Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12651) Somatom válasza DrKapocs (#12650) üzenetére


Somatom
veterán

Ettől még nem fogok dolgom végezetlenül hazakullogni csak azért, mert valahol csak kp. -ben lehet fizetni.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#12652) dredjudge84 válasza axioma (#12648) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ilyen erővel a kripto is erősíti a feketegazdaságot.

(#12653) ollie válasza dredjudge84 (#12652) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

És amúgy valóban.

***

(#12654) pictigjis válasza dredjudge84 (#12652) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

és pontosan ezt is csinálja, ugye nem voltak ezzel kapcsolatban illúzióid?

(#12655) dredjudge84 válasza pictigjis (#12654) üzenetére


dredjudge84
őstag

Mire gondolsz?

(#12656) pictigjis válasza dredjudge84 (#12655) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

leginkább arra, hogy ideje befejezni az offolást

(#12658) hakos1987


hakos1987
őstag

No, 4 nap után visszaírt az ügyfélszolgálat (chat), hogy továbbítják a problémámat egy "csapatnak"... Közben pont ma lekönyvelték a készpénzfelvételt, azaz már nem zárolva van az összeg.... Tuti, hogy megoldódik ez így?! :F Kezdek aggódni... Elvileg az OTP-nél megvan a bejelentésem, hogy rossz volt az ATM... talán nem bukom a pénzt így :U Amíg zárolva volt, csak bíztam benne, hogy automatikusan visszakerül ha letelik az idő.... Bankomat még mindig nem kell keressem?!

[ Szerkesztve ]

Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)

(#12659) pictigjis válasza hakos1987 (#12658) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

teljesen biztos, hogy a pénzedet semmiképp sem fogod bukni. elhiszem, hogy kellemetlen, én is voltam már ilyen helyzetben egy mkb-s atm meghülyülése miatt, de legkésőbb a 10. napon el fog indulni a visszatérítés. most, hogy továbbították a bejelentésedet, valószínűleg hamarabb is.

(#12660) hakos1987 válasza pictigjis (#12659) üzenetére


hakos1987
őstag

a 10. napon mitől menne automatikusan? Zárolásnál még azt mondom, hogy feloldódhat, de most ezt lekönyvelték rendesen... Kíváncsi vagyok, még hány nap kell a Curve ügyfélszolgálatának és mit tudnak csinálni... Bocs a siránkozásomért.... :O

Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)

(#12661) pictigjis válasza hakos1987 (#12660) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

attól, hogy így vannak beállítva a curve rendszerei. tapasztalati úton is többszörösen vissza van igazolva, másrészt jó eséllyel a support sablonválaszában is benne lesz, amit rajtam kívül már többen is megkaptak

"In these instances, the transactions would have reversed automatically after 10 days."

(#12662) hakos1987 válasza pictigjis (#12661) üzenetére


hakos1987
őstag

Oké, csak (szerencsére) nincs tapasztalatom még ezen a téren. A próféta beszéljen belőled! :R

Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)

(#12663) ACE-


ACE-
addikt

5 napja üzentem a support-nak, azóta sincs válasz... ez már lassan vicc kategória...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12664) pictigjis válasza ACE- (#12663) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

katasztrofalisan lassu most az ugyintezes valoban, nalam sincs meg erdemi megoldas. ennyit kaptam ezzel kapcsolatban privatban

The support team are experiencing high volumes of messages again which has reduced their ability to respond as quickly as we’d all like but they’ll be in touch as soon as possible.

[ Szerkesztve ]

(#12665) szpeti40


szpeti40
addikt

Sziasztok!
2 hete rendeltem meg a curve kártyát, de még mindig nem jött meg, a revolut ha jól emlékszem itt volt pár nap alatt.
Vagy ennyi idő szokott lenni?

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#12666) pictigjis válasza szpeti40 (#12665) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

jelenleg több mint két hét a kártyák szállítási ideje, inkább hárommal kell számolni

(#12667) Impair1980


Impair1980
aktív tag

Sziasztok! Októberben jár le a kártyám. Automatikusan küldik az újat? Jelrnleg az ingyenes kártyám van, megéri X-re váltani?
Nagyon köszönöm!

(#12668) HoldfenyLuna válasza ACE- (#12663) üzenetére


HoldfenyLuna
aktív tag

Nekem ma válaszoltak egy 12-i levelemre, amit kártyacsere miatt írtam (uk bin), és egy kicsit nehezen jött nekik össze, mert az új kártyám még csak digitális, de írják, hogy ha baj van, használjam az eddigi fizikai kártyám, amit amúgy már nem tudok, szóval majdnem. Szóval várom a 10-25 munkanapos ideérkezést, de már legalább úton van.

Egy dupla charge miatt (illetve az elsőt a terminál elutasította, közben meg sikeres volt) inkább írtam nekik, biztos, ami biztos, nem várom meg a 10 napot, meg egy napra rá írtak és utaltak pénteken, ami ma meg is jött.

Szóval én azt mondom, türelem, segítőkészek, de biztos valami van, ami miatt most ez így sikerül nekik.

(#12669) pictigjis válasza Impair1980 (#12667) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

elvileg automatikusan kuldik, elotte erkezik egy email is, hogy jo cimre kuldik-e

neked kell eldonteni, megeri-e. ha rendszeresen hasznalod a back in time-ot, vagy tobb mint ket kartyat hasznalnal a curve alatt, nem is tehetsz mast

(#12670) Impair1980 válasza pictigjis (#12669) üzenetére


Impair1980
aktív tag

Nagyon köszönöm a válaszod! Még gondolkodom rajta! Szép estét!

(#12671) Terentius


Terentius
őstag

Curve app másnak is folyamat network errort meg something went wrong-ot ír?

Másik kérdésem:
Revolutra akartam tenni 3 dollárt Curve kártyával, erre a 3DS azonosítás 3x is hibára futott és elutasította a tranzakciót azzal, hogy adja meg a helyes számlázási cím irányítószámát úgy, ahogyan a banknál regisztrálva van. Az OTP kártyáról levonta a pénzeket. Nem tudom mit lehet tenni, ezeket automatikusan visszakapom?

[ Szerkesztve ]

Poco F5 12/256 Gb

(#12672) pictigjis válasza Terentius (#12671) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem teljesen világos, hogyan akartál 3 usd-t feltölteni, miközben 20 a minimum normál feltöltésnél, valami pénzbekérős megoldásról van szó? az összefoglaló végén erre is van amúgy egy tipp...

(#12673) zerodot válasza pictigjis (#12672) üzenetére


zerodot
aktív tag

Gondolom pénzbekérős linken keresztül, ott kéri az irányítószámot. Nekem ugyanez volt egyszer, mikor a pár fontnyi curve cashbacket akartam revolutra rakni. Írtam a curve supportnak, aztán pár napon belül visszaírták a cash egyenlegemet. A rossz irányítószám probléma már nem tudom hogy oldódott meg...

Terentius: ez nem a saját curve/otp kártyád? Vagy miért nem a normális módon topupolsz, a revo appban hozzáadva a megfelelő kártyát?

[ Szerkesztve ]

(#12674) silver-pda


silver-pda
aktív tag

Helló!
Ha a Curve kártya mögött Wise van, akkor a Curve kártyás pénzfelvét Wise-nál vásárlásnak számít? Revolut esetén olvastam, hogy az vásárlás.

(#12675) pictigjis válasza silver-pda (#12674) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

mindenhol vásárlásnak számít

(#12676) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

a "manage your plan" menüpontban másnál is eltűnt az évszám a következő fizetés dátumánál?

(#12677) zerodot válasza pictigjis (#12676) üzenetére


zerodot
aktív tag

Nálam ott van androidon.

(#12678) pictigjis válasza pictigjis (#12567) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

na, akkor ide visszakanyarodva: jó pár napig tartott, de az imént végre generáltak nekem egy új kártyát, ez már ismét 5574 4489-es tartományú HUN BIN personal debit kártya. még vasárnap azt írták, azért kaptam business kártyát, mert állítólag automatikusan mindenki ilyet kap, aki "freelancert" jelölt meg a regisztrációja során. nos, lehet, hogy évekkel ezelőtt félreklikkoltam az "employee" szó helyett, de az összes korábbi kártyám így is personal volt, szóval franc se érti, hogy sikerült ezt összehozni

mindegy, némi cseszegetés és többszöri bejelentés után sikerült elérni, hogy generáljanak új kártyaszámot. az előző amúgy már csomó hülyeséget csinált apple pay alatt (fizikait ugye eleve nem is akartam aktiválni, hogy legalább a régi kék működjön tovább), múlt hét csütörtök óta például egyáltalán nem frissült a tranzakciólista a walletban. tegnap kitöröltem, hozzáadtam újra, a fagyizós délutáni költésnek ismét nyoma sem volt

a legjobb, hogy most a kártya újragenerálása után a walletban automatikusan frissült a kártya: visszaállt a régi, kék dizájn (nem is értem), és így már megjelent a tranzakciós listában a tegnapi fagyizós költés (ezt még kevésbé értem). lényeg, hogy ha más is véletlenül business kártyát kapna mostanában, kérjen újat mindenképp, mert ezekkel valami alapvető probléma van

(#12679) pictigjis válasza zerodot (#12677) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

akkor lehet, ez nálunk (feleségemnél is így van) valami egyedi beállítás az ajándék x előfizetés miatt, és csak így tudták megoldani...

[ Szerkesztve ]

(#12680) pictigjis válasza Fifi (#12451) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az mkb tényleg nagyon gyors: reklamáltam egy elutasított, de terhelt tegnapi költést, a curve support ma, pár órával később manuálisan refundolta, és kb. azonnal meg is jelent az mkb-s számlatörténetben

de arra gyanakszom, ilyenkor csak a pozitív zárolást is ugyanúgy megjeleníti a rendszer azonnal, mint a költéseket (negatív zárolások). mondjuk, ez a gyakorlat igazán lehetne általános, például az mnb ilyeneket is előírhatna kötelezően a bankoknak...

[ Szerkesztve ]

(#12681) stingy2


stingy2
senior tag

Sziasztok, 07.06-án regisztráltam, le is vonták a kártya kiküldés díját, és egyelőre ennyi. Lassan eltelik 2 hónap és semmi. Mondjuk nem létszükséglet, de ha ennyire suttyók, akkor asszem nincs miről beszélni...Szóval szerintetek várjak türelemmel, vagy irogassak az üfszolnak?

INTJ

(#12682) unicumnext válasza stingy2 (#12681) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Hát ez bizony már rég ügyfélszolgálat.

(#12683) pictigjis válasza stingy2 (#12681) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem hiszem, hogy ok hibaztak volna, az a kartya szimplan elveszett

(#12684) pictigjis válasza pictigjis (#12678) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az újabb kártyacsere után továbbra is működik a (rendszerben utolsó aktiváltként létező) régi kék fizikai kártya (online és érintéssel is teszteltem). az új virtuálissal szintén fizettem ma mobillal, ezúttal be is került a tranzakció a kártyatörténetbe a walletban. gondolom, ez az új virtuális is csak 15 ezer alatt használható apple pay esetén (az új fizikai aktiválásáig), de majd kipróbálom, ha esetleg úgy adódik

szóval az elvesztegetett pár héttől eltekintve nagy veszteség nem ért

(#12685) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Sziasztok, ma kölcsönadtam feleségemnek a curve kártyát, hogy vegyen fel pénzt.
OTP automata bankfiókban.
09:59 otp atm 5000ft sikeres
10:01 bkk automata 3.000ft pending
10:02 otp 10.000ft declined uncorrect pin
10:02 otp 10.000ft declined uncorrect pin
10:02 otp 10.000ft declined uncorrect pin, pin suspended

Első kettő tranzakció feleségem volt, utolsó háromról pedig nem tud semmi, kártya nála, nem került ki a kezéből.
Mi történhetett?

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#12686) pictigjis válasza Zirowe (#12685) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

azt nem tudom, mi történhetett, de valami nagyon rossz dolog. sajnos csak azt tudom javasolni, hogy appban kártya zárolása, és új igénylése azonnal

(#12687) ACE- válasza Zirowe (#12685) üzenetére


ACE-
addikt

Egy bejelentést megér az OTP felé, mert valószínű a 09:59-es ATM-nél leklónozták a kártyát. Vagy a BKK automatánál is Chip-el/mágnescsíkkal használta?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12688) warcat válasza Zirowe (#12685) üzenetére


warcat
veterán

Nem értek hozzá, de amiről csak hallottam és ráillik az esetre, hogy a mágnesszalagról leolvasták a kártyaadatokat (az automatán elhelyezett extra eszközzel) és megpróbálták használni a másolatot.

A 10k összeg csak a gyors próbák miatt volt, ha bejön a 3 leggyakoribb pin akkor ment volna a nagyobb összeg.Ha biztos, hogy nem tőletek származott a dolog akkor érdemes lenne értesíteni az üzemeltetőt ahol megtörténhetett a dolog.

EA: It's in the crate!

(#12689) pictigjis válasza warcat (#12688) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

de az ilyen bejelentések előtt a curve-kártya zárolása legyen az első, ezek csak ezt követően történjenek (szerintem inkább a bkk-automatánál történhetett, ha oda is be lett dugva, bár franc tudja. akárhol is volt, iszonyú gyorsan ment minden a próbálkozásokkal együtt...)

[ Szerkesztve ]

(#12690) ACE- válasza warcat (#12688) üzenetére


ACE-
addikt

Sőt, ATM-nél még az is előfordul hogy kamerát is raknak be hogy lenézzék a PIN kódot. Viszont valóban gyors volt, ez akár olyan is lehet hogy valami mobil eszköz van kapcsolva a kütyühöz.
Bár nem tudom hogy a mágnescsíkot valahol elfogadják-e. Ezek már nem úgy működnek hogy a mágnescsíkot hiába húzzák le, kiírja a terminál hogy dugd be mert chip-es kártya csak chip-el működik? A chip meg elvileg hamisíthatatlan, illetve nem lehet csak úgy leolvasni, mint a mágnescsíkot...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12691) UHHH válasza Zirowe (#12685) üzenetére


UHHH
senior tag

Ez egy nagyon fura story, majd írd meg, hogy mi lett. :(

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#12692) hakos1987 válasza pictigjis (#12680) üzenetére


hakos1987
őstag

Nem rinya, de továbbra is csak várok a levont 70 ezremre... 🙄 A chaten jött ugye, hogy majd emailben tájékoztatnak, de semmi... A tranzakció több, mint 1 hete volt. Azóta nem mertem felvenni vele kp-t, de hogy őszinte legyek, ez a sz.rakodás, bizonytalanság nagyon nem tetszik... Hogy egy support 1 hét alatt 2 sort bírt magából kitolni, megoldás meg sehol... Most már tényleg csak a 10 napban bízhatok... Ezek után a bizalomnak annyi... Revoluttal jobb lehet a helyzet?! Csalódás, hogy nincs kihez fordulni, ha önhibádon kívül leveszik a pénzed :(((

Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)

(#12693) pictigjis válasza hakos1987 (#12692) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

valami nagyon szerencsétlen időpontban írhattál a supportnak, és elsüllyedt a leveled. tudom, ez nem vigasz, de én is írtam a héten, és 12 órán belül megoldották az ilyen jellegű problémát. azt javaslom, írj még egyszer, az összefoglalóban van egy weblapos form, itt topic - transactions - declines. 70 ezer forintot senki sem szeret sokáig hiányolni (szövegbe írd bele, hogy atm-hardverhiba volt, amit ők szinte biztosan látni fognak a tranzakcióadatokban)

ha a konkrét tranzakciót megnyitod az appban, még mindig nem ír refundot a back in time mezőben?

[ Szerkesztve ]

(#12694) zerodot válasza ACE- (#12690) üzenetére


zerodot
aktív tag

Revolutnál pl. ezért nagyon jó, hogy a mágnescsíkot külön le lehet tiltani.

(#12695) hakos1987 válasza pictigjis (#12693) üzenetére


hakos1987
őstag

Köszi, neki futok mégegyszer!

Szerk: írtam még az előbb chaten jó morcosan, erre ebben a pillanatban visszajött a pínz :Y minden jó, ha vége jó, valami félre siklott ezek szerint... Köszi a türelmet :R

[ Szerkesztve ]

Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)

(#12696) pictigjis válasza zerodot (#12694) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nekem le volt, amit el is felejtettem. pár éve new yorkban a helyi szokásoknak megfelelően reflexből húzgálták a kártyát a hotelben, amikor bejelentkeztünk, és simán átment a tranzakció. felmentem a szobába, direkt megnéztem az appban, és elvileg tényleg le volt tiltva :)

(#12697) pictigjis válasza hakos1987 (#12695) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az a lényeg, hogy visszajött a pénz :)

(#12698) zerodot válasza pictigjis (#12696) üzenetére


zerodot
aktív tag

Uff, akkor az így gáz, ha ennyire megbízhatatlan az a beállítás...

(#12699) pictigjis válasza zerodot (#12698) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

par eve volt, lehet, azota mar normalisan mukodik. sot, meg az is lehet, amerikara voltak/vannak valami nem publikus egyedi beallitasok, mert ott imadjak a huzgalast

(#12700) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Köszönöm szépen a válaszokat.

Elvileg a bkk automatánál paypassal fizetett, szóval nem ott kellett történnie a bajnak.

Visszamentem a fiókba 2 óra múlva, szóltam, de széttárták a kezüket, hogy nem ők üzemelik az automatát és amúgy se láttak semmi furát.

Írok majd az automata üzemeltetőnek, de egyébként a gépen nem látszodott semmi idegen tárgy.

Engem igazából az érdekel, hogy pin nélkül hogyan jutott a 10.000ft-s igényig, tehát akkor elvileg az nem pénzfelvétel volt, hanem fizetés?

Mágnescsíkot úgyse használja már semmi, lekaparhatom gond nélkül?

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.