Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- N€T0X|N: Poloskahegy
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
_adaml21_
őstag
válasz
tikshow
#6823
üzenetére
Az indikátorokkal eddig még nem foglalkoztam, akkor megnézem, és eszerint állítom be.
Nem zavar, ha kisebb az erő, inkább az zavart, hogy AC-ban érezhetően nagyobb volt a középső holttér. Nem bíbelődtem még a beállításokkal, de ha ezt le tudom csökkenteni PC-ban érzékelhető szintre, akkor az már megfelel nekem
-
-
válasz
tikshow
#1742
üzenetére
Jaja, én is így vagyok ezzel. Ha a valóságban használják adott autóban, akkor nem szégyen azt benyomni, ha attól lesz gyorsabb. Mondjuk én GT3-ban nem nagyon kapcsolom be, de lehet, hogy azért (is) vagyok olyan lassú?

Ellenben az 599xx-szel már játszadoztam, hogy milyen beállítás ideális egyes pályákon, ahogy a Zondával is. Ott már azért észnél kell lenni. TC nélkül is jó, de nem szégyen azt használni, ha 1x az igazi is ilyen.
-
HollyBoni
veterán
-
#70869248
törölt tag
válasz
tikshow
#1151
üzenetére
Nordschleife nagy kihívás, ahhoz hogy hogy hasonlóan támadó lehess mint a videón, úgy kell ismerni a pályát mint az állat. ..és akkor jó, egyébként csak bizonyos helyeken lehet támadni, és könnyen esés esz belőle.
én imádom a pályát, ismerem minden kanyarját, hasonlóan mint a Man szigeti pályát, de azért egy versenyen nagyon óvatos lennék, részemről komoly tisztelet jár a pályának, csak pár online versenyt mentem rajta...talán hármat-négyet, nagyon nehéz csapatot találni rá.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
tikshow
#1146
üzenetére
kb. 45 perctől nézd ezt a videót

-
válasz
tikshow
#1146
üzenetére
viszont nem való versenyezni
Miért is? Te versenyeztél már rajta vagy csak úgy gondolod? Mert ha a nehézségét nézzük, akkor az nem szempont. Ha azt, hogy javarészt elég szűk, hát na puff... sok olyan pályát lehet mondani, amin nehéz előzni (viszont itt van erre egy jóféle egyenes, ha máshol nem megy). Nem tudom mi lehet még ellenérv.
Én nyomtam már rajta versenyt és szerintem iszonyú jó. Ha pedig valaki európai hosszútávú verseny(ek)ben (is) gondolkodik, akkor kötelező kellék. -
Revolit
senior tag
válasz
tikshow
#1128
üzenetére
Köszi, meglesem

Bale_E: hű, hát nem én vagyok a legjobb ember, hogy ezeket elmagyarázzam, hisz én se látom át

De röviden és lényegre törően: A kocsi tapadását leszorítóerővel és a felfüggesztés beállításával lehet állítani. Lezorítóerő csak nagy sebességnél, és erős sport-autóknál (ill. formula autóknál) számít. Itt nincs nagy mágia, az szerintem érthető - nagy leszorítóerő vs nagy végsebesség.A felfüggesztés viszont egy nagyon összetett dolog. Kerékdőlés, front/rear toe (a kerekek eleje vagy hátulja tart össze hosszanti tengelyüket nézve felülről). Milyen kemény legyen a rugó? Milyen gyorsan kompresszálódjon a rugó? (Ezt a feladatot a dugattyú látja el - ez a neve?
az a hosszúkás izé, amiben olaj vagy gáz - vagy mindkettő- van) Ehhez kapcsolódik a fast és slow bump/rebound. A slow az mindig érvényesül, egyébként fékezésnél/gyorsításnál/kanyarodásnál beszélünk lassú mozgásról, amikor a kocsi súlya erőhatásra áthelyeződik máshova. Tehát a slow bump/rebound-ot állítva lehet beállítani, hogy pl fékezésnél milyen hamar menjen előrefelé a súlyeloszlás. Vagy kigyorsításnál milyen hamar menjen hátra.
A fast érték az útegyenletlenség, de legjobb példa a rázókő.
A bump az, hogy milyen gyorsan nyomódjon össze a rugó. A rebound az, hogy milyen gyorsan engedjen ki.Ez így nagy általánosságban, nagyon nem is akarok jobban bele menni, mert tényleg nem nagyon értek hozzá, és már így is lehet mondtam butaságot, de majd kijavítanak

-
Revolit
senior tag
válasz
tikshow
#1065
üzenetére
Igazából nem teljesen értem ezt a nagy hype-ot a lézer scannelt pályák mellett. Valószínűleg sose fogok kijutni élőben arra a pályára, szóval most 1-2 m eltérés a vonalvezetésbe mit befolyásol? Ha leültetnek egy játék elé, ti meg tudjátok mondani, hogy az most lézer scannelt pálya, vagy csak egy igényesen "megrajzolt"?
Mert ha igen, akkor menjetek pályát tervezni, biztos sok pénzt fizetnek ha ennyire jók vagytok
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Joshi
titán
Már összehoztam és az első alkalomkor is megtaláltam de ettől függetlenül először hiába nyomkodtam a + gombot nem történt semmi. Viszont akkor egy érdekes teszteredmény az egyedüli és a több autós körözgetésekről, mellé raktam egy Crysis3-as monitorozást is. Konfigom az adatlapomon annyi hogy egy 1920x1080-as TV-én teszteltem nem pedig a monitoromon. Az eredmény mindenképpen érdekes.
Monitorozások
(A lassú letöltés) -
-
-
-
akela91
addikt
-
-
Na ja, csak nem volna rossz, ha pályagépek is jönnének. Nekem pl. annyira nem hiányzik se a LaFerrari se a P1. nagy dolognak nagy dolog, csak versenyezni a fene se fog vele. Hozzák csak szépen a beharangozott GT2-3 kocsikat meg a historic F1-eket, azok számomra sokkal érdekesebbek, mint a taknyon csúszó-mászó-dülöngélő utcai vackok...
-
-
zodo
nagyúr
Köszi megnézem este felé.
Ettől függetlenül érdekelne melyik milyen értéket mutat. Nincs valami "gépkönyv" ehhez a játékhoz?
(#159) N€T0X|N
Ha jól tudom nem csak a név hanem a teljes elérési út pl az abban lévő mappa neveknél is számíthat az ékezetes elnevezés.
Viszont nálam egyik esetben sincs ékezet vagy speciális karakter mert ...E:\Steam
C:\Users\Zodo\Documents\Assetto Corsa
Nick: z0d0 Steam kliensben, mondjuk nullákkal írvaszerk:
(#165)
Nem hinném hogy a szóköz ártana, szerintem más lesz rá a magyarázat.
(#160) neilszab
Erre én is gondoltam mert anno még/már a Grid-ben sem tett jót de egy próbát megér.
Ha minden kötél szakad pláne majd online futamokhoz, biztosan kell egy új kártyát vennem. -
KaraDani
addikt
Igen, ez a fajta multiclass nekem is a szívem csücske. Az iRacinges szériában csak azt nem szeretem, hogy túl rövidek a futamok, ehhez 1,5-2 óra illene szerintem. Kíváncsi leszek ilyen például itt majd kivitelezhető lesz-e. Élből az első buktató, hogy 3 classhoz már nem árt legalább 30, de inkább több ember aki tud is úgy versenyezni ahogy egy multiclasson illik, mert azért nagyon nem ugyanaz mint egy túraautó sprintfutam

Új hozzászólás Aktív témák
- Apple asztali gépek
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Fotók, videók mobillal
- Horgász topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lexus, Toyota topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Megkímélt HP Gamer,15,6"FullHD IPS,i5 8300H(8X4,Ghz)GTX 1050 4/8GBVGA,16-32GB RAM/512GB SSD,ÚJ akku
- Dell Precision 5530,15.6",FHD,i7-8850H,16GB DDR4,512GB NVMe SSD,P2000 4GB VGA,WIN11
- Artillery Genius 3D Nyomtató
- Prusa MMU3 MK4S/CoreOne (Multi Material Unit)
- Huawei P9 Lite Mobiltelefon fekete 16/2 - VNS-L21 - Független!
- 174 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- Apple iPhone 14 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku Gyári 100%
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

az a hosszúkás izé, amiben olaj vagy gáz - vagy mindkettő- van) Ehhez kapcsolódik a fast és slow bump/rebound. A slow az mindig érvényesül, egyébként fékezésnél/gyorsításnál/kanyarodásnál beszélünk lassú mozgásról, amikor a kocsi súlya erőhatásra áthelyeződik máshova. Tehát a slow bump/rebound-ot állítva lehet beállítani, hogy pl fékezésnél milyen hamar menjen előrefelé a súlyeloszlás. Vagy kigyorsításnál milyen hamar menjen hátra.





