Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz kenwood #74288 üzenetére

    Vannak ám érdekeségek :D

    Azért egy M550D-ről beszélünk. Dízelből a csúcs. 400Le gyárilág 4 turbóval vizes intercoolerrel és még sorolhatnám. Fizikailag is a legnehezebb szerelni és az alkatrész is iszonyat drága hozzá... Így is,hogy fel lehet újítania szívósort meg a féltengelyeket és nem kell újakat venni is nagyon sokat lehetett fogni. A 374X36-os forgásirányos kompozit tárcsák a hozzájuk való betéttel szintén nem olcsó mulatságok. ráadásul komplett fékszerviz volt elöl hátul / összes szerelékkel együtt. Egy rohadt nox szenzor több mint negyed millió ebbe az autóba.... Szóval rengeteg olyan alkatrész van ami több százeres tétel önmagában... Így gyorsan összejön egy szemmel látható összeg. De igazság szerint minden dolog olyan volt amit egy 20D-n is el kell végezni. Mindegyiken kell szívósort takarítani / hengerfej szívócsatornát / hűtőkazettát vagy épp féket cserélni. Mivel nagyon sok minden lett egyszerre megcsinálva így nyilván az összeg is nagy. Ami kifejezett hiba volt DPF / NOX szenzor / szívósor kopása . A többi mind forgó kopó alkatrész. De tény,hogy az elmúlt 3 éven csak olaj volt cserélve semmi más.

    #74296 vedini

    :R

    #74299
    FIREBLADE78

    Egy M550D-t nem igazán érdemes egy alap kategóriás autóhoz hasonlítani.... Drága ? Mihez képest ? M550D-hez a szerelők nagy része nem is nyúl hozzá mert annyira bonyolult és nehéz szerelni.Akinek drága az szerelje magának az 50D-t Iszonyat sok munka van benne,persze ez egy videóból nem jön át.

    #74301
    FIREBLADE78

    Nem ez már a Bugatti ár

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés