddal is, az a lenyeg

(#13156) <Adamsky> válasza Anathema67 (#13154) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"Ezen a héten a Curve 7x nem működött 7 alkalomból."
A klasszik "a Curve szerint minden OK, de közben a fizetés el lett utasítva" típusú hibáról beszélsz? GPay-en keresztül használod vagy valami mással?

(#13157) Anathema67 válasza <Adamsky> (#13156) üzenetére


Anathema67
tag

Fizikai kártyával szerettem volna fizetni, illetve az online fizetés sem működik.

(#13158) <Adamsky> válasza Anathema67 (#13157) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

O.K. kicsit visszaolvastam, és látom, hogy nem az a gondod, ami mostanában sokaknál előfordult (és ami az összefoglalóban is ki van emelve), hanem valami teljesen más.
Mindenhol, ahol kapsz hibakódot, ezt a 076-ot kapod? Én a support-hoz fordulnék ezzel, mivel gondolom a Curve mögötti kártyákkal egyébként vígan tudsz fizetni.
Az is elég beszédes, hogy mióta X-re váltottál, egy ideig ment, aztán - ha jól értem - az össze tranzakció hibára futott. Sajnos nem hiszem, hogy mi ebben, itt tudunk neked segíteni. :(

(#13159) Anathema67 válasza <Adamsky> (#13158) üzenetére


Anathema67
tag

Fizikai kártyánál mindig 076 a hibakód.
Curve alatt egyik kártya sem működik, önállóan mindegyik jó. Írok a supportnak.
Köszi mindenkinek aki próbált segíteni.

(#13160) Oliverda válasza Anathema67 (#13159) üzenetére


Oliverda
félisten

Szelfit és a személyidről fotót küldtél már be nekik?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13161) Anathema67 válasza Oliverda (#13160) üzenetére


Anathema67
tag

Még évekkel korábban amikor regisztráltam. Azóta nem.

(#13162) dredjudge84


dredjudge84
őstag

Na most nekem is van egy apró gondom. Előfordul, hogy a vásárlást úgy, könyveli le a curve, hogy Vilnius, Litvánia. Namost tegnap vásároltam a lipóti pékségben, és pont lett volna 40% kedvezmény a recash appban, de emiatt most buktam.

[ Szerkesztve ]

(#13163) pictigjis válasza dredjudge84 (#13162) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem előfordul, hanem kivétel nélkül, minden esetben külföldi vásárlást végzel curve-ön keresztül. a fizetési lokáció mindig vilnius lesz (a litvániába költözés előtt pedig kivétel nélkül london volt)

(#13164) zsola400 válasza dredjudge84 (#13162) üzenetére


zsola400
aktív tag

Írni kell a Recashnak és jóváírják, a Curve mögé berakott vásárlásokkal előfordul. Én Revoval használom Curve mögött Penny, Rossmann, Praktiker működik a visszatérítés. Régebben nekem is voltak ilyen gondok de a support gyorsan válaszolt és javította.

(#13165) dredjudge84 válasza pictigjis (#13163) üzenetére


dredjudge84
őstag

Akkor pontosítok. Eddig mindig lehetett látni hogy hol fizettem pl Crv*Partner ABC Crv*McDonald's stb. De most már sajnos nem.

(#13166) pictigjis válasza dredjudge84 (#13165) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

igen, ez egy másik hiba, és pont a visa kártyákat érinti: a zárolásnál csak crv* jelenik meg. az ersténél könyvelés után rendben van a név, de vannak kártyakibocsátók, akik egyszerűen lekönyvelik a tételeket ugyanúgy, ahogy a zárolás történik

ez a crv* egyébként is egy nyugtalanító hiba, egyszer megcsinálták, két napig jó volt, aztán megint elromlott, és mintha nem is érdekelne senkit. rosszak lehetnek a *-os tranzakciók alapinformációi is, egy spanyol bank minden egyes ilyen vásárlásra három eurós díjat számolt fel egyeseknek, van, aki már majdnem 200 eurónyi ilyen nem várt jutalék levonásánál tart

nagyon ki kéne ezt javítani...

[ Szerkesztve ]

(#13167) dredjudge84 válasza pictigjis (#13166) üzenetére


dredjudge84
őstag

Hát de úgy még mindig jobb, mint most hogy Litvánia Vilnius. Úgy legalább láttam hogy hol és mennyiért vásároltam. Így meg ha vissza akarok keresni valamit azt nem tudom megtenni.

(#13168) pictigjis válasza dredjudge84 (#13167) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a két dolog tök független egymástól. a vilnius LT fix, amióta a curve-öt használod, azóta minden vásárlásod technikailag vilniusi

(#13169) Oliverda válasza dredjudge84 (#13162) üzenetére


Oliverda
félisten

Szerintem engedd el. Ahogy olvasgattam, azért is könyörögni kell nekik, hogy kiutalják azt a pár ezer forintot ami a minimális összeg.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13170) pictigjis válasza Oliverda (#13169) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

én nem is használom, nekem macerás az egész recash

(#13171) Oliverda válasza pictigjis (#13170) üzenetére


Oliverda
félisten

Pár hónapja ők is erősen crowdfundingoltak, de végül többszöri gondolkozás után sem szálltam be. Az app erősen amatőr hatást kelt, és valahogy az üzleti modellt sem éreztem igazán acélosnak.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13172) dredjudge84 válasza Oliverda (#13169) üzenetére


dredjudge84
őstag

Nem szeretném. Ez egy 40%-os kupon volt. Szerencsére a curve appban látszik, hogy lipóti pékség, így azzal tudtam bizonyítani. Csak a wise-on nem látszódott. Pedig hetekkel ezelőtt még ott is lehetett látni hogy hol történt a vásárlás ez most lett nekem kb pár napja.

A fenti kép egy példa hogy szeptemberben még rendesen írta a vásárlásokat, és láttam hogy melyik költés volt történt.

[ Szerkesztve ]

(#13173) Thusor


Thusor
őstag

Curve ismét alkotott egy újat. Október 2-án vásároltam online a Tchibo-ban. Amit curve kártyával fizettem, mögötte Erste Max hitelkártya. Le is vonta szépen az 5592 forintot. Ugyanakkor október 4-én vissza is tette ezt az összeget a curve a kártyámra, amit nem vettem észre. Ma meg jött újra az e-mail hogy update van a Tchibo vásárlásomon, megint levonták az 5592 forintot. De így most már 11184 forint, amit fizettem a curve szerint az október 2-ai vásárlásom során. Curve appban van BIT funkció de nem az 5592 forintra, hanem a 11184 forintra. Látott már valaki ilyet?

AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

(#13174) pictigjis válasza Thusor (#13173) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

október 2-án vasárnap volt egy rendszerhiba, aznap délután nekünk 15 percen belül négy különböző boltban volt elutasítás. sőt, a vasárnap délelőtti vásárlások sikeresek voltak ugyan, de majdnem 48 óráig pending állapotban voltak az appban, addig gondolkodott a rendszer, hogy sikeresek lehettek-e vagy sem. lehet, te is még a hiba kezdeti fázisában vásároltál, emiatt előbb valószínűleg visszatérítette a rendszer a fizetést a bizonytalan információk miatt, aztán később beterhelte újra

az sajnos egy régi megjelenítési hiba, hogy ilyenkor összevonódhatnak az összegek, nem egyszer volt már ilyen

(#13175) Oliverda válasza Thusor (#13173) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem te vagy az első, akivel hasonló történt: [link]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13176) Thusor válasza Oliverda (#13175) üzenetére


Thusor
őstag

Köszönöm szépen a válaszaitokat. Akkor elképzelhető, hogy pont az október 2-ai rendszerhiba lesz ennek az oka.

AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

(#13177) ACE- válasza Thusor (#13176) üzenetére


ACE-
addikt

Lehet, de szerintem a mögöttes számlán az eredeti összeget visszakaptad, így csak kijelzés szerint vontak duplán, valójában nem...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13178) Thusor válasza ACE- (#13177) üzenetére


Thusor
őstag

Nem az látszik, hogy duplán vontak. Pont ez az, hanem olyan mintha eredetileg 11184 forintért vásároltam volna egy tranzakcióval. Ilyet én még nem tapasztaltam. Dupla tranzakció vonás persze volt már, de hasonló soha sem.

[ Szerkesztve ]

AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

(#13179) pictigjis válasza Thusor (#13178) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

megesik tényleg. ez a duplázás azzal függhet össze, hogy gyakorlatilag kétszer terhelnek be másodpercre azonos időbélyegzővel egy tételt, és azt a nem tökéletesen leprogramozott app csak így tudja megjeleníteni

(#13180) ACE- válasza Thusor (#13178) üzenetére


ACE-
addikt

Még egyszer mondom, teljesen mind1 mit ír ott, a mögöttes számlán nézd a levonásokat, refund-okat, és biztos vagyok benne hogy ott az eredeti összeget visszakaptad, csak utána ismét levonták, jogosan.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13181) pictigjis válasza ACE- (#13180) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

hát, azért nem mindegy, hogy 5000 vagy 10000 forintot költöttél valahol. de írta is, hogy egyszer fizette ki, mert levonás-visszatérítés-levonás volt a sorrend, az eredeti költés összegét viszont megduplázta így az app

(#13182) Oliverda válasza Thusor (#13176) üzenetére


Oliverda
félisten

Ha van időd, illetve kellő angolod, megírhatnád az eseted a fenti topikba (akár képernyőfotókkal illusztrálva), hogy lehessen rá később hivatkozni a fejlesztőknek.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13183) atomka78


atomka78
tag

Sziasztok. Bocs ha már volt de nem találtam. Ha nekem elvileg ebben a hónapban lejár a kártyám akkor mi a teendő? Küldenek újat? Vége és rendelmem kell másikat? Köszönöm

(#13184) pictigjis válasza atomka78 (#13183) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ha nem jott cimegyeztezo email automatikusan, irnod kell a supportnak

(#13185) MADcat


MADcat
MODERÁTOR

Megint duplán vonunk hétvége van? :W
Kezd már ez nevetséges lenni.

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#13186) <Adamsky> válasza MADcat (#13185) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Épp kérdezni akartam, hogy kinél mi a szitu?
Én lassan újra elkezdtem használni (de kb. csak ott ahol senki sem látja :D) némi gyomorideggel fűszerezve, és az a helyzet, hogy eddig háromból, három alkalommal nem volt gond. Ami változott, hogy most nem a guglira van bízva a fizetés, hanem a Garmin órámra. Nem hiszem, hogy ez lenne az ok, de amit még megfigyeltem (bár ehhez még több tesztre lesz szükség) hogy mintha GarminPay-t használva nem lenne az az ordas nem különbség a fizetés sebességében mint Google Pay esetén a Curve és a Revolut között (utóbbi javára).

(#13187) pictigjis válasza MADcat (#13185) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

peched volt. sok tranzakcionk volt ezen a hetvegen, koztuk hat szamjegyu is, egyszer sem volt elutasitas/duplazas

(#13188) MADcat válasza pictigjis (#13187) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

Gondolom hétfőn jóváírják.

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#13189) Thusor válasza MADcat (#13185) üzenetére


Thusor
őstag

MVM gázszámlát szerettem volna fizetni online Curve kártyával. 24-es hibakóddal elutasították a tranzakciót, míg Curve levonta az összeget. De kb. 1 órán belül, miután reklamáltam már fordították is vissza a pénzt. Azt írták, hogy az oldalukon minden rendben volt, nem tudja mi lehetett, valószínű hálózati hiba az MVM oldalán.

AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

(#13190) kulu22 válasza <Adamsky> (#13186) üzenetére


kulu22
aktív tag

Pedig nem akartam itt menőzni, hogy nekem még szerencsére egyszer sem csinálta, de akkor lehet, hogy mégis összefüggés lehet, én is Garminnal használom, igaz csak heti néhány alkalommal. Nagyon ritkán ApplePay-el, de még ott sem volt gond (remélem nem most kiabáltam el).

(#13191) rushty


rushty
senior tag

Network error van mindig, most is? :F

Revolut meghívó pü-ben

(#13192) TrollBalint válasza <Adamsky> (#13186) üzenetére


TrollBalint
addikt

nekem Garmin órával is utasította már el, igaz nem a mostani hétvégén, meg az egy új hely volt, ahol előtte nem fizettem (ennek mondjuk nem kellene, hogy legyen jelentősége)
De tény, hogy Garminnal azért kevesebbszier futok bele, mint ha simán a kártyát tartom oda

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#13193) <Adamsky> válasza TrollBalint (#13192) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... nekem Garmin órával is utasította már el ... "
Én sem hiszem, hogy ezen múlt volna. Főleg mert van itt a topic-ban nem egy olyan példa, amikor online fizetés megy félre. Szóval inkább szerencsém volt.

" ... mint ha simán a kártyát tartom oda ... "
Neked így is sikerült már összehozni hibás (OK-nak jelzi az app, de a fizetés elutasításra kerül) fizetést. Én egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor használtam eddig a kártyát (99%-ban telefon...)

Sebesség: Te érzel különbséget telefonos és órás fizetés közt? Vagy te csak kártya vagy óra?

(#13194) ACE-


ACE-
addikt

Na nekem lett kártyacserém. Az új "Virtuális" kártyát beraktam asszonynak meg nekem, működött rendesen. Amikor megjött az új kártya más lejárattal meg CVC-vel, akkor azt csináltam, hogy a pay.google.com oldalon frissítettem a lejárati időt és a CVC-t asszony és én fiókomban is. Nem tudom hogy ennek köze van-e hogy működik, de azóta is működik nem kellett törölgetni, újra berakni a kártyát. Az asszony Mi Band 6-jába viszont nem lehetett lejárati időt átírni, ezért ott töröltem és az új adatokkal hozzáadtam, és gond nélkül ment, bár még fizetésre nem használta, de feltehetően az is menni fog. Így most minden happy, mindenhol tudok fizetni, és működik minden. Egyedül a VISA kártyára Gbit szar még mindig, nincs név és ezért nem írják jóvá a Vivid kártyán a visszatérítést, de már leszarom amúgy is 16-ig van csak SD-m...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13195) MADcat válasza pictigjis (#13187) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

Melyik kell nekem a dupla levonáshoz?

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#13196) pictigjis válasza MADcat (#13195) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ez, jó helyen jársz. mert gondolom, az elsőt elutasította, de levonta, és csak másodjára sikerült

(#13197) MADcat válasza pictigjis (#13196) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

Igen, igen. De melyik pont?

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#13198) Moleman válasza MADcat (#13197) üzenetére


Moleman
addikt

Én eddig "transaction issue"-val nyitottam a ticketeket, mind hamar megoldották.

(#13199) pictigjis válasza MADcat (#13197) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

azért mondtam, hogy jó helyen jársz, mert a declines teljesen jó :)

(#13200) MADcat válasza pictigjis (#13199) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

Jaaaa. Szőke mód: ON volt. :W :DDD

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.