Hirdetés
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz majnkopf #56439 üzenetére
esélytelen.még a 800 is sok érte.főleg,hogy rövid távon egy 400-600k-s szerviz kell rá.
még ha hibátlan lenne se menne el 1,2-ért mert "fapad" én ezért nem is szállok ki belőle.-Mondjuk az enyém nem fapad, viszont 4 hengeres...és az enyémre már csak a lakat vár 400-ért,minden más megvan rajta.
Egyszerűen gazdaságtalan. -
MoP_FX 57
őstag
válasz majnkopf #51657 üzenetére
Úriemberként illik abban a legalacsonyabb fokozatban hagyni, amerre a gravitáció által is gurulna az autó. Orral lefele 1-es, orral felfele rükverc, plusz kereket gurulás szerint a padka irányába fordítani. Még inkább úriemberként a kocsi súlyát a rögzítőfékedre bízod, nem pedig a motor belső súrlódására. Használj kéziféket, de előtte tetesd rendbe, mert valószínűleg (mint minden E46-oson) nincs már fékhatása.
A motorod átforgott, az volt a jelenség.
-
kenguru99
senior tag
válasz majnkopf #51649 üzenetére
1.
Meredek lejtőn alap, hogy a kéziféket kell használni.
"azóta inkább R fokozatban hagyom a váltót ""
Ilyet még véletlenül se csinálj, hacsak nem az a cél , hogy legyen néhány elgörbült szeleped.
2.
" kb. 1.5-2dl/1000km arányban elcsipeget olajból."
Ez teljesen jó ennél a motornál. Általában sokkal rosszabbak szoktak lenni. És a következő olajcserénél 5W-40-est tegyél bele. -
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #45639 üzenetére
Nem robbantam le soha, szoval melle trafaltal. Viszont mivel 1 ev alatt mentem annyit, amennyit te 5 ev alatt, igy masok voltak a ktg -k is.
Miert furcsa, hogy az ember arra vegyen autot, hogy a melos het utan hetvegen kiruccanjon a csaladdal, baratokkal, pihenjen, kiranduljon? Csak vasarolni lehet szabadnapon? Azert vettem en is dragabbat, mert hetvegente erre volt hasznalva. Hetkoznap meg orultem, ha nem kell gyilkolnom.
De lehet en mashogy allok az autokhoz. En nem ugy fogom fel, hogy az auto van ertem. Ez kulonbozteti meg az autobuzit az atlagos usertol.Gsx-rr:
Nekem sem tetszik, de most nem errol beszelunk, hogy nez ki. Az E90 navi, es az egesz ccc egy hatar sz@r, hasznalhatatlan. Ezt legalabb normalisan lehet kezelni, nem kell dvd-t dugdosni. Es a CIC se jobb. NBT minimum, inkabb az EVO II. Azt beepiteni egy E90 -be, ami ccc -s, kozel 600k.
Most van esely ra, ha elfogadom a felkinalt allast, akkor kapok egy uj SuperB -t. Akkor tul is adok ezen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz majnkopf #45544 üzenetére
VW Sharan 2013 és F11 2013, ezt a kettőt vettük 1 éven belül. Egyik osztrák, másik német volt. Mindkettőnél lekérdeztem az európai nyilvántartásból minden fellelhető adatot, két cégen keresztül is (ellenőrzés miatt). Stimmeltek, tehát van létjogosultsága. autónként kb. 5-6 ezer forint volt, a kocsik értékéhez képest (és a kiutazás árához képest) jelentéktelen összeg. Az egyik az AUTODNA, a másik a VinInfo volt. Ezeket javaslom mindenkinek, mert benne van a riportban a kint futott km is, ami az adatbázisból fellelhető, plusz a sérülések, biztosítási események, körözés, stb. Nagyon könnyen ellenőrizhető, hogy valós-e a kocsiban lévő km állás, még akkor is, ha az itthoni rendszerben csak az import után van benne.
De első körben tisztában kell lenni azzal, hogy aki behozza az autót, pénzt akar vele keresni, és nem karitatív munkát végez Csodák nincsenek, az üzlet az benne, ha olcsón megveszi kint, drágán eladja itthon. Az autó azért olcsó, mert törött, vagy azért mert sok benne a km és drága lenne a következő szerviz. A többi autó kint is drága.
Az itthon hirdetett vasak nagy része tekert órás, mert ez kell a magyar vevőnek. 200e feletti óraállásnál (Úristen, a Sharan most ment 200e fölé, mi lesz??? ) reflexből továbbkattint a hirdetésről (ahelyett, hogy gondolkodna kicsit). Ha kint taxival utazol, látni fogod, hogy már sok 1-1,5 éves autóban is 100e km van, vagy az 5 évesben 300e. Ettől függetlenül patent állapotban vannak, mert kint divat márkaszervizbe járni, még ha drága is. A mókolás általában akkor kezdődik, amikor itthon Pistike rájön, hogy mennyibe is kerül fenntartani pl. egy 5er-t, ami újkorában majdnem 20 milla volt. Ő megvette 5-6-ért, vagy inkább 2-3-ért, és nincs felkészülve anyagilag a több százezres szervizekre.
Amúgy ha van ismerős, le lehet kérdezni a márkaszervizből is a teljes történetét a kocsinak, az a tuti. Nekem mindkettő lízingelt autó volt, ezért a lízing ideje alatt csak márkaszervizbe jártak velük. Ami azért elég megnyugtató.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
-
aero.
veterán
válasz majnkopf #43370 üzenetére
Az új alkatrészek máshogy feszülnek, úgy húzzák meg a csavarokat, ahogy lehet, így teljesen elbassza a geometriát, ami normális egyébként.
Ezért futómű alkatrész csere után első dolog a futóműbeállítás. A legtöbb helyen már fasza kamerás, 3D-s eszközökkel lövik be, élő adatokat nézve.
Mondjuk én pont most voltam és csak 4. alkalommal sikerült nekik, úgyhogy beültem és én fixáltam a kormányt, de ez a pékek hibája volt.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz majnkopf #43258 üzenetére
Kb
Amúgy világ életében garázsban állt, most is, szóval nem sok semmi mocsok van-volt rajta.
(#43259) H.Ezredes: Lehet rendelni futómű nélkül is emlékeim szerint. Szóval van a villantós M packet, illetve a valódi. Utána jönnek az M-Performance alkatrészek, bár ezek közül sokat felraknék valódi M-re is.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz majnkopf #43251 üzenetére
Nem megbántás, de nekem ez is már bazári kategória. Persze egy a lényeg, mégpedig jól érezd a kocsiba magad, és nem kell mással foglalkozni mit mond. Enyémben pont az tetszik gyári, kis gyári ültetés, és ennyi. Mondták felnit cseréljem le, de nekem ez is tetszik, most gumiztam fel normális 4 évszakosokkal, így le se kell venni télen se.
Szóval nekem így tetszik ahogy van (ma megint volt egy kis takarítás):
Belső már más téma, ott egy bőr sportülés szettet tudnék élni, illetve multi kormány se lenne hülyeség, viszont nem hiszem költeni fogok már ezeknek a cseréjére.
(#43252) BMW001: Én támogatlak, illetve elvihetsz majd egy körre ha megvan... Ezek amúgy mennyire szervizigényesek?
Pont tegnap néztem meg ezt a videót, nagy élménnyel beszél róla a pali.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz majnkopf #43245 üzenetére
Egy gyári m packet-et többre tartok az összes bazári szarnál.... Ha egyedit akarsz ami igényes és jó pl Alpina toldat E38-on is az van fent és az valóban egyedi és jól néz ki nem egy hányinger amit kitaláltak,hogy varázsolj rá az autóra....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Newlachka
őstag
válasz majnkopf #43245 üzenetére
na én ezért maradtam a gyári kinézetnél.pedig m-sport felszereltségű az enyém,de már annyi m-packet e46 van,hogy néha hánynom kell tőlük.
kilakatoltatom,megfújatom sötétebb árnyalatra,
vagy megveszem Ezt..
Ilyen színűre fújatnám amúgy a kocsit.Én is mehetek összefoglalóba?
99/10 M43B19 -
szimi57
őstag
válasz majnkopf #43052 üzenetére
Előző hozzászólásomban látható az 1.8-as benzines dupla vanos motor fogyasztása. A kocsit nagyrészt melóba járásra használtam (15 km), ill. rövid távokra (max. 10 km), némi városi forgalommal. Egy tankolásba belefért még egy nagyobb távolság is (oda-vissza 150 km), semmi autóút. 120 km/óra fölé elvétve ment a mutató, max. 1-2 előzésnél. Tankolásig kijön egy 6.8-as átlagfogyasztás. A képen látható 6.2-es átlag a nagyobb távolság megtétele után jelentkezett. Gyakran használom a tempomatot, még városban is, ha a forgalmi viszonyok engedik. Az előző kocsim egy 1.0-ás Corsa B volt. Ez egy nagy ugrás volt a részemről, viszont az átlagfogyasztásom szinte ugyanaz maradt. Felmerülhet a kérdés: minek is nekem BMW...? Nem tudom, hogy nálad hogyan jött ki ez az érték, de viszonyitási alapnak talán jó lehet, amit leirtam. Még annyit, hogy használom a Spurit, olajba a Metabond Eco-t.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz majnkopf #42930 üzenetére
Igen a szöveg és a képek szép és jó, csak nem tudom mit takar valójában, de pont ott hirdetik ahol laktam régen, így van aki ránézzen, csak hétvégén eddig ki volt kapcsolva a megadott szám.
Nem vagyok képbe mit tudnak ezek a motorok, fogyasztásra amúgy erre városba 8 körülit írnak. Nekem meg arra kell hogy napi 15-20km-t megtegyek városba, szóval semmi extra, nem egy versenygépre van szükségem. Viszont nem is szeretnék rálocsolni majd még1x ennyit, így olyat keresnék ami tényleg rendbe van.
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz majnkopf #40277 üzenetére
Szia!
Csak Eonont érdemes szerintem, mindent tud amit lent kértél a vattacukron kivül.
Viszont itt magyarba rátesznek +30 vagy 40 ezret érdemes közvetlen az eonon uk ebayről rendelni, vagy a www.eonon.co.uk ról. (általába ajándékba adnak kamerát is)
A gps antennát adják hozzá ezt felkell ragasztani a hozzáadott 3m kétoldalival pl a tükör mellé.Nagyon gyorsan jelet talál a gps és jól működik. -
Xero
nagyúr
válasz majnkopf #39959 üzenetére
Különböző BMW-s fb csoportokban fel-fel tűnik hibátlan állapotú. A gombsort és a betétet tekintve mindenképpen. Én is figyeltem egy időben, gondolkoztam, hogy lecserélem a buszkormányt, de letettem róla, marad minden gyári vin szerint.
A szebb M-eseket 50-100e között láttam. -
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #39641 üzenetére
Nem kotelezo... Ezek tenyek. Es nem csak BMW -re, hanem minden masik markara, amit kulfoldrol kereskedo hozott be. Mert a nemet az elso 5-6 eveben belerak 200k km-et az autoba. Akkor naivsag abban bizni es hinni, hogy a 15 eves autoban csak 230k km van.
Lehet vasarnap elviszik az autom. Pontosabban nem is a csokatol fugg, ha megveszem azt, amelyiket kineztem, akkor valid az eladas is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz majnkopf #39156 üzenetére
Persze ha lenne megfelelő, akkor megfontolnám. Majd még szétnézek a hirdetések között, ha valaki lát nyugodtan írjon privátot, vagy ide.
Én se akarok egy romhalmazt megvenni, csak fekete ne legyen.
Tényleg elvesztem kicsit, és csalódott vagyok.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Xero
nagyúr
válasz majnkopf #39125 üzenetére
15e esetemben kettő és fél autó volt. Három itthoni lekérdezés és kettő kinti.
A szervíztörténet valóban hiányozhat, de legalább a km-t kérdezzük le. 700 ft könyörgöm.@Bezol: A km-t vizsgákon is jegyzik, szóval legalább az utóbbi 6 év tendenciájából lehet tippelni.
Az így javított törésbe bele lehet szaladni, de ez ilyen.Pusztán azt mondom, hogy adjuk meg magunknak a lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
senior tag
válasz majnkopf #39030 üzenetére
Ide írd be az alvázszámod utolsó 7 karakterét majd keresd meg a cikkszámát a keresett alkatrésznek.
-
Eugene Roe
őstag
válasz majnkopf #38982 üzenetére
Igen, nagy szükség van rá, hogy visszaelőzz pályán egy 140-nel haladó dobozost -> kicsit ovis felfogás.
Lehet, hogy az enyém se jobb, de nekem a sportos vezetés az üres, kanyargós vidéki utakon történik, és élvezem, hogy 40-50 helyett 60-70-80-nal veszem a kellemesen bedöntött kanyarokat
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
majestic
őstag
válasz majnkopf #38964 üzenetére
Vannak országok (a jobbak közül persze) ahol azt is büntetik, aki túl lassan megy, pont azért amit te is említettél: ugyanúgy veszélyt jelentenek a közlekedés biztonságra, mint azok, akik 350-nel tépnek országúton és szlalomoznak a kocsik között...
Senki nem hasonlította össze a videóban látottakat a kolléga tudásával, mert mint írtad is, a kettő ég és föld, de nem körte és alma! Az egyiket tanítják és így válnak profikká, a másik meg azt hiszi, hogy őneki veleszületett adottsága, hogy gyorsulási versenyeken vegyen részt egy nagyváros utcáin... No meg, hogy ő sz@rta a spanyol viaszt oszt versenyzik egy olyan országban, éjjel vagy rosszabb ha nappal ahol az emberek nem tudnak vezetni és ezzel más testi épségét veszélyezteti.
Én 16 évesen raktam le a jogsit (külföldön), mindösszesen 5 órát kellett vennem, mert már akkor is vagy két éve vezettem sutyiba és az oktató nem látta értelmét, hogy tovább fárasszuk egymást. Elsőre levizsgáztam és azóta van kocsim is és elég sokat vezettem, ezidáig minden baleset nélkül (kopp-kopp). Letettem a szakirányú PÁV1 minősítésű szakvizsgát és azon belül is egy speciálisat... Azt azonban elmondhatom, hogy soha nem versenyegettem senkivel, mert primitív dolognak tartottam mindig is... Volt amikor közel 200-zal kellett kimenni végig Budapesten (természetesen lezárt utakon) a Parlamenttől a reptérig, mert el kellett érni egy kormánygépet, nem lehetett késni egy percet sem, no és persze konvojban, úgy 15-20 kocsival... és persze nem 200 LE kocsikkal, hanem speckó megerősített és felturbózott rendelésre gyártottakkal... Úgyhogy tudok egy s mást a gyorsasági vezetésről, de amiket a kolléga belinkelt az nem más, mint amatőr fiatal ficsurság, tudatlanság és ami sokkal rosszabb, tehetségtelenség...
Jó tanácsként azért elmondanám, hogy attól mert jó érzéke van valakinek a vezetéshet, attól még nem tud jól vezetni! A gyakorlatot soha semmi sem tudja pótólni. Nagyon sok helyzetben kell átesni ahhoz, hogy elmondhassa valaki, hogy jól vezet és ha mégis adódik egy baleset, akkor nagy valószínűséggel ő maga nem okolható érte...
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
chess001
aktív tag
válasz majnkopf #38509 üzenetére
A JR gyárt saját versenyfelniket is, a többi cég csak márkás felni koppintását árulja.
Amúgy szerintem az 1x (se) használt gyárit is meg lehet kapni ebben az árban már, én utcára olyat vennék...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
válasz majnkopf #37922 üzenetére
1, én 9500-ért vettem 3 éves Michelin alpin a4-t 8mm futóval, nincs kikeményedve,kifényesedve,jól tárolt.
205/55/r16 az enyém j***gáson millió van,csak keresni kell.
2, tescoba vettem 550-ért spriccolós jégoldót.kb 4-5 flakonnal kell egy télre. de nekem a szélvédő le van takarva ilyen ajtóhoz bedugós takaróval.
3, tuti szelelsz valahol.
FBokon e46-os csopiban van akinek aksi alatti csövön folyt be a víz, van akinek az első lefolyók voltak dugulva és ott, de a legtöbb embernek a kádergumi szar és ott folyik be.[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz majnkopf #37472 üzenetére
Hali!
-Ha a légzsákot lepattintod és alatta 2 légzsákcsati van akkor 2 inditos, ha 1 akkor 1.De ha 2004 es akkor szerintem tuti a 2.
-M packet sedan autóból áttudod rakni simán a tetőkárpitot.Van olyan sedan autó,ahol a megrendelő anno kérte a fekete tetőkárpitot (m packet nélkül), azt is átudod tenni a sajátodba.
-Elsősorban a hőfok játszik, a középső felső beömlőnél azért tudsz hideget is adni (miközben fűtés alatt áll az utastér),hogy kapj friss levegőt és ne fáradj,aludj el. Nálam ez általában középre szokott beállitva lenni, kivéve nyáron akkor csak hidegre,hogy onnan is áramoljon a klima levegője. -
Petroimro
csendes tag
válasz majnkopf #37090 üzenetére
A nagyobb választék miatt gondoltam külfödre, de ha lehet inkább itthonról venném.
@(#37094) molnarpeter:
Azért kérdeztem, hogy nagyjából mi a reális ára egy jó állapotú példánynak, hogy tudjam mekkora összegre számítsak. Jó lenne, ha 2M forintba beleférne (+szerviz +átírási költségek), de ha ennyiért nem lehet jót kapni, akkor akár több is lehet valamivel[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz majnkopf #35599 üzenetére
Hali!
Nekem ezek így mentek.
váltógomb, rakd 4. be, hátsó ülésre ültem, simán húzni kell, de bikából ha még sosem volt leszedve lehet hanyatt esel a székbe...
lábtér világitás, olyan mint a kesztyűtartónál,lapos fejű csavarhuzoval könnyen lejön a bura és tudod is cserélni, ha jol emléxem még lesz is egy kis rés ahol tudod basztatni..
motorházetőnél ugy szedtem le,hogy nagyon kicsi lapos csavarhuzora raktam szigetelőszalagot és felfeszitettem,szerencsémre simán lejött!
csomagteret nem tudom, lehet ugyanez! -
szőröscica
addikt
válasz majnkopf #35407 üzenetére
0W-t vagy 5W-t akartál írni. Hidegen kopik a legjobban a motor, a 0W-s és 5W-s olajak pedig könnyebben szivattyúzhatók hidegen, hamarabb eljutnak a motor minden pontjára, mint a 10W-s.
A 10W-s olajak általánosságban is rosszabb minőségűek, általában csak félszintetikusak vagy teljesen ásványiak.
Ha jót szeretnél a motorodnak, egy LL-04 minősítésű 5W30 vagy 5W40 olajat teszel bele. Mobil1, Castrol, Liqui Moly, Motul mind mehet bele.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz majnkopf #35052 üzenetére
xiaomi, de én gearbest-ről rendelt fm transmittert használok, az 2.1A-val tölt. meg van egy második usb-je, az csak 0.5a.
-
Cxgrav
senior tag
válasz majnkopf #34907 üzenetére
Ülések ki, gyári szőnyeg ki (nem jön ki csak a közép boxal együtt), küszöb borítás le, kábelezés be.
Modul passz, hogy hova kell, lehet valahova a műszerfalba, akkor az is bontás. (itt már könnyek potyognak majd a szemedből)
Elektromos ülések memória panelja azt hiszem az ajtókárpiton van mint az e39-ben, de ebben nem vagyok biztos. Ha így van, akkor cumi van, mert kell egy balos kárpitot szerezned, mert a jobbos autóban jobb oldalt van, azt nehezen rakod át.
Javaslom youtube-ot, hátha van fenn róla videó, mert amit leírtam mind csak spekuláció, de körülbelül így nézhet ki a történet. Facebookon e46 csoportban van azt hiszem 2 srác is aki balosítással foglalkozik, tettek már ki képeket. Hát mit ne mondjak.
1 hetet biztosan számolj arra, hogyha működő üléseket akarsz, mert tuti úgy szét kell borítani az autót, hogyha meglátod elsírod magad.Ha nem működő elektromos üléseket akarsz, akkor csak kivesz berak, meg az ülés foglaltság érzékelőt kell átgányolni a túloldalra. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
válasz majnkopf #34905 üzenetére
Típus azonos autóból szerintem be tudod rakni az üléseket, csak ugye ami ott a vezető ülés, az nálad az anyós lesz.
Valaminek vezérelnie is kell az elektromos üléseket, ha azt akarod, hogy működjenek is.
Ha manuális volt idáig az ülés és a kocsi, akkor feltételezhetően nincs benne a komfort modul (azt hiszem így hívják). Kell a modul, be kell kábelezni és még ki tudja mi kell hozzá, hogy működjön.Picture me Rollin' by 2pac
-
negro
őstag
válasz majnkopf #34511 üzenetére
Veletlen az ugyan nem esik ki. Na, hogy ezt lopjak meg is ertem mivel a hatsok mas meretek ezert 2x dragabb mint az elso. Az elsok ugyanolyanok vagy 35 eve! (Bar lehet az ujabb F -es BMW -eknel mar nem)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Cxgrav
senior tag
válasz majnkopf #34266 üzenetére
Szia!
Xenonra csak a gyárival megegyező konstrukcióval lehet az átalakítást elvégezni.
A lámpamosó nem elég, mert a xenon világítás szenzorokkal van vezérelve (magasságállítás).Gányolást elkerülve:
2db gyári xenon lámpatest, 1-1 szenzor a futóművekre, vezetékelés, stb.UI: ha az adott autó soha nem készült gyárilag xenon kivitelben, akkor az átalakítás TILOS.
Lemaradtam a válasszal
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #34266 üzenetére
Maga a klimakompresszor csereje nem akkora melo, ott van elol, konnyen hozzaferheto. Bontottat viszont nem raknek bele. Vagy veszel ujat, vagy a regit elviszed felujitattni. Masodik a koltseghatekonyabb, csak ido.
Xenon az draga buli lesz, mert E36-ban talan nem is volt?! Igy ha nem talalsz komplett atalakito szettet, ami passzol az autohoz, es felszerelheto, akkor passz. Alapbol kell ugye a lampamoso, tehat mas elso lokharito, csovezes, pumpa. Aztan az automata magassagallito, aminek a szerkezete a kocsi hatuljan van. Meg ugye 2 uj fenyszoro, trafoval.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33913 üzenetére
En nem sporolok, szokvanyosan megyek. ECO Pro modot ilyenkor nem hasznalom, mert azon az futes es az ulesfutes is sokkal gyengebb.
Az attol fugg, hogy mileyn hideg a motor. Amig nem uzemmeleg, egyebkent is erdemes kerulni a nyomatekszegeny jaratot, mert ott erolkodik a benzinesnel. Dieselnel meg a nagy nyomatek hidegen akkor nyirja a feltengelyeket meg magat az eroforrast.
Egyebkent termeszetesen 4.-ben 2000RPM kornyeken az optimalis. Anno a 28i is abban a tartomanyban evett a legjobban, egeszen 110-ig, ami kb. 2500RPM 5.-ben.Don't Tread On Me
-
Yeffy
veterán
válasz majnkopf #33884 üzenetére
lletve egy kérdés, hogy az emberek miért érzik kötelezőnek azt, hogy mindenképpen meg kell állni ha sárgára vált a lámpa? sokkal nagyobb baleset keletkezhet abból ha sárgánál satuzol mint ha sárgánál még átslisszolsz..
bocsi, ha belevau nem tulajkent, de gondolom azert satuznak itthon (most, h szabadsagon vagyok, latom is), mert itthon asszem mar ha a sargan is atmegy, azert is buntetnek. ami kb netto faszsag, mert, ahogy irtad, kurvara balesetveszelyes. ez se szol semmi masrol, csak penzbeszedesrol...
en kint a sargakon meg siman atmegyek, ha olyan tempoval kozelitem meg az adott keresztezodest, vagy roundaboutot, de ha tudok, akkor persze megallok.Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Gsx-rr
veterán
válasz majnkopf #33884 üzenetére
Eloszor hangjelzessel figyelmeztet, es meg idoben,de mar olyankor amikor tenyleg jobb ha a fekre lepsz.
Itt van idod neked kozbeavatkozni.
Ez a resze jol mukodik,bar en meg nem mertem kiprobalni ,mi van ha nem fekezek.
Volt mar nekem meghibasodva. Vagyis a tablafigyelo kamera nem volt jol beallitva es hangjelzes volt ,de utana nem fekezett volna. De ezt inditasnal jelezte is.Lattam en mar olyan tesztet, (Top Gear) ahol valami Mazdaval probaltak ugy hogy az egyik odaallt a kocsi ele,ami igy nem utotte el.
Utana egy masik autot raktak oda amibe siman beleszaladt ugy ,hogy a huto is durrant. -
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33879 üzenetére
Egyebkent egyet ertek, en is ellene vagyok annak, hogy az autoba telefonozzunk, es elitelem. Ellenben mindenki csinalja, valtozo helyeken es korulmenyek kozott. En csak a dugoban, es csak azert, mert van ez az opcio az autoban, amiben megbizok.
Gsx-rr: Masok vagyunk. Nekem jo, hogy van sebesseg ertek a szemem elott, igy mindig latom, ha gyorsan hajtok. Elotte siman elofordult, hogy csak neztem magam ele, es hirtelen 170-el mentem... A navi is jo, hogy kidobja a nyilakat, egyszerubb, mintha a kijelzot kellene csekkolnom. De tenyleg van olyan, akit zavar, mert a latotered aljan van.
A tempomatot meg kellett tanulnom hasznalni, eloszor nekem is darabos volt. Aztan passz, bekem bevalt. En inkabb dugoban hasznalom, ott nem gyorsul ugy fel, hogy nagyokat kelljen fekeznie.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33879 üzenetére
Miert szallna el? Ha elszall, akkor kapok hibauzenetet rola. Es attol meg ott a rafutasgatlo. Persze ettol meg mindegyik elszallhat egyszerre. De ugyan ez akkor vonatkozhat az onvezeto autokra is. Ezt nem igy kell felfogni. Azert van ez a feature is, hogy megkonnyitse az eletedet.
Valahogy szorakoztatja magat az ember, amikor a dugoban tesped. Ha nem tennem, akkor 200-as vernyomassal tombolnek. Jah, nehez. Neha csak az autoban van idom ra.Egyebkent idobe tellett, mire eljutottam oda, hogy megbizok a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz majnkopf #33721 üzenetére
Keress vissza a hszeim. Elso futomu betegagy aaz utak miatt, motorterben muanyag csovek es egyebek lyukadnak, eresztenek, olajjelzo gomba elobb utobb bedoglik, es ha elfolyik az olaj mert pl fotengelyszimering vagy szelepfedeltomites eloregszik, akkor csak akkor veszed eszre ha baj van ha csorog a motor ami hajtokarcsapagyassagot jelent. Ez miatt van most szervizben az enyem. Meg amugy szeret korrodalni az ajtok aljan is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Villanyszerelés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest