- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Én és a számítógép
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
"in order to improve multiplayer functionalities and to develop some additional features, tomorrow's release has been shifted to Friday 2nd, May."
-
Csapoati
nagyúr
válasz
m0h0senator #1196 üzenetére
Esprit vagy Elan.
Ezeket még nem is nagyon láttam más játékban (esetleg a Gran Turismókban lehetnek még benne, azokat nem ismerem annyira).
-
Jack@l
veterán
válasz
m0h0senator #1191 üzenetére
Épp azt találgatják, hogy melyik Lotussal lepjenek meg bennünket holnap
-
tikshow
addikt
válasz
m0h0senator #1189 üzenetére
-
Jack@l
veterán
válasz
m0h0senator #1187 üzenetére
Én má egy hónappal ezelőtt is azt vártam...
-
m0h0senator
őstag
Azért páran a fb-on már a multit várják a pénteki update-ben vagy a P1-et...
-
válasz
m0h0senator #1185 üzenetére
Had legyen má' egy kis esélye kanyarban.
-
Revolit
senior tag
válasz
m0h0senator #1183 üzenetére
Nááh, csak túl sok lett a negatív camber a Béle műhelyéből származó spójt könnyű fémfelnin
-
barcalaci84
őstag
Kint voltam ma az old timer kiállításon, és nemcsak gyönyörű autók és vonatok stb volt ám...
Lehet egy kicsit Assetto Corsázni is, ráadásul komoly cuccokkal:az operatőröm (barátnőm) sajnos hamar megunta a videózást
és ocolus riftet is ki lehetett próbálni vele -
jozsi252
veterán
0.8.5
- Race Weekend
- AI improvements
- Fuel lap prediction
- Improved mouse with ingame gui
- Gui fixes and improvements
- Animations on secondary elements of the track
- Enable/disable keyboard commands with wheel or gamepad
- Skybox graphical improvements
- Tweaked kerbs volume
- Lotus Evora GTC
- Lotus Evora GX -
Joshi
titán
válasz
neilszab #1171 üzenetére
Az 1.0-ás alapjáték tartalmát ismerjük én inkább a kiegészítőkre azon belül is a fizetős és így remélhetőleg minőségi tartalmakra gondoltam.
(#1170) b-type: nem fogok egy olyan pályán naphosszat gyakorolni ami nem tetszik, Imola az rendben van és Monza is de nekem vannak más kedvenc pályáim is amin szívesen mennék. Na mind1 meglátjuk mit hoz a jövő.
-
neilszab
őstag
Az említett autók csak utólag kerültek be a képbe, így nyilván nem várható most az érkezésük, a 2 Ferkát és Senna autóját pedig sztem az 1.0-ra tartogatják, szóval a következő 1-2 update reálisan nézve már nem az új tartalmakról fog szólni.
A pályák bővítésén meg biztosra veszem hogy már dolgoznak és néhány még be nem jelentett pálya már valószínűleg előkészítés alatt van. Ha a szavazáson nem Nord nyert volna torony magasan, akkor biztosra veszem, hogy helyette legalább 3 másik pályát kapnánk, szóval ilyen szempontból ez most lehet nem volt szerencsés. De ami késik nem múlik, mert azt tudom, hogy világszerte érdeklődnek a licenszek után, többek között a Hungaroring-nél is.
-
#70869248
törölt tag
ismered már mindet?
Autókat megismerni már ismert pályán lehet igazán, Imola is más 1:40 alatti idővel, és 2perc felettivel.
Én 122óra ellenére még csak így nézek ki pályák és autók viszonylatában:
[link]holnap rá is fekszem kicsit a Lotus családra mert ott van a legnagyobb üresség ahogy nézem.
-
válasz
neilszab #1167 üzenetére
Pl. SLS AMG / GT3 (de ha jól tudom ez free addon 1.0 után?), Corvette C7 / C7.R (ez is?), 458 Italia GT2...
Meg a szutykos
supercarok, a P1 és a LaFerrari, ami engem mondjuk nem mozgat meg túlságosan. Meg a nem rég bejelentett RUF, de azzal gondolom még ugyanúgy sehol nem tartanak, mint a Corvette-tel.
A Lotus tizenkettő egy tucat gépeiből tényleg kicsit túl sok van (még ha ez a kijelentés ebben a formában nyilván hülyeség), de hát tudtuk előre, hogy így lesz.
Mondjuk egy klasszikus Esprit V8-nak aztért tudnék örülni. -
neilszab
őstag
válasz
m0h0senator #1165 üzenetére
Viszont ez már pályaverziós lesz!
Amúgy nem tudom mit vártok, szinte minden autó kint van már, így főleg Lotus-ok maradtak csak hátra, illetve 2-3 nagyágyú, de gondolom azt a végső megjelenésre tartogatják...
-
cselt
senior tag
válasz
m0h0senator #1165 üzenetére
de legalább nem egy újabb utcai modell
-
m0h0senator
őstag
holnap megint valami lotus jön
-
KaraDani
addikt
válasz
neilszab #1160 üzenetére
Jó kis írás lett
Csak a vége lett furcsa nekem, az iRacinges rész. Szerintem létszámban simá felül fogja múlni, de ez inkább az eltérő üzleti modellnek lesz betudható, iRacing árban bárminek a sokszorosa. Azt, hogy melyik lesz jobb meglepődnék ha el lehetne ilyesmi alapján dönteni. Fizikára általában AC tetszik pl jobban, de azt a rendszert mint iRacing nem hiszem, hogy hozni fogja. Azt az élményt, hogy vasárnap csak úgy nevezek egy futamra majd egy 50 fő körüli multiclass mezőnyben versenyezhetek úgy hogy a versenyzés korrektebb mint általában a magyar ligákban nem hiszem hogy tudni fogja, ez az iRacing specialitása szerintem. AC-ból viszont simán kinézem, hogy ligzáni népszerűbb és jobb lesz. Nekem egymás kiegészítőinek tűnnek inkább kicsit mint versenytársainak. AC-val majd jókat versenyezhetek a barátokkal ligában, mert kb. mindenki megengedheti magának, hogy megvegye, iRacing meg inkább a szabadon akármikor versenyezhetek egy jót funkciót tölti be. Legalábiis én így látom őket. -
neilszab
őstag
Könnyed elemzés: az Assetto Corsa népszerűsége a többi címmel szemben
-
AMD_ok
őstag
válasz
#70869248 #1155 üzenetére
Nalunk volt ilyen versenysorozat, megis az erdektelensegbe fulladt sajnos Te is johettel volna
Eleg nagy kihivas, az biztos, de rettenet elvezet (foleg, mikor 2-3 tized mp-re vagyunk egymashoz kepest koridoben, es mas-mas autokkal). Viszont errol Neuro (NETOXIN) tobbet tudna meselni
-
válasz
tome0001 #1156 üzenetére
Az, hogy valaki szerint mennyibe fog kerülni, nem sokat oszt vagy szoroz azon, hogy valójában mennyit kérnek majd érte, szóval tök irreleváns, hacsak nincs konkrét infó (még nincs)...
Azt lehet tudni, hogy megjelenéskor 50% kedvezmény lesz rá. Találgatni pont annyira tudunk, mint Te.
A kliensben nem mutatja a verziószámot.
-
tome0001
senior tag
Két rövid kérdés.
1. Mennyibe fog kerülni kb. szerintetek a szeptemberi DLC?
2. A steam-en belül meg tudom nézni hogy épp milyen verzióojú a játékom, vagy ahhoz mindenképp be kell lépni a game-be? Köszi -
#70869248
törölt tag
válasz
tikshow #1151 üzenetére
Nordschleife nagy kihívás, ahhoz hogy hogy hasonlóan támadó lehess mint a videón, úgy kell ismerni a pályát mint az állat. ..és akkor jó, egyébként csak bizonyos helyeken lehet támadni, és könnyen esés esz belőle.
én imádom a pályát, ismerem minden kanyarját, hasonlóan mint a Man szigeti pályát, de azért egy versenyen nagyon óvatos lennék, részemről komoly tisztelet jár a pályának, csak pár online versenyt mentem rajta...talán hármat-négyet, nagyon nehéz csapatot találni rá. -
Jack@l
veterán
Na erről van itt nagyba szó
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
tikshow #1146 üzenetére
kb. 45 perctől nézd ezt a videót
-
válasz
tikshow #1146 üzenetére
viszont nem való versenyezni
Miért is? Te versenyeztél már rajta vagy csak úgy gondolod? Mert ha a nehézségét nézzük, akkor az nem szempont. Ha azt, hogy javarészt elég szűk, hát na puff... sok olyan pályát lehet mondani, amin nehéz előzni (viszont itt van erre egy jóféle egyenes, ha máshol nem megy). Nem tudom mi lehet még ellenérv.
Én nyomtam már rajta versenyt és szerintem iszonyú jó. Ha pedig valaki európai hosszútávú verseny(ek)ben (is) gondolkodik, akkor kötelező kellék. -
tikshow
addikt
Dreampackbe lesz.
Én előbb egy jó multit várnék tőle utána jöhet felőlem olyan tartalom ami belefér, de már igazán csinálhatnának új pályákat, mert ez így elég gyér kezd lenni, hogy semmi hír ezekről, csak új autókról, de pálya amin versenyezni is lehetne az alig alig van. Értem én, hogy Nordschleife, ami fun és tök jó, viszont nem való versenyezni.
-
akela91
addikt
Óriási hír (nekem legalábbis): [link] A Nissannal kötöttek szerződést Kunosék.
-
m0h0senator
őstag
válasz
predator00 #1141 üzenetére
A ferka baromi jó a régi monzán olyanokat lehet kőrözni vele
viszont ez az új égbolt felhőkkel nálam semmi extra, vagy nem állítottam be valamit?
-
predator00
tag
0.8
- Lotus Exige 240
- Ferrari 312T F1
- Revised AI behavior
- Collisions performance improvements
- New sky box with clouds
- Fixed gui issue with spinner
- Improved x360 controller support at low speed
- Fixed gearshift sound on BMW M3 e92 Drift
- Improved rearview mirrors & added more rendering options in the launcher
- Default launcher theme: opponent skins are randomized from all available skins
- Default launcher theme: opponent setups are now set on a per-track basis
- Launcher: control configuration's Xbox360 section revised
- Fixed end race chart display bugmár megint lotus
de a ferkának örülök
-
Jack@l
veterán
Niki-s F1 van, multi nincs. Tölthető
-
#70869248
törölt tag
válasz
IreN!CuS #1137 üzenetére
Norbi egyike volt azoknak akiket láttam elhullani ez miatt
NR2003/GTP mod, zseniális cucc, eszméletlen hangulatos (googletalálomraonboardvideo).
De mivel a NR2003 (iracing előd) ugye nascar fizika, ezért kicsit imbolygós az eleje. Norbi, HaZso régi Monza-ban eszetlen időket futottak, aztán futamon sóderágy. -
IreN!CuS
őstag
válasz
yodamastah #1136 üzenetére
De érdekes mert Ő is azt mondta ,hogy mivel alkalmazza ezt a technikát ezért hátrébb tolja a fékerőt , viszont mint írtam én akkor is stabilabbnak érzem az egészet ha 60+ az elosztás előre.De lehet csak bebeszélem magamnak.
-
yodamastah
őstag
válasz
IreN!CuS #1133 üzenetére
Kiss Norbit kérdeztem erről tavaly egy sörözésen. Mármint hogy ez a technika valóságban működik-e. Főleg arra kérdeztem hogy a fékek bírják e a plusz terhelést. Azt mondta hogy igen bírja, és ő is eléggé hátra szokta tolni az egyensúlyt. (Akkor épp a Maseratis futamjáról beszélgettünk, szóval nem a kamionos beállításokat kérdezgettem
)
-
#70869248
törölt tag
válasz
IreN!CuS #1133 üzenetére
Nem hiszem hogy rosszul teszed, én is használom, beidegződés, nekem jó...meg ez autótól függ, FWD-n elvileg felesleges, RWD-n nagyon fontos is lehet, ha stabilabbnak érzed féken, akkor stabilabb is volt, tehát jó.
AWD autónál is nagyon fontos lehet mert nyitod-zárod a középső difit.Akik 'hátsó fékkel' (55 és alatta) fordulnak, azok általában az erős alulkormányozott autóknál csinálják ezt,amikor setup-ban már nem tehetsz semmit, az az autó ilyen, akkor vezetéstechnikával lehet megoldani,..én is próbáltam, de a hotlap nem az én világom, verseny közben meg ezt nagyon nehéz stabilan csinálni, mert sok más elvonja a figyelmet, és a többiek motorzaja is nehezíti...akik így vezettek azoknak 70% elhullott futamon...már amit láttam.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
#70869248 #1132 üzenetére
"Viszont sok szimest láttam RWD autókban hátsó fékegyensúllyal fordulni, ezt mellényomott gázzal tudod kiegyensúlyozni, általában hotlap technika."
Örülök ,hogy valaki ezt megemlített , sokan néztek rám már kérdően mondvám miféle ember vagyok aki szinte folyamatosan adja a pici gázt féktávon az autónak , igaz én ezt akkor is csinálom amikor előre van tolva a fékerő 61-62+ . Ettől függetlenül lehet hülyeség ez a folyamatos kis gáz adás , de nekem érzésre sokkal stabilabbnak tűnik az autó.
Anno még az rf1-es nagt mód szoktatott rá erre az utcai gumijaival
-
#70869248
törölt tag
válasz
Revolit #1129 üzenetére
Semmi butaságot nem mondtál, én nem találok benne, a súlyáttevődés sebessége tényleg nagyon fontos (merevítés, rugófeszesség, ki és berugózás).
Amit írtál azok így vannak. az AC-ban van magyarázat ha ráviszed az értékekre a kurzort.
Nagy terpesztést akkor állítunk, ha nagy kasztnimozgás van, azaz Spa-Mugello jellegű pályákon, az össze-széttartásokkal fékstabilitást tudunk adni hátul, és könnyebb kanyarbemenetet elől...én alacsony végsebességű pályán még gumihőt is kezelek vele. Le Mans-Monza kis toe értékkel megyünk elől, mert felesleges, de ahol nincs végseb ott lazábban lehet kezelni.
Fékstabilitást segíti még a gázelvétes difi, nagyobb nyitás kell, ha kanyarba mélyen fékezünk, és mehet szorosabb ha egyenes vonalon fékezünk,...esetleg féktávon instabil, de erős RWD kocsiknál lehet kicsit szorosabb, akkor, ugyan kicsit lesodródunk a pálya szélére ha íven fékezünk, de stabil lesz a kocsi, majd kicsit erőből fordítjuk az elejét ..'sodorjuk' a hátulját.
De FWD autóknál is sokat kell játszani a gázelvétekkel hogy beforduljon a kocsi eleje, bár ott ez inkább vezetéstechnika.
fékstabilitás még, ..nem szabad túlzásba esni a fékegyensúllyal, ökölszabály hogy féken a súly előre mozdul, ezért több tapadással gazdálkodhatsz, mehet előre a fékegyensúly. Viszont sok szimest láttam RWD autókban hátsó fékegyensúllyal fordulni, ezt mellényomott gázzal tudod kiegyensúlyozni, általában hotlap technika.
Többit nagyjából leírtad, a csapdőlést én szeretem, nálam általában elég magas, de nem mindig jó ha minden megcsúszást érez az ember, mert akkor mindet le is akarja korrigálni, és ez időveszteség. -
-
Revolit
senior tag
válasz
tikshow #1128 üzenetére
Köszi, meglesem
Bale_E: hű, hát nem én vagyok a legjobb ember, hogy ezeket elmagyarázzam, hisz én se látom át
De röviden és lényegre törően: A kocsi tapadását leszorítóerővel és a felfüggesztés beállításával lehet állítani. Lezorítóerő csak nagy sebességnél, és erős sport-autóknál (ill. formula autóknál) számít. Itt nincs nagy mágia, az szerintem érthető - nagy leszorítóerő vs nagy végsebesség.A felfüggesztés viszont egy nagyon összetett dolog. Kerékdőlés, front/rear toe (a kerekek eleje vagy hátulja tart össze hosszanti tengelyüket nézve felülről). Milyen kemény legyen a rugó? Milyen gyorsan kompresszálódjon a rugó? (Ezt a feladatot a dugattyú látja el - ez a neve?
az a hosszúkás izé, amiben olaj vagy gáz - vagy mindkettő- van) Ehhez kapcsolódik a fast és slow bump/rebound. A slow az mindig érvényesül, egyébként fékezésnél/gyorsításnál/kanyarodásnál beszélünk lassú mozgásról, amikor a kocsi súlya erőhatásra áthelyeződik máshova. Tehát a slow bump/rebound-ot állítva lehet beállítani, hogy pl fékezésnél milyen hamar menjen előrefelé a súlyeloszlás. Vagy kigyorsításnál milyen hamar menjen hátra.
A fast érték az útegyenletlenség, de legjobb példa a rázókő.
A bump az, hogy milyen gyorsan nyomódjon össze a rugó. A rebound az, hogy milyen gyorsan engedjen ki.Ez így nagy általánosságban, nagyon nem is akarok jobban bele menni, mert tényleg nem nagyon értek hozzá, és már így is lehet mondtam butaságot, de majd kijavítanak
-
Revolit
senior tag
válasz
tome0001 #1123 üzenetére
Hát, most pont arra szoktam rámenni, hogy egy autóval egy pályán minél több kört tegyek meg.
Ez azt jelenti, hogy simán ilyen 50-60 kört levezetek. Legalább is ez nálam már soknak minősülAmúgy valami jó setup guide AC-hez nincs? Keresgéltem neten, de szinte mind GTR-hez, rFactorhoz vagy hasonlóan régebbi játékhoz van, ráadásul ellentmondásokat találtam
főleg a felfüggesztésnél vannak homályos foltok. Inkább az egész összekapcsolásával. Mert tudom mi az a camber, toe-in, fast/slow bump stb, csak nem nagyon látom át, hogyan is befolyásolj kocsit.
-
válasz
tome0001 #1123 üzenetére
egy átlagos embernek aki napi 1-2 órát szeretne kikapcsolódásképpen játszani egy játékkal, szerintem túl összetett, bonyolult és nehéz, nincs benne annyi sikerélménye mint egy assettoban.
+
ez a játék képes arra hogy pár hónapon belül, komoly fejlődésen keresztülmenve, éles online versenyeket tolhassEz a két állítás kissé ellentmond egymásnak.
Persze egy igazi versenyzőnek meg az assetto "komolytalan"
Ezt én nagyon nem hiszem.
Kivéve, ha a jelenlegi kiforratlanságára gondolsz, mint pl. rakat feature hiánya. De a fizikai motorral aligha lehet probléma.
-
#70869248
törölt tag
válasz
tome0001 #1123 üzenetére
Az iRacing-l ez az egyik bajom, mindent számol, csak nem jó...mint egy csaj aki aztán mindenben a legjobb akar lenni, de közben elvész a lényeg.
Az rF2 detto, csavarodik a kasztni meg minden, csak éppen pontatlan a határain. de azzal is lehet stabilan menni.
AC meg... nálam az első, persze jöhetne az rF2 részletes real road-ja, az iRacing netkódja.. -
tome0001
senior tag
válasz
Revolit #1120 üzenetére
Én nekem a kezemben a és a lábamban több száz óra szimulátorozás (és nem autós játék) van, ugyanis az rfactoron "nőttem fel" úgymond. 4 év komoly online ligázás után megvettem az rfactor 2-t ami egyelőre még béta verzióban van úgy hogy áttértem egy másik-ra ez lett az assetto. Bátran kimerem jelenteni hogy ha nem is a legjobb, de átlag user számára az Assetto az egyik legjátszhatóbb szimulátor. És itt van a siker kulcsa. Hogy játszható. Az iracing alapban egy iszonyatosan fejlett sim, de egy átlagos embernek aki napi 1-2 órát szeretne kikapcsolódásképpen játszani egy játékkal, szerintem túl összetett, bonyolult és nehéz, nincs benne annyi sikerélménye mint egy assettoban. Persze egy igazi versenyzőnek meg az assetto "komolytalan"
Gyakorolni kell, soha ne arra menj hogy a leggyorsabb időt fusd, hanem hogy begyakorold a féktávokat, kanyaríveket, kigyorsításokat, és akkor gyorsabban fogsz fejlődni. Senki nem születik pro-ként, de a ez a játék képes arra hogy pár hónapon belül, komoly fejlődésen keresztülmenve, éles online versenyeket tolhass harcolva a legjobb helyekért egy kiváló játékélmény mellett. Gyakorolj mert hamarosan jön a multi, és az egész proharderes assetto-s bagázsnak kötelező jönni majd versenyezni
A fent leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.
-
Revolit
senior tag
válasz
tome0001 #1118 üzenetére
Egy kérdés ezzel kapcsolatban: van még rajtam kívül olyan, aki finoman szólva sem túl pro, és pl a live timing-on másodpercekre van az első helyezettől?
Vagy itt mindenki más csak század másodperceket tud faragni a köreiből?
Eleve örülök, hogyha a köreim között 1 mp-en belül vannak az eltérések, tehát még a fél mp-et se tudom tartaniAmúgy ilyen 3-4-5 mp-re vagyok jellemzően a legjobb időktől, pálya és autó függő természetesen.
-
tome0001
senior tag
Amég várunk a multira, addig gyűljünk itt, és ha kijön akkor csapassuk majd keményen (habár szerintem már sokan tagjai vagytok ennek a csoportnak Steam-en: [link]
-
tome0001
senior tag
válasz
m0h0senator #1115 üzenetére
A hivatalos oldalon is megjelent már a Ferrari 312T [link]
-
Jack@l
veterán
válasz
m0h0senator #1115 üzenetére
Ezt lehet cseszhetjük a héten, video aláírás:
http://www.youtube.com/watch?v=i5gVc85gwC4#t=80 -
Jack@l
veterán
Na mostmár azért egyre jobban lehet hinni a pénteki multiban:
-
tome0001
senior tag
válasz
Csapoati #1105 üzenetére
Én is akkor vettem. Itt hardverapróról 5490-ért szereztem be a steam gift-et.
A multi meg ha jön áprilisban, az nagy durranás lenne. Az azt jelentené hogy már csak a legvégső simításokat végzik jelenleg. Rajtam kívül ennek még sokan örülnek szerintem
Továbbá: Itt már képeket is lehet látni a lézerszkennelt Spa-ról
-
Jack@l
veterán
válasz
N€T0X|N #1102 üzenetére
Ja, le van értékelve a tórududi a helyi abc-ben, és mindenki ugyekszik érte, stb...
A nagy dobra verés sztem 1-2 nappal előtte leszt, mert még nem merik a hétre tuti biztosra beigérni. (van lehetőségük csúsztatni így, hogy nincs kimondva)
De mivel 1.0 előtt azért nem árt tömegesen tesztelni is azt a multit, tuti nem halasztják az utolsó pillanatra. (legalábbis én ebben bízok)@tomeek1: örülök hogy jó útra tértél, nem sok játékot éri meg manapság megvenni, de ezzel jópár évig egy jó autós szimulátorod lesz
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Arch Linux
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 512GB FHD+ 100% sRGB - 1 év garancia
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Lenovo Legion Slim 5 16AHP9
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3392, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest