Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Öregszem
- Milyen mosógépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- POCO X6 PRO 5G VS Samsung Galaxy A54 - AnTuTu v10
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
hányás ahogy az uj 5ös is az lesz
Nem tudom mi lesz veled bmw....ezzel irtó nagyot fognak bukni, ezek után már csak az X-es széria és a 3as fogja termelni a lét...mert ezek tuti nem, igaz a divatmajmok megveszik meg a cégek majd.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
Nem megvenni olcsó hanem fentartani...
Tesómnak 2éves jogsival + 1crash-el a háta mögött 7800ft/negyed év a kötelezője.
3lityit fogyaszt, nem nagyon romlik el semmi benne.alkatrész olcsó hozzá (kivéve motor és váltó) és egy dologra kell vigyázni ne törd össze.Alumínium bódé.Viszont becsapós a kis egérkamion mert a helykínálat (elöl-hátul) megegyezik a poló/fábia/clio méretű autóval.Azzal a különbséggel, hogy ennek csomagtartója "nincs".Egyedül a zárható kesztyűtartó hiányzik belőle.Azt egy hosszú pakoló rekesz "polc" helyettesíti mint anno a trabiban.Viszont rohadt biztonságos!Nem ncap szerint.Ez a való életben bizonyított! Nagyon megéri az árát.Inkább 100x ez még ha 7-8éves is mint egy csilli villi 0km-es Matiz vagy Spark.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Hát figy...a Nissan Kubistar is jó, mert szerintem elég...de 80-nál beleállok a fékbe, akkor a segge elkerül. Ahhoz képest isteni.
No meg ültem már 316i-be, de az nem vert oda. Annál inkább az 530d...az brutál...220-ról is tolt leszabályozásik. Hadd ne mondjam,hogy azt is felkinálták és mégse... Én állat, csak mert úgy vagyok vele,hogy én nem szívesen adnám oda másnak, hát én sem vezetem szívesen másét.
Integra: pedig most tervezem nagymotorra a jogsit.
[ Szerkesztve ]
-
-
tibi666
senior tag
annyira nagy, annyival a forgalom felé nő, hogy nem lehet leírni, ezt ki kell próbálni. az x5 is hatalmas, de ez még rátesz egy lapáttal.
persze egy kamionsofőrnek biztos nem lenne akkora élmény.
és a legviccesebb, hogy ez simán letolja a mostani autómat.de mégsem éreztem, hogy tövig kéne nyomnom a gázt, nyugodtan csorogtam a forgalommal. megnyugtat, pihentet, kizárja a külvilágot.
nem racionális választás egy egyedülálló férfinak, ugye? közel 2 és fél tonna, 300 lóerő. kellenek a gyerekek. ezt is 7-8 évre veszem, mint a jelenlegit annak idején.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz lorcsi #13018 üzenetére
mindig is az volt.
csak 200e felett kalulálj be egy 500k+os költséget ha ezt ráölöd akkor valszeg sok örömed lesz.az hogy megéri e valakinek a 6ois fogyi egy bmw.be megfelelő menetteljesítmények és automata váltó mellett azt mindenki eldönti."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz lorcsi #15466 üzenetére
Azért vannak. Megmondom őszintén, erősen elgondolkodtam, hogy cserélek 30i -re, látva az árakat. Átíratással maximum 500k ráfizu, de inkább kevesebb. Mert lenne kinek adnom az autót.
Sőt, itt van ez. Jövőre úgyis mennék ki Angliába, akkor ez ennyiért ajándék.
Piszok jó áron van mindegyik a többihez képest. És az első tulajos elég komoly, igaz nincs agyon extrázva.
A jobb kormányos meg ennyiért ajándék, ha külföldre megyek. Ha biztos lenne, hogy Anglia és nem Ausztrália, akkor lehet már most befizetnék rá. Még lehet cserébe is belemenne. Egy telefont megér szerintem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz lorcsi #15803 üzenetére
bíztató...az 1,8as turboval kéne a 3as coupé....
ma kicsit ledemoralizált a jard a piros matrica miatt...mondom áhh ez mégis cska bmw nem si figyeltme milyne volt...de elmentek mentem tovább.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz lorcsi #16885 üzenetére
hát ja az m3 xarul járt de ő volt a hibás.én az 1 \\\M.et sjanálom de az javítható cirka 1 milliobol.
Azauto ujság szerint első 4 honapban 200zal nőtt a forgalomba helyezett autoink száma, mig az audié 100zal csökent.ez azt jelenti megelőztük őket.bravo bmw. a merci meg a béka seggébe lemaradva.
de ha már nem bmw az ujjak közül a fiat viaggio nagyon jol néz ki, a lambo urus brutál lesz, remélem látni majd mo.n, és a merci concept style coupé is ütős alias CLA.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz lorcsi #16889 üzenetére
huu hát ez nem kevéssel ment.
hehe de vicces.én tudok vezetni. .
ma is nyomultam ma kicsit pár emberre a frászt hoztam csajom meg is jegyezte hogy egyre jobb az idő egyre többet vállalók be."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz lorcsi #21198 üzenetére
Szerintem megnézős darab. Nekem a képek alapján nagyon tetszik, és jobban is megy, mint egy 20i, kevesebbet is eszik nem is kevéssel.
mod: Közben megjött előre is... Kellene valaki, aki szakszerűen felrakja, de egyenlőre senkit nem találok itt a városban. Két oldalsó szoknya is megvan, sajna mindkettő elrepedt a leszedéskor, így azt is meg kell csináltatni, mielőtt felmegy. Erősen gondolkodok, hogy nekiállok magam kijavítani, és akkor csak át kell festeni azt a részt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Z0mbi
senior tag
válasz lorcsi #22025 üzenetére
egyes beemvek tok jol mennek
Viccet felreteve 116i m van es azt tutdom elmondani amit en tapasztalok ill mas forumokon irnak az 1es ekrol.En nagyon szeretem, 2008 asom van advantage csomag nagyon franko dolog ha van. (mar csak a hifi vegett is)
Ha van egy obd szkennered nem art rarakni. Sajnos az egyesek (ill e90 ek) gyujtotekercsei eleg gazok. 2008 as gepembe egy hengeren 3x volt cserelve, most lesz mind a 4 en. (es mindegy hogy bosch vagy delphi tipusu) sajnos ez az egyik tipus nyugje. (az obd ki kellene ezesetben dobni a gyujtas hiba kodot)
egyebkent jol megy szerintem. 1.6 szivo benin 122 paci nem egy autobahn jargany de azert 210 ig ki lehet huzni egyebkent 160 al teljesen normalisan lehet vele kozlekedni.
Ha a fogyi szamit: 7.2l/100km. ez nagyon vegyes. nekem kb 15000 el ezelott lett nullazva es ennek 70% a autobahn 160 al. ami nem rossz. Ha ovatosan orszaguton kozlekedsz 6 ala is lehet menni.Az ulesek talan kicsit szukek, az uttartasa szerintem brutal jo. Foleg mivel kialakitasabol adodoan a sulyelosztasa is franko. (a ket tengelye kozott van a teljes suly 80% szerintem)
hat roviden ennyi. en imadom.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz lorcsi #25066 üzenetére
A benzines (négyhengeres) elég nyugodt, de cserébe iszik, a dízel jó, csak ott van egy félmilliós rizikófaktor...
Az állapota mindegyiknek szép lesz, van hozzá alkatrész.
A márkaszervizes átvizsgálásnál a motor kivételével szépen be tudják lőni az állapotát.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Viszlát
addikt
válasz lorcsi #25736 üzenetére
Nyilvan ket rossz felni miatt nem adnek el egy autot, ezek inkabb csak aprosagok amik miatt az ember elveszti kicsit a bizalmat, foleg, hogy elotte ennel joval olcsobb felnikkel semmi ilyen gond nem volt.
Eladni azert tervezem mert szeptember ota beletekertem 36 ezret, es mire hazaerek vele az aktualis szabadsagrol, lesz az 40-42k is. Ez meg onmagaban ugye nem feltetlenul gond, viszont kozeledek a 80ezer merfoldhoz, ami kint egyfajta lelektani hatar, alatta levo autot konnyebb eladni jo aron. Illetve ha juniusban eladom akkor meg egy ev muszaki is van rajta meg fel ev a kiterjesztett garanciabol a motorra, valtora.
Nyilvan erdemes lehetne megtartani hosszu tavra mert amugy nincs vele semmi gond, jol vegzi a dolgat, de nem nott a szivemhez. A motor isteni, az ulesek nagyon kenyelmesek, ezeket nagyon szeretem benne, de hianyzik a nagyobb labter. A nagy navi (amihez egyebkent ragaszkodtam a kereseskor) nem sokat er egy olyan szoftverrel ami 2008-ban is epp csak elment volna. Az auto alacsonysaga miatt minden szembejovo kiegeti a szemem, meg a jol beallitottak is, plusz remalom a ki-be szallas. A hatso kerek meg olyan dolog, hogy igazabol semmit sem jelent a mindennapi hasznalat soran. Januarban jottem vele 600 km-t hoban, az elektronika szepen megfogta, nem akadtam el vele sehol, ugyhogy ez pozitivum. A valto nyugger uzemmodban eszrevehetetlen, dinamikusabb vezetesnel epp annyit rant, hogy egy kicsit megugorjon az emberben az adrenalin, de elozeseknel, hirtelen gyorsitasoknal bosszantoan lassu.
Szoval osszessegeben nem fogott meg annyira, hogy markahu legyek a valtaskor. Pedig gyerekkori almom volt egy BMW, de ez van, az almok neha ossze is tornek amikor megvalosulnak. Szerintem most beprobalok egy kicsit fiatalabb A8 4.2tdi-t, aztan meglatjuk, hogy sul el, nagyon megszivni nem tudom, ugyis csak garisat veszek. Kozben meg lehet remenykedni, hogy a Hondanak sikerul megegyszer osszehozni egy olyan minosegu szedant mint a 7gen Accord volt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
CharlieDrop
veterán
válasz lorcsi #25953 üzenetére
Az enyémet viheted. 1.6 Milla az irányára
Ha érdekel elmondom mi van benne ennyiért, mit cseréltem, mi lehet még vele a gond
És persze át is lehet nézni és végül is, alkudható ha találunk vmi olyat ami behaltja annyi, hogy dízel és automata, ha csapatni akarsz, vagy bazi gyorsan menni nem ez a te haverod, bár elég könnyű 20d-t csinálni belőle ha nagyon akarsz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
pityeszka
őstag
válasz lorcsi #25964 üzenetére
Igen többet eszik az 1.6 annyival, kb amit HGabor89 mond. Viszont figyelembe venném a megbízhatóságot ami a sor6 mellett szól. Ha kifogsz egy karbantartottat és te is rendben tartod akkor örök élet plusz egy év. Ja és cserébe megy is nem úgy mint egy 1.6 Vidéken lakok, városba ritkán tévedek, nem nagyon hajtok... 8-9L
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
CharlieDrop
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest