Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz majnkopf #31664 üzenetére
Szia.
számolj rá, hogy légtömegmérő, abs szenzorok, gyertyák, gyujtótrafók, levegőcsövek, esetleg klímakompresszor, szervószivattyú lehet cserés. Sajna ezek ennyi idősen ki szoktak pusztulni. remélhetőleg érdemleges futóműve van, ha nem, akkor teleszkóp csere, félkarok cseréje.
Nem írja a fékek típusát, érdemes rászámolni azt is, minimum betét szinten. Illetve olaj és szűrők cseréje.
Akkumlátort nézd meg, az is egy 20-as ha befo sik.Amúgy magánszemélytől érdemesebb venni talán, erről semmit nem ír, szinte 100% hogy nem ennyi km van benne....
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
-
majnkopf
tag
válasz majnkopf #31675 üzenetére
[link]
Az évjárata, közelsége (kb. fél óra) és a belső kinézete miatt csábítónak találom viszont az, hogy Cabrio kicsit eltántorít, ráadásul én kicsit sokallom az árát is.---
2 másik szintén elsőre csábítónak tűnő ajánlat. Viszont a távolság miatt jól meg kell gondolnom, hogy megéri-e felruccanni érte egyáltalán -
Declare
őstag
válasz majnkopf #31832 üzenetére
Gyönyörü ez az auto, nekem nem tünik furcsanak, szerintem is inkabb csak szerencsetlen valasztas a fenykep szempontjabol a fa alatt fotozni.
Xenon es multikormanyos lenne, kettö kipufogoveges motorral akkor 10/10 lenne
(a rendszam miatt valszeg kinti import es ilyen nagyon kiglancolva, azert bennem a gyanakvas biztosan felebredne, hogy minden rendben van e csomagolas alatt )
-
brickm
őstag
válasz majnkopf #31865 üzenetére
Hát gyakorlatilag ez is egy extra, ami tönkre tud menni, és akkor nagy fejfájást tud okozni, pl nyitva marad télen, vagy esőben...
De ez van az elektromos ablakkal is, meg gyakrlatilag mindennel, amit korunk csodái gyanáűnt elrejtenek egy autóban.
Egy 15--20éves kocsiban, bizony ezek tönkre tudnak menni meg szoktak is, de nézd a jó oldalát (bár nem tudom neked ez mennyire megnyugtató) egy BMW-ben 20év után megy tönkre az, ami egy új rönóban vagy seatban(vagy ismerős esetét hozva skodában[féléves 13M-s autó megragadt motorral...], illetve toyotában félév után. -
brickm
őstag
válasz majnkopf #31868 üzenetére
Én ha most vennék olyat vennék, amiben van. Ki kell próbálni ennyi.
Én a klímával sz ptam be, mert mikor vettem a kocsit nem tudtam kipróbálni. Illetve kipróbáltam, de akkor hideget fújt(hideget fúj ha hűvösben állt, csak ha süti a nap, akkor nem...) Kompresszor csere, gázszűrés és rendszermosás... Elsőre 120ezret mondtak rá, másodjára 40 plusz munkadíjat, harmadjára 15ezer+munkadíj lett.
Szóval nem kell bef sni ha elsőre drágának is mondanak egy javítást...lesz az olcsóbb is, mindig. -
crissprivat
senior tag
válasz majnkopf #31954 üzenetére
A tartós akksit felecsd el ,ezeben minimális kapacitású akku van. Muszáj lesz kábelt használnod.
Amúgy családban van kettö TomTom és nagyon jól teszik a dolgukat. Ingyenes térképek folyamatos frissítése egész EU,magyar nyelv és könnyü kezelhetöség. Érdemes lenne utánaolvasnod ezeknek is vásárlás elöttJézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #31971 üzenetére
Az nem gyari fejegyseg(orulj neki, mert a gyari eleg elavult minden teren), viszont valszeg valami markasabb darab, ha friss verzios Primo fut rajta. Ha mazlid van, akkor az is boven eleg lesz, es nem kell beruhaznod kulon navigacioba, mert a Primo egy eleg jo soft, csak tudd a terkepet rajta frissiteni. Melyik android fut rajta?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz majnkopf #32232 üzenetére
Nekem E39-en a teli 15" -os. A leg kisebb gyari merettel ami lehet. 205/65R15. Telre a hoban az a jo. Minnel szelesebb gumi van a hoban annal roszabb a tapadas.
Jut eszembe ha lenne vkinek Styling 31 -re 4db kozep kupak jelezzen!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz majnkopf #32408 üzenetére
Haaat... xarok. A lamapval sokat lehet fiatalitani az auto kenezeten teny ( * lasd E39) es nem is az a baj nem gyari (sicc ) mert amugy vannak igenyes megoldasok ( ** ) de a gagyi szemoldok es az utangyartott kinai lampak nem azok.
*
**
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz majnkopf #32416 üzenetére
A angel eye tetszik azokon a BMW-ken amik gyarilag is ezzel jottek. (E39, E60, E90 es tovabb) Azzal sincs gond ha vki a regibbe gyari angyal szem, halogen megvilagitasat feher fenyu LED-es izzokra csereli mint az ujabb BMW -ken. De E46-on angyal szem nem letezett szoval szerintem ko gagyi mikor ilyet latok. Nem kerdes nem gyari. Es itt jon a nagy DE es amit linkeltem kepet E46 M3- rol ( ** ), hogy ettol fuggetlen van olyan egyedi megoldas ami jol tud kenezni es megy is az autohoz de kb ez az egy az amit lattam es azt mondom, hogy fasza! Radasul ez ilyen F30 stilusu tehat szogletes nem kor de megis mutat. Ugyanakkor magyarorszagon ilyet nem is rakhatsz bele mert muszakin nem engednek at de ez masik tema.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz majnkopf #32418 üzenetére
Igazabol ezek olyan megoldasok amit drif autonal vagy demo autoknal latsz a showkon de nem kozuton. Nem tunik minoseginek plussz nekem nem is jon be.
A masik, hogy ez egy BMW nem vmi 2es golf. 3as golf, civic, astra kategori amit igy tuningolnak. E46-nal maradva ezeken a gyari lampakon csak rontani lehet. E39-nel is azt szoktam mondani ha vki faceliftelni akar akkor vegye meg a gyari Hellat elore-hatra.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #32688 üzenetére
SOHA TOBBET FEKETE AUTOT! Ez volt az alapelvaras.
Igen, a karcolas is. Minden kis hajszalkarc meglatszik. Meg a kezimosas miatt keletkezo feluleti 'serulesek' is feltunoek. Aztan ott van az az eset, ha mondjuk kapsz egy kovet, vagy valaki neked nyitja az ajtot. A feketen vilagitani fog az alapozo, ami feher. Na meg ott van az, hogy lemosod az autot, es masnap mar minden apro kosz meglatszik rajta. A fekete auto kint a szabadban tarolva porosabb helyen par oraig tiszta, tiszta levegonel meg kb. 3 napig tart, foleg ha egy reggeli para 'elkeni' a port, es szep foltos lesz. Ha van garazs, ami pormentes, akkor vallalhato a fekete. Bar amiota letezik az Alpinweiss es az Estorilblau 2, azota az a ket kedvencem. 5er feherben, 3er meg kekben a bejovos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
válasz majnkopf #32762 üzenetére
Én senkivel nem szeretek vitába szállni, amíg szubjektíven beszél az ő preferenciájáról. De amikor általánosít, meg objektívként adja el, azt nem tudom hova tenni. Szerintem, számomra, az a nagy élmény, amikor egy "hülyebuta" de rendkívül jól megtákolt autót jól tud az ember pályán tartani és állatkodni vele. Persze, biztos nagy élmény 300 -al villogni le a "tanyasiakat" a pályán egy 500 lóerős 4 turbós ultramodern autóval, de számomra nem épp világos, hogy ebben hol a vezetés élménye? Mert hogy itt semmit nem csinálsz, csak nyomod a gázt, semmi tudás nem kell hozzá
De ugyaníg szerintem a forma1 egy szar, a rallye meg jó (nem tom jól írtam-e le, sose tudom helyesne ) -
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #32962 üzenetére
Latod, errol beszeltem... "Én a büdös életbe nem vennék dízelt" Ezt tiszteletben tartom, ez az allaspontod. Ilyenkor szoktam megkerdezni, hogy miert. Es akkor jon a valasz, hogy "mert csak". Tehat nem tudod megmondani Te sem, hogy miert. Es ilyenkor csak csodalkozok, mert nem latom a elony oldalat annak, hogy benzinest hasznalsz. A "mert csak" egy hozzaallas, ami lehet makacssag, vagy csak siman az, hogy idegen szamodra a gazolajos. De ilyenkor nem kellene nekiallni szidni a diesel autokat mindenfele ndok nelkul. Sokaig az volt a vesszoparipa, hogy draga a fenntartasuk. Aztan kiderult, hogy a megkimelt, kulfoldrol behozott 100-200k km-es gepek azert vannak tobbet a szervizben, mint az uton, mert mar 2-3x annyi km van bennuk, mint amit az ora mutat. Azt a futast valszeg egy sima szivo benzin ki sem birna, csak ott nem terjedt el az oratekeres, mert alapbol az eves futasuk is negyed annyi.
En 28i -bol ultem at, es elotte hallani sem akartam arrol a szorol, hogy diesel.(emlekszem az E39 forumra, milyen vitak voltak a 30D vs 28i viszonylatban) Csak mikor a baratom a remappolt D5-el helyben hagyott, es kozben lattam, mennyit tankol vele, mennyit kolt a fenntartasra, akkor fordult a vilag bennem is. Addig a pontig benzines autoban gondolkoztam kizarolag, igaz nem BMW-ben(tudvan, hogy az uj szivo benzinesek nagyon rosszak), hanem S60R-ben. Ezek utan kezdodott el az, ami jelenleg is tart.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Yeffy
veterán
válasz majnkopf #33206 üzenetére
szerintem itt kint drága mulatság a fóliázás, és kérdés, hogy meg is csinálják-e jól, és pl nem tudom, hogy pl haza is lehet vele menni, és otthon megcsináltatni, azt be tudom-e vezettetni a V5 Certificate-embe
bőr első hátsó ülések cseréje szövetre az nem drága?Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
chess001
aktív tag
válasz majnkopf #33221 üzenetére
E46-tól (kivéve M-ek) már tényleg inkább diesel illik a bmw-kbe. Nem sportkocsik, utazni meg jobb trakormotorral.
Presztizsnek, meg hangélménynek benzin, de azt meg kell fizetni, nem tudja mindenki.
A szétesés, szériahiba persze kamu. A szerelő csak a rosszakat látja.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33221 üzenetére
De ha igy van? Olvass mar kicsit vissza, miket irnak az uj szerias benzinmotorokrol, amiket az E90-E60-ba szereltek. Neked kellene az elott tajekozodni, mielott hozzaszolsz valamihez. Leirta egy szerelo is rajtam kivul, aki nap mint nap ezzel foglalkozik, es leirta nem egy-nem ket sor 6 tulaj is(itt is a topikban), hogy mekkora 'hulladek' az osszes. Nekem az legalabbis, azok utan, ahonnan a BMW elindult a sor benzinmotorokkal.
Ha Neked ez sem eleg, akkor azzal nincs mit tenni, viszont egy leendo tulajt jo tajekoztatni, mielott beleugrik egy ilyenbe.Es nem, kepzeld el, hogy az olajat sem fogyasztja egy egeszseges diesel. Vagyis annyira minimalisan, amit Te nem fogsz eszrevenni, maximum ha kitolod a csereperiodust 30k -ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33224 üzenetére
De nem erted, hogy ez nem velemeny? Miert nem jut el hozzad ez az informacio? O azt kerdezte, hogy benzint vagy dieselt vegyen, es melyik milyen fenntartasokkal jar. En leirtam, hogy a benzines kehes, a diesel pedig nem az. Nincs semmi raeroltetes, a kerdesere valaszoltam. Ha ugyan ezt a kerdest felteszi E90 forumon, lehet akar magyar vagy kulfoldi, mindenki azt fogja mondani, hogy a benzineseket kerulje el, es a 4 hengeres dieselt is. Senki nem beszelt itt velemenyrol, mert ezek a tenyek.
Direktbe leirta, hogy nem akar olyat, amire aztan vagyonokat kell kolteni. Ezzel a mondattal kihuzta az osszes benzinest a listarol.Egyebkent Te olyan dologba szolsz bele, amirol kb. fogalmad sincs, mert nem ilyen autoval foglalkozol, es nem ilyen autot hasznalsz/hasznaltal. Kerlek, tajekozodj, olvass errol, mielott hozzaszolsz.
Azt meg O is tudja, hogy dieselbol is keves km -est kell megvenni, ami itt az UK-ban nem ritka. 40k merfolddel neki az orok, ha az eves futasteljesitmenyevel szamolok. Es akkor megussza azokat a koltsegeket, amik 120k merfoldnel jelentkeznek, amikor a fel autot ki kell cserelni, mert elertek azt a futasteljesitmenyt.(igen, benzinesnel is...)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz majnkopf #33350 üzenetére
ha ezeket mind szeretnéd, akkor egy jó autóvillamosságis kell neked:
-az ajtó lezárás sebességfüggő, nem sebességfokozat. Ezt könnyen le lehet programozni pl bmw scannerrel is
-A xenonhoz kell lámpamosó és magasságérzékelő is, ezek minden holmijával, bekábelezés, majd GM programozás. Én a helyedben vennék egy osram nightbreaker-t, nem sz@rakodnék a xenonnal.
ps.: amit linkeltél smoke index az Fl előttihez való
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33518 üzenetére
Ez rajtad all, mindenki maskepp gondolkozik... De hidd el, hogy hatalmas kulonbsegek vannak, youtube -on nezegettem par tesztet, es volt par sokkolo. Nem az ADAC, hanem az IIHS fele. Nekem a biztonsag az elso, es mar irtam, hogy nem eppen miattam. Sajnos nem mindig rajtad mulik, mert ha jon egy allat, aki beled durrant, akkor csak az autora szamithatsz. Es az uj e tekintetben mindig jobb. Kivetel az e60, amelyik alul lotte az E39-et anno...
Itt van az F10 kerdeses vedelme, amirol irtam. Itt meg a 3 premiume. A BMW az oldal szerint kiemelkedik a hatso szegmens vedelmet illetoen, na meg a szemely felso teste is a legnagyobb protekciot elvezi, valahogy kevesebb a G, es jobban mukodnek a legzsakok. Viszont egy komoly labtores siman kinezhet...(UK medellnel nem tudom, mivel ottan nincs labtarto, csak a gazpedal egy kicsivel beljebb, tehat ott lehet meguszod) Az Audiban fejserulesre van esely, mert a legzsakok nem vedenek megfeleloen, viszont a fulke erntetlen marad, meg a dash se mozdul. A Merci pedig all around jo lett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz majnkopf #33513 üzenetére
Az első autóm egy astra gsi volt. Nagyon szerettem. 1 éve rám szólt haverom, hogy eladó. Elmentem, megnéztem, az ülés szélén már csak drót volt, a tetőkárpit lógott, 5 nyomvonalon járt a hóban az autó Alig lehetett vele egyenesen menni. Egyszóval egy kalap szar volt. Úgy voltam, hogy megveszem ennek ellenére, mert nem drága, asszony most csinálja a jogsit, mondom jólesz neki. Aztán elkezdtem agyalni: nincs légzsák sehol, a biztonsági övek patronja el van lőve, hátul nincs fejtámla, inkább otthagytam. Én sem ülnék bele mostmár.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
whitezo88
nagyúr
válasz majnkopf #33721 üzenetére
Keress vissza a hszeim. Elso futomu betegagy aaz utak miatt, motorterben muanyag csovek es egyebek lyukadnak, eresztenek, olajjelzo gomba elobb utobb bedoglik, es ha elfolyik az olaj mert pl fotengelyszimering vagy szelepfedeltomites eloregszik, akkor csak akkor veszed eszre ha baj van ha csorog a motor ami hajtokarcsapagyassagot jelent. Ez miatt van most szervizben az enyem. Meg amugy szeret korrodalni az ajtok aljan is.
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33879 üzenetére
Miert szallna el? Ha elszall, akkor kapok hibauzenetet rola. Es attol meg ott a rafutasgatlo. Persze ettol meg mindegyik elszallhat egyszerre. De ugyan ez akkor vonatkozhat az onvezeto autokra is. Ezt nem igy kell felfogni. Azert van ez a feature is, hogy megkonnyitse az eletedet.
Valahogy szorakoztatja magat az ember, amikor a dugoban tesped. Ha nem tennem, akkor 200-as vernyomassal tombolnek. Jah, nehez. Neha csak az autoban van idom ra.Egyebkent idobe tellett, mire eljutottam oda, hogy megbizok a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33879 üzenetére
Egyebkent egyet ertek, en is ellene vagyok annak, hogy az autoba telefonozzunk, es elitelem. Ellenben mindenki csinalja, valtozo helyeken es korulmenyek kozott. En csak a dugoban, es csak azert, mert van ez az opcio az autoban, amiben megbizok.
Gsx-rr: Masok vagyunk. Nekem jo, hogy van sebesseg ertek a szemem elott, igy mindig latom, ha gyorsan hajtok. Elotte siman elofordult, hogy csak neztem magam ele, es hirtelen 170-el mentem... A navi is jo, hogy kidobja a nyilakat, egyszerubb, mintha a kijelzot kellene csekkolnom. De tenyleg van olyan, akit zavar, mert a latotered aljan van.
A tempomatot meg kellett tanulnom hasznalni, eloszor nekem is darabos volt. Aztan passz, bekem bevalt. En inkabb dugoban hasznalom, ott nem gyorsul ugy fel, hogy nagyokat kelljen fekeznie.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz majnkopf #33884 üzenetére
Eloszor hangjelzessel figyelmeztet, es meg idoben,de mar olyankor amikor tenyleg jobb ha a fekre lepsz.
Itt van idod neked kozbeavatkozni.
Ez a resze jol mukodik,bar en meg nem mertem kiprobalni ,mi van ha nem fekezek.
Volt mar nekem meghibasodva. Vagyis a tablafigyelo kamera nem volt jol beallitva es hangjelzes volt ,de utana nem fekezett volna. De ezt inditasnal jelezte is.Lattam en mar olyan tesztet, (Top Gear) ahol valami Mazdaval probaltak ugy hogy az egyik odaallt a kocsi ele,ami igy nem utotte el.
Utana egy masik autot raktak oda amibe siman beleszaladt ugy ,hogy a huto is durrant. -
Yeffy
veterán
válasz majnkopf #33884 üzenetére
lletve egy kérdés, hogy az emberek miért érzik kötelezőnek azt, hogy mindenképpen meg kell állni ha sárgára vált a lámpa? sokkal nagyobb baleset keletkezhet abból ha sárgánál satuzol mint ha sárgánál még átslisszolsz..
bocsi, ha belevau nem tulajkent, de gondolom azert satuznak itthon (most, h szabadsagon vagyok, latom is), mert itthon asszem mar ha a sargan is atmegy, azert is buntetnek. ami kb netto faszsag, mert, ahogy irtad, kurvara balesetveszelyes. ez se szol semmi masrol, csak penzbeszedesrol...
en kint a sargakon meg siman atmegyek, ha olyan tempoval kozelitem meg az adott keresztezodest, vagy roundaboutot, de ha tudok, akkor persze megallok.Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33913 üzenetére
En nem sporolok, szokvanyosan megyek. ECO Pro modot ilyenkor nem hasznalom, mert azon az futes es az ulesfutes is sokkal gyengebb.
Az attol fugg, hogy mileyn hideg a motor. Amig nem uzemmeleg, egyebkent is erdemes kerulni a nyomatekszegeny jaratot, mert ott erolkodik a benzinesnel. Dieselnel meg a nagy nyomatek hidegen akkor nyirja a feltengelyeket meg magat az eroforrast.
Egyebkent termeszetesen 4.-ben 2000RPM kornyeken az optimalis. Anno a 28i is abban a tartomanyban evett a legjobban, egeszen 110-ig, ami kb. 2500RPM 5.-ben.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- Házimozi haladó szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest