Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [crok:] Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
hentes555
senior tag
Tegnap hasonlóan jártam Aurisban, 1:30-ba kevert GreenStar-ral letöröltem az ajtó műanyagjait, majd haladtam tovább a műszerfalon, mikor is pár perccel később elkezdett cseperegni az eső és a cseppek helyén kb. pont ilyen kékes-lilás színű foltok maradtak. Előtte nem tudom volt-e kezelve bármivel, én nem gondolom, nagyon elhanyagolt volt a beltér.
Másik: kéziféken vastagon sötétbarna zsíros réteg, azokon a részeken, ahol általában fogodni szokták. 1:30 Greenstar-t habosítóval ráfújtam, átecseteltem, majd mikroszálassal letöröltem. Azóta gyakorlatilag ragad az egész.
Ez mi miatt lehet, találkozott már valaki ilyennel? És ha igem, mit csináljak vele?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"