Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12951) pictigjis válasza Impair1980 (#12950) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

pont azt, amit írtak: várj, mert magától meg fog oldódni

de néha tényleg azt érzem, feleslegesen szívatom magam az összefoglaló frissítésével, tiszta időpazarlás

(#12952) Impair1980 válasza pictigjis (#12951) üzenetére


Impair1980
aktív tag

Jogos! Lustaság fájna vagy ölne már nem lennék.... :R

(#12953) dredjudge84


dredjudge84
őstag

Van itt egyáltalán valaki rajtam kívül, akinek hibátlanul megy a curve? Én napi legalább 3 vásárlást mindig csinálok vele, de soha nem volt ilyen gondom. Hónapokig CIB bankkártya volt mögötte, most pár hónapja a TransferWise kártyával használom, de ilyen nálam továbbra sincs. Ha tényleg az lenne a megoldás, hogy valamikor túl sok kérés érkezik be egyszerre, és akkor van gond, akkor felvetődik bennem a kérdés, hogy én soha nem fizetek csúcsidőben?

(#12954) pictigjis válasza Impair1980 (#12952) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

most nem pont miattad, de ezt eléggé meguntam. szóval most már belenyúltam kicsit az összefoglaló kódjába, jó ronda így, de talán a felesleges kérdések most már megelőzhetők lesznek...

(#12955) Impair1980 válasza dredjudge84 (#12953) üzenetére


Impair1980
aktív tag

Telefonról vagy Samsung óráról használom én szinte mindig! Véleményem szerint nem a CURVE kártyával van a gond, hanem vagy a Samsung PAY vagy a Google PAY appal vagy magával a készülékekkel (Samsung S21, Watch 3). Sokszor csinálja azt, hogy túl gyorsan fizetek és ilyenkor kéri, hogy ismételjem meg, ilyenkor szoktak a gondok lenni....NFC hatótáv, vagy érzékenység...

(#12956) ollie válasza Impair1980 (#12955) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Véleményem szerint nem a CURVE kártyával van a gond

Ennek ellentmond az, hogy mindenkinél mostanában kezdtek megjelenni ezek a problémák, olyanoknál is, akiknél ilyen még nem volt.

***

(#12957) pictigjis válasza ollie (#12956) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

különösen augusztus vége és szeptember eleje (a szeptember 4-i karbantartásig) volt kiugróan megbízhatatlan

(#12958) Impair1980 válasza ollie (#12956) üzenetére


Impair1980
aktív tag

Azoktól meg kellene kérdezni, hogy használják. Ha magával a fizikai CURVE kártyával fizetnek, akkor lehetséges, de szerintem a többség valami APP alá beteszi (Simple PAY, Google PAY, Samsung PAY, Apple PAY) és akkor kezdődnek a gondok (NFC hatótáv, érzékenység, stb) De lehet rosszul gondolom.
De az én tapasztalatom ez!

(#12959) pictigjis válasza Impair1980 (#12958) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az elmúlt időszakban fizikai kártyával is ugyanúgy többször elhasaltak a tranzakciók sajnos. amint a curve rendszerei belassulnak a fizetések feldolgozása során, jönnek a (legnagyobb eséllyel) időtúllépésből fakadó elutasítások. a megfigyelések alapján különösen régi típusú termináloknál

(#12960) dredjudge84 válasza Impair1980 (#12958) üzenetére


dredjudge84
őstag

Én nem vagyok híve a gpaynek, de most megcsinálom, hogy beállítom és tesztelem.

(#12961) HoTDoG válasza pictigjis (#12942) üzenetére


HoTDoG
tag

"a bankod lekönyvelte, és majd fogsz kapni egy visszatérítést is"

Nem, nem kaptam volna visszatérítést ha nem jelzem. Majdnem 10 nap eltelt. A Curve visszaírt és nem kaptak semmilyen üzenetet/jelzést a kereskedőtől. Ez látszódott a Curve alkalmazásban is, hiszen nem volt "Decline"-ként jelölve, mint ahogy az hasonló esetekben lenni szokott.
Szóval úgy néz ki vannak esetek amikor nem oldódik meg magától. És ahogy írtam is, kellett bizonyíték, akár blokk, üzenet vagy a kereskedőtől üzenet formájában. Ma jeleztek vissza, hogy a blokk ellenében elindítják a jóváírást, annak ellenére, hogy a kereskedőtől nem érkezett ilyen jelzés.
Úgyhogy ha pár nap után sem láttok "Decline" (elutasítva) jelzést a Curve alkalmazásban a tranzakció mellett, akkor nem fog magától megoldódni és a bankod sem fogja jóváírni.

"és a curve ilyen, NINCS ticketszám meg ilyen sallangok, sose volt"

Oké, ettől függetlenül ez elég nagy hiány. Egyébként még aznap kaptam e-mail-ben visszajelzést és gyorsan reagáltak a válaszra is, szóval nem lett belőle probléma. Azonban egy komplex, elhúzódó ügy esetében kellemetlen lehet ha ticket hiányában egy új ügyintézőnél előről kell kezdeni a sztorit.

[ Szerkesztve ]

(#12962) pictigjis válasza HoTDoG (#12961) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

felesleges vitatkoznunk, legkésőbb a 10. napon elindult volna a visszatérítés, amit az appban a go back in time menüpontban is követhetsz. nem vártad ki, így a következtetésed is téves

soha nem fordult még elő olyan, amit írsz: a sikertelen tranzakció sikertelen tranzakció, aminek minden rendszerben nyoma van

amiről beszélsz, hogy "nem kaptak visszajelzést a kereskedőtől", az minden sablonlevélben benne van évek óta, hidd el. de ne csak nekem, a többieknek is :)

Úgyhogy ha pár nap után sem láttok "Decline" (elutasítva) jelzést a Curve alkalmazásban a tranzakció mellett, akkor nem fog magától megoldódni és a bankod sem fogja jóváírni.

ez meg félrevezetés, szóval lécci ilyeneket ne írj. ez a része az appnak, hogy mi declined és mi nem, mindig is ilyen volt, éppen nemrég tettem be az ezzel kapcsolatos (szintén több éves) sablont arról, hogy ezt a megjelenítési problémát jelezték a fejlesztőknek (csak sose javítják ki)

[ Szerkesztve ]

(#12963) <Adamsky> válasza Impair1980 (#12958) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"NFC hatótáv, érzékenység, stb"
Más nevében nyilván nem tudok nyilatkozni, de nálam tuti, hogy nem ezzel van gond. Egyszerűen annyira látványosan máshogy (értsd lassan) működik a Simple és a Curve szemben a Revolut-al, hogy azt zongorázni lehet.
Másképp: előbbi kettő k. lassú utóbbihoz képest. Ha, ugyanazt a mozdulatsort - telefonnal a kezemben - csinálom végig, akkor a Revolut már akkor "pittyen" és rajzolja a pipát a GPay-ben, mikor Curve még csak "ébredezik". Utóbbival gyakorlatilag végigviszem a mozdulatsort, ott van a telefon a terminál felett, és akkor "pittyen".
Szóval Revolut-al tényleg csak egy "suhintás". Ha pedig túl gyors lennék, akkor kapok valamilyen felkiáltójeles üzenetet, hogy kicsit lassítsak, és próbáljam újra.
All-in-all, én az "érzékenység / hatótáv" dolgot kizárnám, mert az 0. lépésben eldől: sikeres v. sem. A többi már a mögöttes szolgáltatáso(ko)n múlik.

(#12964) dredjudge84 válasza <Adamsky> (#12963) üzenetére


dredjudge84
őstag

Azt ugye tudod, hogy a curve plusz egy lépés?

Pl: Gpay - curve - revolut

Ez így dupla kommunikáció.

(#12965) <Adamsky> válasza dredjudge84 (#12964) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Tudom, és erre pictigjis is utalt már, de ezzel együtt se kellene szerintem ennyire lassúnak - de legfőképp instabilnak - lennie.
Te - vagy bárki más itt a topic-ban - egyébként vágja, hogy mi itt a folyamat?
Terminál → GPay → Curve → mögöttes kártya. Ez eddig OK, de a terminál kitől kapja a sikertelen fizetés választ, ha egyszer a Curve és a mögöttes kártya kibocsátója szerint is minden OK volt?

(#12966) pictigjis válasza <Adamsky> (#12965) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

pont ez a lényeg, hogy a terminál (a legnagyobb valószínűséggel) nem kap választ időben. a sikertelen fizetést maga a terminál generálja az "egyéb hiba" üzenettel, ami lényegében abból fakad(hat), hogy a terminálhoz nem ér vissza időkereten belül az információ arról, hogy minden OK

a curve-vel való fizetés lényegesen hosszabb folyamat, mint egy sima bankkártya esetén. a szerepek egyértelműek sima bankkártya esetén: van a kereskedői terminál, aminek nagyon leegyszerűsítve csak azt kell ellenőriznie, hogy a kártyához tartozó számlán van-e elég fedezet

ezzel szemben ha curve-vel fizetsz, több minden történik a háttérben. a kommunikációs lánc úgy épül fel, hogy első lépésben a curve-nek kell átvennie a kereskedői szerepet, vagyis létrejön a tranzakció közte és (mondjuk a példa kedvéért) a spar között. a spar szintén nagyon leegyszerűsítve a curve-től vonja le a pénzt, aki aztán tőled, de mindeközben gyakorlatilag ellenőriznie kell, hogy melyik kártyád van kiválasztva az appban, azon van-e elég fedezet, elfogadja-e a bankod a tranzakciót stb. közben be kell tenni az eredeti kereskedőnév elé a crv betűszót, gondoskodni kell az MCC-kód továbbításról, tényleg sokkal bonyolultabb és összetettebb folyamatról van szó. és ha mobillal vagy egyéb eszközzel fizetsz, a digitalizált kártyaszámok ellenőrzése és párosítása is szükséges. és így tovább, és így tovább. teljesen normális, hogy hosszabb ideig tart, csak az nem, hogy ha valamelyik rendszerük belassul, akkor tömegessé válnak az elutasított tranzakciók

(#12967) dredjudge84


dredjudge84
őstag

Én még arra tudok gondolni, hogy lehet valami köze a dolognak a 3g lekapcsoláshoz, mert a terminálok eddig azon működtek, a 2g meg jóval lassabb. És pont mivel ez egy hosszabb folyamat, így nem jön időben a válasz. Lehet hogy nálam Győrben azért nincs ilyen gond, mert itt még van mindenhol 3g. Ez csak egy elmélet.

[ Szerkesztve ]

(#12968) pictigjis válasza dredjudge84 (#12967) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

egyébként nekem is van egy olyan megfigyelésem, hogy az internetkapcsolat nagyon is fontos: az a spar, ahol sokszor belefutok elutasításba, nagyon szarul áll térerővel és mobilnettel, sokszor a myspar app sem indul el, hogy le tudjam csippantani a qr-kódomat

vagy másik példa: egy mélygarázsban lévő gokartpályán, ahol egyáltalán nem volt térerő, se mobillal, se érintéssel, se bedugva nem tudtunk curve-vel fizetni, mindet elutasította. szóval a curve akkor működik jól, ha minden feltétel egyszerre áll össze, ami kényelmetlen, de ez van

(#12969) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

aki mostanában várna kártyát: augusztus 24-én újragenerált kártya ma érkezett meg, kb. 2 hét volt tehát. az app szeptember 3-ra jelezte elég optimistán

szerk.: hm, egyelőre úgy tűnik, valami porszem csúszott a gépezetbe (nahát!). aktiváltam az újat, de kiírta, hogy sikertelen, ellenőrizzem a hálózati kapcsolatot - gyakori, ismert hiba. de az app újraindítása után láttam, hogy valójában megtörtént az aktiválás, mindenhol frissítettem is a kártyaadatokat, ahol kellett. mielőtt töröltem volna a régi kéket, ráfrissítettem az adataira, hogy tényleg likvidálva lett-e, de nem, még mindig élő kártyának tűnik az is. szóval most úgy tűnik, egyszerre két aktív fizikai kártya is hozzá van rendelve az accountomhoz, előre izgulok, milyen remek hibajelenségekhez vezet majd ez :)

[ Szerkesztve ]

(#12970) kircsi21 válasza dredjudge84 (#12953) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Jelen! :) Én csak pislogok itt a problémákat olvasva. Mióta sikerült hozzáadnom a G-Pay-hez a kártyát csak telefonnal fizetek és sehol semmi elutasítás, meg dupla levonás. Mondjuk szerencsére előtte sem volt (még G-Pay nélkül standard csomagban). Remélem így is marad!

Egyetlen hibám volt az utóbbi időben (ill. 2, de ugyanaz), hogy az eMag visszatérítések nem az eredetileg használt kártyára érkeztek vissza, hanem a Curve Cash-re GBP-ben. Minden más visszatérítés visszatalál az eredeti kártyákra, ezek nem... De ez szerintem valami Payu-s hülyeség lehet, nem a Curve sara.

[ Szerkesztve ]

(#12971) pictigjis válasza kircsi21 (#12970) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nagy mazlista lehetsz :)

felesegemnek most is jott egy decline a lidl-ben, szart se ert a vasarnapi karbantartas. vagy osszejon a fizetes, vagy nem, ugyanott vagyunk sajnos

(#12972) pictigjis válasza pictigjis (#12931) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ebben nem lett igazam sajnos. a felesegem lidl-je fel oran at volt pending a back in time mezoben, de utana siman aktivra valtott, ezuttal nem indult el automatikusan a refund. szoval ez a "pending transactions cannot go back in time" valojaban barmelyik iranyba atbillenhet. es ez most ot szamjegyu volt...

[ Szerkesztve ]

(#12973) <Adamsky> válasza pictigjis (#12972) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Akkor most mit fogsz tenni? Türelmesen vársz ~5-10 napot vagy azért - csak a biztonság kedvéért - rájuk (Curve support) rúgod az ajtót?

Egyébként ez - amit írtál - már végképp minden logikát nélkülöz.
" ... has been fully refunded ... " aztán mégsem. :(((

(#12974) zsola400 válasza pictigjis (#12968) üzenetére


zsola400
aktív tag

Ezt a gyenge térerőt cáfolnám, idén egyetlen elutasított tranzakcióm volt gpay, Óbudán szabadtéren, jól lefedett helyen. Lidll/Penny ahol gyenge a térerő app alig tölt be, sosem volt elutasítás gpay/kártya sem.

(#12975) pictigjis válasza <Adamsky> (#12973) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem igazan ertem, mi nelkuloz minden logikat? kicsit erthetobben lecci!

[ Szerkesztve ]

(#12976) pictigjis válasza zsola400 (#12974) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

de nem is azt mondtam, hogy rossz terero = garantalt elutasitas, jo terero = tuti siker. nekunk is volt tobb elutasitasunk jo tereroben is, de ettol a megfigyeles igaz: nalunk azt mutatja sok szaz tranzakcio tapasztalata, hogy gyengen lefedett helyen nagyobb ESELY van ra. de nyilvan nem tortenik meg mindig

[ Szerkesztve ]

(#12977) dredjudge84 válasza zsola400 (#12974) üzenetére


dredjudge84
őstag

Lehet hogy jó a térerő, de lehet csak 2g van 3g már nincs. A terminálok meg 4g-t nem tudnak.

(#12978) <Adamsky> válasza pictigjis (#12975) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... nem igazan ertem ... " - alatta írtam.
Figyelmesebben elolvasva, Te pending-et írtál ... én ezt értettem félre, ill. gondoltam arra, hogy refund-ról beszélsz. Mind1, elnéztem ... :R

(#12979) ACE- válasza dredjudge84 (#12977) üzenetére


ACE-
addikt

Ezt miből gondolod hogy 4G-t nem tudnak? Szertintem nagyon sok terminál vezetékes hálózatra van kötve eleve...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12980) pictigjis válasza ACE- (#12979) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az egyik kifozdeben van wifis is. jaj volt akkor mindenkinek, amikor beszart a router, es rajottek, hogy ujra kene inditani :)

(#12981) dredjudge84 válasza ACE- (#12979) üzenetére


dredjudge84
őstag

Onnan hogy ismerem a terminálokat. Mind mobilnetes 3g-s. Lehet hogy az újabbak már tudják a 4g-t, de az szerintem elenyésző.

Ráadásul a terminálok esetében nem úgy van hogy 20 fajtából lehet választani, hanem van kettő, aztán viszontlátásra.

(#12982) pictigjis válasza <Adamsky> (#12973) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

korábban írtam, hogy kis összeg nem zavar, ha "foglalja a helyet" a hitelkártya-keretből, öt számjegynél viszont be szoktuk jelenteni. most érkezett meg a feleségemhez a szokásos kopipészt sablonszöveg a visszatérítéses notificationnel együtt

I'm truly sorry you were charged in error. This happened because the merchant sent only an authorisation request for this transaction and didn't follow up with a message to confirm that the transaction has failed. This resulted in Curve unknowingly processing the payment anyway.

I've now refunded the failed transaction. In these instances, the transaction would have reversed automatically after 10 days, but since you've been in touch, I've been able to speed up the process. You should see your money back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.

Have a great day and feel free to drop us a message if there's anything else we can help with.

[ Szerkesztve ]

(#12983) Impair1980 válasza pictigjis (#12951) üzenetére


Impair1980
aktív tag

Sziasztok!

8. napon a Curve appba megjelent az egyik tételnél a teljes visszatérítés.
Tegnap viszont a feleségem az Aldiban fizetett és szintén 2x vonta le az összeget! (APPLE Pay)
Régebben ez nem volt ennyire gyakori....

(#12984) <Adamsky> válasza Impair1980 (#12983) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"Régebben ez nem volt ennyire gyakori.... " - ahogy írod: régebben.
Sajnos mostanában viszont ez a megszokott működés. Szóval vagy belekalkulálod, hogy adott esetben 2× fizetsz és 5-10 napig izgulhatsz, hogy visszakapod-e a pénzed (nekem megjött mind a 3, amivel gond volt) vagy használsz mást (én most Revolut-ra váltottam).

(#12985) Impair1980 válasza <Adamsky> (#12984) üzenetére


Impair1980
aktív tag

10 perce vásároltam a Lidl-be. Megint 2x vonta le. Kezd kommikussá válni?

(#12986) pictigjis válasza Impair1980 (#12985) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

en csak azt tudom javasolni, hogy akinek ez a kockazat nem fer bele, ne hasznalja a curve-ot. vagy hasznalja csak olyan tranzakcioknal, amiket kesobb at akar tenni masik kartyara. ha nem back in time-olnank nagyuzemileg, valoszinuleg nem is hasznalnank a curve-ot

de nagyon is lehet valami abban az elmeletben, hogy a 3g lekapcsolasa okoz gondokat itthon, mert a curve sajat forumat olvasgatva nincsenek ilyen elutasitos panaszok, plane tomegesen. nagyon furcsa

(#12987) dredjudge84 válasza pictigjis (#12986) üzenetére


dredjudge84
őstag

Akkor én vagyok az egyedüli kivétel. Én nem gbitelek soha csak nem akarok 4 kártyát cipelni. :)

(#12988) Somatom válasza dredjudge84 (#12987) üzenetére


Somatom
veterán

Nem vagy egyedül. Én sem Gbitelek. A kp. felvétel "ellensúlyozása" miatt vásárolok vele.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#12989) dredjudge84 válasza Somatom (#12988) üzenetére


dredjudge84
őstag

Én még arra se használom. Egyszer vettem vele fel 1000 Ft ot de csak hogy ki próbáljam.

(#12990) simati


simati
csendes tag

Sziasztok,

most váltottam/váltanék androidról apple-re, de máris problémába ütköztem. Nem találom az app store-ban. Van valakinek ötlete, hogy miért nem?

Amennyiben a weboldalról curve.com próbálom elérni, úgy azt írja, hogy App not available (This app is currently not available in your country or region.

(#12991) ACE- válasza dredjudge84 (#12987) üzenetére


ACE-
addikt

És annak mi az oka hogy ennyiféle kártyát használsz? Hitelkártyák?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12992) dredjudge84 válasza ACE- (#12991) üzenetére


dredjudge84
őstag

Nem azok. Kategorizálva vásárolok. Megvan hogy melyikkel mit fizetek ki. Miért?

(#12993) ACE- válasza dredjudge84 (#12992) üzenetére


ACE-
addikt

Mert nem tudok elképzelni olyan helyzetet, hogy összevissza vásároljak különböző bankokból... De persze én csak fizetésből élek, ha céges, egyéni vállalkozói, stb. költés miatt van, akkor jogos...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12994) Oliverda válasza ACE- (#12993) üzenetére


Oliverda
félisten

És ennek mégis mi köze a Curve-höz? :F

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#12995) ACE- válasza Oliverda (#12994) üzenetére


ACE-
addikt

Olvass vissza és megtudod...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12996) Oliverda válasza ACE- (#12995) üzenetére


Oliverda
félisten

Megtettem, és kiderült, hogy semmi. Az ilyesmit nyugodtan megbeszélhetnétek privátban is.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#12997) dredjudge84 válasza ACE- (#12993) üzenetére


dredjudge84
őstag

Valami ilyesmi a helyzet.

(#12998) evko


evko
aktív tag

Sziasztok!

Hogyan lehetséges az, hogy paypallal fizettem (geekbuying), de a paypalon curve kártya van regisztrálva.... A tranzakció sikertelen lett, a curva mégis levonta a full összeget a bankkártyámról. Ez náluk így normális?
A paypalon semmi nem látszik, 0 tranzakció (a régiek látszódnak)...

Szerintem ezt a curvét hagyagolni fogom most már, mert kezd elegem lenni ebből.

Mit kell ilyenkor tennem? Vagy várni a csodára? :W

Köszönöm szépen.

[ Szerkesztve ]

--- 2013...Ha valaki valami jó bizniszt tud, írjon rám mindenképp!!! ---

(#12999) zerodot válasza evko (#12998) üzenetére


zerodot
aktív tag

Olvasd el az összefoglaló kiemelt részét, már le sem kell nyitnod, fixen ott virít a lap tetején.

(#13000) <Adamsky> válasza zerodot (#12999) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Evko esete egy pöttyet más, mint a korábbi esetek. Legalábbis szerintem ez új dimenzióba helyezi az egész eddigi beszélgetést.
Eddig ugye a régi rossz terminálra, órára, telefonra, 3G hiányára gyanakodtunk, erre most itt van ez, ami sztornózza az előbbieket, és rávilágít arra, hogy tényleg a Curve-nél van gond, és nem is kicsi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.