Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12451) Fifi


Fifi
őstag

Csak az idetévedők miatt, hogy pozitív dolog is legyen a dupla terhelésekkel kapcsolatban:

Este kb. fél 9-kor feleségem mondja, hogy több hónap után tegnap megint volt dupla terhelés, jelezzem majd a Curve-nek. Appban ránézek és tényleg, de a mögöttes kártyán bankomnál már jóvá is írták maguktól a vásárlástól számítva ~3 óra múlva.


(#12452) pictigjis válasza Fifi (#12451) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

kicsit gyanús, hogy nekünk is az aldiban volt problémánk, hm

tegnap este tesztjelleggel kipróbáltam egy apple payes, 15e feletti feltöltést revolutra az x-es virtuális kártyával, és simán teljesült volna, szóval akár valami átmeneti fennakadás is lehet(ett) az aldiban

(#12453) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

hiba van a curve-nél

Issues processing transactions
New incident: Investigating
We’re aware of some issues affecting payment processing at the moment. We’re already looking into it but, we’re sorry to say, some of your purchases may get declined in the meantime.
This incident affects: Transactions processing and Mobile wallet and wearables (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay, etc).

[ Szerkesztve ]

(#12454) HoldfenyLuna válasza pictigjis (#12453) üzenetére


HoldfenyLuna
aktív tag

Vajon ez már megoldódott? A honlapon nem látok kiírást, de most akartam fizetni az Intersparba először Garmin órával, majd elutasítás után kártya bedug +PIN kóddal és nem ment. Ma egyébként fizettem vele packeta (apple pay) alkalmazásban, tegnap Lidlben (garminpay) gond nélkül. Csak a mai Spar. Illetve talán másfél hete órával egy másik Sparba nem tudtam fizetni, csak bedugósan.
Auchanban meg már lemondtam arról, hogy ezzel fizessek…

(#12455) pictigjis válasza HoldfenyLuna (#12454) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

biztosan nem oldódott meg, nem jött új értesítés azóta

és kivételesen ki van írva

[ Szerkesztve ]

(#12456) ACE- válasza pictigjis (#12453) üzenetére


ACE-
addikt

Észrevettem, nekem volt több decline...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12457) HoldfenyLuna válasza pictigjis (#12455) üzenetére


HoldfenyLuna
aktív tag

Köszi, én itt kerestem. Nem ismertem ezt az oldalt. Mindenesetre írtam nekik, mert nekem 5-én is volt egy anomáliám.

(#12458) kircsi21 válasza ACE- (#12383) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Ez megoldódott már nálad?

Én napok óta próbálgatom oda-vissza, de sehogy sem akar működni... Ugyanúgy "beállítás folyamatban" státuszban van. Már próbáltam törölni mindent, Wallet-et újrapakoltam párszor, de semmi eredmény :(. Ráadásul ha gépen nézem a fizetési beállításokat, akkor a Curve nincs is ott, csak telefonon. Újra hozzáadás megakad azzal a címszóval, hogy ez a kártya már hozzá lett adva. Törölni pedig nem is lehet, ott van fixen. Kínomban már megpróbáltam a Revolutot hozzáadni, az simán ment, tehát nem a telefonnal vagy szoftverrel van gond, hanem a Curve-vel (gondolom én).

(#12459) pictigjis válasza pictigjis (#12453) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

Incident status: Monitoring
A fix has been implemented and we are monitoring the results.
Time posted
Aug 12, 17:36

(#12460) ACE- válasza kircsi21 (#12458) üzenetére


ACE-
addikt

Most úgy megy, hogy mindenhonnan töröltem a kártyát, és a Google Wallet-be a Curve-ből adtam hozzá a kártyát, így működik. A pay.google.com -on pedig szintén hozzá lehet adni manuálisan is.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12461) pictigjis válasza pictigjis (#12459) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

lidl: mukodott mobillal
fagyizo: szinten

most 10 percen belul mindketto

[ Szerkesztve ]

(#12462) pictigjis válasza pictigjis (#12461) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

This incident has been resolved.
Time posted
Aug 12, 19:08

(#12463) the radish válasza pictigjis (#12453) üzenetére


the radish
senior tag

Ma, 14:06
MOL először elutasította, másodszor ment. Viszont a CURVE-ban, minkettőt "OKÉsnak" látom, az OTP-ben meg mindkettő "könyvelés alatt".
Van ilyenkor teendőm, vagy valahogy kiderül az egyik elutasítás és megoldódik?

Eddig egy alkalommal történt hasonló (SiMPLE online fizetés, nem Gpay), de ott a SIMPLE appban sikertelennek volt feltüntetve a visszautasított tranzakció és pár nap elteltével vissza is került a számlára a pénz.

[ Szerkesztve ]

(#12464) kircsi21 válasza ACE- (#12460) üzenetére


kircsi21
csendes tag

És tényleg, Curve-ből indítva sikerült egyből hozzáadni. Nagyon köszi! :R

Mondjuk a kártya becenévre a már emlegetett "Hoppá"-t hozza, de annyi baj legyen :). Ja, és a Google fiókban most kétszer szerepel a Curve kártya, az egyik a most hozzáadott működőképes(nek tűnő) és az eddigi, ahol a "Beállítás folyamatban" megjegyzés van. Azt sehogy sem tudom eltüntetni... De ha működik így a Curve, akkor nem zavar.

[ Szerkesztve ]

(#12465) fogkefe21 válasza pictigjis (#12452) üzenetére


fogkefe21
kezdő

Nem olvastam a topikot pórul jártam én is ma ezzel a dupla levonásával. Egyszer Aldi egyszer Homasita. Pár ezer forint csak. Lassan ott tartok, hogy nem merem már használni a kártyát. Látom neked válaszoltak. Szerinted kell nekik írni vagy maguktól vissza fogják utalni a pénzt?

(#12466) zerodot válasza fogkefe21 (#12465) üzenetére


zerodot
aktív tag

10 napon belül vissza kellene kapnod automatikusan, de ha írsz nekik lehet hamarább meg lesz.

(#12467) pictigjis válasza the radish (#12463) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

legkésőbb 10 nap múlva az elutasított tranzakciót vissza fogják utalni automatikusan. ilyenkor a go back in time-nál látható válik a "this transaction has been fully refunded..." szöveg. ha már most is ott van, nincs teendőd. ha nincs ott, a folyamat meggyorsítható, ha írsz a supportnak

(#12468) pictigjis válasza fogkefe21 (#12465) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ismétlem ezt a hozzászólást :)

én csak öt számjegyű összegnél írok, az automatikus visszautalás akár hamarabb is megtörténhet, mint 10 nap

(#12469) niklebi


niklebi
senior tag

Ezek a dupla vásárlások azért elég érdekesek. A múlt héten kétszer is volt ilyenem. A Curve +Samsung Pay elutasítva, fizettem a mögöttes kártyával. A héten nézem az Erste mind a kettőt levonta. Náluk már reklamáltam és 10 nap után írok a Curve supportnak is . Ma délután negyed kettőkor fizettem az étteremben ahol minden nap eszek. Elutasította a vásárlást 074-es hibával, de a Curve és az Erste is küldte, hogy a fizetés sikeres volt. Megmutattam nekik, hogy a bankok szerint a vásárlás sikeres és nem fizettem másodszor. Haza érve mindenhol a Curve +Erste George + Samsung Pay sikeresnek írta. Ugyan így volt a 2 múlt heti vásárlásnál is, ahol nem kaptam semmilyen elutasítást közlő papírt. Szerintem ez mindegyik terminál hiba miatt volt, de eddig mindig vissza kaptam a pénzemet. Most fordult elő közel 3 év Curve használattal, hogy mindkét terhelést levonta.

[ Szerkesztve ]

(#12470) Fifi válasza pictigjis (#12468) üzenetére


Fifi
őstag

(#12471) ACE- válasza kircsi21 (#12464) üzenetére


ACE-
addikt

Feleségem telefonjára bankkártya adatokkal tökéletesen aktiválódott és nevet is lehet változtatni, ki érti ezt ...

Na, feleségem kártyájával ugyanez a hiba, a saját kártyája csak Curve-ből adható hozzá, viszont nálam simán megy kártya adatokkal... Ki érti ezt...

[ Szerkesztve ]

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12472) zerodot válasza ACE- (#12471) üzenetére


zerodot
aktív tag

Revolut GPay topupnál megjelenik/kiválasztható ezek közül bármelyik Curve kártya is?

Nálam ott van a listában, de inaktív (szürke) és azt írja alatta "Not accepted here". Míg a régi blue kártyámmal nem volt ilyen gond, lehetett használni GP-s topupra.

(#12473) dredjudge84


dredjudge84
őstag

Én olvasom a sok kommentet, és csak ámulok. Napi háromszor fizetek a kártyával, de nálam soha nem fordult elő se dupla levonás, se elutasított tranzakció. Fb-n is sokan panaszkodnak. Érdekes.

(#12474) Thusor válasza dredjudge84 (#12473) üzenetére


Thusor
őstag

Ez csupán csak szerencse kérdése. Mint ahogy valakinek már 3 óra után visszafizetik a dupla levonást, másnak meg 10 nap után. Ebből sokmindent nem lehet levonni. Ugyanakkor aggasztó, hogy mostanában elszaporodtak ezek a problémák. Jó lenne ha tudnának ezzel mit kezdeni, mert normál banknál ilyen nem fordul elő, hogy duplán vonnak és utána 10 napig ülnek a pénzen mire rájönnek, hogy jé dupla tranzakció. De kiváncsi leszek nálam mennyi idő lesz. Jelenleg már több mint 5 napja várok a visszatérítésre.

AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

(#12475) the radish válasza pictigjis (#12467) üzenetére


the radish
senior tag

Köszi! :R

(#12476) kircsi21 válasza zerodot (#12472) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Megnéztem most és nálam csak a Revolut-ot mutatja GPay topup-nál, egyik Curve kártyát sem.

(#12477) fogkefe21 válasza pictigjis (#12468) üzenetére


fogkefe21
kezdő

Köszi szépen írtam nekik azért a biztonság kedvéért. Azt mondták 1-5 nap alatt vissza fogom kapni. Aztán megkérdeztem, mi lett volna ha nem írok, automatikus a visszatérítés, de arra már nem válaszoltak. :)

Az biztos most egy ideig pihentetni fogom ezt a kártyát...

(#12478) pictigjis válasza Fifi (#12470) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

igen, de ez mas eset. mert elofordul, hogy az elutasitas es terheles ellenere a curve rendszere eppen jol mukodik, es azonnal megtortenik a refund is. ilyenkor mar a penztartol valo tavozas utan (de legfeljebb 20-30 perc mulva) latszik az appban a gbit mezonel a "this payment has been fully refunded..." szoveg. ha ez ott van, onnan mar a terhelt kartya bankjan mulik, mennyi ido alatt irja jova a visszateritest, itt ez extrem gyors volt. a kh-nal legkorabban a kovetkezo munkanapon latszik a jovairas

mindig csak akkor van baj, ha az elutasitott, megis terhelt koltest mondjuk fel-egy oraval a decline utan is engedne back in time-olni az app, abbol mar biztosan lehet tudni, hogy porszem csuszott a gepezetbe. ilyenkor lehet irni, vagy kivarni a korrekcios 10 napot. volt olyan elutasitas ellenere terhelt tranzakciom, amit kb. orara pontosan 10 nap alatt refundolt a rendszer

[ Szerkesztve ]

(#12479) ACE-


ACE-
addikt

Érdekes, per pillanat ha nincs aktiválva az érinteses fizetés, vagy app-bol van hozzáadva, akkor nem működik a Gpay topup.... De pl. wise kártyát app-bol nem is lehet aktiválni, csak kártya adatokkal. Erste kártyát is csak George-bol lehet hozzáadni, mert kártya megadásánál csak egy, "ön kezdemenyezte a kártya hozzáadását..." sms-t küld, validáló kódot nem, Curve ahogy korábban írtam, csak úgy megy... nem működik túl frankón ez az egész...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12480) ACE-


ACE-
addikt

Más kérdés, volt már valakinek Zen-ről Gbit más kártyára, mennyi idő múlva jelent meg a számlán?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12481) zerodot válasza kircsi21 (#12476) üzenetére


zerodot
aktív tag

Ja igen, először nálam sem mutatta a topupnál egyáltalán (Curve appból a GWallethez adva). Sőt online GP fizetésnél sem - ott viszont hozzá lehetett adni újból a kártyaadatokkal (gondolom ez ugyanaz lehet, mint a pay.google.com-on hozzáadni). Na ezután már megjelent a topupnál is, csak ahogy fentebb is írtam, inaktív.

Nem tudom ez az új Curve kártya miatt van-e (az előző amúgy nekem még UK bines volt...) vagy az új GWallet miatt, ami ugye szintén mostanában váltotta le a GPay appot...

(#12482) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

csak érdekesség gyanánt: otp-s automatánál vettem fel kp-t apple pay használatával (új x-es kártya magyar binnel). az atm már nem is eurót ajánlott fel potenciális (lehúzós) másik pénznemnek, hanem usd-t... eszem megáll

[ Szerkesztve ]

(#12483) kapasz


kapasz
tag

Most éppen fizikai kártyára is, GWalletre is sorozatos decline, sehogy sem működik. (tegnap még jó volt)

[ Szerkesztve ]

(#12484) szpeti40


szpeti40
addikt

Sziasztok!

Elsőnek fizettem volna a Curve-el, Garmin Pay-el, de a terminál elutasította a fizetést 2x próbálva sem ment. Gondoltam majd akkor a curve appban is elutasitva lesz, de nem.
Mind a 2 fizetést levonta a curve appban mostmár nem pending, a george appban (mivel erste kártya van mögötte), ott még csak zárolva van.
Kezdjek el emailt írni, vagy várjak még, hogy az erste-nél is levonja-e?

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#12485) kapasz válasza szpeti40 (#12484) üzenetére


kapasz
tag

Ersténél valószínűleg zárolásban marad az összeg, amíg le nem jár a 14 nap.

Ha ennél sürgősebb, írhatsz nekik, de a Curve nem biztos, hogy válaszol, az Erste sem kapkodja el, betartják a határidőket.

A pénz mindig vissza szokott jönni, ezen nem izgulnék.

(#12486) szpeti40 válasza kapasz (#12485) üzenetére


szpeti40
addikt

Köszi, akkor nem izgulok, csak meglepődtem hogy elutasitotta a terminál, előző nap online fizetésnél jó volt a kártya :F
Annyi, hogy véletlen a kártyát a curve appban található curve kártya számának utolsó 4 számjegyével aktiváltam be, nem a fizikaival... Ugye írta, hogy ezek után a curve kártya adatai megváltoznak, meg is változtak.
Miután ezt megcsináltam, utána jutott eszembe, hogy nem így kellett volna, ezzel nagyon elrontottam volna?
De akkor neten miért tudtam vele fizetni?

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#12487) zerodot


zerodot
aktív tag

A virtuális és fizikai kártya száma ugyanaz, csak a lejárati dátum és a CVC kód különböznek. Úgyhogy nem rontottál el semmit, a fizikai kártyáról is ugyanazt a négy számjegyet olvastad volna le.

(#12488) szpeti40 válasza zerodot (#12487) üzenetére


szpeti40
addikt

Ahh, szuper köszi a választ, akkor viszont fogalmam sincsen, hogy a lidl-ben miért lett elutasítva a garmin pay fizetésem :F

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#12489) zerodot válasza szpeti40 (#12488) üzenetére


zerodot
aktív tag

Ha kicsit visszaolvasol, láthatod hogy mostanában elég sok elutasítás van, szóval nem vagy ezzel egyedül.

(#12490) lkristóf válasza zerodot (#12489) üzenetére


lkristóf
senior tag

Ma nekem is elutasította a fizetésem, revolut kártya van mögötte, ott egyből vissza tudtam kérni a pénzt. De akkor lehet hanyagolni fogom a curve-t ha mostanában ennyire bizonytalan.

(#12491) pictigjis válasza lkristóf (#12490) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

én aztán tényleg elég jól tudom, hogy mennyire szerencse kérdése ez, de bolti vásárlásoktól (apple pay) kezdve online költéseken át készpénzfelvételig mindenféle tranzakciónk volt ma (10+), és kivételesen hibátlanul működött minden

kicsit tanácstalan vagyok ezt a sok mai hibát olvasva, de lehet, a curve-google vonalon van valami komolyabb fennakadás

[ Szerkesztve ]

(#12492) ACE- válasza pictigjis (#12491) üzenetére


ACE-
addikt

Ma este feleségem -hez berakott GPay-el hibátlanul ment 2 vásárlás is... Viszont a fizikai kártyám érintéssel már két helyen is nem ismerte fel a terminál... az előzőt még tárcán keresztül is...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12493) nesh20


nesh20
aktív tag

Sziasztok!
Szeretnék igényelni egy ingyenesen elérhető curve kártyát. Az applikációt letöltöttem, pár adatot megadtam, viszont, a címem kitöltésével akadt egy kis problémám. A legfelső rész nekem sajnos nem egyértelmű. Building name/number. Tudnátok nekem segíteni, hogyan kell megfelelően kitölteni? Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget.

I am a Man of Fortune, and I must seek my Fortune.

(#12494) pictigjis válasza nesh20 (#12493) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

oda írd be a házszámot, a következő sorba meg csak az utcanevet. teljesen jó lesz úgy is

(#12495) madagaszkar


madagaszkar
tag

Sziasztok!
Tegnap az egyik Penny üzletben nekem is kétszer elutasításra került egy vásárlásom, a bank viszont szépen levonta mind a kétszer, harmadszorra sikerült fizetnem a Simple alkalmazással, így végül is háromszor fizettem ki a vásárlást. Közel fél éve használom a kártyámat, főleg órával fizetek, de eddig ilyen gondom nem volt. Visszakapom a pénzem szerintetek, vagy kezdjek el aggódni? Esetleg írjak a supportnak? Ha írnom kell akkor azt hol tehetem meg? Köszönöm a segítséget előre is.

(#12496) pictigjis válasza madagaszkar (#12495) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

kerlek olvass vissza par hozzaszolast, minden ki fog derulni

(#12497) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

egyre inkabb ugy tunik, hogy a x-es virtualis kartya nalunk (apple pay) sajnos csak 15e alatti mobilos fizeteseknel mukodik... ma 17600-at probaltam fizetni, persze elutasitva es terhelve (annak ellenere, hogy a walletben azonnal refunded statuszt kapott, de ez nem szokta zavarni a curve rendszereit). 15e felett eddig 3/3 a decline arany, szoval egyertelmunek tunik sajnos a helyzet. de 15e alatt kivaloan mukodik, ott meg 100% a sikeressegi rata... parades, na

a regi fizikai legalabb mindig mukodik

[ Szerkesztve ]

(#12498) Thusor válasza Thusor (#12474) üzenetére


Thusor
őstag

Mivel ígértem, hogy leírom ha van fejlemény a duplikátumos fizetés kapcsán, így jelezném, hogy a mai nap folyamán (kicsit több mint 7 nap után) visszafizette a Curve a dupla fizetéseket, már látom az Erste kártyámon zárolva, de még a banknak ugye jóvá kell írnia.

AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

(#12499) szpeti40 válasza Thusor (#12498) üzenetére


szpeti40
addikt

Írtál valakinek, vagy magától rendeződött a dolog?
Bocsi, lehet írtad már, de nem olvastam végig a topikot :B

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#12500) dredjudge84


dredjudge84
őstag

Azért ez így elég gáz. Tudom, curve-t nem épp a szegények használnak, de pl befizetsz vele számlát, vagy vásárolsz egy nagyobbat, elutasitják, de valójában beterhelték az összeget, és nincs már annyi pénzed, hogy megegyszer kifizesd, és 10 nap a refund, azért az para.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.